Nee die is niet grappig.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:30 schreef FlyingFox het volgende:
Hey, pssst. Saddam's laatste woorden
Check de 8e reactie, en leer daarna tellen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:31 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Check de eerste 90 reacties en trek dan nog eens je conclusie, schuimke.
Zie je, dat soort personen zoals jou, en dat soort reacties zijn echt te triest. Ik bagger ook, maar dat soort dingen zoals "check een trein" ofzo zijn gewoon niet grappig.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:34 schreef FlyingFox het volgende:
Moraalridderhuillie. Pak snel eens een scheermes.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:39 schreef FlyingFox het volgende:
Ga je moeder lastigvallen met wat triest is of niet, gedrocht.
Mwoah...doe maar een haaltje.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:40 schreef Gloeidoos het volgende:
Nou het werd tijd ook zeg. Sticky?
Goed ideequote:Op zaterdag 30 december 2006 18:40 schreef Gloeidoos het volgende:
Nou het werd tijd ook zeg. Sticky?
ik vind mezelf geen baggeraar hoorquote:
De ontkenningsfasequote:Op zaterdag 30 december 2006 19:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik niets want ik bagger niet![]()
ik mis je nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:21 schreef remlof het volgende:
Goed topic!
Ik hoop niet dat het mede geinspireerd is door het feit dat ik de laatste tijd wat minder online ben...
Je kan in ieder geval alles goedmaken door em even te stickenquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:21 schreef remlof het volgende:
Goed topic!
Ik hoop niet dat het mede geinspireerd is door het feit dat ik de laatste tijd wat minder online ben...
doodsverwensingquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:22 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval alles goedmaken door em even te sticken!
evenals alle users van fokquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:24 schreef Maikuuul het volgende:
Geef mij admin rechten en de bagger is gans van de wereld verdwenen !!!
Ga eens doot ofzoquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:31 schreef Backhander het volgende:
Mag deze ook in de OP?
Wat ben ik toch een mallerd
Moet jij niet ergens in FB zinloos en nutteloos zitten zijn? Vort!quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
hypocriet topic
Uiteraard!quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens in FB zinloos en nutteloos zitten zijn? Vort!
Kun jij niet ophoeren?quote:
U is een goed mens, Yvonne, Admin.. mevrouw..quote:
quote:
Helaasch.quote:U hebt gezocht op ophoeren:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Hihi.quote:
Mensen die U zeggen verdienen een nekschot.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:39 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
U is een goed mens, Yvonne, Admin.. mevrouw..![]()
.
U draagt duidelijk ONZ een warm hart toe!! (en nu niet
als sarcasme doodlachende smiley maar ontroerde smiley)
Jij snapt het nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:39 schreef picobyte het volgende:
Gooi maar leeg, onzin is er om te spuien en snel door te schuiven naar dev/null daar is het tenslotte onzin voor.
Een vuiniszak is om vuilnis in te doen, maar om ze nou vol te stoppen met dooie katten en mensen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:39 schreef picobyte het volgende:
Gooi maar leeg, onzin is er om te spuien en snel door te schuiven naar dev/null daar is het tenslotte onzin voor.
PIK! Elke eerste letter van de zin moet toch met een hoofdletterquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Mensen die U zeggen verdienen een nekschot.
Mensen die U is zeggen ipv u bent verdienen al helemaal een nekschot
Yvonne is godverdomme God niet! Dat is de enige wat dat christentuig nog met een hoofdletter u schrijft
OT: val kapot
Maar om er nou zogenaamd 'leuk' afval in te stoppen.....quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een vuiniszak is om vuilnis in te doen, maar om ze nou vol te stoppen met dooie katten en mensen?
Dan zouden ze jou er in moeten stoppenquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:42 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Maar om er nou zogenaamd 'leuk' afval in te stoppen.....
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan zouden ze jou er in moeten stoppen![]()
;d;d
Oew, wat ben je aan het doen enzo?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:21 schreef remlof het volgende:
Goed topic!
Wtf is een TO ban?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Er mag van mij wel eerder een TO ban gegeven worden
Ja fuck man, ik ben nog bij aan het komen van het kerstzuipenquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:41 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
PIK! Elke eerste letter van de zin moet toch met een hoofdletter!!!
En "u" was in dit geval toch het eerste woord van de zin!!!
""
èn ik ben de kloon van Burning_Eyequote:Op zaterdag 30 december 2006 19:47 schreef JediMindTricks het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of je een hele slechte, niet grappige kloon bent...
Of dat je echt geestelijk niet in orde bent.
Zoiets vermoedde ik al.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:49 schreef Backhander het volgende:
[..]
èn ik ben de kloon van Burning_Eye
èn ik ben geestelijk niet in orde
Wie valt er nou van z'n stoel van het lachenquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:50 schreef NanKing het volgende:
Wat zijn de mensen die hier baggeren toch enorm hilarisch!
Ik val gewoon bijna van mijn stoel van 't lachen.
Dat soort topics laat je dood bloeden en als er gebaggert word dan word het gesloten.. Dat topic valt niet onder de term baggertopics. Dat topic heeft een doel en een onderwerpquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:48 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Eigenlijk is het ook best wel interessant dat dit baggertopic ("Ja Hallo") bij de goede topics staat. Het is echt een kuttopic. Vaste mensen waarbij dit toch gewaardeerd wordt![]()
Wtf is een TO ban ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TO bans mogen eerder uitgedeelt worden.
Om het nog maar eens te proberen![]()
Misschien is in navolging van een kerstgratie een nieuwjaarsopruiming wel een optie.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:50 schreef NanKing het volgende:
Wat zijn de mensen die hier baggeren toch enorm hilarisch!
Ik val gewoon bijna van mijn stoel van 't lachen.
Mjah, dan zijn alle kindjes ook weer naar school dus is het ook een stuk rustiger, lijkt mequote:Op zaterdag 30 december 2006 19:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Misschien is in navolging van een kerstgratie een nieuwjaarsopruiming wel een optie.
Je hoeft dan niet lang te zoeken naar wie daar voor in aanmerking komt.
Gezien het feit dat de mods van ONZ tevens uit zogenaamde Bosjosti's bestaan is dit ook wel logisch te noemenquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:23 schreef M-I-L-F het volgende:
Het feit is gewoon dat door het groter worden van het internet nu zelfs de grootste bosjosti zijnweg naar fok kan vinden en die komen massaal hierheen omdat het duszo laagdrempelig is
Zoals mijn opa altijd zei, vroegah, vroegah was alles beter. Het wordt allemaal minder!quote:, vroegah was dit een plek waar de creatievelingen bij tijd en wijle een creatieve inslag kregen en er een topic over maakte
Blijkbaar is de totale groep mensen op internet groter geworden. Dit is een gegeven. Hier zitten allerlei verschillende mensen tussen - net als de samenleving.quote:Windows XP in combinatie met de kabelmodem die je zo in kan (laten ) pluggen is de doorslag geweest voor de populariteit van internet dus hoef je echt geen enkel verstand van computers te hebben om je weg te vinden. Heel goed! maar wel kut voor een subforum als dit.
Wederom negativiteit ten overvloed. Probeer mensen nu eens positief te motiveren! Zeg ons hoe het moet; geef ons voorbeelden van hoe ONZ eigenlijk zou moeten zijn! Geef ons spirit, geef ons zin.quote:Even met je fikken van die [afbeelding] afblijven als je geen inspiratie hebt! Of niet zeker weet dat je een mooi, creatief en vooral lachwekkend topic kan openen!
Lieve modjes, u bent er voor de sturing van het ONZ-forum. Het is niet zo dat iedereen kan posten wat hij wilt, nee, het is een zogenaamd gemodereerd forum. Dit houdt in dat de moderators voor een belangrijk deel de opzet van de topics bepalen. Wat wel- en wat niet wordt toegestaan. Hand in eigen boezem, graag!quote:Toch maak ook jij je schuldig! Post als je iets toe te voegen hebt, vermijdt slowchat en ga niet baggeren, irrelevante plaatjes posten of 80% van je posts uit laten lopen op smiley-posts.
Wat een negativiteit weer! Focus enkel op wat je wilt.quote:
Kijk! Positiefquote:
Vergeet u niet de taak van uw collega's en uzelf! Stelletje luie donders. Geef het voorbeeld, modereer duidelijk en met rationele teksten. Communiceer wat je wilt! Totdat het beter gaat...quote:USERS VAN ONZ! Verenigt U en zet hem op! Ik geloof in jullie en samen kunnen we ONZ weer tot een mooi subforum maken.![]()
ONZ is heeeeeeul niet leuk meer al een paar jaar niet meer... op een paar uitzonderlijke topic titels na.quote:Gaat heen en voegt waarde toe aan ONZ..!![]()
Neequote:Op zaterdag 30 december 2006 20:40 schreef mschol het volgende:
hmm maar ONZ is toch juist voor bagger
maar dan is de naam "onzin voor je leven" wel erg stom gekozen, dat nodigt uit tot baggeren...quote:
Dat maak jij er van, anders had er namelijk wel gestaan: Bagger voor je levenquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:51 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan is de naam "onzin voor je leven" wel erg stom gekozen, dat nodigt uit tot baggeren...
Neequote:Op zaterdag 30 december 2006 21:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Standaard een TO ban als een user 5 notes heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |