Blauwloos ja. Geen blauw aanwezig.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:20 schreef murp het volgende:
vandaag is blauw!
Echt waar?!quote:
Ik ga idd niet heel ONZ modden hoorquote:
TRs, wasda?quote:Op zondag 7 januari 2007 16:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga idd niet heel ONZ modden hoor![]()
Maar die TRs werken dan nu ook niet he?
Neh, ik beperk het gastmodden.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
TRs, wasda?
Voel jij je te goed voor ONZ![]()
![]()
Maar de PI was een smileyquote:Op zondag 7 januari 2007 16:24 schreef Snakey het volgende:
bagger
Jawel, maar dat betekent niet dat we aan alle verzoeken voldoen. Voor je iets plaatst moet je gewoon even beter nadenken.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:32 schreef Kluupkluup het volgende:
TopicReports worden niet meer gelezen in ONZ???
gevalletje "ow kut ik heb iets gepost toen ik dronken was en heb er nu spijt van"quote:Op zondag 7 januari 2007 19:03 schreef Kluupkluup het volgende:
Dude! Je neemt jezelf en fok way to serious.. maar laat maar dan, ik mail wel even iemand..
ik ontken niksquote:Op zondag 7 januari 2007 19:28 schreef TwyLight het volgende:
Gaat het over dit topic?
Kluupkluup al fappie fappie gedaan op geile FoBo?
Hoeveel naamtopics heeft hij waar foto's in gepost wordenquote:Op zondag 7 januari 2007 19:28 schreef TwyLight het volgende:
Gaat het over dit topic?
Ehm de dag is al om ?quote:Op zondag 7 januari 2007 19:54 schreef TwyLight het volgende:
En als je het topic gelezen had zag je dat jogy dat 1 keer per dag zou doen.
wij ONZ Fok!kers doen ons bestquote:Op zondag 7 januari 2007 21:11 schreef Kluupkluup het volgende:
Jullie hebben het voor elkaar..
Je hebt gefapt dusquote:Op zondag 7 januari 2007 21:11 schreef Kluupkluup het volgende:
Jullie hebben het voor elkaar..
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik wil me graag aanmelden als DE nieuwe mod![]()
Doe maar nietquote:Op zondag 7 januari 2007 23:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik wil me graag aanmelden als DE nieuwe mod![]()
Verdomd ! Doei Chowie idd...quote:Op zondag 7 januari 2007 23:35 schreef Dirkh het volgende:
Doei Chowie?
het is Chowiquote:Op maandag 8 januari 2007 00:20 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Verdomd ! Doei Chowie idd...
* passende smiley zoekt
Doe eensquote:Op maandag 8 januari 2007 01:26 schreef Kluupkluup het volgende:
Zal ik me maar aanmelden als mod dan, gaat 't niveau wat omhoog
Om in m'n rol te blijven: kankerdekanker.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:58 schreef remlof het volgende:
zullen we nu dit topic weer gebruiken waar het voor bedoeld is?
quote:Op maandag 8 januari 2007 02:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Om in m'n rol te blijven: kankerdekanker.
Maar hey relmof; kies a.u.b. een adequate mod! Geen perikelen zoals pizzakoppo in KLB.
quote:Op maandag 8 januari 2007 08:31 schreef jogy het volgende:
Maar dan wordt het wel een open solli want de powers that be zijn er nog niet over uit hoe ze dit gaan doen.
Whehe. Jij bent zeker de leukste thuis.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:58 schreef remlof het volgende:
zullen we nu dit topic weer gebruiken waar het voor bedoeld is?
verreweg! ook de minst leuke trouwensquote:Op maandag 8 januari 2007 09:22 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Whehe. Jij bent zeker de leukste thuis.
Ik ook..quote:
Ik vond je best grappig op de meetquote:Op maandag 8 januari 2007 09:56 schreef remlof het volgende:
[..]
verreweg! ook de minst leuke trouwens
quote:Op maandag 8 januari 2007 10:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vond je best grappig op de meet
Na wat bier nog grappiger
Weet ikquote:Op maandag 8 januari 2007 10:21 schreef remlof het volgende:
[..]!
[ONZ miet 9/2] Van wie zijn die geile tieten in de OP? trouwens
hoelang heb je daar over nagedacht?quote:Op maandag 8 januari 2007 13:33 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, over flauw gesproken:
zout![]()
Niet. Kwam ineens nu in me op.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:34 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
hoelang heb je daar over nagedacht?
we hebben een improviastie talent gevondenquote:Op maandag 8 januari 2007 13:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Niet. Kwam ineens nu in me op.
quote:Op maandag 8 januari 2007 13:36 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
we hebben een improviastie talent gevonden
quote:Op maandag 8 januari 2007 13:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
is er een talentenjacht-topic in da house?
Da.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:07 schreef SiemeN het volgende:
Ben ik hier aan het juiste adres als ik wil inlikken?
Soms gebeurt het inlikken op een wat meer letterlijke manier en dan lijkt het op het forum dat de gebruiker aangenomen wordt op zijn talenten (quote:Op maandag 8 januari 2007 14:07 schreef SiemeN het volgende:
Ben ik hier aan het juiste adres als ik wil inlikken?
Aldus je dagboekquote:Op maandag 8 januari 2007 14:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Soms gebeurt het inlikken op een wat meer letterlijke manier en dan lijkt het op het forum dat de gebruiker aangenomen wordt op zijn talenten (! ) maar ondertussen heeft ie twee dagen doorgebracht in de likstoel van yvonne.
zoiets als dit: [afbeelding] alleen zonder emmer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |