ik ga nu waarschijnlijk een hele domme vraag stellen, maar watsda?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:02 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb deze van Frank gekregen voor mijn verjaardag!
[afbeelding]
maar hoe?quote:
zoiets had ik al in gedachten, maar het eten gaat in die glazen buis in het midden? maar dan kunnen de vogeltjes er toch niet meer bij??quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:48 schreef Rewimo het volgende:
Middenin kun je vogelzaad doen. En dan mogen de vogeltjes dat eruit eten
gelukkig, ik werd namelijk al bang...quote:Op zondag 7 januari 2007 00:05 schreef Rewimo het volgende:
Ja hoor, ze kunnen gewoon tussen die "tralies" door. Nou ja okee, duiven en meeuwen nietMaar meesjes en musjes en vinkjes en zo makkelijk hoor
Nee klopt, er zal genoeg voor ze uitrollenquote:Op zondag 7 januari 2007 00:40 schreef Pandorah het volgende:
Gaaf ding voor de vogeltjes! Maar eh.. die duiven (en ook kauwen, luie mussen, tortelduiven) wachten gewoon op de grond hoor... die mussen eten namelijk nooit zo netjes![]()
Mjaaa, als ik er in 2 maanden bijna 8 kilo aan kan eten (quote:Op zondag 7 januari 2007 15:26 schreef teigan het volgende:
Poeh, dat is nog best pittig stormqueen..
Ik denk dat ik maar weer eens ga voor aan het eind van de zomer onder de 80, op zich makkelijk haalbaar, maar ik ken mezelf, en wil mijn doelen niet te hoog zetten...
O ja, en wat ik me laatst nog afvroeg, weet iemand hoe het met Faat gaat? Ik heb haar hier al tijden niet meer gezien....
quote:Op zondag 7 januari 2007 17:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[afbeelding]
3 maanden en 2 dagen post op en -22 kg
Wauw!!! Bubsel, wat een ontzettend verschil, niet alleen puur qua gewicht... maar zo ontzettend qua uitstraling! Meid, wat fijnquote:Op zondag 7 januari 2007 17:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
3 maanden en 2 dagen post op en -22 kg
he jakkes, je moet ervoor naar de kaakchirurg? Alvast sterkte, ik hoop voor je dat het meevalt...quote:Op maandag 8 januari 2007 09:46 schreef Troel het volgende:
Vanochtend naar de tandarts. Alles ok, maar die verstandskiezen moeten er dus echt uit (en ja, ik heb de foto's gezien). Verwijzingsbrief ligt in mijn agenda.
Net alsof de andere posters hier nooit jojo'en!quote:Op maandag 8 januari 2007 09:50 schreef teigan het volgende:
Iedereen krijgt trouwens de groetjes van Faat, het gaat goed met haar, alleen haar gewicht gaat het niet zo goed mee, en ze wil hier eigenlijk wel graag weer meeposten, maar durft niet, omdat ze zich er voor schaamt dat het niet zo goed gaat....
Ga haar eens gauw vertellen dat ze naar hier komt dan... Daar zijn we toch voor! Door dik en dun [excusez le mot]quote:Op maandag 8 januari 2007 09:50 schreef teigan het volgende:
[..]
he jakkes, je moet ervoor naar de kaakchirurg? Alvast sterkte, ik hoop voor je dat het meevalt...
Iedereen krijgt trouwens de groetjes van Faat, het gaat goed met haar, alleen haar gewicht gaat het niet zo goed mee, en ze wil hier eigenlijk wel graag weer meeposten, maar durft niet, omdat ze zich er voor schaamt dat het niet zo goed gaat....
Faat!quote:Op maandag 8 januari 2007 09:50 schreef teigan het volgende:
[..]
Ow, bij mij scheelde het anderhalve kilo na 2 dagen snacken. Ik maak me er maar niet druk om, ga wel weer gewoon netjes in het stramien en dan zijn die kilo's er zo weer af. En dat is bij jou ook zo Levitation!quote:Op maandag 8 januari 2007 10:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Faat!Gewoon posten, hoor! Bij veel van ons (zoals ik) is het ook een zooitje met het gewicht.
Gewoon gezellig mee blijven kletsen!
Doe ik ook.
![]()
Dacht eindelijk weer op de weg naar beneden te zitten, woog rond kerst 96.7, en vrijdag nog "maar" 94.8... Ga ik vanmorgen vol goeie moed weer op de weegschaal staan... weeg ik 96.0.Jemig de pemig, wat word ik daar knorrig van. Ik heb gisteren wel veel en lekker gegeten (en zaterdag juist vrij weinig), maar om dat gewoon maar in 2 dagen 1.2kg er bij te "krijgen".
Maar... vanavond weer buikdansen, deze week weer netjes eten, met een beetje geluk zit ik vrijdag weer onder de 95.
Ik wil zo graag onder de 90kg zakken, maar ik kom steeds weer aan als ik rond of onder de 94kg weeg. Lijkt wel of mijn lijf het gewoon niet wil.
![]()
Ik weeg sinds mijn 18de ofzo steeds rond de 94/95 kg... met soms een goeie periode dat ik 10kg lichter was en soms een beroerde periode dat ik 10kg meer woog. Maar om een of andere vage reden is die 94/95kg "mijn gewicht".quote:Op maandag 8 januari 2007 10:15 schreef Rewimo het volgende:
Levi, kan het zijn dat je in het verleden heel lang 94 kilo hebt gewogen? Dan heeft je lichaam een soort "geheugen" voor dat gewicht en kan het inderdaad moeilijk zijn om er doorheen te komen. Maar met stug volhouden moet je dat echt een keer lukken hoor
wow, dat is snel zeg! Bij mij duurde het toen een paar maanden voordat ik terecht kon....quote:Op maandag 8 januari 2007 10:43 schreef Troel het volgende:
crisis, ik mag donderdag al laten trekken
Het is in IJsselstein zelf, ik kon kiezen tussen het ziekenhuis en de polikliniek in Ijsselstein, nouja, doe dan maar Ijsselstein, daar was de wachtlijst ook korter. Waarschijnlijk is er iemand uitgevallen dat ik nu zo snel kon.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:44 schreef teigan het volgende:
[..]
wow, dat is snel zeg! Bij mij duurde het toen een paar maanden voordat ik terecht kon....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |