ik ga nu waarschijnlijk een hele domme vraag stellen, maar watsda?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:02 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb deze van Frank gekregen voor mijn verjaardag!
[afbeelding]
maar hoe?quote:
zoiets had ik al in gedachten, maar het eten gaat in die glazen buis in het midden? maar dan kunnen de vogeltjes er toch niet meer bij??quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:48 schreef Rewimo het volgende:
Middenin kun je vogelzaad doen. En dan mogen de vogeltjes dat eruit eten
gelukkig, ik werd namelijk al bang...quote:Op zondag 7 januari 2007 00:05 schreef Rewimo het volgende:
Ja hoor, ze kunnen gewoon tussen die "tralies" door. Nou ja okee, duiven en meeuwen nietMaar meesjes en musjes en vinkjes en zo makkelijk hoor
Nee klopt, er zal genoeg voor ze uitrollenquote:Op zondag 7 januari 2007 00:40 schreef Pandorah het volgende:
Gaaf ding voor de vogeltjes! Maar eh.. die duiven (en ook kauwen, luie mussen, tortelduiven) wachten gewoon op de grond hoor... die mussen eten namelijk nooit zo netjes![]()
Mjaaa, als ik er in 2 maanden bijna 8 kilo aan kan eten (quote:Op zondag 7 januari 2007 15:26 schreef teigan het volgende:
Poeh, dat is nog best pittig stormqueen..
Ik denk dat ik maar weer eens ga voor aan het eind van de zomer onder de 80, op zich makkelijk haalbaar, maar ik ken mezelf, en wil mijn doelen niet te hoog zetten...
O ja, en wat ik me laatst nog afvroeg, weet iemand hoe het met Faat gaat? Ik heb haar hier al tijden niet meer gezien....
quote:Op zondag 7 januari 2007 17:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[afbeelding]
3 maanden en 2 dagen post op en -22 kg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |