ONZ is dan ook het subforum met verreweg de meeste posts en topics TwyLight... En je mening geven zal echt niet tegen je gebruikt worden hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 02:13 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet vaak genoeg in ONZ komt om te snappen wat ik er precies mee bedoel.
De vriendjes politiek hier in ONZ overheerst nogal en daar erger ik mij aan
Ik weet dat mijzelf nu weer in het negatief werk en Ik weet best dat mijn topics nu sneller gesloten gaan worden en mijn berichten sneller geedit, maar so be it. het is nu eenmaal veel sterker in ONZ dan in andere subfora.
En wat is goede bagger precies?quote:Op maandag 8 januari 2007 02:21 schreef Maisnon het volgende:
Als je niet in ONZ mag baggeren, waar dan wel? Bagger moet gewoon kunnen, zolang het maar goede bagger is
Lijkt mij duidelijk... En als iemand constant kuttopics opent dan mag je minder dan iemand die af en toe een ontiegelijk slecht topic opent... lijkt mij ook best wel logisch eigenlijk. Maar stelselmatig users voortrekken gebeurd echt niet in ONZ....quote:4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
Dat weet ik.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:18 schreef remlof het volgende:
ONZ is dan ook het subforum met verreweg de meeste posts en topics TwyLight... En je mening geven zal echt niet tegen je gebruikt worden hoor
Er is een verschil tussen een topic zoals: Hoi en dit [Bagger] Creatief met Turk.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Lijkt mij duidelijk... En als iemand constant kuttopics opent dan mag je minder dan iemand die af en toe een ontiegelijk slecht topic opent... lijkt mij ook best wel logisch eigenlijk. Maar stelselmatig users voortrekken gebeurd echt niet in ONZ....
Nja yvonne maar die heeft tieten![]()
Daar moet verandering in komenquote:Op maandag 8 januari 2007 02:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een topic zoals: Hoi en dit [Bagger] Creatief met Turk.
Maisnon heeft daar een punt.
Maar wat hedendaagsch op onz bord komt is geen kwaliteitsbagger. Het is gewoon "Hoi" "Poep" "EINZ!" bagger.
Is dat een belofte?quote:Op maandag 8 januari 2007 02:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar moet verandering in komen![]()
En dat begint bij jezelf dus ook bij mij !![]()
Uiteraard, anders zou ik het ook niet zeggen.quote:
Nja, je hebt gelijk.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:34 schreef Maisnon het volgende:
Goeie bagger was moeilijk te vinden
Maar gelukkig was Dirktator er nog
De rest van de topics sterft toch wel vanzelf als het niks is, en anders worden bagger SC's toch wel gesloten..
Goede bagger
Natte wind waar iedereen gewoon mee gaat doen het gewoon leuk wordt
Slechte bagger
Hee alles goed?
Hoi.
tubgirlNu lijk ik wel meteen zo'n serieusert (geen serie usert)
Ach die komt maar 1 keer per maand... als dat met de bagger nou ook zo wasquote:Op maandag 8 januari 2007 02:38 schreef Maisnon het volgende:
Misschien een rode vloed
Dan zou het wel saai worden hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 02:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ach die komt maar 1 keer per maand... als dat met de bagger nou ook zou was![]()
Mee eens.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:39 schreef Maisnon het volgende:
Niks mis met een goeie lemming trouwens
Dan doel ik ook op de slechte bagger als hoi piemel loller!!11 topicsquote:
Als jij je er nou ook aan gaat houden wat we nu bespreken dan gaat het langzaam de goede kant opquote:
Als het maar in jouw voordeel isquote:Op maandag 8 januari 2007 02:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan doel ik ook op de slechte bagger als hoi piemel loller!!11 topics![]()
Hmm je kan niet zeggen dan ik echt baggertopics maakquote:Op maandag 8 januari 2007 02:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als jij je er nou ook aan gaat houden wat we nu bespreken dan gaat het langzaam de goede kant op![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 02:44 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Hmm je kan niet zeggen dan ik echt baggertopics maak
En haal ik topics ook niet naar benenden
Maar ja ik hou me er ook aan
Wat ik in ONZ graag wil is een topic kunnen openen waarin mee wordt gedaan zonder dat er: Kuttopic, ROFLEINZ, Doe maikuuul en andere offtopic shit word gepost zodat er niets meer van overblijft.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:39 schreef Maisnon het volgende:
Niks mis met een goeie lemming trouwens
Nja, maar dat is jammergenoeg meer iets wat met de mentaliteit van de users heeft te maken. Users komen en users gaanquote:Op maandag 8 januari 2007 02:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat ik in ONZ graag wil is een topic kunnen openen waarin mee wordt gedaan zonder dat er: Kuttopic, ROFLEINZ, Doe maikuuul en andere offtopic shit word gepost zodat er niets meer van overblijft.
Mods kunnen niet overal zijn.
Voorbeeld?
Een nieuwe kijk op superhelden
Dude. Had jij niet een enorm aandeel in het gebagger?quote:Op maandag 8 januari 2007 02:50 schreef TwyLight het volgende:
Dat is het probleem met ONZ.
Dat soort topics kunnen nergens anders heen dan naar ONZ, maar die is zo verbaggert dat het topic daar ook niet op zijn plaats is.
Tsja, dan zou er een ultiem baggerforum moeten komen zodat wat er tussen inhangt in ONZ kan blijven ofzoquote:Op maandag 8 januari 2007 02:50 schreef TwyLight het volgende:
Dat is het probleem met ONZ.
Dat soort topics kunnen nergens anders heen dan naar ONZ, maar die is zo verbaggert dat het topic daar ook niet op zijn plaats is.
Niks mis mee met discussiequote:Op maandag 8 januari 2007 02:52 schreef seekfaM het volgende:
Komt er een Deeltje 2 discussie in ONZ?
Users denken liever niet meer na.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nja, maar dat is jammergenoeg meer iets wat met de mentaliteit van de users heeft te maken. Users komen en users gaan, de ene keer zul je een periode kuttopics hebben, dan weer dingen die jij weer leuk vindt. Ik denk niet dat je daar als mod zo veel invloed op hebt. Je kunt moeilijk alles gaan sluiten en bannen toch? Dan is er voor iedereen ook niks meer aan. Gewoon een beetje flexibel blijven
Bepaalde topics zouden gewoon NIET geopend moeten worden... Topics waarvan je weet dat ze niet leuk zijn en dat ook niet zullen wordenquote:Op maandag 8 januari 2007 02:51 schreef seekfaM het volgende:
Wat je wel ziet, is mensen die grenzen proberen te verleggen, wanneer je niet in gaat op zo'n topic als mod, dan is de grens verlegt, wanneer een grens verlegd is, kan je deze eenmaal verlegt niet terug leggen, Dus, ja soms worden ''baggertopic'' gesloten.
Jazeker, maar ik kan best zonder.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Dude. Had jij niet een enorm aandeel in het gebagger?
Zo'n misleidend TT topic is prachtigquote:Op maandag 8 januari 2007 02:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Users denken liever niet meer na.
Ze willen humor op een bord en ASAP.
Geen subtiele woordgrappen waar ze 5 seconden bij moeten nadenken (zoals flyingfox's plaatsnamentopic).
Nee. Ze willen het hoofd van Maikuuul (de limbodyslect ja) op de romp van een vatsige breezerhoer.
Of een stuk poep gepaint in de mond van één of andere onzekere 14 jarige.
Ik moet toegeven, je doet aardig je best.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik kan best zonder.
En ik bagger alleen in topics die toch al geen cent waard zijn. waar er véél van zijn in ONZ.
In een topic zoals dat topic, die ik overigens nog niet gezien had zie je mij niet baggeren.
Juist, zo ben ik al met een topic bezig *voorbijrijding enz, dingen maken verhaal verzinnen* en die topic gaat binnenkort komenquote:Op maandag 8 januari 2007 02:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bepaalde topics zouden gewoon NIET geopend moeten worden... Topics waarvan je weet dat ze niet leuk zijn en dat ook niet zullen worden
En dat begint weer bij (j/m)ezelf![]()
Die gebruiken ze toch nietquote:Op maandag 8 januari 2007 02:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Users baggeren teveel in topics die in potentie gezamenlijk best grappig kunnen worden gemaakt. Die users moet je gewoon sneller bannen, het probleem is echter dat teveel van het 'ons kent ons' groepje mee baggert en daarvoor vrijstelling krijgt. Gevolg, newbies merken dat op, willen graag bij het 'ons kent ons' groepje horen, en gaan dus ook baggeren omdat dat 'cool' is.
Kortom, bagger users sneller bannen wil je de kwaliteit in topics met hoge fun potentie beter waarborgen. Niet dat er wat mis is met baggeren, maar maak daar aparte topics voor waarin het toegestaan is. Onder bagger versta ik van die msn chat achtige topics, waar ik zelf overigens ook weleens aan mee doe.
Ik wil geen mod worden, en zeker niet nu en zeker niet in ONZ.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, je doet aardig je best.
Maar ook pas nu net.
Tuurlijk weet ik dat je graag mod wil worden.
Maar zeur niet hier, typ het in een mail en stuur het op. (zie dit trouwens niet als een goedkeuring van mijn part voor uws als mod)
Topics kunnen ook best in een paar seconden gemaakt worden als het doel maar duidelijk is. Een korte leuke woordgrap kan best in 1 topic neergezet worden als het maar ontopic blijft. Er is niets mis met 200 reacties over die grap als het maar over die grap blijft gaan en niet over de tieten van bla bla blaquote:Op maandag 8 januari 2007 02:57 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Juist, zo ben ik al met een topic bezig *voorbijrijding enz, dingen maken verhaal verzinnen* en die topic gaat binnenkort komeneerst nadenken dan maken
Maar , ik wil niet veel zeggen, ik post nu 2 maanden ( over 3 dagen precies ), en naar mijn idee, en reactie's die ik krijg, ben ik redelijk goed 'ingeburgerd' dus goed gaan kan het wel...quote:Op maandag 8 januari 2007 02:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Users baggeren teveel in topics die in potentie gezamenlijk best grappig kunnen worden gemaakt. Die users moet je gewoon sneller bannen, het probleem is echter dat teveel van het 'ons kent ons' groepje mee baggert en daarvoor vrijstelling krijgt. Gevolg, newbies merken dat op, willen graag bij het 'ons kent ons' groepje horen, en gaan dus ook baggeren omdat dat 'cool' is.
Kortom, bagger users sneller bannen wil je de kwaliteit in topics met hoge fun potentie beter waarborgen. Niet dat er wat mis is met baggeren, maar maak daar aparte topics voor waarin het toegestaan is. Onder bagger versta ik van die msn chat achtige topics, waar ik zelf overigens ook weleens aan mee doe.
NB reeks zat ook niet onderin, daarin was baggeren toegestaan. Dat zou in samenwerking met strakkere moderatie goed samengaan. Nu ging het mis omdat er veel andere bagger topics uit voortvloeide, dus een bron van extra forum vervuiling. Zit je er bovenop en sta je alleen bagger in de NB reeks toe, ben je op de goede weg.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die gebruiken ze toch niet, ik denk ook niet dat de gemiddelde user naar beneden scrollt voor dat soort topics. Ik weet niet of ze daar neerzetten zo'n goeie ontwikkeling is, in ieder geval niet voor de ontwikkeling van ONZ
Heeeel soms moet ik glimlachen ja.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:56 schreef Maisnon het volgende:
Ik vindt Maikuuul ook af en toe prachtig.. hij maakt dan wel om onnuttige redenen topics, maar de topics die hij maakt hebben altijd van die geweldige OP's, waar sommige users nog wat van kunnen leren eigenlijk
Uhu, of het moet impulsief zijn, of het moet bedacht zijn, niet open'en op te open'enquote:Op maandag 8 januari 2007 03:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Topics kunnen ook best in een paar seconden gemaakt worden als het doel maar duidelijk is. Een korte leuke woordgrap kan best in 1 topic neergezet worden als het maar ontopic blijft. Er is niets mis met 200 reacties over die grap als het maar over die grap blijft gaan en niet over de tieten van bla bla bla
NB had zijn tijd ook wel gehad... het was niet leuk meer om er te posten naar mijn gevoel dan.quote:Op maandag 8 januari 2007 03:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
NB reeks zat ook niet onderin, daarin was baggeren toegestaan. Dat zou in samenwerking met strakkere moderatie goed samengaan. Nu ging het mis omdat er veel andere bagger topics uit voortvloeide, dus een bron van extra forum vervuiling. Zit je er bovenop en sta je alleen bagger in de NB reeks toe, ben je op de goede weg.
quote:Op maandag 8 januari 2007 03:02 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Uhu, of het moet impulsief zijn, of het moet bedacht zijn, niet open'en op te open'en
Wij zitten op 1 lijn
Fiets fiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |