Oh....quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Jij bent niet op zurigheid te betrappen...![]()
Nope, dit is het laat-Staphorst-kennismaken-met-FOK!topicquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:23 schreef arneaux het volgende:
Is dit het Bupa versus Yvonne topic?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:27 schreef Svensational het volgende:
Nou kom op Yvonne, gooi nog eens wat olie op 't vuur!
Hmmm...matigquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope, dit is het laat-Staphorst-kennismaken-met-FOK!topic
En daar een lading vuurwerk opquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:27 schreef Svensational het volgende:
Nou kom op Yvonne, gooi nog eens wat olie op 't vuur!
Okay. Wanneer krijg ik mn tof tagje?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope, dit is het laat-Staphorst-kennismaken-met-FOK!topic
Dito!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:27 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ben 't wel met S_F eens trouwens...![]()
Kut. Ik moest lachen.quote:
Matigquote:
Gewoon doorfietsen, word je vanzelf weer warm. Veel meer dan 20 minuten heb je niet nodig, gerekend vanaf het station in Meppel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Als je gaat, mag ik dan moet je meerijden??
(weet je hoe het is om te fietsen met dit weer)
Afknallen richting de dom. Dan is de martinitoren hogerquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:34 schreef Biogarde het volgende:
Zeg..
Ik heb nog een kilotje of 5 carbid ergens in mn schuur.
""
Jij gaat mee dus "quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:34 schreef Biogarde het volgende:
Zeg..
Ik heb nog een kilotje of 5 carbid ergens in mn schuur.
""
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:45 schreef Bupatih het volgende:
Oh, dát is nou humor.
Nee. Jij.quote:
Ik denk dat Urk en Volendam elkaar niet veel ontlopen. Als ik moet gokken zou ik Urk zeggen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:49 schreef static het volgende:
Wordt in dat gat niet het meest gesnoven van Nederland? Of was dat Urk of Volendam?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |