Sorry dat ik het zeg, maar ik denk echt dat je hier uiteindelijk alleen een veel lichtere portemonnee aan over zal houden.
Uiteindelijk gaat het simpelweg om meer verbranden dan je tot je neemt. Dat is dus iets minder eten en wat meer bewegen. Een gezond dieet volgen werkt uiteindelijk ook prima en zal je alleen maar geld besparen. (dus bijvoorbeeld, 2 boterhammen ontbijt, tussendoor fruit, lunch van brood of salade, tussendoor fruit of kwark, avondeten wat niet te vet is en veel groente bevat en tenslotte savonds nog iets lichts). Op die manier val je niet alleen af, maar je leert ook voor de langere termijn een betere en gezondere levensstijl. Dit kan je natuurlijk niet je hele leven volhouden (alleen de kosten al), het is dan heel moeilijk om niet terug te vallen in de levenstijl waardoor je het overgewicht in eerste instantie gekregen hebt.
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik vind het eigenlijk altijd zo jammer om te zien dat er zo'n grote industrie bestaat die eigenlijk misbruik maakt van de wens om slank te zijn. Als je gewoon gezond eet, maar iets minder en wat meer sport dan heb je niet allerlei supplementen nodig om te kunnen afvallen.
Overigens, als je in het begin van een lijnpoging heel snel veel afvalt, betekent dat meestal voornamelijk vochtverlies. En als je niet voldoende sport om je spieren weer op te bouwen zal je ook spiermassa verliezen door het afslanken. Terwijl een grotere spiermassa juist ervoor zorgt dat je in het dagelijks leven 'meer' verbrandt.
Misschien moet je eens kijken naar de reeks
Fok!Dieetclub Deel 71 Daar zitten mensen die al veel ervaring met lijnen hebben.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.