Ik denk dat het hoog tijd wordt dat Staphorst een in de jaren 2000 terecht komt en eens kennis maakt met FOK!kertjes,quote:Zoals de gemeente en de inwoners van Staphorst al bekend hadden gemaakt willen ze niet dat er vuurwerk wordt afgestoken 31 december, het betreft het feit dat het dan Zondag is en naar het Christelijke geloof is dit een rustdag.
Ik wil wat meer bij deze meeting betrokken worden want ik was de muze die je dit fantastische plan influisterdequote:Op vrijdag 29 december 2006 23:32 schreef yvonne het volgende:
Ja!! Hiero!
Waarom Staphorst?
Wel kinders, lees en huiver:
[..]
Ik denk dat het hoog tijd wordt dat Staphorst een in de jaren 2000 terecht komt en eens kennis maakt met FOK!kertjes,
oh, en 8765764654653654354235432432miljoen klappers natuurlijk
""
quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:38 schreef remlof het volgende:
Is er wel alcohol verkrijgbaar op zondag in Staphorst eigenlijk?
Dat zullen we zelf mee moeten nemenquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:38 schreef remlof het volgende:
Is er wel alcohol verkrijgbaar op zondag in Staphorst eigenlijk?
Jaquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:34 schreef remlof het volgende:
Je weet dat we nog steeds geregeerd worden door christenhonden en dat de Geheime Dienst van Normen en Waarden meesleest op Fok! hè yvonne?
Helaas welquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:43 schreef yvonne het volgende:
Zijn er sowieso FOK!kers die in de buurt wonen?
Tis op fietsafstand voor mijquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:43 schreef yvonne het volgende:
Ja, nog geen 20 km verderop in Zwolle. Ik heb echt zin de boel daar eens flink op stelten te zetten. Een collega van me woont daar en die wist te vertellen dat een aantal kereltjes van een jaar of 18 in de kerk met elkaar hebben afgesproken dat als "buitenstaanders" (mensen die niet al 500 incestjaren in staphorst wonen maar er de afgelopen 10 jaar zijn komen wonen) tóch vuurwerk gaan afsteken zij die mensen hoogstpersoonlijk in elkaar gaan slaan. Want dat mag kennelijk wél van god. Die heeft namelijk een hekel aan mensen die niet met hun eigen kinderen neuken en vuurwerk afsteken op MAANDAG.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:43 schreef yvonne het volgende:
Dit meen je nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:46 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Ja, nog geen 20 km verderop in Zwolle. Ik heb echt zin de boel daar eens flink op stelten te zetten. Een collega van me woont daar en die wist te vertellen dat een aantal kereltjes van een jaar of 18 in de kerk met elkaar hebben afgesproken dat als "buitenstaanders" (mensen die niet al 500 incestjaren in staphorst wonen maar er de afgelopen 10 jaar zijn komen wonen) tóch vuurwerk gaan afsteken zij die mensen hoogstpersoonlijk in elkaar gaan slaan. Want dat mag kennelijk wél van god. Die heeft namelijk een hekel aan mensen die niet met hun eigen kinderen neuken en vuurwerk afsteken op MAANDAG.
grr.
We leven met je meequote:
'K heb nog een witte puntmuts over van carnaval...quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:49 schreef remlof het volgende:
Als we ook brandende kruizen meenemen ben ik van de partij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |