Ook dat kan. Gewoon een station kiezen waar je heen wilt. Daarna op het vertrekstation klikken. Dan kun je gewoon een alternatief station kiezen.quote:Op donderdag 16 november 2006 07:26 schreef Lod het volgende:
Wat ik trouwens wel een nadeel vind is dat je bij de nieuwe apparaten geen alternatief beginstation meer kunt aangeven.
Dat vind ik juist super irritant! Vroeger typte ik dat zelf gewoon in, wist ik meteen dat het goed was. Nu sta ik het eerst te controleren (duur langer!) omdat ik bang ben dat die computer zelf een optie heeft bedacht die niet klopt. Dat ik een kortingskaartje koop omdat de computer dat wil en ik daar in mijn haast overheenlees, terwijl ik helemaal geen kortingskaart heb.quote:Op donderdag 16 november 2006 03:01 schreef MREn het volgende:
Het is ook alleen maar voor de letters waar veel stations onder zitten. Wat wel weer handig is, is dat het ding automatisch de keuzes 1 kaartje, vandaag, korting, 2e klas maakt, dus dat scheelt voor de meesten weer een hoop werk.
Dat kan volgens mij door op de naam van het beginstation te drukken, dan kun je een andere kiezenquote:Op donderdag 16 november 2006 07:26 schreef Lod het volgende:
Wat ik trouwens wel een nadeel vind is dat je bij de nieuwe apparaten geen alternatief beginstation meer kunt aangeven.
ik druk op het scherm, maar er gebeurd niksquote:Op donderdag 16 november 2006 01:32 schreef Blivox het volgende:
Jongens, ga hier eens even oefenen dan.
http://webdemo.ns.nl/webdemo.e2000/
Je scherm wordt viesquote:Op donderdag 16 november 2006 08:07 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
ik druk op het scherm, maar er gebeurd niks![]()
ouderen die nog nooit achter een computer hebben gezeten noem jij "idioten"?quote:Op woensdag 15 november 2006 15:18 schreef Rnej het volgende:
[..]
dat er een boel idioten in nederland rondrennen die t niet snappen kan de ontwerper ook niets aan doen
quote:Op donderdag 16 november 2006 08:15 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
ouderen die nog nooit achter een computer hebben gezeten noem jij "idioten"?
lekker begrip heb jij ookquote:Op woensdag 15 november 2006 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
smerige oude fossielen
Ja, maar jij bent ook heel slim en dat weet jij ook en daar krijg je ook een enorme harde penis van.quote:Op donderdag 16 november 2006 08:17 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Moeten ze toch echt wat aan hun algemene ontwikkeling gaan doen! Ik lees toch ook over de 2e wereldoorlog?
![]()
Jazeker! Ik voel mijn internet-penis al groeien!quote:Op donderdag 16 november 2006 08:20 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook heel slim en dat weet jij ook en daar krijg je ook een enorme harde penis van.
Kaartautomaten zijn geen algemene ontwikkeling, en ook geen pc, dus de waarheid ligt weer eens in het midden...quote:Op donderdag 16 november 2006 08:17 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Moeten ze toch echt wat aan hun algemene ontwikkeling gaan doen! Ik lees toch ook over de 2e wereldoorlog?
![]()
ik dacht dat het over geweren gingquote:Mensen die niet weten hoe een automaat werkt
Het gebruik van kaartautomaten is dus wel een deel van de algemene ontwikkeling voor mensen die wel eens buiten komenquote:Op donderdag 16 november 2006 08:33 schreef MREn het volgende:
[..]
Kaartautomaten zijn geen algemene ontwikkeling, en ook geen pc, dus de waarheid ligt weer eens in het midden...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |