abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32676350
Inmiddels ben ik ook officieel een WHJE-er..
Zaterdag heb ik het pakket opgehaald en gisteren ben ik begonnen.
Wow.. vanmorgen woog ik 1,9 kilo minder..
Nou moet ik veel afvallen (40 kilo) en zal het wel vocht zijn.. maar ja..
Al was het bananenvla.. weg is weg.. nietwaar?

Ik ben er erg blij mee in iedergeval.. pff ik hoop zo dat dit lukt!
Als ik maar van die verrekte zoetverslaving afkom..

Nou ja, in iedergeval schrijf ik alle belevenissen op:
http://weethoejeeet.blogspot.com/

Inmiddels zijn ook alle recepten en info daarheen verhuisd.
Ik ben heel erg benieuwd hoe dit verder gaat.. er staan zulke goeie resultaten op het margrietforum..

Zijn er meer mensen die dit dieet volgen?
pi_32690004
en weer 0,8 ons eraf... hoera! hoera!
pi_32827269
De balans van de eerste week is -4,3 kilo

hoera! hoera! hoera!
pi_32827849
En hoe val jij zo snel af? Wat voor pakket heb je gekocht???
It is your friends who make your world!
pi_32827978
Ik doe het WHJE dieet. Toen ik zwanger was kwam ik dit tegen op het margrietforum.
Toen mocht ik er uiteraard niet aan beginnen ivm de zwangerschap. Wel heb ik die maanden de meiden gevolgd die het deden, en ik de resultaten waren gewoon hartstikke goed. (Het blijft natuurlijk een feit dat je het zelf moet doen..maar toch..

Het is in iedergeval een low-carb dieet, met als verschil met atkins, dat je mager eet en aanvult met proteinepoeder en supplementen.
Kijk maar even op mijn site daar staat meer info. (en voorbeelden van dagmenu's enzo)
Er staan ook alternatieven (goedkopere) voor de supplementen.

Het is wel prijzig hoor... starterspakket kost 200 euro. (Inclusief informatie, begeleiding, proteinepoeder en supplementen.
Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen daar tegen aanhikken... maar goed als het me lukt heb ik het er voor over. (snoepen is tenslotte ook duur.. )
pi_32828036
Klinkt op zich goed, maar denk dat ik het maar hou bij Weight Watchers, lijkt me beter voor mij In ieder geval wens ik je enorm veel succes. Bij mij mag er ook minstens 40 kg af, ongeveer hetzelfde als bij jou. En hoe gaat het nu? Is het makkelijk vol te houden?
It is your friends who make your world!
pi_32835699
Sorry dat ik het zeg, maar ik denk echt dat je hier uiteindelijk alleen een veel lichtere portemonnee aan over zal houden.
Uiteindelijk gaat het simpelweg om meer verbranden dan je tot je neemt. Dat is dus iets minder eten en wat meer bewegen. Een gezond dieet volgen werkt uiteindelijk ook prima en zal je alleen maar geld besparen. (dus bijvoorbeeld, 2 boterhammen ontbijt, tussendoor fruit, lunch van brood of salade, tussendoor fruit of kwark, avondeten wat niet te vet is en veel groente bevat en tenslotte savonds nog iets lichts). Op die manier val je niet alleen af, maar je leert ook voor de langere termijn een betere en gezondere levensstijl. Dit kan je natuurlijk niet je hele leven volhouden (alleen de kosten al), het is dan heel moeilijk om niet terug te vallen in de levenstijl waardoor je het overgewicht in eerste instantie gekregen hebt.

Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik vind het eigenlijk altijd zo jammer om te zien dat er zo'n grote industrie bestaat die eigenlijk misbruik maakt van de wens om slank te zijn. Als je gewoon gezond eet, maar iets minder en wat meer sport dan heb je niet allerlei supplementen nodig om te kunnen afvallen.

Overigens, als je in het begin van een lijnpoging heel snel veel afvalt, betekent dat meestal voornamelijk vochtverlies. En als je niet voldoende sport om je spieren weer op te bouwen zal je ook spiermassa verliezen door het afslanken. Terwijl een grotere spiermassa juist ervoor zorgt dat je in het dagelijks leven 'meer' verbrandt.

Misschien moet je eens kijken naar de reeks Fok!Dieetclub Deel 71 Daar zitten mensen die al veel ervaring met lijnen hebben.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_32839299
Zodra ik iets over supplementen hoor gaan bij mij de nekharen overeind staan.
Heb ooit eens Herbalife geprobeerd maar ik voelde me echt niet lekker en ik kwam ook nog eens aan...

Het is idd beter om te leren gezond te eten. Weight watchers is een goeie manier alleen het tellen van puntjes ben ik wel zo zat... daarom zoek ik nu ook verder naar een andere manier...
Dat dieetdeel heb ik al een beetje gelezen alleen kom ik daar nauwelijks tegen wie wat doet...
pi_32856650
Tja ik ben 35 jaar en ik heb zelf ook een groot en lang lijnverleden.
Ik begrijp echt wel dat je minder moet eten en meer moet bewegen.

Alleen kom ik dan een paar punten tegen:

Als ik "alleen maar" gezonder eet, heb ik de hele dag honger. Eten smaakt naar meer.

Als ik sport heb ik erge honger en ben ik de loop van de dag, doodmoe en chagarijnig.
Een boterham met kaas, hielp niet..

Als ik "alleen maar" gezonder eet, ben ik meer geneigd om te smokkelen. Het is te vrijblijvend zeg maar..
Waarschijnlijk kennen we dat allemaal wel.. je weet hoe het werkt, maar uiteindelijk gebeurd het niet. En zo ploeter ik al jaren voort.

Ik ben echt bij toeval bij WHJE terecht gekomen, en heb voor ik me er op kon storten eerst maanden moeten wachten, en kon in de tussentijd zien of het bij mensen aansloeg
Ja dus.

Je moet het zelf doen, je moet consequent zijn, nauwkeurig en volhouden.
Degene die dat deden hadden succes.
Maar er zijn veel vrouwen van hun zoetverslavingen af en behoorlijk afgevallen.
Dat is mijn wens. en ik heb er vertrouwen in. Ik wil me heel erg graag bij die club aansluiten.

En dat er mensen aan mij verdienen.. Ja dat zal best.
Als het mij lukt om 40 kilo af te vallen, zal me dat een worst zijn.

Voor mij het belangrijkste:
Ik ben nu een dikke week bezig. Loop elke dag ongeveer 8000 stappen, en voel me uitstekend.
Dat is me niet vaak gebeurt tijdens een dieet.. (Ja ooit eens 10 jaar terug, toen at ik geen gist, geen suiker, was het candida dieet., toen voelde ik me ook heel erg goed.)

Dit hoef ik niet mijn hele leven te volgen.
Fase 1 is zolang je af wilt vallen. Fase 2 bestaat uit het langzamerhand toevoegen van meer koolhydraten en afbouwen van supplementen.

Groetjes
Ingrid

[ Bericht 4% gewijzigd door cpcpb op 06-12-2005 10:29:14 ]
pi_32859508
Ik snap wel wat cpcpb zegt ja. Voor sommige mensen is een vrijjblijvend iets als alleen maar iets gezonder eten en alleen maar iets meer bewegen voldoende en werkt dat ook. Anderen hebben een soort van regime nodig, waarbij ze regels en verboden en bladiebla hebben zodat je het gevoel bent dat je echt met iets bezig bent.

Ik denk niet dat een van de twee manieren perse beter is om af te vallen (en ik denk ook niet perse om minder dik te blijven), het is net wat voor jou werkt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_32885207
Vanmorgen -0,6 eraf..
Vet, vocht of bananvla, weg is weg..
Ik heb een stukje in mijn weblog geschreven over meer bewegen en minder eten. Misschien begrijp je me dan beter.. Recht uit ijn hart.. Herken je dit of niet?
pi_32939414
vanmorgen -0,3 kilo na allerlei verleidingen gisteravond op een personeelsfeestje..
maar ik heb me ingehouden..
totaal : -5,3
pi_32939565
Ik heb dat weblog een stukje gelezen, afvallen als project zien is prima voor een korte periode, maar dat hou je toch niet je hele leven vol. Hoe wil je ergens mee leven met het gevoel dat je de hele tijd moet inhouden vanwege je "project" dus op de lange termijn moet je wel een beetje door gaan krijgen wat je ongeveer kan eten.. zonder dat je dan een soort "project" doet.
Maar ja zo denk ik erover.
pi_32939751
Dit is tijdelijk hoor.
Op het moment dat je fase 1 hebt gevolgd, ga je fase 2 in.
Dat houdt in opbouwen.
Dus langzamerhand weer toevoegen van koolhydraatporties en afbouwen van supplementen.
Hoe meer je af moet vallen hoe langer je in fase 1 zit. Ik moet 40 kilo afvallen.. Dus wat zal ik zeggen ongeveer een jaar?

Met niks nemen bedoel ik [snoep, lekkernijen, overtollige dingen]
Als je aan het lijnen bent zal je dat moeten laten staan.. Dat geldt voor alle dieten. Alleen is dat verrekte moeilijk als je honger hebt.

Ben je zelf ook aan het lijnen?
pi_32939970
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:05 schreef cpcpb het volgende:
Dit is tijdelijk hoor.
Op het moment dat je fase 1 hebt gevolgd, ga je fase 2 in.
Dat houdt in opbouwen.
Dus langzamerhand weer toevoegen van koolhydraatporties en afbouwen van supplementen.
Hoe meer je af moet vallen hoe langer je in fase 1 zit. Ik moet 40 kilo afvallen.. Dus wat zal ik zeggen ongeveer een jaar?

Met niks nemen bedoel ik [snoep, lekkernijen, overtollige dingen]
Als je aan het lijnen bent zal je dat moeten laten staan.. Dat geldt voor alle dieten. Alleen is dat verrekte moeilijk als je honger hebt.

Ben je zelf ook aan het lijnen?
Ik ben niet meer aan het lijnen, maar let wel op dat ik niet structureel teveel eet, zoals ik dat vroeger ooit deed.
Ik ben zelf 40 kilo afgevallen in 7 maanden met veel sport ( in de begin maanden weightwatchers dieet gevolgd als stimulans).. daarna ben ik uitmezelf wel een beetje door gaan krijgen wat teveel is en niet teveel qua eten.
Maar het is bij mij niet zo dat ik anders ben gaan eten, meeste wat ik eet is nog steeds troep, maar dan wel veel minder.. gaat prima gelukkig.
Ik kan beter aan mn lichaam merken wanneer ik eten nodig heb, vroeger was het gewoon vol eten en klaar.
pi_32942312
hoeveel ben jij nou kwijt? Dat starters pakket is 200 euro, maar hoelang doe je ermee en komen er nog meer pakketten om de hoek kijken?

Verder ben je goed opweg ga zo door

Ik heb vorig jaar 20 kilo verloren door zelf als een malloot te gaan sporten, werkt ook prima verder maar daar moet je wel tijd en motivatie voor hebben, iets wat ik op dit moment niet heb voor sport heb het al genoeg gedaan afgelopen jaar. Ik ben echter nog niet op gewenst niveau, ik wil nog 15 kilo kwijt, maar ik ben dus aan het twijfelen of het een goed idee is. Kosten vergelijken met resultaten blijft toch moeilijk
pi_32964986
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:50 schreef sannydude het volgende:
hoeveel ben jij nou kwijt? Dat starters pakket is 200 euro, maar hoelang doe je ermee en komen er nog meer pakketten om de hoek kijken?

Verder ben je goed opweg ga zo door

Ik heb vorig jaar 20 kilo verloren door zelf als een malloot te gaan sporten, werkt ook prima verder maar daar moet je wel tijd en motivatie voor hebben, iets wat ik op dit moment niet heb voor sport heb het al genoeg gedaan afgelopen jaar. Ik ben echter nog niet op gewenst niveau, ik wil nog 15 kilo kwijt, maar ik ben dus aan het twijfelen of het een goed idee is. Kosten vergelijken met resultaten blijft toch moeilijk
Vanmorgen nog eens 0,6 kilo.
Totaal: 5,8 kilo en ik zit op dag 12. (ongetwijfeld in het begin een hoop vocht verloren)
Ik moet 40 kilo afvallen (minstens)

Straks ben ik 113,00 kwijt per maand aan supplementen, en proteinepoeder.
Maar er zijn er ook genoeg die alternatieve supplementen kopen bij de drogist, dat scheelt een stuk, en die vallen ook wel af.
Ik doe dat voorlopig nog lang niet. Ik voel me goed (en dat gebeurd niet vaak tijdens lijnen en sporten) dus ik heb er geen enkele behoefte aan om het risico te nemen dat het misschien minder werkt. Dan daarbij was ik het geld ook wel kwijt aan snoep en ander lekkers.

Lees anders het margriet forum eens na:
Je kan vanaf april lezen hoe vrouwen het er vanaf brengen met WHJE.
Topic: Ik ben dietiste en enthousiast over weet hoe je eet.
http://forum.margriet.nl/messages/1318/65581.html?1122299705
pi_32992194
vanmorgen -0,3
pi_33009798
-0,4

balans na 14 dagen: -6,6 kilo en -20 centimeter (heup, taille, borstomvang, bovenbeen, bovenarm)

vetpercentage van 53.2 naar 49,9

amen
pi_33035977
vandaag -0,3 eraf

vetpercentage was nu 50,7
Iemand enig idee hoe zo'n weegschaal werkt?
pi_33038441
gaat lekker zie ik al

zo'n weegschaal stuurt electronische pulsjes omhoog en die worden ook weer teruggekaatst. De weerstand die die ondervind onderweg door het vet, bepaalt het percentage. Deze meting kan je het best 's ochtends doen op een nuchtere maag, aangezien je lichaam dan neutraal is zeg maar.
pi_33124528
gisteren 0,3 ons erbij

vanmorgen 1,2 kilo eraf (102,1)

totaal 8 kilo als ik zo doorga ben ik voor de kerst onder de honderd...
pi_33127989
Ik zal me er ook eens een beetje tegenaan bemoeien Hou je er rekening mee dat van nature je lichaamsgewicht altijd iets schommelt? Dat houdt dus in dat je de ene dag iets afgevallen lijkt, en de volgende dag in één keer weer lijkt aangekomen? Ik snap wel dat je liefst iedere dag kijkt hoeveel eraf is, maar kijk uit dat je niet te veel teleurgestelt bent dat er niets vanaf is of dat je aangekomen bent, dat kan namelijk heel demotiverend werken. Verder wens ik je veel succes en ik hoop dat je je streefgewicht bereikt!
pi_33138934
ja tuurlijk...
Maar het is de bedoeling dat je elke dag weegt.
Als je bijvoorbeeld een paar dagen stil staat, moet je checken of je niet uit de ketose bent. En of je niet te veel koolhydraten eet. Je krijgt meer inzicht, vandaar...
Maar ik zal niet meer zo hard balen als ik niet afgevallen ben..
Stom he? je weet het allemaal wel.. maar als het puntje bij t paaltje komt.. lol
pi_33183745
Gisteren iets erbij en vandaag weer 2 ons erbij..
MAar ja het kan ook niet zo snel doorblijven gaan he..

Het was barslecht weer gisteren dus ik kon niet zover lopen.
Je ziet dat wel gelijk aan die ketosesticks (die geven de mate van vetverbranding aan) die ging weer van 2 naar 1.
Nou ja maar even kijken..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')