Wij hebben dat ook een keer gedaan in de eerste.. Toen zijn we naar Barend & Witteman en VARA Laat geweest..quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:03 schreef Avalanche.. het volgende:
Wij gaan volgende week naar een uitzending van de Wereld Draait Door in Amsterdam. (vanuit Zwolle).
Daarna mooi zuipen in A'dam hehehehe.

Wij gaan in februari, zouden ook eerst volgende week gaan.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:03 schreef Avalanche.. het volgende:
Wij gaan volgende week naar een uitzending van de Wereld Draait Door in Amsterdam. (vanuit Zwolle).

Daar gingen ze van LeF (Utrecht) ook al heen. Volgens mij afgelopen keer, met die protestactie.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:03 schreef Avalanche.. het volgende:

hehehe boeren in den groo'n stadquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:03 schreef Avalanche.. het volgende:

Ik denk Jos Visscher (mijn mentor)...quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:06 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Wij hebben dat ook een keer gedaan in de eerste.. Toen zijn we naar Barend & Witteman en VARA Laat geweest..
Welke docent gaat met jullie mee?
Haha valt wel mee hoor, ik kom zelf uit Enschede, dus niet echt een plattelandsdorp ofzo.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
hehehe boeren in den groo'n stad

Ah, Jos Visscher.. Dat is een van mijn docenten in het derde jaar..quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:01 schreef Avalanche.. het volgende:
[..]
Ik denk Jos Visscher (mijn mentor)...
[..]
Haha valt wel mee hoor, ik kom zelf uit Enschede, dus niet echt een plattelandsdorp ofzo.

preciesquote:

Ik was in 't Groen gehuldquote:Op zondag 4 december 2005 15:46 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
precies. Welk groepje zat jij dan, want ik kan jou niet voor de geest halen

Nee, die prijs is inmiddels al gezakt naar 15 Euroquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:48 schreef Olmo het volgende:
Kost dat feest in de 013 25 euro? Nog een hele goede reden om niet te gaan dus!

Ach, het is maar net wat je er zelf van maakt. Wij gaan met een groep van een man of tien eerst een hapje eten, bijkletsen en dan als vanouds feesten. Kijken of er nog andere oude bekenden zijn en grote ego''s zijn altijd vermakelijkquote:Op maandag 12 december 2005 16:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Lijkt me een feestje je tegen ego's van mensen moet gaan opboksen. Betere reden: ik ben niet eens van school af en het kost me 25 euro.

Volgens mij is deze reünie ter gelegenheid van het 25-jarig bestaan alleen voor alumni:quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:47 schreef Olmo het volgende:
Volgens mij kost een kaartje voor de huidige studenten slechts 2,50 in voorverkoop, of vergis ik me nou met een ander feest?
Anyway, laat het toch allemaal aan me voorbij gaan.

Ik niet...quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik ken die FHJ feestjes...

Volgens mij is er veel veranderd na de verhuizing van de Groenstraat naar het Fontys complex. Bij het 15-jarig jubileum was er een reünie in het Fontys complex en dat was eigenlijk een en al treurnis. Geen sfeer. Zo'n groot gebouw maakt toch onpersoonlijk.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik heb het idee dat de afstand tussen docent en student vergroot is. Ik hoor allemaal mensen praten over vroeger, hoe leuk het allemaal was met toffe reisjes naar net zo toffe steden. Volgens mij heb ik de pech dat in 2001 begonnen ben en dat toen de lol al over was. Bet Kolen (ik ben daar eens geweest, en als ik me niet vergis was er geen fuck te beleven, alsof ze nog nooit een persoon onder de 45 hadden gezien) dat was het dan vroeger... leuk als je echt een verbinding hebt met de school en als je het leuk vind om ook met mensen van school rond te hangen. Ik kan me niet voorstellen dat zoiets nu nog kan (dat we een stamkroeg zouden hebben) buiten de mensen van de IC. Het lijkt ieder voor zich, niet te lang op school maar gauw terug naar het station om de eerst volgende trein naar huis te nemen. Ik heb dat altijd vreselijk gevonden. Ik was in het begin iemand die graag op school was met medestudenten.. maar het is een beetje lullig om alleen te zijn. Op school. Nu gaat iedereen naar of Extase/013 of Brand Punt/Polly Magoo/Boogie Wonderland... of liever: helemaal niet/nooit uit..
Kortom: ik haat mijn generatie
Aardig is deze site trouwens: http://www.fhj25jaar.nl/Argus-Jubileumuitgave.pdf

Iemand die geboren is in 1980 hoort sowieso niet tot generatie x maar ook niet tot y.. y is vreselijk met x voel ik me verwant maar die begon weer bij mensen geboren begin jaren zestig... die mensen zijn gewoon oudquote:Op donderdag 15 december 2005 19:33 schreef Copycat het volgende:
En is je generatie haten niet iets van alle generaties?

Nou wij hebben verdomme een kroeg in school waar het best vol zit. Maar iedereen zit bij mij in de groep te springen om naar huis te kunnen terwijl het voor de rest zo gezellig isquote:Op donderdag 15 december 2005 19:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
leuk als je echt een verbinding hebt met de school en als je het leuk vind om ook met mensen van school rond te hangen. Ik kan me niet voorstellen dat zoiets nu nog kan (dat we een stamkroeg zouden hebben) buiten de mensen van de IC. Het lijkt ieder voor zich, niet te lang op school maar gauw terug naar het station om de eerst volgende trein naar huis te nemen. Ik heb dat altijd vreselijk gevonden. Ik was in het begin iemand die graag op school was met medestudenten.. maar het is een beetje lullig om alleen te zijn.

dat is edequote:Op vrijdag 16 december 2005 14:49 schreef Olmo het volgende:
Christelijke school, niet waar?

Yup.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:49 schreef Olmo het volgende:
Christelijke school, niet waar?

En dat is altijd al zo geweestquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:01 schreef Olmo het volgende:
De opleiding laat zich tot nu toe zo'n beetje omschrijven als:
Het is wat je er van maakt.

Ik twijfel aan de kwaliteit van de opleiding. De kwaliteit van mijn huidigie MBO opleiding valt ook zo tegen. Ik doe het echt puur omdat ik straks een HBO opleiding kan volgen. Maar als je kijkt naar het percentage mensen dat stopt, vermoed ik dat daar (in Tilburg) hetzelfde demotiverend sfeertje hangt als hier. Dat ben ik eigenlijk wel beu.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:59 schreef Copycat het volgende:
Je moet je inderdaad niet laten leiden door keuzegidsen en ervaringen van derden.
Wat doet je vooral twijfelen?

Je kunt naar Utrecht gaan? Die heeft een wat betere reputatie. Maar als je na het HBO nog naar de universiteit wil, maakt dat denk ik niet veel meer uit. Dan telt gewoon dát je een HBO-diploma journalistiek hebt. Als jij politiek leuk vindt, is daar best wat mee te doen, ook in Tilburg. Je kunt een minor volgen die er mee te maken heeft, je kunt politici interviewen, je kunt iets met gemeentepolitiek doen.. leef je uitquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:32 schreef Toad het volgende:
[..]
Goede alternatieven zijn er volgens mij niet. Het lijkt me nl. hartstikke leuk om mee te werken aan een programma als NOVA of de Wereld draait door. Na mijn HBO opleiding wil ik waarschijnlijk nog deze opleiding volgen. Journalistiek lijkt me dus leuk, maar ook (internationale) politiek.

Ik ben dezelfde persoon als Kloot-Jan.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:59 schreef Kloot-Jan het volgende:
Is het echt zo erg met dat journalistiek?
Ik wil namelijk wat anders na mijn huidige studie (bioinformatica), journalistiek lijkt me wel leuk, maar jullie zijn zo somber dat ik daar toch maar vanaf zie.

Ik weet dat ze nu in Tilburg in het eerste jaar al starten met TV en Radio. Ik heb het net pas gehad (2e jaar).quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:00 schreef Remzz het volgende:
Eigenlijk het radio en tv deel ik wist dat je weinig zal krijgen in de eerste 2 jaar maar wij hebben er echt nog helemaal niets over gehad en zullen dat het komende jaar ook niet krijgen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |