abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR/Manusje van alles maandag 8 januari 2007 @ 03:06:44 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_45133387
quote:
Op maandag 8 januari 2007 03:03 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind trouwens het niet echt fijn dat topics die over een filmpje gaan met veel potentie(!) gesloten worden omdat er "Post hier funny etc" is

Dat topic lijdt volgens mij ook nogal aan het ik-neem-niet-de-moeite-om-te-scrollen-syndroom
Ja maarja je kan niet voor ieder leuk filmpje een nieuw topic maken... smaken verschillen en het aanbod van filmpjes is zo groot tegenwoordig...
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_45133388
quote:
Ohja, een erg leuk detail: Het volk dat hier post.
Merendeel "wil geen mod worden" maar posten zich de pleuris terwijl ze dat nooit doen.

En ja. Guilty.
Die laatste zin snapte ik niet helemaal
  maandag 8 januari 2007 @ 03:07:10 #4
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_45133390
Sinds wanneer is dit een reeks?
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_45133392
Kut dyslect , qoute in plaats quote
  PR/Manusje van alles maandag 8 januari 2007 @ 03:08:06 #6
Toezicht is gezond!
pi_45133395
quote:
Op maandag 8 januari 2007 03:07 schreef cerror het volgende:
Sinds ik vind dat we hier nog wel even over door mogen praten
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_45133397
quote:
Sinds het vorige topic vol was
pi_45133398
quote:
Het is geen reeks, het topic van daarnet is gewoon te kort, want we zijn nog niet klaar met praten
  PR/Manusje van alles maandag 8 januari 2007 @ 03:09:23 #9
Toezicht is gezond!
pi_45133407
We hebben een winnaar klassiek voorbeeld :

Jongenssss.. Oehhh !!
pi_45133411
Hopelijk word dit nog wel na gelezen
pi_45133416
quote:
Ohja, een erg leuk detail: Het volk dat hier post.
Merendeel "wil geen mod worden" maar posten zich de pleuris terwijl ze dat nooit doen.

En ja. Guilty.
Ik zeg het nog een keer dat ik geen mod wil worden hoor, ik vind dat dit topic gewoon een goed topic om eens te discusseren over wat ik er nou van vind.

Waarom zou ik, of iemand anders ontkennen mod te willen worden? dat slaat nergens op.
  PR/Manusje van alles maandag 8 januari 2007 @ 03:10:29 #12
Toezicht is gezond!
pi_45133417
quote:
Op maandag 8 januari 2007 03:09 schreef seekfaM het volgende:
Hopelijk word dit nog wel na gelezen
Een eerdere poging is mislukt nadat het topic over het ontbaggeen van ONZ ja hier komt ie : volgebaggert werd
pi_45133418
quote:
Op maandag 8 januari 2007 03:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
We hebben een winnaar klassiek voorbeeld :

Jongenssss.. Oehhh !!
Meteen de eerste Post (fipo dus) bashen
pi_45133425
quote:
Op maandag 8 januari 2007 03:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Een eerdere poging is mislukt nadat het topic over het ontbaggeen van ONZ ja hier komt ie : volgebaggert werd
Dit is eigenlijk gewoon een verkapte ''discussie topic''

de TT is geen discussie uitnodigende bash topic.
je moet daarwerkelijk gaan lezen, om het te kunnen volgen
  maandag 8 januari 2007 @ 03:12:01 #15
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45133426
Wat ik niet begrijp, is dat ONZ zit vol met Bagger, wát gaan we hieraan doen? werd volgebaggerd. Ik dacht serieus dat het een serieuze poging was om er wat aan te doen. Admins, moderators etc. baggerden het vol, jammer gemiste kans.
  PR/Manusje van alles maandag 8 januari 2007 @ 03:12:22 #16
Toezicht is gezond!
pi_45133428
quote:
Op maandag 8 januari 2007 03:10 schreef seekfaM het volgende:

[..]

Meteen de eerste Post (fipo dus) bashen
Die fipo is niet erg.. je mag je mening geven!

Maar kijk de TS nieuw in ONZ weet hij / zij dat er een speciaal topic is voor funny links en pics? ....
pi_45133434
quote:
Op maandag 8 januari 2007 03:06 schreef seekfaM het volgende:

[..]

Die laatste zin snapte ik niet helemaal
Dat hij zelf ook schuldig is aan t vele posten neem ik aan?
† The 3 Kings †
pi_45133436
quote:
Op maandag 8 januari 2007 03:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat ik niet begrijp, is dat ONZ zit vol met Bagger, wát gaan we hieraan doen? werd volgebaggerd. Ik dacht serieus dat het een serieuze poging was om er wat aan te doen. Admins, moderators etc. baggerden het vol, jammer gemiste kans.
Maar dat heb je met Alles, soms word het een succes en soms word het geen succes, heb je met boeken, mode, films. en wat dan ook. het hangt van veel situaties af of het seriues word opgenomen, dus het kans berekening...
Niet alles hoeft telukken.
Normaal in het gewone leven zie je de dingen niet die niet lukken, nu doe je er zelf aan mee, en zie je wanneer iets niet lukt * dus dat het een slotje krijgt of dat het vol gebaggerd word *
pi_45133437
Het is ook zo dat het nu al wat later is, Zondag, en het einde van de vakantie voor de kinders.
Als dit topic 's middags was geweest was deze ook, allang volgebaggert.
pi_45133438
Zodra het meerdere delen is, geen 5 replies topic en geen topic wat bagger uitlokt door reverse psychology nemen ze toch niet de moeite tot verbaggeren
pi_45133441
quote:
Op maandag 8 januari 2007 03:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Die fipo is niet erg.. je mag je mening geven!

Maar kijk de TS nieuw in ONZ weet hij / zij dat er een speciaal topic is voor funny links en pics? ....
Wie wijst hem daar even op
pi_45133442
quote:
Op maandag 8 januari 2007 03:14 schreef TwyLight het volgende:
Het is ook zo dat het nu al wat later is, Zondag, en het einde van de vakantie voor de kinders.
Klopt, de kindertjes liggen nu lekker te slapen.... Kunnen ze geen 16+ forum ervan maken ofzo
† The 3 Kings †
  PR/Manusje van alles maandag 8 januari 2007 @ 03:15:02 #23
Toezicht is gezond!
pi_45133443
quote:
Op maandag 8 januari 2007 03:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
In de eerste paar posts word het topic gekaapt door een mongool die zijn eigen topic wil promoten en iemand die dat filmpje dom vind gaat dan in het verkeerde topic een reactie geven over dat filmpje..

Waar is het respect voor een topic. Zulke dingen doe je niet
pi_45133444
quote:
Deze kinders is ook veel te laat nog wakker schoolwerk loopt nu een beetje uit, maar dat is niet erg
pi_45133445
quote:
Offtopic weet jij wat er nu op dit moment bezig is in Amerika
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')