Wat is er aan de hand?Het is natuurlijk niemand ontgaan dat het niveau van ONZ op het moment echt abominabel laag ligt. Het is tijd dat we hieraan wat gaan doen.
Het probleem zit hem in de gemakszucht van users, die denken dat als ze iets grappigs hebben te melden, ze dit in ONZ doen wat vaak uitloopt op gebagger, en laten we eerlijk zijn, we zien nu wel wat een rotzooi het is in ONZ.
Jogy over de mogelijke oorzaak van dit alles:Het feit is gewoon dat door het groter worden van het internet nu zelfs de grootste bosjosti zijnweg naar fok kan vinden en die komen massaal hierheen omdat het duszo laagdrempelig is, vroegah was dit een plek waar de creatievelingen bij tijd en wijle een creatieve inslag kregen en er een topic over maakte, andere reageerde daar weer op en omdat het toen nog niet helemaal toegankelijk was en sommige het gewoon iets vonden voor nerds of het te moeilijk vonden om een modem aan te zetten en dat hele windows in te stellen zodat het werkte had je een gemiddeld IQ dat wat hoger lag dan buiten het internet. Dat is allang niet meer het geval. Windows XP in combinatie met de kabelmodem die je zo in kan (laten ) pluggen is de doorslag geweest voor de populariteit van internet dus hoef je echt geen enkel verstand van computers te hebben om je weg te vinden. Heel goed! maar wel kut voor een subforum als dit. Wat gaan we hier aan doen?Even met je fikken van die

afblijven als je geen inspiratie hebt! Of niet zeker weet dat je een mooi, creatief en vooral lachwekkend topic kan openen!
Doe even je best voor een topic, als je een idee hebt, werk het uit en maak er een mooi topic over, een topic met potentie.
En anders open je maar niks!Maar ik open nooit topics!?Toch maak ook jij je schuldig! Post als je iets toe te voegen hebt, vermijdt slowchat en ga niet baggeren, irrelevante plaatjes posten of 80% van je posts uit laten lopen op smiley-posts.
Wanneer mag ik dan wél een topic openen?Als je niet weet wanneer iets leuk is, vraag je dan de volgende dingen af:
- Vind ik het zelf wel leuk?
- Kunnen users er een leuk antwoord op bedenken en dit posten?
- Is het over een kwartier ook nog leuk?
- Voegt het wat toe aan het forum?
En zo moeilijk hoeft het niet te zijn, kijk maar even hieronder, een mooi overzichtje Bagger/Goede topics.
Voorbeelden van Bagger:Geld terug voor je oudejaarslotHOERENKOTS!!!!!!11111einsFietsje617 , beffen?Wat doen jullie op zaterdag middagIk ga douchen :WJe vindt jezelf de nummer 1Voorbeelden van Goede Topics:FOK! blijkt bolwerk internationale beroemdheden![PHOTOSHOP] Een dialoog tussen Bassie en AdriaanOudejaarsmeeting in Staphorst! Aanmelden!!Actuele snelpoëzie: episode I[PAINT] Verzin je eigen theorie-examen quiz.Ja hallo?Verzin hier McDonald's gerechten.Kortom..USERS VAN ONZ! Verenigt U en zet hem op! Ik geloof in jullie en samen kunnen we ONZ weer tot een mooi subforum maken.
Gaat heen en voegt waarde toe aan ONZ..!
[ Bericht 0% gewijzigd door M-I-L-F op 30-12-2006 18:57:03 ]