abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45012297
FOKdieetclub *Deel 131*

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?

De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de feestdagen in # 45 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes

Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings

(Di)eetclubmeeting topic XIX We zijn druk aan het overleggen over een uitje naar de sauna, maar ook over een weekendje weg!

Ik wil ook!

Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Het handigst is om even in het topic te melden dat je een account aangemaakt hebt, dan kom je het snelst in het lijstje. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers

De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de [url=http://wiki.fok.nl/index.php?title=DieetclubOP]Fok!wiki
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 4 januari 2007 @ 18:11:05 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_45012331
Hmm, weer ** in de titel

Kip, je hoeft geen nieuw account aan te maken hoor!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45012341
Laatste posts uit het vorige topic:
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:07 schreef octopussy het volgende:
Nou ik heb vandaag ook weer wat van mijn telefoonangst overwonnen. Had gisteren (!) sollicitatie e-mails verstuurd en vandaag belde al iemand van 1 van die bedrijven. Hij wilde weten wat voor soort afstudeeropdracht ik zoek en nodigde me uit voor een gesprek maandag.

De drie afwijzingen die ik daarna kreeg van andere bedrijven konden me dus even niet deren

Nu moet ik nog wel even gaan shoppen voor een beetje nette kleding want ik ben natuurlijk weer uit alles gegroeid.
Morgen dus maar even naar de winkel voor een jasje ofzo.
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:08 schreef teigan het volgende:
spannend octopussy!!
en wanneer zou je daar dan beginnen, of weet je dat nog niet?
Ennuh Troel Wat zie ik? Je bent meer dan 70 kg afgevallen!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_45012361
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:11 schreef Troel het volgende:
Hmm, weer ** in de titel

Ik vond het wel vrolijk staan, die **'tjes..
had je maar eerder moeten zijn met openen
  donderdag 4 januari 2007 @ 18:12:33 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_45012364
Ow, dat heb je al gedaan

Nouja, ik heb je oude account gedisabled, maar ik kan ook gewoon wachtwoorden resetten en je je inlognaam geven Ik kan alleen niet zien welk wachtwoord je had, dus dan krijg je gewoon een verse.

Isabeau, is het nog gelukt met inloggen trouwens?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 4 januari 2007 @ 18:13:12 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_45012386
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:12 schreef teigan het volgende:

[..]

Ik vond het wel vrolijk staan, die **'tjes..
had je maar eerder moeten zijn met openen
ymme heeft dat in het vorige topic ingevoerd

Ik was gewoon net te laat, maar we gaan straks gewoon verder in dat topic van mij, nummer is al goed
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45012418
hm, dan moeten we wel hard doorposten vanavond...
of laat je je computer nog even aanstaan tot deze vol is?
  donderdag 4 januari 2007 @ 18:17:45 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_45012531
Nee, maakt ook niet zo heel veel uit. Ze kunnen hem vanzelf dichtgooien, of open laten, dan kunnen we er vanzelf verder in

De aarde vergaat gelukkig niet.

Oew, ik heb zin in zondag, dan ga ik Rewimo weer zien
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45012671
wil even tussendoor een hele dikke aan ikiskoel geven, want ik mag op gesprek bij het bedrijf zelf. dus afwachten maar
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  donderdag 4 januari 2007 @ 18:23:21 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_45012691
Super GB!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 18:32:27 #11
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45012941
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:17 schreef Troel het volgende:
Oew, ik heb zin in zondag, dan ga ik Rewimo weer zien
Oja
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45013295
pi_45013712
Troel: ja is gelukt, anders stond ik ook niet in het lijstje Nog bedankt

Octopussy: succes! erg leuk dat je al zo snel positief nieuws had ipv alleen afwijzingen!

Ik ben vandaag begonnen aan de clindamycine, antibioticum nummero 3. IK ben benieuwd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:12:21 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_45014381
Niet eens gezien Isabeau De lijstjes beginnen me te duizelen nadat ik alles uitgeplozen heb
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45014439
ik heb mijn ww maar gewijzigd in iets wat ik zelf kan onthouden

Ik moet mijn tas eigenlijk nog inpakken voor komend weekend, maar ik heb geen zin. In inpakken dan. Wat moet ik in godsnaam meenemen.... bikini past me niet meer en badpak moet ik nog maar even uitproberen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_45014451
Leuk dat je op gesprek magOcto!
En dat geldt voor jou natuurlijk ook Gothic Blackie!
Ik ga zo ook maar weer even een sollicitatie versturen.
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:15:38 #17
161756 hierissiedan
second first impression
pi_45014492
Ik sta nog steeds niet in het lijstje
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
pi_45014504
Ik vind dat altijd doodeng, solliciteren. Ik vind het verschrikkelijk om afgewezen te worden Hebben jullie dat ook? Ik kan er echt heel erg mee zitten als ik word afgewezen.
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:16:17 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_45014512
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:15 schreef hierissiedan het volgende:
Ik sta nog steeds niet in het lijstje
Iedereen is gekoppeld, heb je wel je plan ingevuld en ook een eerste gewicht ingevuld?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45014848
heb de laatste tijd echt weinig zin om te gaan sporten
morgen maar weer eens beginnen met hardlopen
pi_45014920
isa, badpakken passen toch meestal nog wel redelijk langg? Of krijg je dan zo'n hoogopgesneden idee?

tot nu toe heb ik ngo geen echt serieuze sollicitatiegesprekken gehad, maar degene die ik had voor mijn LIO baan vond ik wel eng...
pi_45015014
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dat altijd doodeng, solliciteren. Ik vind het verschrikkelijk om afgewezen te worden Hebben jullie dat ook? Ik kan er echt heel erg mee zitten als ik word afgewezen.
Ja ik trek me dat altijd heel persoonlijk aan. Ik denk dat die 'faalangst' ook wel een beetje de reden van mijn sollicitatie-uitstelgedrag is geweest. Moet namelijk 5 februari al stage gaan lopen, maar ik wilde wachten met solliciteren totdat ik een portfolio website had gemaakt. Dat is dus nog steeds niet gebeurd

De afwijzingen waren allemaal gelukkig niet persoonlijk op te vatten. Ze hadden al een stagiair of konden niet voor begeleiding zorgen in de stageperiode. Nu hoop ik wel heel erg dat het bij dit bedrijf gaat lukken, want dat scheelt me al een hoop gestress.

Ik ben nog steeds lichtelijk beledigd door de afwijzing van de Ikea voor een bijbaantje als winkelmedewerker, omdat mijn opleiding en ervaring niet bij de functie zou passen.
Komop zeg, je hoeft toch geen marketing te studeren en 3 jaar werkervaring te hebben om bij de Ikea in de winkel te staan.
pi_45015171
quote:
Ik vind het wel eng, want ik moet mezelf dan gaan verkopen en dat is gewoon eng. Afgewezen worden vind ik niet erg als ze er een goede motivatie bij hebben, of wanneer ik zelf al had bedacht dat ik niet bij het bedrijf pas. Dat laatste komt namelijk ook nog wel eens voor.
Als ik word afgewezen, dan zie ik het gesprek maar als een goede oefening.

Over die Ikea afwijzing zou ik trouwens heel boos en geirriteerd raken en daar zou ik dus ontzettend achter aan gaan zitten bellen. Wat een lulsmoes zeg.
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:37:59 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_45015238
Liejannuh, ze zoeken in Bunnik bij ING ComFin nog mensen Ook een soort van cijfertjes
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45015315
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:22 schreef gothic-blackie het volgende:
wil even tussendoor een hele dikke aan ikiskoel geven, want ik mag op gesprek bij het bedrijf zelf. dus afwachten maar
Hehe, een hele dikke terug Ik was vanochtend bij een klant, keek vanmiddag in de inbox en ik werd helemaal blij. En ik baalde toen mn collega zei dat hij je al had gebeld om het te vertellen! Dat had ik willen doen

De afgelopen 1,5 a 2 maand heb ik weer behoorlijk zitten vreten. Er zit 5 kg bij, grrrr!! Nu ben ik vanaf 2 januari weer begonnen met gezond eten, samen met mn . Geen sapjes, colatjes, snackjes, koekjes en dat soort troep meer in huis halen en gezond eten gedurende de dag.
Wel gek eigenlijk... begin vorig jaar begon ik ook hartstikke goed en rond de zomer was ik 17 kg afgevallen. En na de zomer verval ik weer in mn oude vreetpatroon. Zó irritant. Maar goed, ik las dat sommige van jullie er ook last van hebben, dus ik ben niet de enige (alsof dat een excuus is om weer te gaan vreten ).
It is your friends who make your world!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 19:50:04 #26
13151 crew  Rewimo
pi_45015596
Gedeelde smart is dubbel gewicht of zoiets...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45015625
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:37 schreef Troel het volgende:
Liejannuh, ze zoeken in Bunnik bij ING ComFin nog mensen Ook een soort van cijfertjes
Bunnik? Dan moet ik toch over A12?? Dat is 1 grote file man!
Nee, dank je wel!
pi_45015697
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:40 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

Hehe, een hele dikke terug Ik was vanochtend bij een klant, keek vanmiddag in de inbox en ik werd helemaal blij. En ik baalde toen mn collega zei dat hij je al had gebeld om het te vertellen! Dat had ik willen doen

De afgelopen 1,5 a 2 maand heb ik weer behoorlijk zitten vreten. Er zit 5 kg bij, grrrr!! Nu ben ik vanaf 2 januari weer begonnen met gezond eten, samen met mn . Geen sapjes, colatjes, snackjes, koekjes en dat soort troep meer in huis halen en gezond eten gedurende de dag.
Wel gek eigenlijk... begin vorig jaar begon ik ook hartstikke goed en rond de zomer was ik 17 kg afgevallen. En na de zomer verval ik weer in mn oude vreetpatroon. Zó irritant. Maar goed, ik las dat sommige van jullie er ook last van hebben, dus ik ben niet de enige (alsof dat een excuus is om weer te gaan vreten ).
ach je collega bracht het wel heel erg lief hoor en denk dat je collega mijn kant ook wel snapt, het: waarom bellen ze nou nog steeds niet
pi_45015962
quote:

[..]

Hier precies het zelfde verhaal. En ook rondt de 5 kilo aangekomen
Maar vanaf maandag gaan we er hier ook weer tegenaan, eerst moeten alle ongezonde dingen uit huis. Zaterdag met gezonde boodschappen gaan halen.
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:10:34 #30
35189 Troel
scherp en bot
pi_45016259
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:51 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Bunnik? Dan moet ik toch over A12?? Dat is 1 grote file man!
Nee, dank je wel!
Die file begint pas bij Bunnik
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45017481
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:10 schreef Troel het volgende:

[..]

Die file begint pas bij Bunnik

Den Haag-Utrecht in de spits is ook niet bepaald doorrijden...
pi_45018410
quote:

[..]

In de zomer vind ik het persoonlijk ook veel makkelijker. In de winter is het moeilijk. Daarom hoop ik ook maar dat de winter snel over zal gaan, heb nu al een winter dip
pi_45019061
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:11 schreef Emu het volgende:

[..]

In de zomer vind ik het persoonlijk ook veel makkelijker. In de winter is het moeilijk. Daarom hoop ik ook maar dat de winter snel over zal gaan, heb nu al een winter dip
mijn winterdip begint wat over te gaan, het zal wel psychologisch zijn, maar het idee dat de dagen alleen maar langer worden tot juni doet mij best wel goed..
hier is de schade gelukkig maar 2,4 kilo, maarja, genoeg voor mij om even flink in de paniek te schieten...
maar dat is nu ook al wel weer redelijk over..
pi_45019457
hm, het is weer dikkemensen afzeiktijd in het wie is de mol topic....
pi_45019516
nou gaat niet alleen om haar uiterlijk hoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 21:46:23 #36
13151 crew  Rewimo
pi_45019730
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:39 schreef teigan het volgende:
hm, het is weer dikkemensen afzeiktijd in het wie is de mol topic....
't Is gewoon een irritant typetje En ze weet zich niet echt te kleden ook trouwens
pi_45026001
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:11 schreef Troel het volgende:
Hmm, weer ** in de titel

Haha, sorry heb de berichten weer eens veel te laat gelezen, heb alweer een nieuw account aangemaakt. Nu zorg ik ervoor dat ik niet weer m`n w8w en login vergeet. Ik sta overigens nog steeds niet in het lijstje! Heb plan ingevuld en account gegevens.

Overigens ben ik vandaag weer naar de sportschool geweest. Gaat geloof ik al een stuk beter, ik heb nu bijvoorbeeld een hartslag van 180 i.p.v. 190 toen ik daar de eerste paar keer kwam.

Ik moet trouwens ook een stage vinden voor begin Februari! Iemand tips hoe ik dit het beste aan kan pakken? Ik sta nu ingeschreven op Stageplaza.nl maar helaas wordt daar niet echt op mijn sollicitaties gereageerd. Of stappen jullie gewoon een paar winkels binnen om te vragen of er een stageplek is?
Tok.
pi_45026094
tvp, ik lees morgen wel wat jullie vandaag allemaal bijelkaar gekletst hebben, gezellig theekransje hier
pi_45027409
Ik zie dat ik nu in het lijstje sta, maar ik ben zo dom geweest om als profielnaam Patrick op te geven i.p.v. kipzonderkop.
Dus kip_zonder-kop is Patrick, dat jullie het even weten.
Tok.
pi_45029145
Gisteren voor het eerst Bodypump gedaan... wat kan ik zeggen behalve auw auw auw :p vandaag was het lopen echt moeilijk!

Daarnaast wordt ik nu heel vaak aangesproken door mensen op het afvallen, al vind ik het altijd wel moeilijk om daarop te reageren
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 januari 2007 @ 08:07:52 #41
13151 crew  Rewimo
pi_45030140

Eet smakelijk allemaal!

Ze zijn uiteraard calorievrij
pi_45030386
Gefeliciteerd Rewimo!

En kadotip voor jezelf: er zit een Lush winkel in Den Bosch. Kun je jezelf eens goed laten verwennen! *()*
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 januari 2007 @ 08:41:29 #43
13151 crew  Rewimo
pi_45030403
Die schijnen we hier ook te hebben Maar het is een idee, ik ben er nog nooit geweest
pi_45030572
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 08:41 schreef Rewimo het volgende:
Die schijnen we hier ook te hebben Maar het is een idee, ik ben er nog nooit geweest
Owja, dat is natuurlijk zo!
Ik neem me iedere keer voor om iets te kopen bij Lush, maar ik vind die winkel altijd zo overweldigend en na 3 minuten word ik er nogal misselijk van de ontzettend zoete lucht die daar hangt, dat ik altijd weer naar buiten ren zonder iets te kopen.
pi_45030672
Gefeliciteerd Rewimo!!!

En veel plezier in Den Bosch..

Isa, ik weet niet of je het nog leest, maar sterkte vandaag, en hopelijk heb je verder wel een fijn weekend!

Ik zit te wachten op een Lush bestelling, ik heb het nu eens via internet gedaan..... Maarja, het ruikt allemaal wel redelijk veel, en ik dacht dat Rewimo daar niet zo tegen kon...
pi_45030978
Gefeliciteerd Rewimo!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 09:37:51 #47
35189 Troel
scherp en bot
pi_45030988
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 01:18 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik zie dat ik nu in het lijstje sta, maar ik ben zo dom geweest om als profielnaam Patrick op te geven i.p.v. kipzonderkop.
Dus kip_zonder-kop is Patrick, dat jullie het even weten.
Dat kan je gewoon wijzigen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 5 januari 2007 @ 09:39:31 #48
35189 Troel
scherp en bot
pi_45031010
Er is er een jarig

Nouja, er zijn er vast wel meer jarig
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45031151
Gefeliciteerd Rewimo
  vrijdag 5 januari 2007 @ 10:10:57 #50
140262 Rixie
28 juli 2006 was onze dag!
pi_45031506
Gefeliciteerd Rewimo!
Als lelijk zijn pijn deed, zou jij de hele dag huilen!
pi_45031567
Rewimo gefeliciteerd
pi_45031717
quote:
Ik vind solliciteren dood en dood eng. Maar ik heb een heel slecht zelfbeeld... ik geloof zélf al niet dat ik iets kan, laat staan dat ik daar een ander van kan overtuigen.
Plus dat ik gewoon niet weet wat ik wil en een steeds grotere hekel aan het fenomeen "werken" krijg... 't is decadent, ik weet het.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_45031740
Rewimo gefeliciteerd en een hele fijne dag toegewenst!

Even mee-feesten:
***Levi was here***
pi_45032034
ik ga vanmiddag winkelen dat telt toch ook als sporten?
pi_45034102
gefeliciteerd rewimo, moge het een gezellige dag worden.

moet trouwens van mijn zus zeggen dat alles weer goed gaat met mijn neefje, ze heeft even mee zitten lurken hier nadat ik haar een topic had gegeven over breath holding spell. en ze wil dan ook degene bedanken die mij daarop bracht. want via internet vind je wel medische informatie, maar niet de ervaringen.
pi_45036252
Gefeliciteerd Rewimo
pi_45037387
Ik heb net met de huisarts gebeld, bloeduitslag was binnen.
Ik heb dus de ziekte van pfeiffer.

hier was ik al bang moe, vooral na die flinke keelontsteking. Ik kan wel hele dagen slapen en voel me belabbert.
Heel vervelend, maar ik weet nu tenminsten wat het is.
Hoop dat ik snel weer de oude ben.

[ Bericht 46% gewijzigd door ymme op 05-01-2007 13:36:17 ]
pi_45037965
beterschap ymme
dat lijkt me echt een rotziekte. Krijg je nu medicatie of is het iets wat je moet "uitzieken"?
pi_45038766
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:46 schreef omearos het volgende:
beterschap ymme
dat lijkt me echt een rotziekte. Krijg je nu medicatie of is het iets wat je moet "uitzieken"?
Dit moet je echt 'uitzieken'.
Veel slapen heb ik geen problemen mee.

Maar 15 Januari begint mijn stage, dat zal dan nog wel ff zwaar worden.
pi_45039594
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:10 schreef ymme het volgende:

[..]

Dit moet je echt 'uitzieken'.
Veel slapen heb ik geen problemen mee.

Maar 15 Januari begint mijn stage, dat zal dan nog wel ff zwaar worden.
Pfeiffer da's balen!
Gaat dat wel lukken met die stage?
Je moet wel voorzichtig zijn... overwerk jezelf niet. Pfeiffer is een rottige ziekte.
Heel veel beterschap!
***Levi was here***
pi_45043718
Mijn moeder was net hier, zij neemt het huishouden van ons op haar rekening, zodat ik gewoon stage kan gaan lopen . En dan bij thuiskomst lekker rustig op de bank gaan liggen, en rustig eten. Hoef ik me daar niet druk om te maken.

En mijn vriend zou ook wat meer moeten gaan doen in huis, zowieso al omdat ik begin met stage en dus ook niet meer zoveel thuis ben als anders, en vanwege de pfeiffer
Maar goed, het woord samenwonen zegt genoeg. Nu zullen we het toch echt samen moeten gaan doen, en niet ik een beetje meer als hij omdat ik in schoolperiode veel meer vrije tijd had dan hem. Maar ik zal hem wel moeten sturen, want hij ziet dingen niet zosnel als ik

Maar ik ben er van overtuigd dat het goed gaat komen. Stage is gewoon nummer 1 op dit moment, daar ga ik dan ook voor en de rest zie ik dan wel weer.

Bedankt voor de lieve reacties hier.
pi_45044833
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:25 schreef ymme het volgende:
Mijn moeder was net hier, zij neemt het huishouden van ons op haar rekening, zodat ik gewoon stage kan gaan lopen . En dan bij thuiskomst lekker rustig op de bank gaan liggen, en rustig eten. Hoef ik me daar niet druk om te maken.

En mijn vriend zou ook wat meer moeten gaan doen in huis, zowieso al omdat ik begin met stage en dus ook niet meer zoveel thuis ben als anders, en vanwege de pfeiffer
Maar goed, het woord samenwonen zegt genoeg. Nu zullen we het toch echt samen moeten gaan doen, en niet ik een beetje meer als hij omdat ik in schoolperiode veel meer vrije tijd had dan hem. Maar ik zal hem wel moeten sturen, want hij ziet dingen niet zosnel als ik

Maar ik ben er van overtuigd dat het goed gaat komen. Stage is gewoon nummer 1 op dit moment, daar ga ik dan ook voor en de rest zie ik dan wel weer.

Bedankt voor de lieve reacties hier.
Ymme, ik heb zelf ook pfeiffer gehad een paar jaar geleden en heb daar zeker een halfjaar geen studiewerk door kunnen doen. Ik kan me zo indenken dat je het misschien niet gaat redden om hele dagen op de stageplek te zijn. Voor mij was dat toen uitgesloten, na een paar uur iets doen moest ik echt slapen.

Ik snap dat je je stage graag wil doen, maar ga alstjeblieft naar huis als je moe bent (of regel een plekje waar je kan bijslapen). Als je je zelf gaat forceren met pfeiffer kan je daar je hele leven last van blijven houden. Als je nou merkt dat je hele dagen niet aankan, dan moet je dat zo snel mogelijk doorgeven aan je studiebegeleider. Misschien kan je wel halve dagen werken, en dan wat langer over je stage doen.
pi_45045052
Ik ga mezelf zeker niet overwerken.
Maar ik kan nu nog niet bepalen tot hoever ik kan gaan. Ik ga het zeker aangeven dat ik pfeifer heb.
Thuis kan ik wel merken, dat het leren opzicht goed gaat, mits ik geen andere werkzaamheden heb gedaan. Het gaat wel wat moeizamer dan normaal, maar goed, ik heb nog tot dinsdag om te leren, en heb hier een goed gevoel over (dinsdag tot vrijdag tentamens), en de stage ga ik gewoon aan beginnen en ik zie wel tot hoever ik kan gaan.

Het is al een ruststellend gevoel dat ik me niet druk hoef te maken over het huishouden
Dat geeft al een stukje rust.
pi_45046487
Gefeliciteerd Rewimo.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † vrijdag 5 januari 2007 @ 18:03:09 #65
43556 miss_dynastie
pi_45047063
Feli rewimo !
pi_45049921
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 09:37 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat kan je gewoon wijzigen
Als ik m`n login naam verander en op opslaan druk, blijft er gewoon hardnekkig Patrick staan. Maar maakt ook niks uit eigenlijk, ik ben trots op mijn echte naam.

Ik ga straks weer naar de sportschool maar eerst ff het avondeten binnen stampen.
Tok.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 januari 2007 @ 20:18:24 #67
13151 crew  Rewimo
pi_45052113
Heej allemaal, ik ben er weer, heerlijk dagje gehad (wisten jullie dat Etos van alles verkoopt voor 1 euro? ), ik heb een prachtig horloge van mijn moeder gekregen (en er zelf eentje bij gekocht) en toen we weer in Haarlem waren heeft Frank ons op het station opgepikt en zijn we lekker uit eten geweest

ymme, wat een pech joh, doe rustig aan hoor!

Edit

[ Bericht 9% gewijzigd door Rewimo op 05-01-2007 20:29:18 ]
pi_45052606
mooie horloges!
Ga je vanavond nog iets doen? (bezoek oid)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 januari 2007 @ 20:37:41 #69
13151 crew  Rewimo
pi_45052839
Vanavond lekker met Frank op de bank. Ik vier het zondag
  vrijdag 5 januari 2007 @ 22:23:05 #70
35189 Troel
scherp en bot
pi_45056663
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:23 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Als ik m`n login naam verander en op opslaan druk, blijft er gewoon hardnekkig Patrick staan. Maar maakt ook niks uit eigenlijk, ik ben trots op mijn echte naam.

Ik ga straks weer naar de sportschool maar eerst ff het avondeten binnen stampen.
Je hebt gelijk, maar dat zou moeten werken, ik heb het doorgegeven
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 5 januari 2007 @ 22:23:37 #71
35189 Troel
scherp en bot
pi_45056680
Ja, en ik ben zondag vanaf 11 uur 's ochtends welkom
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 januari 2007 @ 22:30:28 #72
13151 crew  Rewimo
pi_45056915
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:23 schreef Troel het volgende:
Ja, en ik ben zondag vanaf 11 uur 's ochtends welkom
Huh?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 22:31:03 #73
35189 Troel
scherp en bot
pi_45056938
Ja, daarom kom ik pas later, je denkt toch niet werkelijk dat ik zo vroeg uit bed kom
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 januari 2007 @ 22:33:12 #74
13151 crew  Rewimo
pi_45057019
Tsss, heb je dat niet eens voor me over?
pi_45057523
Gefeliciteerd Rewimo!
We zien de dingen niet zoals ze zijn.
We zien de dingen zoals wij zijn.
weblogje
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 januari 2007 @ 22:54:16 #76
13151 crew  Rewimo
pi_45057745
Dank jullie voor alle felicitaties
  vrijdag 5 januari 2007 @ 23:02:11 #77
35189 Troel
scherp en bot
pi_45058103
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:33 schreef Rewimo het volgende:
Tsss, heb je dat niet eens voor me over?
Nee
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 januari 2007 @ 23:08:54 #78
13151 crew  Rewimo
pi_45058376
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:02 schreef Troel het volgende:
Nee
En bedankt hè!

Tot zondag
pi_45059884
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:23 schreef Troel het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, maar dat zou moeten werken, ik heb het doorgegeven
Nu werkt 'ie in ieder geval.
Ben net terug van de sportschool, word je wel moe van! Maar nog niet moe genoeg om te kunnen fok!ken.
Tok.
pi_45069911
Ik heb net voor een week boodschappen gedaan, was niet eens veel, paste allemaal in mijn rugzak. Nu is het idee dat ik de rest van de week geen boodschappen meer doe, dat is beter voor mijn portemonnee en voor het afvallen. Wat ik niet heb gehaald kan ik dan ook niet opeten. Ik hoop dat het gaat lukken (ik woon tegenover de AH ) want ik wil die kilo's kwijt en ik ben blut
  zaterdag 6 januari 2007 @ 13:11:23 #81
161756 hierissiedan
second first impression
pi_45070656
ymme heel veel sterkte en sucses toegewenst. Doe vooral rustig aan en neem je rust wanneer je dit nodig hebt!

p.s. ik heb het een en ander veranderd... Dus sta ik nu wel in het lisjtje??
pi_45073744
Ik heb vandaag eens een digitale weegschaal gekocht en dat heeft niet veel goeds opgeleverd. Bij mijn oude weegschaal weeg ik 94kg en de digitale weegschaal geeft gewoon doodleuk 98.1kg aan! Welke weegschaal moet ik nou vertrouwen?
Tok.
pi_45073891
heb eindelijk mijn buikomtrek gemeten
toch maar bij mijn taille en daar kwam ik uit op 77cm
pi_45074225
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 14:51 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik heb vandaag eens een digitale weegschaal gekocht en dat heeft niet veel goeds opgeleverd. Bij mijn oude weegschaal weeg ik 94kg en de digitale weegschaal geeft gewoon doodleuk 98.1kg aan! Welke weegschaal moet ik nou vertrouwen?
Welke weegschaal ga je gebruiken? Dan ga je die vertrouwen
pi_45074265
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 14:51 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Het kan inderdaad een paar kg per weegschaal schelen. De enige echt "betrouwbare" weegschalen zijn de weegschalen die in ziekenhuizen enz gebruikt worden en regelmatig geeikt worden. Voor thuis is het gewoon een kwestie van een van de twee kiezen (ik zou voor de digitale gaan, al is die onvriendelijker) en gewoon kijken hoe je gewicht zich ontwikkelt op die weegschaal.

Weegschalen zijn over het algemeen zo "onbetrouwbaar" dat ze ook een ander gewicht aangeven als de temperatuur in de ruimte sterk veranderd is of als je 'm op een andere ondergrond zet. Voor een goed beeld zou je dus op de zelfde weegschaal, op de zelfde plek, in een kamer waar de temperatuur redelijk constant is en eigenlijk ook op een vast tijdstip ('s morgens ben je meestal wat lichter dan 's avonds) moeten wegen. Of je houdt er gewoon rekening mee dat het nog wel eens een pondje of een kilootje scheelt. Duidelijk, he?

Anyway, heel veel succes ermee!
***Levi was here***
pi_45074399
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 15:05 schreef omearos het volgende:

[..]

Welke weegschaal ga je gebruiken? Dan ga je die vertrouwen
ja
ik ben trouwens ook bij mijn oude weegschaal gebleven omdat ik 2 kilo meer weeg op de nieuwe
zolang je maar gewoon bij kan houden hoeveel je verliest
  zaterdag 6 januari 2007 @ 16:58:18 #87
161756 hierissiedan
second first impression
pi_45078301
jippie jippie ik sta erin!! En nu wil ik mijn blijdschap uiten met deze foto van maikuul:

pi_45078349
Thanks. Ik ga wel voor de digitale, die is toch wat duidelijker als de oude.
Tok.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 17:38:54 #89
35189 Troel
scherp en bot
pi_45079794
Ik word helemaal blij van maikuul
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 6 januari 2007 @ 17:40:19 #90
13151 crew  Rewimo
pi_45079848
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 17:38 schreef Troel het volgende:
Ik word helemaal blij van maikuul
Jij wilt morgen geen chips, koekjes, chocola of toostjes zeker?

Anders ren ik nog even naar de Deka
  zaterdag 6 januari 2007 @ 17:42:28 #91
35189 Troel
scherp en bot
pi_45079935
Ik wil wel chips en koekjes en toastjes, chocola hoeft niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 6 januari 2007 @ 18:48:58 #92
13151 crew  Rewimo
pi_45082383
Soep?
  zaterdag 6 januari 2007 @ 18:52:39 #93
35189 Troel
scherp en bot
pi_45082499
GEEN SOEP

Meeen, ik voel de peper nog in mijn bek branden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 6 januari 2007 @ 20:00:12 #94
13151 crew  Rewimo
pi_45085092

Ik heb afgezien van de soep deze keer
  zaterdag 6 januari 2007 @ 20:08:12 #95
35189 Troel
scherp en bot
pi_45085468
Bert komt trouwens niet mee, want hij heeft geen zin om langer dan anderhalf uur weg te zijn, want hij is druk bezig met zijn werk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 6 januari 2007 @ 20:12:00 #96
13151 crew  Rewimo
pi_45085656
Jammer
  zaterdag 6 januari 2007 @ 20:13:28 #97
35189 Troel
scherp en bot
pi_45085719
Ja, stom he

Misschien kan je hem overhalen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 6 januari 2007 @ 20:30:26 #98
35189 Troel
scherp en bot
pi_45086422
Ow, ik ben trouwens weer afgevallen, ben naar de kapper geweest
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 6 januari 2007 @ 20:56:38 #99
13151 crew  Rewimo
pi_45087614
Joehoe, Bert?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 6 januari 2007 @ 21:02:00 #100
13151 crew  Rewimo
pi_45087875
Ik heb deze van Frank gekregen voor mijn verjaardag!

pi_45089314
ziet er boeiend uit Rewimo, maareh, wat doet het?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 6 januari 2007 @ 21:33:43 #102
13151 crew  Rewimo
pi_45089381
Het voert vogeltjes
  zaterdag 6 januari 2007 @ 21:33:52 #103
161756 hierissiedan
second first impression
pi_45089385
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 21:02 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb deze van Frank gekregen voor mijn verjaardag!

[afbeelding]
ik ga nu waarschijnlijk een hele domme vraag stellen, maar watsda?
Ziet er trouwens wel leuk uit!

Edit: was al beantwoord....
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 21:33 schreef Rewimo het volgende:
Het voert vogeltjes
maar hoe?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 6 januari 2007 @ 21:48:18 #104
13151 crew  Rewimo
pi_45090007
Middenin kun je vogelzaad doen. En dan mogen de vogeltjes dat eruit eten
  zaterdag 6 januari 2007 @ 22:28:53 #105
161756 hierissiedan
second first impression
pi_45091595
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 21:48 schreef Rewimo het volgende:
Middenin kun je vogelzaad doen. En dan mogen de vogeltjes dat eruit eten
zoiets had ik al in gedachten, maar het eten gaat in die glazen buis in het midden? maar dan kunnen de vogeltjes er toch niet meer bij??

aan de andere kant gezien, wij op dieet, hun ook!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 januari 2007 @ 00:05:02 #106
13151 crew  Rewimo
pi_45094793
Ja hoor, ze kunnen gewoon tussen die "tralies" door. Nou ja okee, duiven en meeuwen niet Maar meesjes en musjes en vinkjes en zo makkelijk hoor
  zondag 7 januari 2007 @ 00:19:54 #107
161756 hierissiedan
second first impression
pi_45095349
quote:
Op zondag 7 januari 2007 00:05 schreef Rewimo het volgende:
Ja hoor, ze kunnen gewoon tussen die "tralies" door. Nou ja okee, duiven en meeuwen niet Maar meesjes en musjes en vinkjes en zo makkelijk hoor
gelukkig, ik werd namelijk al bang...
pi_45096076
Gaaf ding voor de vogeltjes! Maar eh.. die duiven (en ook kauwen, luie mussen, tortelduiven) wachten gewoon op de grond hoor... die mussen eten namelijk nooit zo netjes
pi_45097436
Okéé ik was hier ff weggebleven, feestweken .. maar nu ben ik terug! Zit op 82kg en tegen begin zomer moet dat op 70 staan ! Gewoon het overtollige buikje en restvet (goed woord?) eraftrainen en dieëten!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 januari 2007 @ 11:37:38 #110
13151 crew  Rewimo
pi_45103173
quote:
Op zondag 7 januari 2007 00:40 schreef Pandorah het volgende:
Gaaf ding voor de vogeltjes! Maar eh.. die duiven (en ook kauwen, luie mussen, tortelduiven) wachten gewoon op de grond hoor... die mussen eten namelijk nooit zo netjes
Nee klopt, er zal genoeg voor ze uitrollen
  zondag 7 januari 2007 @ 12:08:52 #111
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_45103859
Mooi ding Rewimo (nog gefeliciteerd trouwens )
Meestal vind ik die vogelvoerdingen maar tuttig (van die houten huisjes enzo), maar deze is echt mooi.

Zo ik heb net even spierpijn gekweekt d.m.v. de eerste zaalsoftbaltraining van dit seizoen. En ik had al last van m'n armen van de Bodyshape les van gister, dus ik ben benieuwd hoe het morgen allemaal voelt.
  zondag 7 januari 2007 @ 15:14:33 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_45109542
TVP
Vandaag begonnen aan het 20 kilo in 26 weken-plan
Eraf, wel te verstaan
disclaimer
pi_45109946
Poeh, dat is nog best pittig stormqueen..
Ik denk dat ik maar weer eens ga voor aan het eind van de zomer onder de 80, op zich makkelijk haalbaar, maar ik ken mezelf, en wil mijn doelen niet te hoog zetten...

O ja, en wat ik me laatst nog afvroeg, weet iemand hoe het met Faat gaat? Ik heb haar hier al tijden niet meer gezien....

[ Bericht 24% gewijzigd door teigan op 07-01-2007 15:38:46 ]
  zondag 7 januari 2007 @ 15:48:30 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_45110671
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:26 schreef teigan het volgende:
Poeh, dat is nog best pittig stormqueen..
Ik denk dat ik maar weer eens ga voor aan het eind van de zomer onder de 80, op zich makkelijk haalbaar, maar ik ken mezelf, en wil mijn doelen niet te hoog zetten...

O ja, en wat ik me laatst nog afvroeg, weet iemand hoe het met Faat gaat? Ik heb haar hier al tijden niet meer gezien....
Mjaaa, als ik er in 2 maanden bijna 8 kilo aan kan eten ( ) ga ik er van uit dat dat omgekeerd ook moet kunnen.
Vorige keer was het 23 eraf in 8 maanden. En toen fietste ik geen 20 kilometer per dag, maar werkte ik om de hoek en 2 tot 3 dagen per week. En als het niet haalbaar is, dan minstens 15 kilo, dan kan ik mijn zomerkleren weer aan die ik 2 jaar geleden na mijn afvalrace gekocht had...
disclaimer
pi_45110870
ben maar 2 kilo aan gekomen afgelopen maand maar toch als ik in de spiegel kijk lijkt het wel 10 kilo
maar het zal wel aan mij liggen want de kleren zitten nog hetzelfde
  † In Memoriam † zondag 7 januari 2007 @ 16:04:38 #116
43556 miss_dynastie
pi_45111184
Ik heb mezelf tot doel gesteld dit jaar 20 kilo af te vallen. Ik zit nu al op -2, dus gaat vooralsnog lekker.
  zondag 7 januari 2007 @ 17:45:20 #117
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_45114226

3 maanden en 2 dagen post op en -22 kg
  zondag 7 januari 2007 @ 17:49:47 #118
149959 SQ
snelle trees
pi_45114342
quote:
Op zondag 7 januari 2007 17:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[afbeelding]

So hee, wat ben jij opgeknapt!
Niet alleen smaller, maar je straalt ook veel meer en je huid is mooier!
Thumbs up and keep up the good work
disclaimer
pi_45114679
Wat een verschil bubseltje!!!!

Zeker wel een goede motivatie zo om te zien wat het met je doet!
  zondag 7 januari 2007 @ 18:13:24 #120
35189 Troel
scherp en bot
pi_45115122
Je bent in ieder geval een onderkin en heel wat kilo's al kwijt!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 januari 2007 @ 18:37:27 #121
13151 crew  Rewimo
pi_45115975
Bubsel, wat een verschil meid! Geweldig Je ziet er stralend uit!
pi_45116421
respect hoor bubseltje, goed bezig
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 januari 2007 @ 20:55:58 #123
13151 crew  Rewimo
pi_45121727
Zaterdag gaan we twee huizen bekijken in Duitsland
  zondag 7 januari 2007 @ 20:56:28 #124
35189 Troel
scherp en bot
pi_45121752
Waar waar waar?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 januari 2007 @ 20:57:08 #125
13151 crew  Rewimo
pi_45121786
In Kranenburg, even over de grens bij Berg en Dal.
  zondag 7 januari 2007 @ 21:28:31 #126
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_45123227
tnx allemaal! ja en nu zie je pas waarvoor je het doet
pi_45134165
Jee Bubseltje! Wat een ontzettend verschil in je uiterlijk! Maar wat natuurlijk ook erg belangrijk is; voel je je ook echt beter? Meer energie etc?
  maandag 8 januari 2007 @ 08:28:18 #128
1762 YPPY
Yppiaans
pi_45134625
Flink verschil Bubseltje, je ziet het al goed.

Over mijn buurman nog. Ik ken hem alleen van goedemorgen, goedemiddag in het portiek of op straat. Hij heeft weinig te klagen over ons, Anna huilt gelukkig zelden en als ze huilt, is het niet hard. We troosten haar erg snel. Eergisteren was het echt erg. Het leek wel of ze een foute pornofilm aan het opnemen waren. Ik weet nu wel weer zijn voornaam.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_45135072
yppy, wat vervelend zeg.... En juist omdat je hem niet zo goed kent wordt het natuurlijk lastig om er echt iets van te zeggen....

Vandaag zouden ze hier langskomen om de watermeter te vervangen, en natuurlijk ben ik de brief kwijt waarin staat hoe laat ze zouden komen.... En eigenlijk wilde ik vanmiddag even bij school langs, dus ik hoop maar dat ze vanmorgen komen..
pi_45135187
o ja, en ik heb net de haptotherapeute gebelt, en die had mij op het lijstje staan om te bellen, en donderdagmiddag moet ik ernaartoe...
  Licht Ontvlambaar maandag 8 januari 2007 @ 09:22:59 #131
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_45135268
quote:
Op zondag 7 januari 2007 17:45 schreef -Bubseltje- het volgende:

Wauw!!! Bubsel, wat een ontzettend verschil, niet alleen puur qua gewicht... maar zo ontzettend qua uitstraling! Meid, wat fijn

Ik heb jullie weer verwaarloosd Maar deze keer met een goede reden... Dit weekend hebben we Bar_en_Mar op bezoek gehad, jullie zullen haar kennen vanuit OUD denk ik. Een superweekend, maar ook heel emotioneel... En niet veel tijd gehad voor Fok! De komende tijd hebben we het hier flink druk, maar ik zal mijn best doen rgelmatig binnen te stappen. Ik heb mijn streefgewicht gezet op 75 kilo, liefst voor mijn verjaardag in april en anders voor de 4daagse... Schommel nu steeds zo rond de 80 kilo...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 8 januari 2007 @ 09:46:27 #132
35189 Troel
scherp en bot
pi_45135611
Vanochtend naar de tandarts. Alles ok, maar die verstandskiezen moeten er dus echt uit (en ja, ik heb de foto's gezien). Verwijzingsbrief ligt in mijn agenda.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45135693
quote:
Op maandag 8 januari 2007 09:46 schreef Troel het volgende:
Vanochtend naar de tandarts. Alles ok, maar die verstandskiezen moeten er dus echt uit (en ja, ik heb de foto's gezien). Verwijzingsbrief ligt in mijn agenda.
he jakkes, je moet ervoor naar de kaakchirurg? Alvast sterkte, ik hoop voor je dat het meevalt...

Iedereen krijgt trouwens de groetjes van Faat, het gaat goed met haar, alleen haar gewicht gaat het niet zo goed mee, en ze wil hier eigenlijk wel graag weer meeposten, maar durft niet, omdat ze zich er voor schaamt dat het niet zo goed gaat....
pi_45135819
quote:
Op maandag 8 januari 2007 09:50 schreef teigan het volgende:
Iedereen krijgt trouwens de groetjes van Faat, het gaat goed met haar, alleen haar gewicht gaat het niet zo goed mee, en ze wil hier eigenlijk wel graag weer meeposten, maar durft niet, omdat ze zich er voor schaamt dat het niet zo goed gaat....
Net alsof de andere posters hier nooit jojo'en!
Faat, gewoon weer meeposten hoor, je hoeft je nergens voor te schamen!
  maandag 8 januari 2007 @ 09:58:08 #135
1762 YPPY
Yppiaans
pi_45135845
Dat is niet leuk Troel, maar het kan meevallen zo'n operatie. En je kunt ermee afvallen.

Gewoon weer meedoen hoor Faat. Ik ben 30 kg aangekomen sinds ik vertrok, dat haal jij vast niet.

En Lurky? Die is ook al lang weg. Ik denk nog vaak aan d'r oefeningen.
*OUD heilige*
  Licht Ontvlambaar maandag 8 januari 2007 @ 09:58:25 #136
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_45135855
quote:

[..]

he jakkes, je moet ervoor naar de kaakchirurg? Alvast sterkte, ik hoop voor je dat het meevalt...

Ga haar eens gauw vertellen dat ze naar hier komt dan... Daar zijn we toch voor! Door dik en dun [excusez le mot]
  maandag 8 januari 2007 @ 10:02:02 #137
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_45135910
Faat, lekker meekletsen joh!

Ik moet nu ook echt die 2 kilo die eraan zijn blijven kleven eens weg gaan werken. Ik ben al een tijdje weer hartstikke stabiel gelukkig, maar dan wel 2 kilo te hoog stabiel
pi_45135939
quote:

[..]

Faat! Gewoon posten, hoor! Bij veel van ons (zoals ik) is het ook een zooitje met het gewicht. Gewoon gezellig mee blijven kletsen! Doe ik ook.

Dacht eindelijk weer op de weg naar beneden te zitten, woog rond kerst 96.7, en vrijdag nog "maar" 94.8... Ga ik vanmorgen vol goeie moed weer op de weegschaal staan... weeg ik 96.0. Jemig de pemig, wat word ik daar knorrig van. Ik heb gisteren wel veel en lekker gegeten (en zaterdag juist vrij weinig), maar om dat gewoon maar in 2 dagen 1.2kg er bij te "krijgen". Maar... vanavond weer buikdansen, deze week weer netjes eten, met een beetje geluk zit ik vrijdag weer onder de 95. Ik wil zo graag onder de 90kg zakken, maar ik kom steeds weer aan als ik rond of onder de 94kg weeg. Lijkt wel of mijn lijf het gewoon niet wil.
***Levi was here***
pi_45135969
Wat jullie allemaal roepen heb ik haar ook verteld, nu kijken of ze het weer aandurft...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 januari 2007 @ 10:12:39 #140
13151 crew  Rewimo
pi_45136057
Faatje, kom lekker terug, meid Iedereen hier weet hoe frustrerend een terugval is Niks om je voor te schamen, zeker hier niet
pi_45136067
quote:
Op maandag 8 januari 2007 10:03 schreef Levitation het volgende:

[..]

Faat! Gewoon posten, hoor! Bij veel van ons (zoals ik) is het ook een zooitje met het gewicht. Gewoon gezellig mee blijven kletsen! Doe ik ook.

Dacht eindelijk weer op de weg naar beneden te zitten, woog rond kerst 96.7, en vrijdag nog "maar" 94.8... Ga ik vanmorgen vol goeie moed weer op de weegschaal staan... weeg ik 96.0. Jemig de pemig, wat word ik daar knorrig van. Ik heb gisteren wel veel en lekker gegeten (en zaterdag juist vrij weinig), maar om dat gewoon maar in 2 dagen 1.2kg er bij te "krijgen". Maar... vanavond weer buikdansen, deze week weer netjes eten, met een beetje geluk zit ik vrijdag weer onder de 95. Ik wil zo graag onder de 90kg zakken, maar ik kom steeds weer aan als ik rond of onder de 94kg weeg. Lijkt wel of mijn lijf het gewoon niet wil.
Ow, bij mij scheelde het anderhalve kilo na 2 dagen snacken. Ik maak me er maar niet druk om, ga wel weer gewoon netjes in het stramien en dan zijn die kilo's er zo weer af. En dat is bij jou ook zo Levitation!
Wat bij mij altijd erg goed helpt, is alles wat ik naar binnen prop bijhouden in het Weight Watchers programma en geen lekkere dingen in huis halen. Wat ik niet heb liggen, kan ik ook niet opeten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 januari 2007 @ 10:15:45 #142
13151 crew  Rewimo
pi_45136102
Levi, kan het zijn dat je in het verleden heel lang 94 kilo hebt gewogen? Dan heeft je lichaam een soort "geheugen" voor dat gewicht en kan het inderdaad moeilijk zijn om er doorheen te komen. Maar met stug volhouden moet je dat echt een keer lukken hoor
pi_45136110
Schamen omdat ze is aangekomen, helemaal nergens voor nodig Faat, ik ben ook 5 kilo aangekomen. Ik hoop inmiddels wel dat er al wat vanaf is, maar ik durf nog niet helemaal op de weegschaal te gaan staan

Maar komt allemaal goed joh
  maandag 8 januari 2007 @ 10:17:40 #144
35189 Troel
scherp en bot
pi_45136130
Ik ben het eens met betreffende users dat Faat gewoon hier moet zijn.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45136366
quote:
Op maandag 8 januari 2007 10:15 schreef Rewimo het volgende:
Levi, kan het zijn dat je in het verleden heel lang 94 kilo hebt gewogen? Dan heeft je lichaam een soort "geheugen" voor dat gewicht en kan het inderdaad moeilijk zijn om er doorheen te komen. Maar met stug volhouden moet je dat echt een keer lukken hoor
Ik weeg sinds mijn 18de ofzo steeds rond de 94/95 kg... met soms een goeie periode dat ik 10kg lichter was en soms een beroerde periode dat ik 10kg meer woog. Maar om een of andere vage reden is die 94/95kg "mijn gewicht". Kom er altijd weer op terug, wat ik ook doe. Misschien moet ik mezelf wijsmaken dat 70kg "mijn gewicht" is. Wie weet gelooft m'n lichaam het.
***Levi was here***
pi_45136444
lijkt me lastig Levitation, misschien dan toch proberen er eerst eens een kilo of 5 onder te gaan zitten, en dat 10 jaar volhouden, en dan de volgende 5 kilo...

Troost, als je in het bejaardenhuis zit zal je dan wel ongeveer slank zijn...
  maandag 8 januari 2007 @ 10:43:55 #147
35189 Troel
scherp en bot
pi_45136572
crisis, ik mag donderdag al laten trekken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45136582
quote:
Op maandag 8 januari 2007 10:43 schreef Troel het volgende:
wow, dat is snel zeg! Bij mij duurde het toen een paar maanden voordat ik terecht kon....
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 januari 2007 @ 10:45:31 #149
13151 crew  Rewimo
pi_45136608
Je kunt er maar vanaf zijn, Troel
  maandag 8 januari 2007 @ 10:46:11 #150
35189 Troel
scherp en bot
pi_45136617
quote:
Op maandag 8 januari 2007 10:44 schreef teigan het volgende:

[..]

wow, dat is snel zeg! Bij mij duurde het toen een paar maanden voordat ik terecht kon....
Het is in IJsselstein zelf, ik kon kiezen tussen het ziekenhuis en de polikliniek in Ijsselstein, nouja, doe dan maar Ijsselstein, daar was de wachtlijst ook korter. Waarschijnlijk is er iemand uitgevallen dat ik nu zo snel kon.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45136631
quote:
Op maandag 8 januari 2007 10:43 schreef Troel het volgende:
Oh dat is echt snel
Maar één voordeel, des te eerder ben je er vanaf
pi_45136764
hoeveel kiezen moet je laten trekken troel?
Bij mij moet er ook nog steeds eentje uit, maar ik weiger steeds om dat te laten doen
  maandag 8 januari 2007 @ 10:54:23 #153
35189 Troel
scherp en bot
pi_45136800
Ze gaan er als het aan de tandarts ligt alle vier uit, want als je onder eruit haalt (die dus echt moeten) dan kan boven langer gaan groeien enzo. Dat werd door de assistente van de kaakchirurg direct onderuitgeschoffeld, dat was onzin, dus we hebben besloten dat de kaakchirurg beslist wat en hoe.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45136867
onder moet sowieso in twee keer, dus dan kunnen ze als ze toch bezig zijn boven ook wel even meenemen... Maarja, de kaakchirurg kan het inderdaad het beste beslissen..
pi_45136919
4 tegelijk is best veel. Moet je nou eerst op gesprek om te bepalen wat er gaat gebeuren, of komt dat straks vlak voor de operatie?

Van dat doorgroeien ben ik het bewijs, bij mij moesten er 2 uit omdat ze vol zaten met gaatjes, en de andere 2 (waarvan er nog 1 in mijn kaak zit) groeiden vrolijk door. Niet dat ik daar last van heb als in pijnlijk, hooguit lastiger poetsen.
  maandag 8 januari 2007 @ 10:59:29 #156
35189 Troel
scherp en bot
pi_45136922
Ja, maar met boven is verder dus niets aan de hand en die hoeven er dus eigenlijk niet uit. Die zouden er enkel uitgaan omdat ze toch beneden eruit gaan. Op een of andere manier vind ik dat toch een beetje onzinnig.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 8 januari 2007 @ 10:59:59 #157
35189 Troel
scherp en bot
pi_45136934
quote:
Op maandag 8 januari 2007 10:59 schreef omearos het volgende:
4 tegelijk is best veel. Moet je nou eerst op gesprek om te bepalen wat er gaat gebeuren, of komt dat straks vlak voor de operatie?

Van dat doorgroeien ben ik het bewijs, bij mij moesten er 2 uit omdat ze vol zaten met gaatjes, en de andere 2 (waarvan er nog 1 in mijn kaak zit) groeiden vrolijk door. Niet dat ik daar last van heb als in pijnlijk, hooguit lastiger poetsen.
Onee, niet alle vier tegelijk eruit nu hoor! Maar ze moeten er volgens de tandarts dus wel uit.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 8 januari 2007 @ 11:22:35 #158
1762 YPPY
Yppiaans
pi_45137481
Dat gaat meestal in twee keer. Omdat je anders helemaal niet kunt eten. De bovensten zijn wel het makkelijkste, dus het kan handig zijn (als in het voorkomen van gaatjes) om die meteen mee te doen. Ze schijnen eerder kapot te gaan dan andere kiezen.
*OUD heilige*
  maandag 8 januari 2007 @ 11:25:04 #159
35189 Troel
scherp en bot
pi_45137553
Ja, maar ik loop nu al 24 jaar zonder gaatjes en dergelijke, dus daar ben ik niet zo blij om.

[ Bericht 0% gewijzigd door Troel op 08-01-2007 11:39:52 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45137629
Welllllll...... Hello!!!!
Ik ben er weer! Ik kom het topic onveilig maken met mijn vereegaande offtopigheid en ik kom romndjes dansen door de dieetclub

(tvp dus )
pi_45137692
quote:
Op maandag 8 januari 2007 11:25 schreef Troel het volgende:
Ja, maar ik loop nu al 242 jaar zonder gaatjes en dergelijke, dus daar ben ik niet zo blij om.
Hoe oud bén je eigenlijk?

Ik moet vanmiddag naar de tandarts, twee gaatjes en iets met sealen oid
Geen zin in eigenlijk... Ik haat tandartsen ....
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 januari 2007 @ 11:32:37 #162
13151 crew  Rewimo
pi_45137757
Hee freecell

Troel, bij mij hebben ze ze ook allevier weggehaald (wegens ruimtegebrek), overigens ook in twee keer. De tweede keer vond ik het vervelendst. Dan weet je wat je te wachten staat En dan doel ik met name op de vieze smurrie die ze erin smeren en die je nog dagenlang proeft
  maandag 8 januari 2007 @ 11:39:26 #163
35189 Troel
scherp en bot
pi_45137939
quote:
Op maandag 8 januari 2007 11:29 schreef freecell het volgende:

[..]

Hoe oud bén je eigenlijk?

Ik moet vanmiddag naar de tandarts, twee gaatjes en iets met sealen oid
Geen zin in eigenlijk... Ik haat tandartsen ....
uhm, ja, 24 dus
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 8 januari 2007 @ 11:41:39 #164
35189 Troel
scherp en bot
pi_45138008
quote:
Op maandag 8 januari 2007 11:32 schreef Rewimo het volgende:
Hee freecell

Troel, bij mij hebben ze ze ook allevier weggehaald (wegens ruimtegebrek), overigens ook in twee keer. De tweede keer vond ik het vervelendst. Dan weet je wat je te wachten staat En dan doel ik met name op de vieze smurrie die ze erin smeren en die je nog dagenlang proeft
Ja, dank je, nu weet ik dat al van tevoren
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45138283
quote:
Hee freecell

Welke smurrie?

Bij mij zijn ze een voor een getrokken, allemaal door de tandarts zelf. En de laatste zal er waarschijnlijk uitgaan bij de volgende controle en die is al binnenkort
pi_45138577
quote:
Hee freecell

hoi
pi_45138811
quote:
Op maandag 8 januari 2007 10:37 schreef teigan het volgende:
lijkt me lastig Levitation, misschien dan toch proberen er eerst eens een kilo of 5 onder te gaan zitten, en dat 10 jaar volhouden, en dan de volgende 5 kilo...

Troost, als je in het bejaardenhuis zit zal je dan wel ongeveer slank zijn...
Lijkt me erg zinvol

Maar het grappige is dat dat wel gold voor mijn oma. Die is haar hele leven een "stevige meid" geweest, ik gok dat ze rond de 85 kg woog. Toen ze 95 was ging ze naar een bejaardentehuis en woog ze nog maar iets van 45/50kg.
Er is dus nog hoop gewoon dement worden en vergeten te eten.
***Levi was here***
pi_45139750
Maarten heeft een flesje water met zo'n indrukdopje perongeluk open in mijn tas gegooid en nu is mijn hele vrolijke agenda nat
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 januari 2007 @ 13:03:23 #169
13151 crew  Rewimo
pi_45139884
quote:
Op maandag 8 januari 2007 11:41 schreef Troel het volgende:
Ja, dank je, nu weet ik dat al van tevoren
Ja fijn hè? 't Is een of andere antibacteriële prut of zo. Bijzonder smerig.
  maandag 8 januari 2007 @ 13:10:12 #170
35189 Troel
scherp en bot
pi_45140083
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:03 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ja fijn hè? 't Is een of andere antibacteriële prut of zo. Bijzonder smerig.
Dank je

Ik heb er nu al zin in
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45140126
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:10 schreef Troel het volgende:

[..]

Dank je

Ik heb er nu al zin in
Ik geloof dat ik mijn ervaringen met het trekken van verstandskiezen maar even voor me moet houden.
iig heel veel sterkte alvast en waarschijnlijk valt het reuze mee.
(Je krijgt vast een betere kaakchirug dan ik had. )
***Levi was here***
  maandag 8 januari 2007 @ 13:13:01 #172
35189 Troel
scherp en bot
pi_45140148
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45140371
Troost je Troel, soms valt het ook mee.
Ik heb eigenlijk helemaal geen nare ervaringen met het trekken van verstandskiezen. Bij mijn zijn er 2 getrokken en die waren ook allebei nog eens ontstoken en ik heb er eigenlijk geen last van gehad. Ook geen vieze goedjes in mijn mond gekregen en ik kan me geen pijn meer herinneren.
  maandag 8 januari 2007 @ 13:29:02 #174
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_45140574
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  maandag 8 januari 2007 @ 13:31:46 #175
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_45140649
Ik zie mijn naam ineens een aantal keer dik gedrukt staan, is dat een hint ofzo?
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  Licht Ontvlambaar maandag 8 januari 2007 @ 13:31:50 #176
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_45140654
  maandag 8 januari 2007 @ 13:33:49 #177
35189 Troel
scherp en bot
pi_45140700
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:21 schreef Liejannuh het volgende:
Troost je Troel, soms valt het ook mee.
Ik heb eigenlijk helemaal geen nare ervaringen met het trekken van verstandskiezen. Bij mijn zijn er 2 getrokken en die waren ook allebei nog eens ontstoken en ik heb er eigenlijk geen last van gehad. Ook geen vieze goedjes in mijn mond gekregen en ik kan me geen pijn meer herinneren.
Meer van deze verhalen svp

Ach, het moet maar gebeuren. Kijk, het zal best pijnlijk zijn, maar voor hetzelfde ligt straks mijn hele onderkaak aan gort en moeten alle tanden eruit voor een implantaat. Dat liever nu even pijnlijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 8 januari 2007 @ 13:38:02 #178
1762 YPPY
Yppiaans
pi_45140810
Welkom terug Faat.

Bij mij viel het mee Troel. Het trekken zelf dan. De verdovingsspuiten waren erg pijnlijk en ik heb twee keer een week thuisgezeten, maar dat kwam omdat ik niet goed tegen de pijnstillers kon (ik werd er helemaal duizelig van). Verder was het best te doen.
*OUD heilige*
pi_45140879
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:31 schreef Faat het volgende:
Ik zie mijn naam ineens een aantal keer dik gedrukt staan, is dat een hint ofzo?
Je plaatje

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 januari 2007 @ 13:42:47 #180
13151 crew  Rewimo
pi_45140926
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:29 schreef Faat het volgende:
[afbeelding]
  maandag 8 januari 2007 @ 13:43:00 #181
35189 Troel
scherp en bot
pi_45140933
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:38 schreef YPPY het volgende:
Welkom terug Faat.

Bij mij viel het mee Troel. Het trekken zelf dan. De verdovingsspuiten waren erg pijnlijk en ik heb twee keer een week thuisgezeten, maar dat kwam omdat ik niet goed tegen de pijnstillers kon (ik werd er helemaal duizelig van). Verder was het best te doen.
Die spuiten zie ik eigenlijk nog het meest tegenop. En dan ben ik echt niet heel erg kleinzerig (eigenlijk niet echt). Toen ik potlood in mijn wang had zitten wilde de huisarts verdoven omdat hij bang was mij pijn te doen, terwijl ik niets voelde. Die spuit die ik kreeg voelde ik wel degelijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 januari 2007 @ 13:44:41 #182
13151 crew  Rewimo
pi_45140989
Potlood in je wang? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Wil ik dat wel weten eigenlijk?
  maandag 8 januari 2007 @ 13:45:46 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_45141014
Hier nog iemand met zonder nare verstandskies-ervaringen.
Even verdovinkje zetten, kiesje trekken (kraakt een beetje) hoppa een uurtje of 2 met een tampon in je mond lopen en het leed was weer geleden
Enige nadeel was dat ik elke keer kruimels in mijn wond had
disclaimer
  maandag 8 januari 2007 @ 13:46:38 #184
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_45141050
Zijn jullie dit jaar al op de weegschaal geweest meiden?

Ik probeer al sinds 1 januari erop te gaan staan, maar het lijkt wel of ik het steeds "vergeet"
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 januari 2007 @ 13:47:47 #185
13151 crew  Rewimo
pi_45141089
Struisfaatje
pi_45141098
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:29 schreef Faat het volgende:
Leuk dat je weer eens om het hoekje komt kijken!
***Levi was here***
  maandag 8 januari 2007 @ 13:48:19 #187
149959 SQ
snelle trees
pi_45141105
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:46 schreef Faat het volgende:
Zijn jullie dit jaar al op de weegschaal geweest meiden?

Ik probeer al sinds 1 januari erop te gaan staan, maar het lijkt wel of ik het steeds "vergeet"
Jup, en het liefst wil ik het resultaat z.s.m. vergeten
disclaimer
  maandag 8 januari 2007 @ 13:50:21 #188
35189 Troel
scherp en bot
pi_45141150
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:44 schreef Rewimo het volgende:
Potlood in je wang? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Wil ik dat wel weten eigenlijk?
je moet

Een klasgenootje stak met een vulpotlood in mijn wang, er bleef een stukje grafiet achter. Leuke tattoo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45141192
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
Even verdovinkje zetten, kiesje trekken (kraakt een beetje) hoppa een uurtje of 2 met een tampon in je mond lopen en het leed was weer geleden
Bij mij is die wond toen gehecht door de kraakchirurg... en met een of twee hechtingen aan mijn wang vastgezet. Voordeel: geen zooi in de wond. Nadeel: lachen was even minder prettig.

Het is trouwens verstandig om de eerste dagen nadat de kies getrokken is je mond een paar keer per dag te spoelen met antiseptisch mondwater. Voorkomt nare infecties.
***Levi was here***
  maandag 8 januari 2007 @ 13:52:06 #190
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_45141196
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:47 schreef Rewimo het volgende:
Struisfaatje
Yeah

Hoe gaat het met jouw afvallen Rewimo, pas je al door een sleutelgat eigenlijk?
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 januari 2007 @ 14:04:14 #191
13151 crew  Rewimo
pi_45141604
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:52 schreef Faat het volgende:
Yeah

Hoe gaat het met jouw afvallen Rewimo, pas je al door een sleutelgat eigenlijk? [afbeelding]
Als het sleutelgat groot genoeg is, met gemak
pi_45141935
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
same here, kwam er al snel achter dat er precies een pinda in het gat paste
hmm, binnenkort maar een afspraak maken bij de tandarts voor de laatste kies, ben ik al mijn verstand weer kwijt
pi_45142511
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:33 schreef Troel het volgende:

[..]

Meer van deze verhalen svp

Ach, het moet maar gebeuren. Kijk, het zal best pijnlijk zijn, maar voor hetzelfde ligt straks mijn hele onderkaak aan gort en moeten alle tanden eruit voor een implantaat. Dat liever nu even pijnlijk
troel ik was er ook doodsbang voor, maar echt niet nodig. je krijgt een verdoving (die kan een beetje pijnlijk zijn) en dan moet je even wachten en dan trekken ze het er zo uit (en dat terwijl hij bij mij al half door was en ze het een wonder vonden dat ik nog steeds geen ontstekingen eraan had gehad) en daarna hechtingkje erin en weer naar huis. gebruik de pijnstillers wel, en volg gewoon het boekje wat je waarschijnlijk krijgt, met wat je wel en niet mag.

aan dat boekje heb ik me trouwens ook niet gehouden. kom 24 uur lang niet roken, dan kan ik net zo goed meteen stoppen, en dat wil ik nu nog niet (sta er nog niet achter) dus dat duurde bij mij 8 uur en toen rookte ik weer

en wat mijn schoonmams heel lief had gedaan, van te voren een soepje gemaakt, een groentesoepje, (omdat je meestal nog niet echt hard voedsel binnen kan krijgen) en daar heb ik 3 dagen op geleefd. een advies dan: kook de groenten en dergelijke iets langer door dan normaal, dan zijn ze wat zachter.
  maandag 8 januari 2007 @ 14:32:18 #194
35189 Troel
scherp en bot
pi_45142536
Ik had gehoopt op minimaal 2 weken appelmoes en huzarensalade
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 januari 2007 @ 14:33:01 #195
13151 crew  Rewimo
pi_45142563
Wat erg prettig is, is van die ijsblokjeszakjes invriezen. Die doe je dan in hun geheel in een washandje en daarmee koel je je wang. Als ze ontdooid zijn, vries je ze gewoon opnieuw in.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 januari 2007 @ 14:33:41 #196
13151 crew  Rewimo
pi_45142573
quote:
Op maandag 8 januari 2007 14:32 schreef Troel het volgende:
Ik had gehoopt op minimaal 2 weken appelmoes en huzarensalade
Dat mag, dat mag
pi_45144104
quote:
Op maandag 8 januari 2007 14:33 schreef Rewimo het volgende:
Wat erg prettig is, is van die ijsblokjeszakjes invriezen. Die doe je dan in hun geheel in een washandje en daarmee koel je je wang. Als ze ontdooid zijn, vries je ze gewoon opnieuw in.
nog handiger, een zak doperwten. die zijn ook nog redelijk flexibel, vormen zich naar je gezicht en zo.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 januari 2007 @ 15:21:16 #198
13151 crew  Rewimo
pi_45144145
Die ijsblokjeszakjes ook hoor En ik hou niet van doperwten

Die erwten kun je niet opnieuw invriezen, de ijsblokjeszakjes wel
pi_45144791
quote:
Op maandag 8 januari 2007 15:21 schreef Rewimo het volgende:
Die ijsblokjeszakjes ook hoor En ik hou niet van doperwten

Die erwten kun je niet opnieuw invriezen, de ijsblokjeszakjes wel
ik hou ook niet van doperwten, daarom flikker je het weg zodra je het niet meer nodig hebt en je kan ze gewoon weer in de vriezer gooien hoor, koud worden ze wel of je ze daarna nog kan eten is een tweede, maar zoveel kosten die dingen nou ook weer niet. vroeger bij ons thuis was er altijd een zak diepvriesdoperwten, voor de ongelukjes.
  maandag 8 januari 2007 @ 15:48:13 #200
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_45144981
Je hebt ook van die cold-hot packs, die geldingen. Die liggen hier altijd in de vriezer (ik ben wat onhandig aangelegd ).
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 januari 2007 @ 15:55:34 #201
13151 crew  Rewimo
pi_45145243
quote:
Op maandag 8 januari 2007 15:48 schreef pluisje het volgende:
Je hebt ook van die cold-hot packs, die geldingen. Die liggen hier altijd in de vriezer (ik ben wat onhandig aangelegd ).
Vind ik toch best handig van je, om die dingen in de vriezer te leggen.
  maandag 8 januari 2007 @ 16:06:48 #202
35189 Troel
scherp en bot
pi_45145668
Toen ik pas de hete olie van mijn rollade over me heenkreeg heb ik gewoon de wijnkoeler uit de vriezer gepakt Maarja, om zo'n ding in je strot te duwen, nee
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 8 januari 2007 @ 16:07:49 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_45145713
quote:
Op maandag 8 januari 2007 16:06 schreef Troel het volgende:
Toen ik pas de hete olie van mijn rollade over me heenkreeg heb ik gewoon de wijnkoeler uit de vriezer gepakt Maarja, om zo'n ding in je strot te duwen, nee
Je moet het ook niet in je strot duwen
Je moet het tegen je wang houden
disclaimer
pi_45146422
Het lijkt wel alsof ik de enige ben die nog nooit een tand of kies heeft laten trekken
Nouja ik kan me leukere dingen bedenken.

Ik heb trouwens net een sollicitatiegesprek gehad bij een internetbedrijf en ik ben aangenomen voor een afstudeerstage
Wel een lastige opdracht omdat ik echt gebruikersonderzoek moet gaan doen bij de klant en na het maken van een ontwerp moet ik een ontwikkelaar gaan aansturen. Echt het grote mensen werk zeg maar
  Licht Ontvlambaar maandag 8 januari 2007 @ 16:45:52 #205
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_45147124
Vriendlief zit nog steeds aan de Brufen (die pijnstiller), vorige week woensdag bij de kaakchirurg geweest om een overbodige kies uit zijn kaak (onder het standaardrijtje, zeg maar) te laten verwijderen. Maar eigenlijk heeft hij er nauwelijks last van, zegt hij...

Bij mij zijn een jaar of tien geleden in twee keer mijn verstandskiezen verwijderd. Ik was bont en blauw
pi_45147430
quote:
Op maandag 8 januari 2007 16:45 schreef Sjeen het volgende:
Vriendlief zit nog steeds aan de Brufen (die pijnstiller), vorige week woensdag bij de kaakchirurg geweest om een overbodige kies uit zijn kaak (onder het standaardrijtje, zeg maar) te laten verwijderen. Maar eigenlijk heeft hij er nauwelijks last van, zegt hij...

Bij mij zijn een jaar of tien geleden in twee keer mijn verstandskiezen verwijderd. Ik was bont en blauw
Dat lijken me nu nèt de verhalen die Troel niet wil horen.
***Levi was here***
pi_45147606
laat die spookverhalen maar zitten totdat ze getrokken zijn..

ik ben vanmiddag nog even naar school geweest, en daar nog even met een klas bezig geweest... Om 5 voor 3 naar huis toe gevlogen omdat ik de tijd vergeten was(ik moest om 3 uur thuiszijn)... Komt de vent van het waterbedrijf, werpt 1 blik in de wc, en verteld dat hij de watermeter niet kan vervangen..... Sta ik dan met mijn enorme gehaast, plus dat ik mijn collega met 36 ll. achter heb gelaten..
  Licht Ontvlambaar maandag 8 januari 2007 @ 17:06:07 #208
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_45147876
quote:
Op maandag 8 januari 2007 16:53 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dat lijken me nu nèt de verhalen die Troel niet wil horen.
Ach... het kleurde wel leuk bij mijn ogen Ik krijg al blauwe plekken als er iemand naar me wijst, dus daar zal het beslist aan gelegen hebben. Qua pijn kan ik me gelukkig niet echt meer iets herinneren...
pi_45150741
Zo, wij hebben vandaag een keertje fruit in huis gehaald. Het is natuurlijk lang niet zo lekker als snacks, maar wel gezonder en minder vet.

Jammer genoeg is het nieuwe jaar voor mij eigenlijk echt rot begonnen. Afgelopen donderdag is onze kat overleden, vandaag gaan we de urn met het as ophalen.
Tok.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 januari 2007 @ 18:37:44 #210
13151 crew  Rewimo
pi_45151069
Ach wat naar van je kat
pi_45151597
Kip_zonder-kop, wat k** voor je!
It is your friends who make your world!
pi_45152273
update

78,5 een kilo kwijt dus

verliefd zijn doet mij toch wel goed ik en mrgoedhart
  maandag 8 januari 2007 @ 19:22:10 #213
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_45152747
Eej Riann, jij zou vorig jaar ofzo toch met één of andere pillenkuur beginnen? Ik weet niet meer
precies wat dat ook alweer was, maar hoe is dat afgelopen of ben je daar nu nog steeds mee bezig?

Mooi resultaat, 78,5 kg wat een droomgewicht

Kip, klote van je kat

*goed voornemen heeft: ik ga morgenochtend op de weegschaal

Teigan, bedankt voor het mij weer terughalen hier, ik durf ineens weer te denken aan lijnen en wegen
Het begin is er zullen we maar zeggen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_45153626
quote:
Op maandag 8 januari 2007 19:22 schreef Faat het volgende:
Eej Riann, jij zou vorig jaar ofzo toch met één of andere pillenkuur beginnen? Ik weet niet meer
precies wat dat ook alweer was, maar hoe is dat afgelopen of ben je daar nu nog steeds mee bezig?

Mooi resultaat, 78,5 kg wat een droomgewicht

Kip, klote van je kat

*goed voornemen heeft: ik ga morgenochtend op de weegschaal

Teigan, bedankt voor het mij weer terughalen hier, ik durf ineens weer te denken aan lijnen en wegen
Het begin is er zullen we maar zeggen
ja ik was er toch maar vanaf gezien ik ben balans gaan doen punten tellen
vanaf april ben ik van de 85 kilo nu naar de 78,5 gegaan
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 januari 2007 @ 20:07:55 #215
13151 crew  Rewimo
pi_45154650
Faat, je kunt die weegschaal aan morgen hoor
  maandag 8 januari 2007 @ 20:26:56 #216
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_45155502
Faat

Ik heb zaterdag op de sportschool op de weegschaal gestaan en het viel me mee. 0.8 kilo zwaarder dan begin december.
Gisteren m'n eerste softbaltraining gehad en het was zo fijn om weer te softballen. Vorig jaar heb ik het hele seizoen gemist omdat ik zwanger was, dus het was al anderhalf jaar geleden dat ik wat gedaan had.
Verder heb ik nu de Body Shape lessen herontdekt op m'n sportschool. Woensdagavond dus weer
Nou alleen nog minder snoepen.
  maandag 8 januari 2007 @ 21:17:00 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_45157987
Zo, de tweede dag zijn we redelijk goed doorgekomen.

Waarom krijg je op het moment dat je bewust gaat dieten, ineens 10 keer meer behoefte aan chocolade?

Ow en Kip, naar om te horen
disclaimer
pi_45158625
Faat, wat leuk om je weer eens te zien hier. En ach, er zijn er hier wel meer die er nog steeds niet in geslaagd zijn om blijvend af te vallen dus je hebt je nergens voor te schamen

Mijn nieuwe stageplek is aan de andere kant van Delft, en het is 20 minuutjes fietsen. OV is vrij slecht, dus ik ga toch proberen om zo vaak mogelijk met de fiets te gaan
pi_45160048
Bedankt mensen. Toch ben ik blij dat onze kat geen pijn heeft geleden, de volgende dag lag hij opeens in de gang op de grond, toen was hij dus overleden. Overigens was het een pers en hij is 18 of 19 jaar oud geworden (exacte leeftijd weten we niet want we hadden hem van iemand gekregen), dat is heel erg oud voor een pers en daar zijn we ook heel trots op.
Tok.
pi_45160259
Waar zit je dan in Delft Octo? Bij de TU in de buurt ofzo?
Wel leuk hoor dat je een stage hebt!
pi_45161060
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:01 schreef Liejannuh het volgende:
Waar zit je dan in Delft Octo? Bij de TU in de buurt ofzo?
Wel leuk hoor dat je een stage hebt!
Delfttech park
pi_45161268
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:17 schreef octopussy het volgende:

[..]

Delfttech park
Leuk! Ik probeer tegenwoordig 2 à 3 avonden per week in de TU bieb te studeren. Dat is om de hoek daar!
pi_45163473
quote:
Op maandag 8 januari 2007 16:26 schreef octopussy het volgende:
Het lijkt wel alsof ik de enige ben die nog nooit een tand of kies heeft laten trekken
Nouja ik kan me leukere dingen bedenken.
Nee hoor, bij mij zijn mijn verstandkiezen ook nooit getrokken, laat staan dat ik ze heb .
Troel: veel sterkte bij het trekken van die krengen

Ha Faat, gezellig dat je er weer bent!

Kip_z_k: wat naar van je kat

Ik ben ook weer eens op de weegschaal gaan staan, het viel nog mee wat ik na vakanties en die winterdepressie heb bijgegeten maar het moet er wel weer af! Maar goed, ik kan weer mijn best gaan doen om die 78 kilo te gaan verminderen. Toevallig moest ik nog wat doen met mijn kerstpakketpluim van 2005.. en daar kan ik een maand gewichtsbegeleiding van krijgen. Nou ik ben benieuwd wat ze te adviseren hebben .
pi_45165505
haa omearos
Do one thing erveryday that scares you...Sing!
pi_45167317
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 00:00 schreef badgirl18 het volgende:
haa omearos
stap 1 is gezet, nu nog voorstellen, aanmelden en meekletsen Alle dieten zijn welkom, dus ook die van jou, en het is hier best gezellig
  † In Memoriam † dinsdag 9 januari 2007 @ 09:00:06 #226
43556 miss_dynastie
pi_45169736
Ha faat, leuk je weer te zien

Ik had gister een feestje en zie mensen hun SAS-dag (schijt aan Sonja dag... komt dat ook uit het boek?) wel héél letterlijk nemen. Van die mensen die aanvallen op friet met de mededeling 'heb ik al zoooolang niet mogen eten'. Ik vraag me dan af hoe lang het nog duurt voordat het lijntje breekt... of is iedereen dan echt sterker dan ik
  dinsdag 9 januari 2007 @ 10:09:03 #227
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_45170740
Zo ik schrok van de weegschaal net sinds vorige weegdag gewoon 4,8 kilo
  dinsdag 9 januari 2007 @ 10:10:43 #228
149959 SQ
snelle trees
pi_45170762
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 10:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo ik schrok van de weegschaal net sinds vorige weegdag gewoon 4,8 kilo
Als mijn weegschaal dat doet ga ik er altijd nog 3 keer op staan
disclaimer
  dinsdag 9 januari 2007 @ 10:18:37 #229
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_45170897
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 10:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Als mijn weegschaal dat doet ga ik er altijd nog 3 keer op staan
Dat doe ik altijd en net weer even gestaan nog minder ik voel me wel beroerd weet ik ook weer waarvan dat komt
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 januari 2007 @ 10:35:45 #230
13151 crew  Rewimo
pi_45171180
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 09:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Ha faat, leuk je weer te zien

Ik had gister een feestje en zie mensen hun SAS-dag (schijt aan Sonja dag... komt dat ook uit het boek?) wel héél letterlijk nemen. Van die mensen die aanvallen op friet met de mededeling 'heb ik al zoooolang niet mogen eten'. Ik vraag me dan af hoe lang het nog duurt voordat het lijntje breekt... of is iedereen dan echt sterker dan ik
Elke dag is SAS-dag wat mij betreft
pi_45171334
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 10:35 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Elke dag is SAS-dag wat mij betreft
Bij mij ook...

Ik vind toch wel verontrustend weinig hoeveel "Sonja" mensen laat eten. Reactie uit 't SB-topic over het nieuwe boek:
quote:
En dus iets meer eten voor mijn gevoel.
Ontbijt: glas fruitontbijt en 1 volkoren boterham met halvarine en vruchtenhagel
Tussendoor: sinaasappel
Lunch: Yoghurt met cruesli light en een banaan
Tussendoor: 1 sultana en een opkikker
Diner: 200 gr bloemkool, 75gr kipfilet, 125gr aardappels en 1 juslepel jus en een schaaltje komkommersalade.
Tussendoor: 1 glas optimeldrink of 250 gr. magere vruchtenkwark

Ik vind het bijna te veel.
Als dit veel is, ben ik echt een veelvraat.
***Levi was here***
  dinsdag 9 januari 2007 @ 10:47:59 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_45171404
en is die 200 gram rauw of al gekookt?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 januari 2007 @ 10:54:23 #233
13151 crew  Rewimo
pi_45171539
Het valt mij op dat er toch redelijk wat koolhydraten in zitten, in dit menu.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 10:54:53 #234
35189 Troel
scherp en bot
pi_45171558
Ik neem trouwens liever net iets meer vlees dan jus
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 januari 2007 @ 10:55:32 #235
13151 crew  Rewimo
pi_45171572
Ja, ik ook, een beetje jus is best lekker maar 75 gram vlees is weinig.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 10:57:06 #236
35189 Troel
scherp en bot
pi_45171595
Ik vraag me af of Sonja gesponsord wordt door de grote merken.

Cruesli light, Sultana, Optimel, Opkikker (Knorr? )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45171646
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 10:44 schreef Levitation het volgende:

[..]

Bij mij ook...

Ik vind toch wel verontrustend weinig hoeveel "Sonja" mensen laat eten. Reactie uit 't SB-topic over het nieuwe boek:
[..]

Ik val vooral over de 200 gram bloemkool en de 125 gram aardappels. Het "enge" van de mensen in het Sonja Bakker topic vind ik altijd dat de meeste mensen het gewoon zullen afwegen en zich schuldig voelen als ze een appel te veel eten ofzo.

Overigens las ik pas in de kerst-Elsevier een interview met Sonja. Ik ben er nu nog meer van overtuigd dat ze een domme doos is. Er stond iets in dat ze met 2 jaar MEAO op zak had gesolliciteerd bij Christine le Duc (waarvan ze dacht dat het een parfumerie was ofzo) als hoofd personeelszaken en dat ze daarna leiding mocht geven aan 150 mensen ofzo. Zal vanavond eens zoeken of het interview ook ergens online staat.

Ik neem nog even lekker een dubbele boterham met geitenkaas en appelstroop!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:02:54 #238
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_45171695
Voor mij is het veel maar ik ben ook geen standaard mens meer
  † In Memoriam † dinsdag 9 januari 2007 @ 11:06:37 #239
43556 miss_dynastie
pi_45171777
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 10:44 schreef Levitation het volgende:

[..]

Bij mij ook...

[..]

Voor een bank/bedhangdag vind ik het een best goed dieet, maar ik zou er niet op naar buiten durven, denk ik.
Ik ben stiekem wel benieuwd hoe het deze mensen verder vergaat. Ik gun ze het allerbeste, maar betwijfel dat SB dat is.
pi_45171808
hhaha oké Ik volg sinds dinsdag het WHJE dieet. Nog meerdere mensen die dit doen?
Do one thing erveryday that scares you...Sing!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 januari 2007 @ 11:09:41 #241
13151 crew  Rewimo
pi_45171855
En dat is? Welkom trouwens
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:11:56 #242
35189 Troel
scherp en bot
pi_45171902
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 11:07 schreef badgirl18 het volgende:
hhaha oké Ik volg sinds dinsdag het WHJE dieet. Nog meerdere mensen die dit doen?
WHJE??

Nooit van gehoord.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45171963
WHJE is dat niet Weet Hoe Je Eet? Was toch ooit een topic over?

Gevonden:
WHJE - dieet
***Levi was here***
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:28:16 #244
149959 SQ
snelle trees
pi_45172269
Hm, mijn eetpatroon komt bestwel dicht bij SB, hoewel ik alleen de minder gezonde dingen afweeg (zoals kaas en aardappelen) maar groenten, fruit, vezels etc durf ik best onbeperkt te nemen.
Ik denk dat het aangeven van hoeveelheden juist wel nuttig is, zeker bij vlees en koolhydraten. Wij weten allemaal wel wat we nodig hebben doordat we zoveel met eten bezig zijn, maar er zijn zoveel mensen die geen flauw benul hebben. Kijk maar eens naar shows zoals " je bent wat je eet " Als je tegen zo iemand zegt dattie aardappelen mag eten, scheppen ze zo een pond op met 4 scheppen jus. Ja, en dan is het niet meer verantwoord.
disclaimer
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:33:38 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_45172416
Overigens heb ik mijn eetpatroon zelf bedacht en heb ik nog nooit een boek van SB ingezien
disclaimer
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:37:40 #246
35189 Troel
scherp en bot
pi_45172509
op de dieetpapieren van Lemmens stond dat we maximaal 1 keer per week frituur mochten hebben. Ik moet er niet aan denken dat elke week te eten, maar voor sommige mensen is het wellich tnodig om het zo op te schrijven.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:39:41 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_45172556
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 11:37 schreef Troel het volgende:
op de dieetpapieren van Lemmens stond dat we maximaal 1 keer per week frituur mochten hebben. Ik moet er niet aan denken dat elke week te eten, maar voor sommige mensen is het wellich tnodig om het zo op te schrijven.
Ik eet 2 keer per jaar frituur Ik word er misselijk van en het smaakt goor Ik heb nog nooit een frituurpan gehad en wil dat zo houden.
Maar ik ken ook mensen die 3 keer per week die vetpan aanzetten ( )... dus het is inderdaad erg afhankelijk van je referentiekader
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 januari 2007 @ 11:40:17 #248
13151 crew  Rewimo
pi_45172582
Ik let niet zo strikt op dat 1x per week, in die zin dat ik soms wekenlang niks frituur maar als het zo uitkomt ook weleens 2x achter elkaar. Gemiddeld genomen zit ik echter lang niet aan die 1x per week
  † In Memoriam † dinsdag 9 januari 2007 @ 11:41:40 #249
43556 miss_dynastie
pi_45172624
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
Wij weten allemaal wel wat we nodig hebben doordat we zoveel met eten bezig zijn, maar er zijn zoveel mensen die geen flauw benul hebben.
Klopt, maar het zijn bij SB vooral de hoeveelheden die niet zo best zijn imho; dat ze het opschrijft heb ik niet zoveel problemen mee.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 9 januari 2007 @ 11:44:14 #250
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_45172672
Spontaan flauw valt bij de gedachte te moeten leven op SB-hoeveelheden... Nu ben ik sowieso al niet iemand die zich laat voorschrijven hoeveel gram van iets mag. Ik probeer te luisteren naar mijn lichaam... Maar gisteren zei mijn lichaam dat de chocoladetruffels op moesten Dus het is niet altijd de beste methode

Herkennen jullie het volgende gevoel eigenlijk? Ik ben zo'n 25 kilo afgevallen en als ik nu in de spiegel kijk, dan zie ik een uitpuilende maag en buik... dikke benen, een dikke kont en flinke heupen. Gelukkig ook een lekkere taille en een flinke voorgevel Maar dat eerste stoort me nu eigenlijk best wel, net zoals het kleine rolletje dat nu over mijn jeans heenpuilt. Heel raar, want ik heb me er jarenlang niet aan gestoord dat ik gewoon echt te zwaar was.

Sjeen's vreemde hersenkronkels in de bocht...
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:44:29 #251
149959 SQ
snelle trees
pi_45172678
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 11:41 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Klopt, maar het zijn bij SB vooral de hoeveelheden die niet zo best zijn imho; dat ze het opschrijft heb ik niet zoveel problemen mee.
Ik ben het daar toch niet helemaal mee eens. Behalve dan het afwegen van groenten en fruit. Ik denk dat het juist goed is om maat te houden. De enige reden dat mensen grote porties nemen is dat we dat onszelf hebben aangeleerd.
100 gram vlees bijvoorbeeld is echt niet te weinig. Dat is zelfs aanbevolen.
disclaimer
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:46:50 #252
35189 Troel
scherp en bot
pi_45172737
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 11:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik ben het daar toch niet helemaal mee eens. Behalve dan het afwegen van groenten en fruit. Ik denk dat het juist goed is om maat te houden. De enige reden dat mensen grote porties nemen is dat we dat onszelf hebben aangeleerd.
Ja, daarom maken we er 75 gram van.

En als je dat nou bij het supervette vlees doet, maar nee, juist bij het magere vlees
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45172749
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 11:37 schreef Troel het volgende:
Mijn vriend wil liefst iedere vrijdag frituur, hij eet dan steevast frietjes, 2 frikandellen en een loempia. Meestal probeer ik daar een draai aan te geven. Afgelopen vrijdag heb ik kipfilet, sla en frietjes gemaakt... da's al beter dan frikandellen enzo. Maar ik moet zeggen dat ik 't vaak wel makkelijk vind om 1 keer per week niets te hoeven verzinnen. Ik ben slap, ik weet het.

Maar deze week krijgt hij geen frituur we eten bij mijn ouders en de frituren vrijwel nooit. Maar ik denk wel dat we iets van roti ofzo krijgen, mijn broer is jarig. Is ook slecht, maar wel een stuk lekkerder dan frituur.
***Levi was here***
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:47:59 #254
149959 SQ
snelle trees
pi_45172765
Ik zal eens opschrijven wat ik gisteren heb gegeten.
ontbijt: 1 bakje yoghurt met all-bran fibres
tussendoor: 1 peer
lunch: 3 crackers vezelrijk met slankie en een appel
tussendoor: 1 banaan
diner: wokschotel met gemiddeld 200 gram groente, 75 gram rijst en 75 gram kipfilet.

Ik werk fulltime en ik fiets 20 kilometer per dag. Toch kom ik niet echt wat tekort en heb ik geen onbedwingbare honger gehad. 350 gram voedsel is ruim voldoende om je maag te vullen Van Sonja mag je zelfs meer
disclaimer
  † In Memoriam † dinsdag 9 januari 2007 @ 11:48:22 #255
43556 miss_dynastie
pi_45172774
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 11:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Die avondmaaltijd die hier beschreven staat vind ik niet eens zo verkeerd (al is het 75 gram en geen 100, 1/4 minder dan aanbevolen dus). maar als lunch yoghurt met cruesli light vind ik toch echt te weinig hoor.
  † In Memoriam † dinsdag 9 januari 2007 @ 11:50:07 #256
43556 miss_dynastie
pi_45172819
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik werk fulltime en ik fiets 20 kilometer per dag. Toch kom ik niet echt wat tekort en heb ik geen onbedwingbare honger gehad. 350 gram voedsel is ruim voldoende om je maag te vullen Van Sonja mag je zelfs meer
En hoe lang doe je dit al?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:50:42 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_45172836
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 11:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Die avondmaaltijd die hier beschreven staat vind ik niet eens zo verkeerd (al is het 75 gram en geen 100, 1/4 minder dan aanbevolen dus). maar als lunch yoghurt met cruesli light vind ik toch echt te weinig hoor.
Yoghurt met kellogs, is mijn standaard ontbijt, en als ik dat op heb zit ik echt vol
Ik pak wel 250 ml yoghurt
disclaimer
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:52:29 #258
149959 SQ
snelle trees
pi_45172869
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 11:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En hoe lang doe je dit al?
Ik heb een vergelijkbaar eetpatroon 8 maanden volgehouden en ik heb nog steeds al mijn tanden In die tijd 23 kg afgevallen, wat neerkomt op 7 pond ons per week, dus een normaal tempo. Ik mocht 1-2 keer per week losbandig doen van mezelf. Meestal kwam dit neer op bier op vrijdagavond en vette hap op zaterdag
Je valt continu af en als je op gewicht bent ga je weer wat normaler eten.
disclaimer
pi_45172871
quote:
diner: wokschotel met gemiddeld 200 gram groente, 75 gram rijst en 75 gram kipfilet.

hetzelfde bij mij alleen eet ik 2 crackers en geen banaan tussen door
  † In Memoriam † dinsdag 9 januari 2007 @ 11:54:12 #260
43556 miss_dynastie
pi_45172906
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
In die tijd 23 kg afgevallen, wat neerkomt op 7 pond per week, dus een normaal tempo.
En dat gewicht is er nog steeds af?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:54:28 #261
35189 Troel
scherp en bot
pi_45172914
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 11:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik heb een vergelijkbaar eetpatroon 8 maanden volgehouden en ik heb nog steeds al mijn tanden In die tijd 23 kg afgevallen, wat neerkomt op 7 pond per week, dus een normaal tempo. Ik mocht 1-2 keer per week losbandig doen van mezelf. Meestal kwam dit neer op bier op vrijdagavond en vette hap op zaterdag
Je valt continu af en als je op gewicht bent ga je weer wat normaler eten.
7 pond per week?? Dat is 3,5 kilo per week?? Dat is echt geen normaal tempo hoor :p
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:55:28 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_45172943
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 11:54 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En dat gewicht is er nog steeds af?
Nee, ik heb het er een jaar af kunnen houden. Toen gestopt met roken en door het onbedwingbaar snaaien weer 14 kilo aangekomen helaas
disclaimer
pi_45172954
quote:

Ok, ik had gisteren een erg slechte dag. Ik ga nu mijzelf kwellen door eerlijk op te schrijven wat ik op heb.

• Ontbijt: 3 geroosterde boterhammen met vlokken
  • Tussendoor: 2 mandarijnen en 5 lychees
  • Lunch: 2 boterhammen met kaas en 2 sneetjes roggebrood met kaas.
  • Tussendoor: 2 mandarijnen, 3 lychees en een stuk appelkruimelvlaai (collega jarig)
  • Diner: Foo Yong Hai Levitation-style (Voor 2 personen: 4 eieren, 1 pakje Foo Yong Hai mix, 400 gram roerbakgroenten, 1 rode paprika en 350 gram kipfilet) en daarbij lekker cashew noten en kroepoek (die laatste 2 had vriend op tafel gezet en ik bleef er helaas niet vanaf)
  • Tussendoor: 2 bokkenpootjes (koekies) en een lange vinger (ook koekie)

Niet echt een dag om trots op te zijn. Gelukkig heb ik vandaag al weer een keer "nee" kunnen oefenen tegen gebak, weer een jarige collega.
  • Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
      dinsdag 9 januari 2007 @ 11:56:02 #264
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_45172960
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 11:54 schreef Troel het volgende:

[..]

7 pond per week?? Dat is 3,5 kilo per week?? Dat is echt geen normaal tempo hoor :p
    sorry, 7 ons
    disclaimer
      dinsdag 9 januari 2007 @ 11:56:13 #265
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_45172964
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 11:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, ik heb het er een jaar af kunnen houden. Toen gestopt met roken en door het onbedwingbaar snaaien weer 14 kilo aangekomen helaas
    Een crashdieet dus wat niet vol te houden is. (En nee, dat heeft echt niets met het roken te maken, sorry)
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      dinsdag 9 januari 2007 @ 11:57:35 #266
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_45173001
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 11:56 schreef Troel het volgende:

[..]

Een crashdieet dus wat niet vol te houden is. (En nee, dat heeft echt niets met het roken te maken, sorry)
    Nou, ook daar ben ik het niet mee eens. Ik heb altijd normaal gegeten en 5 keer per dag. Veel groenten (normaal eet ik 500 gram per dag) en veel fruit, veel granen en vezels. Alleen vette toelie laten staan. Ik vind een dieet van 1200-1500 kcal per dag geen crashdieet.
    Voor mij wel vol te houden en heeft alles te maken met stoppen dat ik ben aangekomen ik denk ook niet dat jij dat kan beoordelen waardoor ik ben aangekomen, sorry
    disclaimer
    pi_45173010
    mijn moeder had iets gelezen of gehoord weet niet precies dat je nu ook vet kunt weg laten laseren. en dat het tussen de 1000 en de 3000 euro kan gaan kosten. Weet iemand hier meer over???
    pi_45173017
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 11:44 schreef Sjeen het volgende:
    Spontaan flauw valt bij de gedachte te moeten leven op SB-hoeveelheden... Nu ben ik sowieso al niet iemand die zich laat voorschrijven hoeveel gram van iets mag. Ik probeer te luisteren naar mijn lichaam... Maar gisteren zei mijn lichaam dat de chocoladetruffels op moesten Dus het is niet altijd de beste methode

Herkennen jullie het volgende gevoel eigenlijk? Ik ben zo'n 25 kilo afgevallen en als ik nu in de spiegel kijk, dan zie ik een uitpuilende maag en buik... dikke benen, een dikke kont en flinke heupen. Gelukkig ook een lekkere taille en een flinke voorgevel Maar dat eerste stoort me nu eigenlijk best wel, net zoals het kleine rolletje dat nu over mijn jeans heenpuilt. Heel raar, want ik heb me er jarenlang niet aan gestoord dat ik gewoon echt te zwaar was.

ik heb precies hetzelfde! nooit echt geergerd aan me pens en nu ik flink ben afgevallen erger ik me er kapot aan.
      † In Memoriam † dinsdag 9 januari 2007 @ 12:00:06 #269
    43556 miss_dynastie
    pi_45173069
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 11:56 schreef Troel het volgende:

[..]

Er zijn heel veel verschillende manieren waarop mensen het falen van een crashdieet goed proberen te praten idd.
      dinsdag 9 januari 2007 @ 12:00:44 #270
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_45173081
    Ik heb niet ge-crashdieet verdimme
    disclaimer
      dinsdag 9 januari 2007 @ 12:03:23 #271
    3358 pluisje
    Mevrouw Mans
    pi_45173142
    Jongens, laat iedereen nou gewoon lekker lijnen op de manier die hij/zij wil. Als iemand een beetje te veel eet is er niemand die met het vingertje staat te wijzen, maar als iemand aan de strenge kant zit wel.
    Het is ongetwijfeld goed bedoeld hoor, maar iedereen zit hier om af te vallen, en ik denk dat iedereen volwassen genoeg is om daar zelf een manier voor te kiezen
      Licht Ontvlambaar dinsdag 9 januari 2007 @ 12:04:32 #272
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_45173175
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 11:55 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ok, ik had gisteren een erg slechte dag. Ik ga nu mijzelf kwellen door eerlijk op te schrijven wat ik op heb.

• Ontbijt: 3 geroosterde boterhammen met vlokken
  • Tussendoor: 2 mandarijnen en 5 lychees
  • Lunch: 2 boterhammen met kaas en 2 sneetjes roggebrood met kaas.
  • Tussendoor: 2 mandarijnen, 3 lychees en een stuk appelkruimelvlaai (collega jarig)
  • Diner: Foo Yong Hai Levitation-style (Voor 2 personen: 4 eieren, 1 pakje Foo Yong Hai mix, 400 gram roerbakgroenten, 1 rode paprika en 350 gram kipfilet) en daarbij lekker cashew noten en kroepoek (die laatste 2 had vriend op tafel gezet en ik bleef er helaas niet vanaf)
  • Tussendoor: 2 bokkenpootjes (koekies) en een lange vinger (ook koekie)

Niet echt een dag om trots op te zijn. Gelukkig heb ik vandaag al weer een keer "nee" kunnen oefenen tegen gebak, weer een jarige collega.
  • Levi... dat zou voor mij een goede dag zijn...
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 11:58 schreef lmnop het volgende:

[..]

ik heb precies hetzelfde! nooit echt geergerd aan me pens en nu ik flink ben afgevallen erger ik me er kapot aan.
    Ik ben dus niet de enige gelukkig... heeft iemand een oplossing
      dinsdag 9 januari 2007 @ 12:05:00 #273
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_45173183
    Laat ik het dan even nuanceren wat dat stoppen met roken betreft.
    Ik ben aangekomen omdat ik mijn verlangen naar een sigaret wilde compenseren. En dus met gemak een pak koekjes, een familiezak M&M's en een pak chocomel wegwerkte 's avonds voor de tv. Overdag at ik zo 3 stokbroodjes franse kaas als lunch
    Nee, het stoppen an sich kan je niet de schuld geven. Wel hoe ik daar geestelijk mee ben om gegaan. Het is dus geenszins een smoes. Wel een reden, een oorzaak. Ik rook nu heel soms nog wel eens als ik op stap ben en zodra ik een trek van de sigaret neem is mijn eetlust weg. Als ik weer zou gaan roken zou ik veel sneller afvallen. Zo is de realiteit gewoon.
    Ik denk dat de meeste (ex)rokers dit verschijnsel wel herkennen
    disclaimer
      dinsdag 9 januari 2007 @ 12:07:51 #274
    3358 pluisje
    Mevrouw Mans
    pi_45173258
    Oh, dat zien van zwembandjes enzo na veel afvallen heb ik ook
    Ben je verdorie 20 kilo afgevallen, heb je nog steeds een buikje

Een oplossing heb ik niet. Nou ja, corrigerend ondergoed wil wel helpen om het buikje iig niet te zien in dat leuke jurkje enzo
      dinsdag 9 januari 2007 @ 12:08:44 #275
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_45173273
    Toen ik 68 woog vond ik mezelf ook moddervet. Omdat ik niet meer de meisjes van 68 kilo, maar die van 50 kilo als referentie begon te nemen
    disclaimer
    pi_45173292
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 12:04 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Levi... dat zou voor mij een goede dag zijn...
    Toch vind ik naast 7 boterhammen, een stuk vlaai én 's avonds nog cashewnoten, kroepoek en koekjes niet echt verantwoord.
    ***Levi was here***
    pi_45173309
    Hoi
    Ik mag weer klimmen Niet dat ik er nu geld voor heb, maar het mag wel
    MOet ik maar even gauw weer een paar keer doen, want ik heb mijn kipfiletjes onder mijn armen terug (die verdwijnen altijd weer na een weekje of drie actief klimmen).
    Zit nu op school, heb het akelig druk en houd me niet erg veel bezig met mijn gewicht. Probeer wel veel fruit te eten en genoeg te drinken.
    Te druk om te lijnen, ken je dat?
    Voordeel: Ook te druk om je te vervelen en dan maar te gaan snaaien
      † In Memoriam † dinsdag 9 januari 2007 @ 12:11:23 #278
    43556 miss_dynastie
    pi_45173326
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 12:03 schreef pluisje het volgende:
    Als iemand een beetje te veel eet is er niemand die met het vingertje staat te wijzen, maar als iemand aan de strenge kant zit wel.
    Dat ligt eraan, als iemand zegt: ik heb teveel of te weinig gegeten is dat wat anders dan dat teveel of te weinig eten als 'goed' propageren. Als iemand zegt: een kilo vlees per dag is goed, dan zal daar echt wel discussie over ontstaan. Andersom dus ook.
      Licht Ontvlambaar dinsdag 9 januari 2007 @ 12:12:20 #279
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_45173343
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 12:09 schreef Levitation het volgende:

[..]

Toch vind ik naast 7 boterhammen, een stuk vlaai én 's avonds nog cashewnoten, kroepoek en koekjes niet echt verantwoord.
    Nee ok, ik zou 1 snee brood minder gegeten hebben en de appelkruimelvlaai hebben laten staan... heb een hekel aan appelkruimelvlaai En dat valt dan voor mij onder het kopje kuezes maken... Is het echt lekker genoeg om in mijn mond te stoppen en de consequenties te aanvaarden. Cashewnoten JA, appelkruimelvlaai NEE
      dinsdag 9 januari 2007 @ 12:12:46 #280
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_45173353
    Ik heb overigens niet gezegd wat goed of slecht is of wat een ander zou moeten doen. Ik probeer enkel te vertellen wat voor mij werkt
    disclaimer
      dinsdag 9 januari 2007 @ 12:13:51 #281
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_45173385
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
    Ik ben aangekomen omdat ik mijn verlangen naar een sigaret wilde compenseren. En dus met gemak een pak koekjes, een familiezak M&M's en een pak chocomel wegwerkte 's avonds voor de tv. Overdag at ik zo 3 stokbroodjes franse kaas als lunch
    Nee, het stoppen an sich kan je niet de schuld geven. Wel hoe ik daar geestelijk mee ben om gegaan. Het is dus geenszins een smoes. Wel een reden, een oorzaak. Ik rook nu heel soms nog wel eens als ik op stap ben en zodra ik een trek van de sigaret neem is mijn eetlust weg. Als ik weer zou gaan roken zou ik veel sneller afvallen. Zo is de realiteit gewoon.
    Ik zal dan wel weer de uitzondering zijn.

Je hebt een dieet met vrij weinig inhoud, je stopt met roken en je dieet en je komt weer aan omdat je de verleiding niet kan weerstaan van het snoepen. Me dunkt dat dat ook gebeurd zou zijn als je niet gestopt was met je dieet.

Kom op zeg, been there, done that, het weer aankomen na een dieet ligt nooit aan jezelf maar altijd aan wat anders. Ik ben heel blij dat ik dat punt inmiddels gepasseerd ben.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      dinsdag 9 januari 2007 @ 12:15:04 #282
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_45173409
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 12:11 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat ligt eraan, als iemand zegt: ik heb teveel of te weinig gegeten is dat wat anders dan dat teveel of te weinig eten als 'goed' propageren. Als iemand zegt: een kilo vlees per dag is goed, dan zal daar echt wel discussie over ontstaan. Andersom dus ook.
    Precies.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      dinsdag 9 januari 2007 @ 12:16:05 #283
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_45173436
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 12:13 schreef Troel het volgende:

[..]

Je hebt een dieet met vrij weinig inhoud, je stopt met roken en je dieet en je komt weer aan omdat je de verleiding niet kan weerstaan van het snoepen. Me dunkt dat dat ook gebeurd zou zijn als je niet gestopt was met je dieet.

Kom op zeg, been there, done that, het weer aankomen na een dieet ligt nooit aan jezelf maar altijd aan wat anders. Ik ben heel blij dat ik dat punt inmiddels gepasseerd ben.
    Dan lees je niet goed of ik formuleer niet goed. Either way:
    Wat ik probeer te zeggen, of wat ik althans bedoel is het volgende: Dat ik zelf onder bepaalde omstandigheden over te weinig discipline beschik om normaal te eten. En dus ben ik de schuldige. Ik, mijn keuzes, mijn consequenties en niks en niemand anders.
    Inderdaad, ik geef mezelf de schuld en dus niet het stoppen met roken! Dat was enkel een aanleiding waardoor ik weer ben gaan eten. waardoor ik mijn zelfbeheersing verloor.

Ik wil ook nog even toevoegen dat, wat ik net heb genoemd als zijnde wat ik gisteren heb gegeten, natuurlijk niet elke dag eet. Ik varieer natuurlijk ook. Het was slechts een voorbeeld.
    disclaimer
      dinsdag 9 januari 2007 @ 12:20:26 #284
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_45173538
    En ja, ik reageer wellicht te defensief, ik voel me ook wel een beetje aangevallen, omdat ik behoorlijk verantwoord probeer af te vallen en geen rare dingen doe met mezelf en geen onrealistische verwachtingen stel. Unlike sommige anderen, niet in dit topic maar wel op andere plekken.

Waarvoor excuses.
    disclaimer
    pi_45173632
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
    En ja, ik reageer wellicht te defensief, ik voel me ook wel een beetje aangevallen, omdat ik behoorlijk verantwoord probeer af te vallen en geen rare dingen doe met mezelf en geen onrealistische verwachtingen stel. Unlike sommige anderen, niet in dit topic maar wel op andere plekken.

Waarvoor excuses.
    Laat je niet gek maken.
    Als je maar zorgt dat je boven de 1200 kcal per dag blijft zitten, daaronder is wel echt een gevarenzone.
    Zeker als je ook nog 20km per dag fietst, vergeet niet dat dat ook een hoop energie kost. Zeker nu met die harde wind!
    ***Levi was here***
    pi_45173728
    Ik ben vanmorgen gezandstraald door die wind
    pi_45173757
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 12:27 schreef freecell het volgende:
    Ik ben vanmorgen gezandstraald door die wind
    Ik had 'm mee vanmorgen met weinig moeite 26km/u gereden. Maak me nu al zorgen om de terugweg.
    ***Levi was here***
      dinsdag 9 januari 2007 @ 12:29:51 #288
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_45173794
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 12:28 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik had 'm mee vanmorgen met weinig moeite 26km/u gereden. Maak me nu al zorgen om de terugweg.
    Ik had m dus vol in mijn smoel Heb er gewoon drie kwartier over gedaan
    disclaimer
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 januari 2007 @ 12:44:23 #289
    13151 crew  Rewimo
    pi_45174187
    Zelfs mijn auto waaide heen en weer Toen ik vlaai ging halen Nou ja, mijn collega en ik waren jarig en gingen trakteren Lekker stukje vlaai gegeten dus Hoge doorloopsnelheid trouwens, leve de suiker
    pi_45174352
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 12:44 schreef Rewimo het volgende:
    Zelfs mijn auto waaide heen en weer Toen ik vlaai ging halen Nou ja, mijn collega en ik waren jarig en gingen trakteren Lekker stukje vlaai gegeten dus Hoge doorloopsnelheid trouwens, leve de suiker
    Gefeliciteerd!
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 januari 2007 @ 12:53:16 #291
    13151 crew  Rewimo
    pi_45174431
    Dank je wel
    pi_45174462
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 12:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik had m dus vol in mijn smoel Heb er gewoon drie kwartier over gedaan
    Ik heb inderdaad aan je gedacht vanmorgen terwijl ik voort zoefde.
    ***Levi was here***
      dinsdag 9 januari 2007 @ 12:56:08 #293
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_45174516
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 12:54 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad aan je gedacht vanmorgen terwijl ik voort zoefde.
    !!
    disclaimer
      dinsdag 9 januari 2007 @ 13:21:08 #294
    102387 FUFR
    schwung!
    pi_45175108
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
    idd, iedere keer als ik ook maar denk aan stoppen slaat mijn maag alarm en moet mijn vrouw de koelkast verdedigen. Een heel nobel streven dat stoppen met roken en afvallen, maar de een maakt het ander wel heel erg moeilijk.
    Lead me away, come inside,
    see my mind in kaleidoscope
    Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
      dinsdag 9 januari 2007 @ 13:22:32 #295
    102387 FUFR
    schwung!
    pi_45175142
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 12:00 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Er zijn heel veel verschillende manieren waarop mensen het falen van een crashdieet goed proberen te praten idd.
    en jij weet daar natuurlijk alles van!
      dinsdag 9 januari 2007 @ 13:26:32 #296
    102387 FUFR
    schwung!
    pi_45175254
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 12:13 schreef Troel het volgende:

[..]

Achteraf lullen is natuurlijk wel heel erg makkelijk. Er zijn lichamen die er gewoon meer moeite mee hebben..
      dinsdag 9 januari 2007 @ 13:30:49 #297
    4335 Faat
    Fokeiland O+
    pi_45175373
    Goedemiddag allemaal

I dit it, ben op de weegschaal geweest met ogen dicht, toen nogmaals gekeken en zag 109.4
    tussen mijn wimpers door. Nu had ik me voorgenomen om overal positief tegenaan te kijken dit
    jaar ipv alles zwartgallig te beoordelen. Dus wat zal ik zeggen: "Mooi dat het nog geen 110 is"

Ik ga vanmiddag eens kijken of ik wat dieettopics terug kan lezen om te zien wat iedereen voor
    dieet houdt. Ben er zelf nog niet uit wat en hoe ik het wil gaan doen. Mijn eerste streven voor de
    komende week is niet snoepen. Dat is bij mij in de eerste dagen altijd wel goed voor wat verlies.
    Verder zie ik het wel, nu eerst nog even wat saaie dingen doen in het huis en boodschappen.

Tot laterzz
    Was it so hard Achilles
    So very hard to die
    So much the happier I
      † In Memoriam † dinsdag 9 januari 2007 @ 13:32:32 #298
    43556 miss_dynastie
    pi_45175411
    Positief is oke, ole ole
    Heb jij je maagbandje nou nog, eigenlijk? En heb je daar nog 'plannen' mee (klinkt heel duister zo )
      dinsdag 9 januari 2007 @ 13:35:15 #299
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_45175461
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 11:44 schreef Sjeen het volgende:

yeps ik herken dit ook.... ik ben ook ruim 25 kg lichter dan zo'n 1,5 jaar geleden, maar voel me nu veeeeeel dikker...
    komt omdat ik de afgelopen maanden een paar kg ben aangekomen (ik was 30 kg kwijt ) dus nu voel ik me weer dik en stoor ik me aan alles wat ik in de spiegel zie...
    ben dus ook weer aan het opletten met het eten en die knop moet ff weer om. wil weer trots op mezelf zijn

nog ff over de verstandkiezen, ik heb er ook al 3 laten verwijderen (en de 4e blijft als het aan mij ligt gewoon op zijn plaats) Maar mij is het elke keer nog meegevallen... alleen de verdoving is even vervelend (maja ik had ook alles al ontstoken), maar de handeling zelf en de dagen erna zijn mij toen echt niet tegen gevallen. kon ook vrij snel gewoon eten en dergelijke.
    05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
    17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
      dinsdag 9 januari 2007 @ 13:59:18 #300
    102387 FUFR
    schwung!
    pi_45176209
    Waar zijn mijn manieren?

Hallo,
    ik ben FUFR en ik ben te dik.

FUFR is een mannetje en weegt ruim 105 kilo.
    Het meerendeel ( van het overgewicht) zit verstopt op mijn buik.
    Ik rook ook nog es een pakje per dag, al ben ik al flink aan het minderen.

Ik ben al 3 maanden lid van een sportschool en dat helpt helemaal niks.
    Mijn goede voornemen voor dit jaar is er ook es een keer naar toe te gaan, want dat is er nog niet van gekomen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')