Dit is ook mijn nieuwe plan van aanpak...quote:Op zaterdag 30 april 2005 11:58 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
boeiend. doe je moeder een plezier en neem gvd dat brood mee, dan kan je het altijd later nog dumpen
Heeft niks met stoer te maken dude...quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:59 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Boterhammen zijn voor mietjes.
Patat is veel stoerder.
Een quetelet van 25+ is nóg stoerder.
Ja ze is lievquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:05 schreef Myriam7 het volgende:
Wat heb jij een lieve moeder zeg...ze bedoelt het gewoon goed..![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:08 schreef KreKkeR het volgende:
Mijn pa heef heel vroeger toen ik op middelbareschool zat keer m'n brood gebracht toen ik 't was vergeten. Werd voor de pauze mijn naam omgeroepen bij de namenlijst wie zich moest melden bij administratie
Dan heb je het verkeerde brood en/of belegquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:05 schreef Wokkel1982 het volgende:
Alleen die boterhammen zijn gewoon ranzig![]()
![]()
![]()
Ik vind users met rood-wit-blauwe vlaggetjes als icon meestal tamelijk engquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2005 11:39 schreef -DailaLama- het volgende:
Net als limonade of frietjes. Gatverdamme.
Gelukkig werd er niet bij vermeld waarom 't was, dus iedereen dacht dat ik weer eens iets geflikt had. Tot op heden weten ze nog niet dat het gewoon ging om m'n boterhammen die door m'n lieve pappie gebracht werdenquote:
Dat mocht 'ie willenquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:17 schreef surferr het volgende:
en dat is 22?
Dat was ook het eerste waar ik aan dachtquote:
Mijn ma noemt me ook altijd wokkel, toch doodnormaalquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht
Dan zeg je "ja ma" en voer je onderweg leuk de eendjes. En nu?quote:Op zaterdag 30 april 2005 11:02 schreef Wokkel1982 het volgende:
Godver de godver de godver.
Iedere fucking ochtend maakt mijn moeder (Ja, je hoort het goed) brood voor me.
Ik heb al meerdere malen aangegeven geen brood meer te eten op school en/of daarbuiten.
Ik koop daar wel wat![]()
Nee hoor, iedere ochtend weer. "Wokkel steek je je brood in je tas"
Arg![]()
![]()
![]()
Ook zo'n kutwoord trouwensquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
bammetjes bammetjes bammetjes!!!
quote:
Hou je bekquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]BAMMETJES BAMMETJES BAMMETJES!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |