Zeg, kun je die niet bij je houden daar in het westen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:01 schreef yvonne het volgende:
Ik hoop dat puzzelaar in Staphorst woont
Jammer Remlof !quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat je hiervoor zei kan ik nog door de vingers zien, maar nu ga je echt te ver!
Staphorster zeker?quote:
Neuh, vind het idee alleen nogal afgezaagd. Aangezien het dus al gedaan is.quote:
Alle gekheid op het spreekwoordelijke stokje: dit is wel triest natuurlijk. Zwak lulverhaal terwijl ze zelf fout zaten.quote:TMF heeft inmiddels excuses aangeboden.` Ons kwam helaas ter ore dat tijdens deze lancering er gelijktijdig een begrafenis gaande was van een 19-jarige jongen, enkele honderden meters verderop. TMF was helaas niet op de hoogte van dit feit. Was TMF dat wel geweest, dan hadden wij, vanzelfsprekend uit respect voor de overledene en zijn nabestaanden, de lancering niet plaats laten vinden op de desbetreffende locatie. Onze welgemeende excuses gaan uit naar de nabestaanden. TMF wenst de familie, vrienden en kennissen van de overledene veel sterkte toe met het verwerken van dit grote verlies.'
da's fijn voor je "quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neuh, vind het idee alleen nogal afgezaagd. Aangezien het dus al gedaan is.
Jij bent echt heel dom.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:06 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Alle gekheid op het spreekwoordelijke stokje: dit is wel triest natuurlijk. Zwak lulverhaal terwijl ze zelf fout zaten.
Eens!!!eins!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neuh, vind het idee alleen nogal afgezaagd. Aangezien het dus al gedaan is.
Begrafenis was 2 uur later ofzo, dus waar hebben we het idd over..quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Op de FP had iemand in een reactie vertelt dat hij op die begrafenis was geweest ( hij was niet de dooie ) en hij had niets gehoord dus boeiend...
Jamaar jou hebben we nog nimmer op iets van humor kunnen betrappen.quote:
Ik zou je reply bijna gaan geloven.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jamaar jou hebben we nog nimmer op iets van humor kunnen betrappen.
Nofi uiteraard ""
Geloof alleen dat nofi maar danquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zou je reply bijna gaan geloven.
Het is fietsafstand, ik zeg niet dat IK het ga fietsen :pquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Van de Haveltermade naar de Oosterboer vind jij nog te ver...
Moet je ook doenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zou je reply bijna gaan geloven.
Jaaaaaaaaaaaquote:
Als je gaat, mag ik dan moet je meerijden??quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:13 schreef sunshine het volgende:
[..]
Het is fietsafstand, ik zeg niet dat IK het ga fietsen :p
In de slipstream is het lang zo koud nog nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Als je gaat, mag ik dan moet je meerijden??
(weet je hoe het is om te fietsen met dit weer)
Ach, kom op.quote:
En tieten.... vergeet tieten niet!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Oké, ff wachten...ik pak ff een paar biertjes en popcorn ! [afbeelding]
k Zal er mijn gedachten over laten gaanquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Als je gaat, mag ik dan moet je meerijden??
(weet je hoe het is om te fietsen met dit weer)
* Modjes verkiezing in ONZ*quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, kom op.Daarvoor heb je er nog nooit wat van gezegd. Of juist het tegendeel beweerd. Maar sinds die beruchte 10 augustus is het "Bupawie?" en "Die heeft geen humor. Nooit gehad ook"
"" oxfam nofi
M'n tieten gaan net naar bed...quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En tieten.... vergeet tieten niet!![]()
Zelfs daarna hoorde ik het nog.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
* Modjes verkiezing in ONZ*
"nuff said ""
*discussie dood zien slaanquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
* Modjes verkiezing in ONZ*
"nuff said ""
hey blijf eens ontopicquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zelfs daarna hoorde ik het nog.
Maar niet meer na 10 augustus. Rara, how come.
[insert engelse term + emo-smiley]
Dat dus.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:19 schreef Svensational het volgende:
En Yvonne, laat je eens niet zo kennen ""
Zij begon.quote:
Iets van klok en klepel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Iets van zuur en ex mod....
Hé laat mij er buitenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Iets van zuur en ex mod....
Like duh.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Op de FP had iemand in een reactie vertelt dat hij op die begrafenis was geweest ( hij was niet de dooie ) en hij had niets gehoord dus boeiend...
Iets van ontopic?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zij begon.![]()
![]()
[..]
Iets van klok en klepel.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:21 schreef static het volgende:
[..]
Like duh.
Vuurwerk was om 12:00, uitvaart om 14:00.
Edit: ja, spuit 11.
Wat zijn die Staphorsters dan aan het zeikenquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:23 schreef Rekkie het volgende:
Maar was het vuurwerk niet om 12:00 uur en die dooie 2 uur later?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |