Ik kan moeilijk speciale handeling uitvoeren als ik dat scherm krijg, want je kunt vrijwel niet meer doen als de pc uitdrukken via de uitknop , en dan weer opnieuw opstartenquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:54 schreef Godlike02 het volgende:
Doe je speciale handelingen als je hem krijgt?
Welk OS draai je?
Ik bedoelde meer wanneer je je BSOD krijgt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk speciale handeling uitvoeren als ik dat scherm krijg, want je kunt vrijwel niet meer doen als de pc uitdrukken via de uitknop , en dan weer opnieuw opstarten
Ik draai Windows XP Home
ik doe geen specifieke handelingen, daarom is het zo moeilijk uit te vinden wat het kan zijn, de ene keer krijg ik het als de pc opstart en de andere keer weer als ik al 2 uur achter de pc zit. Het komt heel onverwachts.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer wanneer je je BSOD krijgt.
Start je spel op? Start je word op? Zet je een muziekje aan? etc etc
En wat ROB zegt zeker even error opschrijven.
Misschien staart er zelfs iets in de eventvwr
Of rotte hardwarequote:Op vrijdag 30 december 2005 12:55 schreef robh het volgende:
Waarschijnlijk een driverprobleem.
Schrijf de melding van de bsod even op, of bekijk de dump en ga daarmee verder.
lijkt me sterk bij een net nieuwe pc, ik heb er ook nog een andere netwerk kaart in gehad, dus daar ligt het in iedergeval niet aan hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:04 schreef wobbel het volgende:
[..]
Of rotte hardwarezoals hier heel lang was, netwerkkaartje eruit en done
Als er een verkeerde driver opzit kan het zeker welquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
lijkt me sterk bij een net nieuwe pc, ik heb er ook nog een andere netwerk kaart in gehad, dus daar ligt het in iedergeval niet aan hoor.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:06 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Maak eens een printscreentje
ohwquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dude, als je pc crashed, en je kunt niks meer doen behalve de uitknop gebruiken kun je toch niet vrolijk even een print screentje maken?
nee, mn opa is overleden dinsdag nacht, totaal onverwachts, en dan krijg ik er ook nog zulke dingen bij..quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:25 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ohw![]()
heb je honger ofzo, dat je zo hapt?
Meld het even als je blij bent, gaan we samen blij doenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
nee, mn opa is overleden dinsdag nacht, totaal onverwachts, en dan krijg ik er ook nog zulke dingen bij..
Sorry daarvoor, niks van aantrekken , ik ben binnekort wel weer blij
okeee, btw ik lees nu even dat stuk van Tweakers, denk dat ik er al een eind mee kom.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:29 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Meld het even als je blij bent, gaan we samen blij doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |