abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40110996
Ik weet niet of dit hier goed staat, maar een mod zal het wel verplaatsen als het niet zo is
---
Ik ben van plan binnenkort een film op te gaan nemen, maar ik het script heb ik nog maar 1 verhaallijn. Ik zou een andere toe willen voegen, maar ik heb geen inspiratie meer voor een onderwerp.

Dit is de verhaallijn van de eerste:

S. wordt in haar dromen achtervolgd door een plaats uit haar verleden. Als
ze op een avond met wat vrienden zit te drinken, hoort ze dat de anderen er
ook nog last van hebben. A. probeert haar in te lichten over wat er is
gebeurd toen hij vorig jaar terug keerde, maar hij is te dronken.

S. wil van de dromen af, en krijgt B. zover om met haar mee te gaan. Als ze
via allerlei omwegen eindelijk bij de plaats aankomen, ziet alles er nog
hetzelfde uit. Op één belangrijk ding na; het Amulet der Dromen. Het blijkt
dat het gestolen is door het 'Agency', zo wordt hen verteld door een mysterieus persoon. Dan komen ze de doodgewaande L. tegen, die bij de Agency werkt. Hij leidt S & B. naar binnen. Ze worden betrapt en L. wordt doodgeschoten. S&B worden gevangen gezet onder de grond. B. ziet een luik (?) en als ze daar doorklimmen, komen ze in een raar verlichte
kamer. Ook het Amulet der Dromen ligt daar. S&B krijgen het te pakken en het
Agency wordt als bende opgerold.

Ik zou dus iets kunnen doen met ofwel de mensen die in de eerste scene voorkomen maar niet meegaan op zoek naar het amulet, ofwel de mensen in het agency. Of iets anders.

Ik hoop dat er hier mensen zijn die me een serieuze reply kunnen geven
  zondag 23 juli 2006 @ 20:09:41 #2
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_40111294
Ik denk dat het hier verkeerd staat.

Maar kan je verder niet helpen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 23 juli 2006 @ 20:19:17 #3
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_40111585
Ehm... hmmm... lastig.. FOT is voor foto's maken, ik denk dat je in TTK meer mensen zal vinden die je kunnen helpen

FOT--> TTK
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  zondag 23 juli 2006 @ 20:19:39 #4
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_40111597
Korte film (10 minuten), of langer (60 minuten of nog langer?)

Ik vind je huidige 'plot' wel erg kort door de bocht zo denk ik.
quote:
A. probeert haar in te lichten over wat er is
gebeurd toen hij vorig jaar terug keerde, maar hij is te dronken.
Hier ben ik je al kwijt.
quote:
S. wil van de dromen af, en krijgt B. zover om met haar mee te gaan. Als ze
via allerlei omwegen eindelijk bij de plaats aankomen, ziet alles er nog
hetzelfde uit. Op één belangrijk ding na; het Amulet der Dromen. Het blijkt
dat het gestolen is door het 'Agency', zo wordt hen verteld door een mysterieus persoon. Dan komen ze de doodgewaande L. tegen, die bij de Agency werkt. Hij leidt S & B. naar binnen. Ze worden betrapt en L. wordt doodgeschoten. S&B worden gevangen gezet onder de grond. B. ziet een luik (?) en als ze daar doorklimmen, komen ze in een raar verlichte
kamer. Ook het Amulet der Dromen ligt daar. S&B krijgen het te pakken en het
Agency wordt als bende opgerold.
Kom op joh, maak het nou...

Wat je mist om dit verhaal goed te kunnen maken is het zogenaamde 'back-story', de geschiedenis tot nu toe, en die moet je best gedetailleerd uitwerken. Daarna pas kun je een lekker verhaal schrijven.
pi_40111908
Mja dit is dan ook alleen een savenvatting van het script he Wat er eerder gebeurd was wordt later in het verhaal verteld als flashback van de hoofdpersoon, ook waarom de anderen nog last hebben van nachtmerries. Alles wordt later nog duidelijk gemaakt maar ik ga hier dus niet het hele script posten he

De film zal 20-30 minuten duren met alleen de eerste verhaallijn en intro enzo
  zondag 23 juli 2006 @ 21:10:28 #6
144098 ChristianeV
Christiane rond de wereld
pi_40113082
heb je ook al acteurs in gedachten? Je schrijft het script dus zelf en neemt het ook zelf op? En regisseert het ook nog zelf? Knap!
  zondag 23 juli 2006 @ 21:10:58 #7
144098 ChristianeV
Christiane rond de wereld
pi_40113098
Ga je hier een link plaatsen naar de film als hij af is?
pi_40124239
Er moeten nog twee mensen verliefd op elkaar worden natuurlijk!

S. ontdekt dat haar jeugdliefde L. nog blijkt te leven en ze beleven nog een kortstondige vurige relatie voordat L. ongelukkerwijs alsnog vermoord wordt!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_40130315
Hehehe zal ik ook al aan te denken, maar de acteurs willen dat niet Ik zal het ze nogmaals voorstellen
pi_40152463
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:55 schreef grizegrijn het volgende:
Hehehe zal ik ook al aan te denken, maar de acteurs willen dat niet Ik zal het ze nogmaals voorstellen
Weg met die amateurs!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_40166911

Samen met 1 van de acteurs heb ik het volgende bedacht als verhaallijn: De andere mensen die er in de eerste scene ook bij waren, gaan zelf ook op zoek naar het amulet. Uiteindelijk redden ze het niet tot daar, maar blijven ze in de vallen steken van M. (Staat in het script beschreven).

Nu dat nog ff invoegen. Als dat klaar is, post ik hier wel een link naar het script zodat degenen die dat willen het kunnen bekijken wat er nog beter aan kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')