Ik denk dat het hoog tijd wordt dat Staphorst een in de jaren 2000 terecht komt en eens kennis maakt met FOK!kertjes,quote:Zoals de gemeente en de inwoners van Staphorst al bekend hadden gemaakt willen ze niet dat er vuurwerk wordt afgestoken 31 december, het betreft het feit dat het dan Zondag is en naar het Christelijke geloof is dit een rustdag.
Ik wil wat meer bij deze meeting betrokken worden want ik was de muze die je dit fantastische plan influisterdequote:Op vrijdag 29 december 2006 23:32 schreef yvonne het volgende:
Ja!! Hiero!
Waarom Staphorst?
Wel kinders, lees en huiver:
[..]
Ik denk dat het hoog tijd wordt dat Staphorst een in de jaren 2000 terecht komt en eens kennis maakt met FOK!kertjes,
oh, en 8765764654653654354235432432miljoen klappers natuurlijk
""
quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:38 schreef remlof het volgende:
Is er wel alcohol verkrijgbaar op zondag in Staphorst eigenlijk?
Dat zullen we zelf mee moeten nemenquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:38 schreef remlof het volgende:
Is er wel alcohol verkrijgbaar op zondag in Staphorst eigenlijk?
Jaquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:34 schreef remlof het volgende:
Je weet dat we nog steeds geregeerd worden door christenhonden en dat de Geheime Dienst van Normen en Waarden meesleest op Fok! hè yvonne?
Helaas welquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:43 schreef yvonne het volgende:
Zijn er sowieso FOK!kers die in de buurt wonen?
Tis op fietsafstand voor mijquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:43 schreef yvonne het volgende:
Ja, nog geen 20 km verderop in Zwolle. Ik heb echt zin de boel daar eens flink op stelten te zetten. Een collega van me woont daar en die wist te vertellen dat een aantal kereltjes van een jaar of 18 in de kerk met elkaar hebben afgesproken dat als "buitenstaanders" (mensen die niet al 500 incestjaren in staphorst wonen maar er de afgelopen 10 jaar zijn komen wonen) tóch vuurwerk gaan afsteken zij die mensen hoogstpersoonlijk in elkaar gaan slaan. Want dat mag kennelijk wél van god. Die heeft namelijk een hekel aan mensen die niet met hun eigen kinderen neuken en vuurwerk afsteken op MAANDAG.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:43 schreef yvonne het volgende:
Dit meen je nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:46 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Ja, nog geen 20 km verderop in Zwolle. Ik heb echt zin de boel daar eens flink op stelten te zetten. Een collega van me woont daar en die wist te vertellen dat een aantal kereltjes van een jaar of 18 in de kerk met elkaar hebben afgesproken dat als "buitenstaanders" (mensen die niet al 500 incestjaren in staphorst wonen maar er de afgelopen 10 jaar zijn komen wonen) tóch vuurwerk gaan afsteken zij die mensen hoogstpersoonlijk in elkaar gaan slaan. Want dat mag kennelijk wél van god. Die heeft namelijk een hekel aan mensen die niet met hun eigen kinderen neuken en vuurwerk afsteken op MAANDAG.
grr.
We leven met je meequote:
'K heb nog een witte puntmuts over van carnaval...quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:49 schreef remlof het volgende:
Als we ook brandende kruizen meenemen ben ik van de partij
Wiequote:Op vrijdag 29 december 2006 23:49 schreef Puzzelaar het volgende:
Flauw topic. Wacht maar tot dat Christus terug komt, dan zal het jullie bezuren. Die zal jullie genadeloos op jullie sodeflikkert geven en al onze gestorven broeders op laten staan uit de dood. En dan gaan we samen met Hem en onze broeders naar de Eeuwige, waar we voor altijd samen zullen zijn.
Zo staat het geschreven en zo zal het geschieden. Klootzakken.
Van mij mag jequote:Op vrijdag 29 december 2006 23:49 schreef remlof het volgende:
Jij ja. Het is sinds de zondeval al het levende bewijs dat schepsels zoals jij een poort zijn naar de hel. Houdt op met dwalen, en kom terug naar de kerk, anders zal de dood u niet goed smaken.quote:
Heeft die d'r tieten al gepost?quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een newbie..Gristuss..![]()
Nou, mij smaakt alles eik wel "quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:53 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Jij ja. Het is sinds de zondeval al het levende bewijs dat schepsels zoals jij een poort zijn naar de hel. Houdt op met dwalen, en kom terug naar de kerk, anders zal de dood u niet goed smaken.
Lul niet, ga neuken en wordt dronken. Hemel op aarde.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:53 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Jij ja. Het is sinds de zondeval al het levende bewijs dat schepsels zoals jij een poort zijn naar de hel. Houdt op met dwalen, en kom terug naar de kerk, anders zal de dood u niet goed smaken.
Dat oranje wezen in jouw plaatje zal vreemd opkijken wanneer één der Ruiters van de Apocalyps voor zijn neus staat, zoals Johannes op Patmos geopenbaard kreeg. Want zoals het geschreven staat, zal het geschieden! Fuckzooi.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Lul niet, ga neuken en wordt dronken. Hemel op aarde.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:49 schreef remlof het volgende:
Schelden mag niet.. Brand zelf lekker in de hel, mafkeesquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:56 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Dat oranje wezen in jouw plaatje zal vreemd opkijken wanneer één der Ruiters van de Apocalyps voor zijn neus staat, zoals Johannes op Patmos geopenbaard kreeg. Want zoals het geschreven staat, zal het geschieden! Fuckzooi.
Brand Bier is een gruwel.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:58 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Schelden mag niet.. Brand zelf lekker in de hel, mafkees
Of je 'leent' me een krat bier, dan is alles weer goed
Nee? BRAND!![]()
Normaliter wel jaquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:57 schreef longinus het volgende:
Is er al iemand op het idee gekomen om te staphorsters te vertellen dat nieuwjaar op een maandag valt en het vuurwerk normalieter na 12 uur wordt afgestoken.![]()
*bibber*quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:49 schreef Puzzelaar het volgende:
Flauw topic. Wacht maar tot dat Christus terug komt, dan zal het jullie bezuren. Die zal jullie genadeloos op jullie sodeflikkert geven en al onze gestorven broeders op laten staan uit de dood. En dan gaan we samen met Hem en onze broeders naar de Eeuwige, waar we voor altijd samen zullen zijn.
Bwehehe pik, besef je dan niet, dat als je straks doodgaat en Allah je aan ziet komen in je homo-engelenpak en hij daar als een PIMP op zn troon zit en allemaal negers 40 maagden schenkt waarmee die negers in toffe PIMP kleding wegrijden in dikke cadilacs met hydrauliek in de wielen dat je dan flink voor lul staatquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:49 schreef Puzzelaar het volgende:
Komt er toch nog wát zinnigs uit je..quote:
quote:STAPHORST – TMF Radio is woensdagmiddag om 12.00 uur van start gegaan op het Marktplein in Staphorst, volgens de zender `het saaiste dorp van Nederland'. De actie heeft veel kwaad bloed gezet, vooral omdat er vier vuurwerkrollen werden afgestoken op het moment dat even verderop de begrafenis plaatsvond van de 19-jarige Staphorster die vorige week bij een verkeersongeval om het leven kwam.
Burgemeester Joop Alssema van Staphorst, die niet op de hoogte was gesteld van de komst van TMF naar Staphorst, reageerde woedend op de actie van de muziekzender. `Veel mensen hebben mij aangesproken op het feit dat er een begrafenisplechtigheid gaande was op het moment dat er vuurwerk werd afgestoken. Ik baal hier verschrikkelijk van', aldus de eerste burger. `Ons belachelijk maken, hier even de boel op stelten zetten, zonder vergunning vuurwerk afschieten en vervolgens je hielen weer lichten, ik houd hier een hele vervelende smaak in de mond aan over.'
Alssema was niet op de hoogte gesteld. Sterker nog: het station riskeerde een boete voor het afsteken van vuurwerk. Dat mag namelijk alleen op oudejaarsdag. `De agent heeft de afstekers niet op heterdaad betrapt en dat moet, wil je een bon kunnen schrijven', zegt de burgemeester. Was de actie van tevoren wel aangevraagd, dan was er geen toestemming gekomen', aldus Alssema. Het ging allemaal te snel om actie te kunnen ondernemen.
Met de veelbesproken stunt in Staphorst ging TMF Radio officieel van start. Om 12.00 uur zorgden de TMF-VJ's er samen met rapper Ali B en Yes-r voor dat het `saaiste dorp van Nederland' werd opgeschrikt door vier mega-duizendklappers.
Het radiostation vindt Staphorst saai, omdat er op oudejaarsdag `geen vuurwerk afgestoken mag worden'. Dit vanwege de zondagsrust. Dit is overigens een onjuiste weergave van zaken. Burgemeester Alssema kan carbid en vuurwerk op oudejaarsdag niet verbieden. Hij deed een beroep op de bevolking om de zondagsrust te respecteren.
TMF heeft inmiddels excuses aangeboden.` Ons kwam helaas ter ore dat tijdens deze lancering er gelijktijdig een begrafenis gaande was van een 19-jarige jongen, enkele honderden meters verderop. TMF was helaas niet op de hoogte van dit feit. Was TMF dat wel geweest, dan hadden wij, vanzelfsprekend uit respect voor de overledene en zijn nabestaanden, de lancering niet plaats laten vinden op de desbetreffende locatie. Onze welgemeende excuses gaan uit naar de nabestaanden. TMF wenst de familie, vrienden en kennissen van de overledene veel sterkte toe met het verwerken van dit grote verlies.'
Zeg, kun je die niet bij je houden daar in het westen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:01 schreef yvonne het volgende:
Ik hoop dat puzzelaar in Staphorst woont
Jammer Remlof !quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat je hiervoor zei kan ik nog door de vingers zien, maar nu ga je echt te ver!
Staphorster zeker?quote:
Neuh, vind het idee alleen nogal afgezaagd. Aangezien het dus al gedaan is.quote:
Alle gekheid op het spreekwoordelijke stokje: dit is wel triest natuurlijk. Zwak lulverhaal terwijl ze zelf fout zaten.quote:TMF heeft inmiddels excuses aangeboden.` Ons kwam helaas ter ore dat tijdens deze lancering er gelijktijdig een begrafenis gaande was van een 19-jarige jongen, enkele honderden meters verderop. TMF was helaas niet op de hoogte van dit feit. Was TMF dat wel geweest, dan hadden wij, vanzelfsprekend uit respect voor de overledene en zijn nabestaanden, de lancering niet plaats laten vinden op de desbetreffende locatie. Onze welgemeende excuses gaan uit naar de nabestaanden. TMF wenst de familie, vrienden en kennissen van de overledene veel sterkte toe met het verwerken van dit grote verlies.'
da's fijn voor je "quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neuh, vind het idee alleen nogal afgezaagd. Aangezien het dus al gedaan is.
Jij bent echt heel dom.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:06 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Alle gekheid op het spreekwoordelijke stokje: dit is wel triest natuurlijk. Zwak lulverhaal terwijl ze zelf fout zaten.
Eens!!!eins!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neuh, vind het idee alleen nogal afgezaagd. Aangezien het dus al gedaan is.
Begrafenis was 2 uur later ofzo, dus waar hebben we het idd over..quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Op de FP had iemand in een reactie vertelt dat hij op die begrafenis was geweest ( hij was niet de dooie ) en hij had niets gehoord dus boeiend...
Jamaar jou hebben we nog nimmer op iets van humor kunnen betrappen.quote:
Ik zou je reply bijna gaan geloven.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jamaar jou hebben we nog nimmer op iets van humor kunnen betrappen.
Nofi uiteraard ""
Geloof alleen dat nofi maar danquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zou je reply bijna gaan geloven.
Het is fietsafstand, ik zeg niet dat IK het ga fietsen :pquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Van de Haveltermade naar de Oosterboer vind jij nog te ver...
Moet je ook doenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zou je reply bijna gaan geloven.
Jaaaaaaaaaaaquote:
Als je gaat, mag ik dan moet je meerijden??quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:13 schreef sunshine het volgende:
[..]
Het is fietsafstand, ik zeg niet dat IK het ga fietsen :p
In de slipstream is het lang zo koud nog nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Als je gaat, mag ik dan moet je meerijden??
(weet je hoe het is om te fietsen met dit weer)
Ach, kom op.quote:
En tieten.... vergeet tieten niet!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Oké, ff wachten...ik pak ff een paar biertjes en popcorn ! [afbeelding]
k Zal er mijn gedachten over laten gaanquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
* Modjes verkiezing in ONZ*quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, kom op.Daarvoor heb je er nog nooit wat van gezegd. Of juist het tegendeel beweerd. Maar sinds die beruchte 10 augustus is het "Bupawie?" en "Die heeft geen humor. Nooit gehad ook"
"" oxfam nofi
M'n tieten gaan net naar bed...quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En tieten.... vergeet tieten niet!![]()
Zelfs daarna hoorde ik het nog.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
* Modjes verkiezing in ONZ*
"nuff said ""
*discussie dood zien slaanquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
* Modjes verkiezing in ONZ*
"nuff said ""
hey blijf eens ontopicquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zelfs daarna hoorde ik het nog.
Maar niet meer na 10 augustus. Rara, how come.
[insert engelse term + emo-smiley]
Dat dus.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:19 schreef Svensational het volgende:
En Yvonne, laat je eens niet zo kennen ""
Zij begon.quote:
Iets van klok en klepel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Iets van zuur en ex mod....
Hé laat mij er buitenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Iets van zuur en ex mod....
Like duh.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Op de FP had iemand in een reactie vertelt dat hij op die begrafenis was geweest ( hij was niet de dooie ) en hij had niets gehoord dus boeiend...
Iets van ontopic?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zij begon.![]()
![]()
[..]
Iets van klok en klepel.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:21 schreef static het volgende:
[..]
Like duh.
Vuurwerk was om 12:00, uitvaart om 14:00.
Edit: ja, spuit 11.
Wat zijn die Staphorsters dan aan het zeikenquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:23 schreef Rekkie het volgende:
Maar was het vuurwerk niet om 12:00 uur en die dooie 2 uur later?
Oh....quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Jij bent niet op zurigheid te betrappen...![]()
Nope, dit is het laat-Staphorst-kennismaken-met-FOK!topicquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:23 schreef arneaux het volgende:
Is dit het Bupa versus Yvonne topic?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:27 schreef Svensational het volgende:
Nou kom op Yvonne, gooi nog eens wat olie op 't vuur!
Hmmm...matigquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope, dit is het laat-Staphorst-kennismaken-met-FOK!topic
En daar een lading vuurwerk opquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:27 schreef Svensational het volgende:
Nou kom op Yvonne, gooi nog eens wat olie op 't vuur!
Okay. Wanneer krijg ik mn tof tagje?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope, dit is het laat-Staphorst-kennismaken-met-FOK!topic
Dito!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:27 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ben 't wel met S_F eens trouwens...![]()
Kut. Ik moest lachen.quote:
Matigquote:
Gewoon doorfietsen, word je vanzelf weer warm. Veel meer dan 20 minuten heb je niet nodig, gerekend vanaf het station in Meppel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Afknallen richting de dom. Dan is de martinitoren hogerquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:34 schreef Biogarde het volgende:
Zeg..
Ik heb nog een kilotje of 5 carbid ergens in mn schuur.
""
Jij gaat mee dus "quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:34 schreef Biogarde het volgende:
Zeg..
Ik heb nog een kilotje of 5 carbid ergens in mn schuur.
""
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:45 schreef Bupatih het volgende:
Oh, dát is nou humor.
Nee. Jij.quote:
Ik denk dat Urk en Volendam elkaar niet veel ontlopen. Als ik moet gokken zou ik Urk zeggen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:49 schreef static het volgende:
Wordt in dat gat niet het meest gesnoven van Nederland? Of was dat Urk of Volendam?
Middeleeuwse bendequote:10-11-1961
In Staphorst voeren zo'n honderd jongens een man en vrouw op een kar door het dorp op verdenking van overspel. Het was een van de laatste volksgerichten die we in Nederland hebben gehad. De gebeurtenis haalde de wereldpers en werd uitvoerig besproken in de Tweede Kamer waar men weinig waardering kon opbrengen voor "deze Middeleeuwse praktijken".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |