Oh dat is echt snelquote:Op maandag 8 januari 2007 10:43 schreef Troel het volgende:
crisis, ik mag donderdag al laten trekken
Onee, niet alle vier tegelijk eruit nu hoor! Maar ze moeten er volgens de tandarts dus wel uit.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:59 schreef omearos het volgende:
4 tegelijk is best veel. Moet je nou eerst op gesprek om te bepalen wat er gaat gebeuren, of komt dat straks vlak voor de operatie?
Van dat doorgroeien ben ik het bewijs, bij mij moesten er 2 uit omdat ze vol zaten met gaatjes, en de andere 2 (waarvan er nog 1 in mijn kaak zit) groeiden vrolijk door. Niet dat ik daar last van heb als in pijnlijk, hooguit lastiger poetsen.
Hoe oud bén je eigenlijk?quote:Op maandag 8 januari 2007 11:25 schreef Troel het volgende:
Ja, maar ik loop nu al 242 jaar zonder gaatjes en dergelijke, dus daar ben ik niet zo blij om.
uhm, ja, 24 dusquote:Op maandag 8 januari 2007 11:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoe oud bén je eigenlijk?
Ik moet vanmiddag naar de tandarts, twee gaatjes en iets met sealen oid
Geen zin in eigenlijk... Ik haat tandartsen ....
Ja, dank je, nu weet ik dat al van tevorenquote:Op maandag 8 januari 2007 11:32 schreef Rewimo het volgende:
Hee freecell
Troel, bij mij hebben ze ze ook allevier weggehaald (wegens ruimtegebrek), overigens ook in twee keer. De tweede keer vond ik het vervelendst. Dan weet je wat je te wachten staatEn dan doel ik met name op de vieze smurrie die ze erin smeren en die je nog dagenlang proeft
Welke smurrie?quote:Op maandag 8 januari 2007 11:32 schreef Rewimo het volgende:
Hee freecell
Troel, bij mij hebben ze ze ook allevier weggehaald (wegens ruimtegebrek), overigens ook in twee keer. De tweede keer vond ik het vervelendst. Dan weet je wat je te wachten staatEn dan doel ik met name op de vieze smurrie die ze erin smeren en die je nog dagenlang proeft
hoiquote:Op maandag 8 januari 2007 11:32 schreef Rewimo het volgende:
Hee freecell
quote:Op maandag 8 januari 2007 10:37 schreef teigan het volgende:
lijkt me lastig Levitation, misschien dan toch proberen er eerst eens een kilo of 5 onder te gaan zitten, en dat 10 jaar volhouden, en dan de volgende 5 kilo...
Troost, als je in het bejaardenhuis zit zal je dan wel ongeveer slank zijn...
Ja fijn hè? 't Is een of andere antibacteriële prut of zo. Bijzonder smerig.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:41 schreef Troel het volgende:
Ja, dank je, nu weet ik dat al van tevoren
Dank jequote:Op maandag 8 januari 2007 13:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja fijn hè? 't Is een of andere antibacteriële prut of zo. Bijzonder smerig.
Ik geloof dat ik mijn ervaringen met het trekken van verstandskiezen maar even voor me moet houden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |