Oooohh, ik weet écht even niet meer wat ik moet doen… Volgens mij heb ik het echt helemaal verpest. Ik heb namelijk echt iets heel stoms gedaan… Ik heb met Jesse gezoend. En dat is stom ja, niet alleen omdat ik iets met Robert heb, maar ook omdat Sarah nu ontzettend boos op me is, en gisteren met het bericht kwam dat hij haar, tijdens hun verkering, heeft aangerand…
Het gebeurde vrijdag, toen we (Sabine, ik, nog een paar meiden uit een andere klas en natuurlijk de jongens uit het team) na de basketbalwedstrijd nog even naar de pub gingen. Ik had al aardig wat op en was best een beetje van de wereld, hoewel ik eigenlijk normaal heel goed tegen alcohol kan. Jesse en ik waren de hele avond al wel een beetje aan het dansen en dubbelzinnige opmerkingen aan het maken, maar ik dacht dat het gewoon voor de lol was en zocht er verder niks achter. Totdat hij me opeens zoende… En ik weet dat het geen excuus is, maar door de alcohol zoende ik vrolijk terug. Pas achteraf dacht ik aan Robert… Oh ik schaamde me dood meiden! Echt waar… Ik heb er zo’n ontzettend spijt van.
Natuurlijk deed het nieuwtje meteen de ronde door de pub, en het duurde dan ook niet lang voordat Sarah er achter kwam (ook al was zij er die avond niet bij). Nadat we er even over hadden gepraat (toen was ze nog niet eens zo boos) vertelde ze dat ze ongeveer twee maanden verkering gehad hadden toen Sarah net zeventien was. Hij wilde al verder gaan, zij niet, en volgens haar heeft hij haar toen gedwongen… Meer wilde ze er niet over vertellen. Ik heb het later nog aan Nicolas (één van Jesse’s vrienden) gevraagd, maar hij zei dat Jesse zoiets nooit zou doen. En op zo’n manier kende ik hem eigenlijk ook niet… Het is een hele lieve jongen en altijd heel attent naar andere meisjes toe. Ik ken hem natuurlijk nog niet zo heel lang, maar of hij echt zoiets zou doen…? Maar waarom zou Sarah er over liegen?
En dan natuurlijk Robert… We bellen en mailen nog steeds, en ik krijg elke keer nog vlinders in mijn buik als ik hem hoor. Ik durf het hem echt niet te vertellen… Ik ben zó bang voor zijn reactie. Ik weet bijna zeker dat hij het uit gaat maken als hij het te weten komt, hij is nooit een voorstander van vreemdgaan geweest. Oooh meiden, ik heb mezelf echt weer eens in de nesten gewerkt… Wat moet ik nu doen…?!
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.