In de slipstream is het lang zo koud nog nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Als je gaat, mag ik dan moet je meerijden??
(weet je hoe het is om te fietsen met dit weer)
Ach, kom op.quote:
En tieten.... vergeet tieten niet!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Oké, ff wachten...ik pak ff een paar biertjes en popcorn ! [afbeelding]
k Zal er mijn gedachten over laten gaanquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
* Modjes verkiezing in ONZ*quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, kom op.Daarvoor heb je er nog nooit wat van gezegd. Of juist het tegendeel beweerd. Maar sinds die beruchte 10 augustus is het "Bupawie?" en "Die heeft geen humor. Nooit gehad ook"
"" oxfam nofi
M'n tieten gaan net naar bed...quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En tieten.... vergeet tieten niet!![]()
Zelfs daarna hoorde ik het nog.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
* Modjes verkiezing in ONZ*
"nuff said ""
*discussie dood zien slaanquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
* Modjes verkiezing in ONZ*
"nuff said ""
hey blijf eens ontopicquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zelfs daarna hoorde ik het nog.
Maar niet meer na 10 augustus. Rara, how come.
[insert engelse term + emo-smiley]
Dat dus.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:19 schreef Svensational het volgende:
En Yvonne, laat je eens niet zo kennen ""
Zij begon.quote:
Iets van klok en klepel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Iets van zuur en ex mod....
Hé laat mij er buitenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Iets van zuur en ex mod....
Like duh.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Op de FP had iemand in een reactie vertelt dat hij op die begrafenis was geweest ( hij was niet de dooie ) en hij had niets gehoord dus boeiend...
Iets van ontopic?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zij begon.![]()
![]()
[..]
Iets van klok en klepel.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:21 schreef static het volgende:
[..]
Like duh.
Vuurwerk was om 12:00, uitvaart om 14:00.
Edit: ja, spuit 11.
Wat zijn die Staphorsters dan aan het zeikenquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:23 schreef Rekkie het volgende:
Maar was het vuurwerk niet om 12:00 uur en die dooie 2 uur later?
Oh....quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Jij bent niet op zurigheid te betrappen...![]()
Nope, dit is het laat-Staphorst-kennismaken-met-FOK!topicquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:23 schreef arneaux het volgende:
Is dit het Bupa versus Yvonne topic?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:27 schreef Svensational het volgende:
Nou kom op Yvonne, gooi nog eens wat olie op 't vuur!
Hmmm...matigquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope, dit is het laat-Staphorst-kennismaken-met-FOK!topic
En daar een lading vuurwerk opquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:27 schreef Svensational het volgende:
Nou kom op Yvonne, gooi nog eens wat olie op 't vuur!
Okay. Wanneer krijg ik mn tof tagje?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope, dit is het laat-Staphorst-kennismaken-met-FOK!topic
Dito!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:27 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ben 't wel met S_F eens trouwens...![]()
Kut. Ik moest lachen.quote:
Matigquote:
Gewoon doorfietsen, word je vanzelf weer warm. Veel meer dan 20 minuten heb je niet nodig, gerekend vanaf het station in Meppel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Afknallen richting de dom. Dan is de martinitoren hogerquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:34 schreef Biogarde het volgende:
Zeg..
Ik heb nog een kilotje of 5 carbid ergens in mn schuur.
""
Jij gaat mee dus "quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:34 schreef Biogarde het volgende:
Zeg..
Ik heb nog een kilotje of 5 carbid ergens in mn schuur.
""
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:45 schreef Bupatih het volgende:
Oh, dát is nou humor.
Nee. Jij.quote:
Ik denk dat Urk en Volendam elkaar niet veel ontlopen. Als ik moet gokken zou ik Urk zeggen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:49 schreef static het volgende:
Wordt in dat gat niet het meest gesnoven van Nederland? Of was dat Urk of Volendam?
Middeleeuwse bendequote:10-11-1961
In Staphorst voeren zo'n honderd jongens een man en vrouw op een kar door het dorp op verdenking van overspel. Het was een van de laatste volksgerichten die we in Nederland hebben gehad. De gebeurtenis haalde de wereldpers en werd uitvoerig besproken in de Tweede Kamer waar men weinig waardering kon opbrengen voor "deze Middeleeuwse praktijken".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |