Ik zit hier in Doorn, vlakbij Odijk, en het sneeuwt hier als de ziekte.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:01 schreef Schimmetje het volgende:
Ik zit in Odijk, vlak bij utrecht en hier sneeuwt het best wel hard![]()
Hoe is het weer in de rest van nederland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:13 schreef Gitanki het volgende:
Hier is het net (tijdelijk?) gestopt, ligt een laagje van een paar centimeter
Amsterdam - Havens oost, helemaal niks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WelkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto met toevoegende waarde voor mijn vorige post:
De zin van het leven, is het leven zin geven.
En voor het eerst driestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de quote
Tot zover de kwaliteitspost
Niet! Nu niet in ieder geval!quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:13 schreef Gizmo112 het volgende:
Grun. Ja.
vanmorgen ook, tenminste toen ik aan kwam rijden sneeuwde het behoorlijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:18 schreef nielsgeode het volgende:
In Groningen idd net een paar vlokjes maar nu is t weer droog, dr ligt maar 2-3cm ofzo
Ik denk dat t vanacht nogal gesneeuwt heeft
Ik zit in Houten, vlakbij jou, maar hier sneeuwt het nou niet meer.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:01 schreef Schimmetje het volgende:
Ik zit in Odijk, vlak bij utrecht en hier sneeuwt het best wel hard![]()
Hoe is het weer in de rest van nederland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Purmerend.. vannacht heeft het hard gesneeuwd,..
net nog wel even, maar nu niet meer
─_(º.0)_/─
Echt? Valt hier anders best tegenquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:28 schreef Silmarwen het volgende:
In Leiden sneeuwt het bijna de hele tijd goed hard. Soms even een half uurtje niet. Het is hier ook goed wit iig
das geinig, in Leiden lekker welquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:28 schreef Gizmore het volgende:
Hier (Rijnsburg, bij Leiden) niet meer, gisteravond anders wel vrij aardig.
Dan zit je net niet onder de wolk ofzo.quote:
Niet eerlijk!quote:
Ow wacht, nu begint t wel te sneeuwenquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:29 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dan zit je net niet onder de wolk ofzo.
En je zit dichter bij de kust he, dat is ook altijd killing voor de sneeuw.
fac?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:30 schreef Pracissor het volgende:
Zelfs hier in Scheveningen sneeuwt het! Ik werd wakker, moest naar fac, ging weer slapen, werd wakker, keek me raam uit, sneeuw!
Zoek dan ook betaald werkquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:32 schreef gr8w8 het volgende:
De gesprekken op een té stille woensdagochtend @ work:
Sneeuw komt uit vliegtuigen, daarom is er ook minder sneeuw, vanwege de olieprijzen en de controles bij de grens. Vroeger was er veel meer, toen hadden ze zelfs tochten over ijs waarbij ze dachten "he sneeuw, leuk, daar gaan we overheen lopen met onze schaatsen." En de vraag van de dag, ligt er sneeuw op de achterkant van de maan...
Dusch.
Hier in Vlaardingen hetzelfde verhaal.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:03 schreef Rekkie het volgende:
Sneeuw...... geen sneeuw...........sneeuw............geen sneeuw...............sneeuw
Zo gaat het hier in Grunn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |