abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:44:29 #251
149959 SQ
snelle trees
pi_45172678
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 11:41 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Klopt, maar het zijn bij SB vooral de hoeveelheden die niet zo best zijn imho; dat ze het opschrijft heb ik niet zoveel problemen mee.
Ik ben het daar toch niet helemaal mee eens. Behalve dan het afwegen van groenten en fruit. Ik denk dat het juist goed is om maat te houden. De enige reden dat mensen grote porties nemen is dat we dat onszelf hebben aangeleerd.
100 gram vlees bijvoorbeeld is echt niet te weinig. Dat is zelfs aanbevolen.
disclaimer
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:46:50 #252
35189 Troel
scherp en bot
pi_45172737
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 11:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik ben het daar toch niet helemaal mee eens. Behalve dan het afwegen van groenten en fruit. Ik denk dat het juist goed is om maat te houden. De enige reden dat mensen grote porties nemen is dat we dat onszelf hebben aangeleerd.
Ja, daarom maken we er 75 gram van.

En als je dat nou bij het supervette vlees doet, maar nee, juist bij het magere vlees
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45172749
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 11:37 schreef Troel het volgende:
op de dieetpapieren van Lemmens stond dat we maximaal 1 keer per week frituur mochten hebben. Ik moet er niet aan denken dat elke week te eten, maar voor sommige mensen is het wellich tnodig om het zo op te schrijven.
Mijn vriend wil liefst iedere vrijdag frituur, hij eet dan steevast frietjes, 2 frikandellen en een loempia. Meestal probeer ik daar een draai aan te geven. Afgelopen vrijdag heb ik kipfilet, sla en frietjes gemaakt... da's al beter dan frikandellen enzo. Maar ik moet zeggen dat ik 't vaak wel makkelijk vind om 1 keer per week niets te hoeven verzinnen. Ik ben slap, ik weet het.

Maar deze week krijgt hij geen frituur we eten bij mijn ouders en de frituren vrijwel nooit. Maar ik denk wel dat we iets van roti ofzo krijgen, mijn broer is jarig. Is ook slecht, maar wel een stuk lekkerder dan frituur.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:47:59 #254
149959 SQ
snelle trees
pi_45172765
Ik zal eens opschrijven wat ik gisteren heb gegeten.
ontbijt: 1 bakje yoghurt met all-bran fibres
tussendoor: 1 peer
lunch: 3 crackers vezelrijk met slankie en een appel
tussendoor: 1 banaan
diner: wokschotel met gemiddeld 200 gram groente, 75 gram rijst en 75 gram kipfilet.

Ik werk fulltime en ik fiets 20 kilometer per dag. Toch kom ik niet echt wat tekort en heb ik geen onbedwingbare honger gehad. 350 gram voedsel is ruim voldoende om je maag te vullen Van Sonja mag je zelfs meer
disclaimer
  † In Memoriam † dinsdag 9 januari 2007 @ 11:48:22 #255
43556 miss_dynastie
pi_45172774
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 11:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Die avondmaaltijd die hier beschreven staat vind ik niet eens zo verkeerd (al is het 75 gram en geen 100, 1/4 minder dan aanbevolen dus). maar als lunch yoghurt met cruesli light vind ik toch echt te weinig hoor.
  † In Memoriam † dinsdag 9 januari 2007 @ 11:50:07 #256
43556 miss_dynastie
pi_45172819
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik werk fulltime en ik fiets 20 kilometer per dag. Toch kom ik niet echt wat tekort en heb ik geen onbedwingbare honger gehad. 350 gram voedsel is ruim voldoende om je maag te vullen Van Sonja mag je zelfs meer
En hoe lang doe je dit al?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:50:42 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_45172836
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 11:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Die avondmaaltijd die hier beschreven staat vind ik niet eens zo verkeerd (al is het 75 gram en geen 100, 1/4 minder dan aanbevolen dus). maar als lunch yoghurt met cruesli light vind ik toch echt te weinig hoor.
Yoghurt met kellogs, is mijn standaard ontbijt, en als ik dat op heb zit ik echt vol
Ik pak wel 250 ml yoghurt
disclaimer
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:52:29 #258
149959 SQ
snelle trees
pi_45172869
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 11:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En hoe lang doe je dit al?
Ik heb een vergelijkbaar eetpatroon 8 maanden volgehouden en ik heb nog steeds al mijn tanden In die tijd 23 kg afgevallen, wat neerkomt op 7 pond ons per week, dus een normaal tempo. Ik mocht 1-2 keer per week losbandig doen van mezelf. Meestal kwam dit neer op bier op vrijdagavond en vette hap op zaterdag
Je valt continu af en als je op gewicht bent ga je weer wat normaler eten.
disclaimer
pi_45172871
quote:
diner: wokschotel met gemiddeld 200 gram groente, 75 gram rijst en 75 gram kipfilet.

hetzelfde bij mij alleen eet ik 2 crackers en geen banaan tussen door
  † In Memoriam † dinsdag 9 januari 2007 @ 11:54:12 #260
43556 miss_dynastie
pi_45172906
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
In die tijd 23 kg afgevallen, wat neerkomt op 7 pond per week, dus een normaal tempo.
En dat gewicht is er nog steeds af?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:54:28 #261
35189 Troel
scherp en bot
pi_45172914
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 11:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik heb een vergelijkbaar eetpatroon 8 maanden volgehouden en ik heb nog steeds al mijn tanden In die tijd 23 kg afgevallen, wat neerkomt op 7 pond per week, dus een normaal tempo. Ik mocht 1-2 keer per week losbandig doen van mezelf. Meestal kwam dit neer op bier op vrijdagavond en vette hap op zaterdag
Je valt continu af en als je op gewicht bent ga je weer wat normaler eten.
7 pond per week?? Dat is 3,5 kilo per week?? Dat is echt geen normaal tempo hoor :p
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:55:28 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_45172943
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 11:54 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En dat gewicht is er nog steeds af?
Nee, ik heb het er een jaar af kunnen houden. Toen gestopt met roken en door het onbedwingbaar snaaien weer 14 kilo aangekomen helaas
disclaimer
pi_45172954
quote:

Ok, ik had gisteren een erg slechte dag. Ik ga nu mijzelf kwellen door eerlijk op te schrijven wat ik op heb.

• Ontbijt: 3 geroosterde boterhammen met vlokken
  • Tussendoor: 2 mandarijnen en 5 lychees
  • Lunch: 2 boterhammen met kaas en 2 sneetjes roggebrood met kaas.
  • Tussendoor: 2 mandarijnen, 3 lychees en een stuk appelkruimelvlaai (collega jarig)
  • Diner: Foo Yong Hai Levitation-style (Voor 2 personen: 4 eieren, 1 pakje Foo Yong Hai mix, 400 gram roerbakgroenten, 1 rode paprika en 350 gram kipfilet) en daarbij lekker cashew noten en kroepoek (die laatste 2 had vriend op tafel gezet en ik bleef er helaas niet vanaf)
  • Tussendoor: 2 bokkenpootjes (koekies) en een lange vinger (ook koekie)

Niet echt een dag om trots op te zijn. Gelukkig heb ik vandaag al weer een keer "nee" kunnen oefenen tegen gebak, weer een jarige collega.
  • Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
      dinsdag 9 januari 2007 @ 11:56:02 #264
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_45172960
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 11:54 schreef Troel het volgende:

[..]

7 pond per week?? Dat is 3,5 kilo per week?? Dat is echt geen normaal tempo hoor :p
    sorry, 7 ons
    disclaimer
      dinsdag 9 januari 2007 @ 11:56:13 #265
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_45172964
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 11:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, ik heb het er een jaar af kunnen houden. Toen gestopt met roken en door het onbedwingbaar snaaien weer 14 kilo aangekomen helaas
    Een crashdieet dus wat niet vol te houden is. (En nee, dat heeft echt niets met het roken te maken, sorry)
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      dinsdag 9 januari 2007 @ 11:57:35 #266
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_45173001
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 11:56 schreef Troel het volgende:

[..]

Een crashdieet dus wat niet vol te houden is. (En nee, dat heeft echt niets met het roken te maken, sorry)
    Nou, ook daar ben ik het niet mee eens. Ik heb altijd normaal gegeten en 5 keer per dag. Veel groenten (normaal eet ik 500 gram per dag) en veel fruit, veel granen en vezels. Alleen vette toelie laten staan. Ik vind een dieet van 1200-1500 kcal per dag geen crashdieet.
    Voor mij wel vol te houden en heeft alles te maken met stoppen dat ik ben aangekomen ik denk ook niet dat jij dat kan beoordelen waardoor ik ben aangekomen, sorry
    disclaimer
    pi_45173010
    mijn moeder had iets gelezen of gehoord weet niet precies dat je nu ook vet kunt weg laten laseren. en dat het tussen de 1000 en de 3000 euro kan gaan kosten. Weet iemand hier meer over???
    pi_45173017
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 11:44 schreef Sjeen het volgende:
    Spontaan flauw valt bij de gedachte te moeten leven op SB-hoeveelheden... Nu ben ik sowieso al niet iemand die zich laat voorschrijven hoeveel gram van iets mag. Ik probeer te luisteren naar mijn lichaam... Maar gisteren zei mijn lichaam dat de chocoladetruffels op moesten Dus het is niet altijd de beste methode

Herkennen jullie het volgende gevoel eigenlijk? Ik ben zo'n 25 kilo afgevallen en als ik nu in de spiegel kijk, dan zie ik een uitpuilende maag en buik... dikke benen, een dikke kont en flinke heupen. Gelukkig ook een lekkere taille en een flinke voorgevel Maar dat eerste stoort me nu eigenlijk best wel, net zoals het kleine rolletje dat nu over mijn jeans heenpuilt. Heel raar, want ik heb me er jarenlang niet aan gestoord dat ik gewoon echt te zwaar was.

Sjeen's vreemde hersenkronkels in de bocht...
    ik heb precies hetzelfde! nooit echt geergerd aan me pens en nu ik flink ben afgevallen erger ik me er kapot aan.
      † In Memoriam † dinsdag 9 januari 2007 @ 12:00:06 #269
    43556 miss_dynastie
    pi_45173069
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 11:56 schreef Troel het volgende:

[..]

Er zijn heel veel verschillende manieren waarop mensen het falen van een crashdieet goed proberen te praten idd.
      dinsdag 9 januari 2007 @ 12:00:44 #270
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_45173081
    Ik heb niet ge-crashdieet verdimme
    disclaimer
      dinsdag 9 januari 2007 @ 12:03:23 #271
    3358 pluisje
    Mevrouw Mans
    pi_45173142
    Jongens, laat iedereen nou gewoon lekker lijnen op de manier die hij/zij wil. Als iemand een beetje te veel eet is er niemand die met het vingertje staat te wijzen, maar als iemand aan de strenge kant zit wel.
    Het is ongetwijfeld goed bedoeld hoor, maar iedereen zit hier om af te vallen, en ik denk dat iedereen volwassen genoeg is om daar zelf een manier voor te kiezen
      Licht Ontvlambaar dinsdag 9 januari 2007 @ 12:04:32 #272
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_45173175
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 11:55 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ok, ik had gisteren een erg slechte dag. Ik ga nu mijzelf kwellen door eerlijk op te schrijven wat ik op heb.

• Ontbijt: 3 geroosterde boterhammen met vlokken
  • Tussendoor: 2 mandarijnen en 5 lychees
  • Lunch: 2 boterhammen met kaas en 2 sneetjes roggebrood met kaas.
  • Tussendoor: 2 mandarijnen, 3 lychees en een stuk appelkruimelvlaai (collega jarig)
  • Diner: Foo Yong Hai Levitation-style (Voor 2 personen: 4 eieren, 1 pakje Foo Yong Hai mix, 400 gram roerbakgroenten, 1 rode paprika en 350 gram kipfilet) en daarbij lekker cashew noten en kroepoek (die laatste 2 had vriend op tafel gezet en ik bleef er helaas niet vanaf)
  • Tussendoor: 2 bokkenpootjes (koekies) en een lange vinger (ook koekie)

Niet echt een dag om trots op te zijn. Gelukkig heb ik vandaag al weer een keer "nee" kunnen oefenen tegen gebak, weer een jarige collega.
  • Levi... dat zou voor mij een goede dag zijn...
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 11:58 schreef lmnop het volgende:

[..]

ik heb precies hetzelfde! nooit echt geergerd aan me pens en nu ik flink ben afgevallen erger ik me er kapot aan.
    Ik ben dus niet de enige gelukkig... heeft iemand een oplossing
    You can't start a fire without a spark...
    ♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
    A dirty mind is a joy forever!
      dinsdag 9 januari 2007 @ 12:05:00 #273
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_45173183
    Laat ik het dan even nuanceren wat dat stoppen met roken betreft.
    Ik ben aangekomen omdat ik mijn verlangen naar een sigaret wilde compenseren. En dus met gemak een pak koekjes, een familiezak M&M's en een pak chocomel wegwerkte 's avonds voor de tv. Overdag at ik zo 3 stokbroodjes franse kaas als lunch
    Nee, het stoppen an sich kan je niet de schuld geven. Wel hoe ik daar geestelijk mee ben om gegaan. Het is dus geenszins een smoes. Wel een reden, een oorzaak. Ik rook nu heel soms nog wel eens als ik op stap ben en zodra ik een trek van de sigaret neem is mijn eetlust weg. Als ik weer zou gaan roken zou ik veel sneller afvallen. Zo is de realiteit gewoon.
    Ik denk dat de meeste (ex)rokers dit verschijnsel wel herkennen
    disclaimer
      dinsdag 9 januari 2007 @ 12:07:51 #274
    3358 pluisje
    Mevrouw Mans
    pi_45173258
    Oh, dat zien van zwembandjes enzo na veel afvallen heb ik ook
    Ben je verdorie 20 kilo afgevallen, heb je nog steeds een buikje

Een oplossing heb ik niet. Nou ja, corrigerend ondergoed wil wel helpen om het buikje iig niet te zien in dat leuke jurkje enzo
      dinsdag 9 januari 2007 @ 12:08:44 #275
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_45173273
    Toen ik 68 woog vond ik mezelf ook moddervet. Omdat ik niet meer de meisjes van 68 kilo, maar die van 50 kilo als referentie begon te nemen
    disclaimer
    pi_45173292
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 12:04 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Levi... dat zou voor mij een goede dag zijn...
    Toch vind ik naast 7 boterhammen, een stuk vlaai én 's avonds nog cashewnoten, kroepoek en koekjes niet echt verantwoord.
    ***Levi was here***
    pi_45173309
    Hoi
    Ik mag weer klimmen Niet dat ik er nu geld voor heb, maar het mag wel
    MOet ik maar even gauw weer een paar keer doen, want ik heb mijn kipfiletjes onder mijn armen terug (die verdwijnen altijd weer na een weekje of drie actief klimmen).
    Zit nu op school, heb het akelig druk en houd me niet erg veel bezig met mijn gewicht. Probeer wel veel fruit te eten en genoeg te drinken.
    Te druk om te lijnen, ken je dat?
    Voordeel: Ook te druk om je te vervelen en dan maar te gaan snaaien
      † In Memoriam † dinsdag 9 januari 2007 @ 12:11:23 #278
    43556 miss_dynastie
    pi_45173326
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 12:03 schreef pluisje het volgende:
    Als iemand een beetje te veel eet is er niemand die met het vingertje staat te wijzen, maar als iemand aan de strenge kant zit wel.
    Dat ligt eraan, als iemand zegt: ik heb teveel of te weinig gegeten is dat wat anders dan dat teveel of te weinig eten als 'goed' propageren. Als iemand zegt: een kilo vlees per dag is goed, dan zal daar echt wel discussie over ontstaan. Andersom dus ook.
      Licht Ontvlambaar dinsdag 9 januari 2007 @ 12:12:20 #279
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_45173343
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 12:09 schreef Levitation het volgende:

[..]

Toch vind ik naast 7 boterhammen, een stuk vlaai én 's avonds nog cashewnoten, kroepoek en koekjes niet echt verantwoord.
    Nee ok, ik zou 1 snee brood minder gegeten hebben en de appelkruimelvlaai hebben laten staan... heb een hekel aan appelkruimelvlaai En dat valt dan voor mij onder het kopje kuezes maken... Is het echt lekker genoeg om in mijn mond te stoppen en de consequenties te aanvaarden. Cashewnoten JA, appelkruimelvlaai NEE
    You can't start a fire without a spark...
    ♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
    A dirty mind is a joy forever!
      dinsdag 9 januari 2007 @ 12:12:46 #280
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_45173353
    Ik heb overigens niet gezegd wat goed of slecht is of wat een ander zou moeten doen. Ik probeer enkel te vertellen wat voor mij werkt
    disclaimer
      dinsdag 9 januari 2007 @ 12:13:51 #281
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_45173385
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
    Ik ben aangekomen omdat ik mijn verlangen naar een sigaret wilde compenseren. En dus met gemak een pak koekjes, een familiezak M&M's en een pak chocomel wegwerkte 's avonds voor de tv. Overdag at ik zo 3 stokbroodjes franse kaas als lunch
    Nee, het stoppen an sich kan je niet de schuld geven. Wel hoe ik daar geestelijk mee ben om gegaan. Het is dus geenszins een smoes. Wel een reden, een oorzaak. Ik rook nu heel soms nog wel eens als ik op stap ben en zodra ik een trek van de sigaret neem is mijn eetlust weg. Als ik weer zou gaan roken zou ik veel sneller afvallen. Zo is de realiteit gewoon.
    Ik zal dan wel weer de uitzondering zijn.

Je hebt een dieet met vrij weinig inhoud, je stopt met roken en je dieet en je komt weer aan omdat je de verleiding niet kan weerstaan van het snoepen. Me dunkt dat dat ook gebeurd zou zijn als je niet gestopt was met je dieet.

Kom op zeg, been there, done that, het weer aankomen na een dieet ligt nooit aan jezelf maar altijd aan wat anders. Ik ben heel blij dat ik dat punt inmiddels gepasseerd ben.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      dinsdag 9 januari 2007 @ 12:15:04 #282
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_45173409
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 12:11 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat ligt eraan, als iemand zegt: ik heb teveel of te weinig gegeten is dat wat anders dan dat teveel of te weinig eten als 'goed' propageren. Als iemand zegt: een kilo vlees per dag is goed, dan zal daar echt wel discussie over ontstaan. Andersom dus ook.
    Precies.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      dinsdag 9 januari 2007 @ 12:16:05 #283
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_45173436
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 12:13 schreef Troel het volgende:

[..]

Je hebt een dieet met vrij weinig inhoud, je stopt met roken en je dieet en je komt weer aan omdat je de verleiding niet kan weerstaan van het snoepen. Me dunkt dat dat ook gebeurd zou zijn als je niet gestopt was met je dieet.

Kom op zeg, been there, done that, het weer aankomen na een dieet ligt nooit aan jezelf maar altijd aan wat anders. Ik ben heel blij dat ik dat punt inmiddels gepasseerd ben.
    Dan lees je niet goed of ik formuleer niet goed. Either way:
    Wat ik probeer te zeggen, of wat ik althans bedoel is het volgende: Dat ik zelf onder bepaalde omstandigheden over te weinig discipline beschik om normaal te eten. En dus ben ik de schuldige. Ik, mijn keuzes, mijn consequenties en niks en niemand anders.
    Inderdaad, ik geef mezelf de schuld en dus niet het stoppen met roken! Dat was enkel een aanleiding waardoor ik weer ben gaan eten. waardoor ik mijn zelfbeheersing verloor.

Ik wil ook nog even toevoegen dat, wat ik net heb genoemd als zijnde wat ik gisteren heb gegeten, natuurlijk niet elke dag eet. Ik varieer natuurlijk ook. Het was slechts een voorbeeld.
    disclaimer
      dinsdag 9 januari 2007 @ 12:20:26 #284
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_45173538
    En ja, ik reageer wellicht te defensief, ik voel me ook wel een beetje aangevallen, omdat ik behoorlijk verantwoord probeer af te vallen en geen rare dingen doe met mezelf en geen onrealistische verwachtingen stel. Unlike sommige anderen, niet in dit topic maar wel op andere plekken.

Waarvoor excuses.
    disclaimer
    pi_45173632
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
    En ja, ik reageer wellicht te defensief, ik voel me ook wel een beetje aangevallen, omdat ik behoorlijk verantwoord probeer af te vallen en geen rare dingen doe met mezelf en geen onrealistische verwachtingen stel. Unlike sommige anderen, niet in dit topic maar wel op andere plekken.

Waarvoor excuses.
    Laat je niet gek maken.
    Als je maar zorgt dat je boven de 1200 kcal per dag blijft zitten, daaronder is wel echt een gevarenzone.
    Zeker als je ook nog 20km per dag fietst, vergeet niet dat dat ook een hoop energie kost. Zeker nu met die harde wind!
    ***Levi was here***
    pi_45173728
    Ik ben vanmorgen gezandstraald door die wind
    pi_45173757
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 12:27 schreef freecell het volgende:
    Ik ben vanmorgen gezandstraald door die wind
    Ik had 'm mee vanmorgen met weinig moeite 26km/u gereden. Maak me nu al zorgen om de terugweg.
    ***Levi was here***
      dinsdag 9 januari 2007 @ 12:29:51 #288
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_45173794
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 12:28 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik had 'm mee vanmorgen met weinig moeite 26km/u gereden. Maak me nu al zorgen om de terugweg.
    Ik had m dus vol in mijn smoel Heb er gewoon drie kwartier over gedaan
    disclaimer
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 januari 2007 @ 12:44:23 #289
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_45174187
    Zelfs mijn auto waaide heen en weer Toen ik vlaai ging halen Nou ja, mijn collega en ik waren jarig en gingen trakteren Lekker stukje vlaai gegeten dus Hoge doorloopsnelheid trouwens, leve de suiker
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_45174352
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 12:44 schreef Rewimo het volgende:
    Zelfs mijn auto waaide heen en weer Toen ik vlaai ging halen Nou ja, mijn collega en ik waren jarig en gingen trakteren Lekker stukje vlaai gegeten dus Hoge doorloopsnelheid trouwens, leve de suiker
    Gefeliciteerd!
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 januari 2007 @ 12:53:16 #291
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_45174431
    Dank je wel
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_45174462
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 12:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik had m dus vol in mijn smoel Heb er gewoon drie kwartier over gedaan
    Ik heb inderdaad aan je gedacht vanmorgen terwijl ik voort zoefde.
    ***Levi was here***
      dinsdag 9 januari 2007 @ 12:56:08 #293
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_45174516
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 12:54 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad aan je gedacht vanmorgen terwijl ik voort zoefde.
    !!
    disclaimer
      dinsdag 9 januari 2007 @ 13:21:08 #294
    102387 FUFR
    schwung!
    pi_45175108
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
    idd, iedere keer als ik ook maar denk aan stoppen slaat mijn maag alarm en moet mijn vrouw de koelkast verdedigen. Een heel nobel streven dat stoppen met roken en afvallen, maar de een maakt het ander wel heel erg moeilijk.
    Lead me away, come inside,
    see my mind in kaleidoscope
    Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
      dinsdag 9 januari 2007 @ 13:22:32 #295
    102387 FUFR
    schwung!
    pi_45175142
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 12:00 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Er zijn heel veel verschillende manieren waarop mensen het falen van een crashdieet goed proberen te praten idd.
    en jij weet daar natuurlijk alles van!
      dinsdag 9 januari 2007 @ 13:26:32 #296
    102387 FUFR
    schwung!
    pi_45175254
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 12:13 schreef Troel het volgende:

[..]

Achteraf lullen is natuurlijk wel heel erg makkelijk. Er zijn lichamen die er gewoon meer moeite mee hebben..
      dinsdag 9 januari 2007 @ 13:30:49 #297
    4335 Faat
    Fokeiland O+
    pi_45175373
    Goedemiddag allemaal

I dit it, ben op de weegschaal geweest met ogen dicht, toen nogmaals gekeken en zag 109.4
    tussen mijn wimpers door. Nu had ik me voorgenomen om overal positief tegenaan te kijken dit
    jaar ipv alles zwartgallig te beoordelen. Dus wat zal ik zeggen: "Mooi dat het nog geen 110 is"

Ik ga vanmiddag eens kijken of ik wat dieettopics terug kan lezen om te zien wat iedereen voor
    dieet houdt. Ben er zelf nog niet uit wat en hoe ik het wil gaan doen. Mijn eerste streven voor de
    komende week is niet snoepen. Dat is bij mij in de eerste dagen altijd wel goed voor wat verlies.
    Verder zie ik het wel, nu eerst nog even wat saaie dingen doen in het huis en boodschappen.

Tot laterzz
    Was it so hard Achilles
    So very hard to die
    Thou knowest and I know not
    So much the happier I
      † In Memoriam † dinsdag 9 januari 2007 @ 13:32:32 #298
    43556 miss_dynastie
    pi_45175411
    Positief is oke, ole ole
    Heb jij je maagbandje nou nog, eigenlijk? En heb je daar nog 'plannen' mee (klinkt heel duister zo )
      dinsdag 9 januari 2007 @ 13:35:15 #299
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_45175461
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 11:44 schreef Sjeen het volgende:
    Spontaan flauw valt bij de gedachte te moeten leven op SB-hoeveelheden... Nu ben ik sowieso al niet iemand die zich laat voorschrijven hoeveel gram van iets mag. Ik probeer te luisteren naar mijn lichaam... Maar gisteren zei mijn lichaam dat de chocoladetruffels op moesten Dus het is niet altijd de beste methode

Herkennen jullie het volgende gevoel eigenlijk? Ik ben zo'n 25 kilo afgevallen en als ik nu in de spiegel kijk, dan zie ik een uitpuilende maag en buik... dikke benen, een dikke kont en flinke heupen. Gelukkig ook een lekkere taille en een flinke voorgevel Maar dat eerste stoort me nu eigenlijk best wel, net zoals het kleine rolletje dat nu over mijn jeans heenpuilt. Heel raar, want ik heb me er jarenlang niet aan gestoord dat ik gewoon echt te zwaar was.

Sjeen's vreemde hersenkronkels in de bocht...
    yeps ik herken dit ook.... ik ben ook ruim 25 kg lichter dan zo'n 1,5 jaar geleden, maar voel me nu veeeeeel dikker...
    komt omdat ik de afgelopen maanden een paar kg ben aangekomen (ik was 30 kg kwijt ) dus nu voel ik me weer dik en stoor ik me aan alles wat ik in de spiegel zie...
    ben dus ook weer aan het opletten met het eten en die knop moet ff weer om. wil weer trots op mezelf zijn

nog ff over de verstandkiezen, ik heb er ook al 3 laten verwijderen (en de 4e blijft als het aan mij ligt gewoon op zijn plaats) Maar mij is het elke keer nog meegevallen... alleen de verdoving is even vervelend (maja ik had ook alles al ontstoken), maar de handeling zelf en de dagen erna zijn mij toen echt niet tegen gevallen. kon ook vrij snel gewoon eten en dergelijke.
    05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
    17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
      dinsdag 9 januari 2007 @ 13:59:18 #300
    102387 FUFR
    schwung!
    pi_45176209
    Waar zijn mijn manieren?

Hallo,
    ik ben FUFR en ik ben te dik.

FUFR is een mannetje en weegt ruim 105 kilo.
    Het meerendeel ( van het overgewicht) zit verstopt op mijn buik.
    Ik rook ook nog es een pakje per dag, al ben ik al flink aan het minderen.

Ik ben al 3 maanden lid van een sportschool en dat helpt helemaal niks.
    Mijn goede voornemen voor dit jaar is er ook es een keer naar toe te gaan, want dat is er nog niet van gekomen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')