Ik ben niet meer aan het lijnen, maar let wel op dat ik niet structureel teveel eet, zoals ik dat vroeger ooit deed.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:05 schreef cpcpb het volgende:
Dit is tijdelijk hoor.
Op het moment dat je fase 1 hebt gevolgd, ga je fase 2 in.
Dat houdt in opbouwen.
Dus langzamerhand weer toevoegen van koolhydraatporties en afbouwen van supplementen.
Hoe meer je af moet vallen hoe langer je in fase 1 zit. Ik moet 40 kilo afvallen.. Dus wat zal ik zeggen ongeveer een jaar?
Met niks nemen bedoel ik [snoep, lekkernijen, overtollige dingen]
Als je aan het lijnen bent zal je dat moeten laten staan.. Dat geldt voor alle dieten. Alleen is dat verrekte moeilijk als je honger hebt.
Ben je zelf ook aan het lijnen?
Vanmorgen nog eens 0,6 kilo.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:50 schreef sannydude het volgende:
hoeveel ben jij nou kwijt? Dat starters pakket is 200 euro, maar hoelang doe je ermee en komen er nog meer pakketten om de hoek kijken?
Verder ben je goed opwegga zo door
Ik heb vorig jaar 20 kilo verloren door zelf als een malloot te gaan sporten, werkt ook prima verdermaar daar moet je wel tijd en motivatie voor hebben, iets wat ik op dit moment niet heb voor sport
heb het al genoeg gedaan afgelopen jaar. Ik ben echter nog niet op gewenst niveau, ik wil nog 15 kilo kwijt, maar ik ben dus aan het twijfelen of het een goed idee is. Kosten vergelijken met resultaten blijft toch moeilijk
Mijn maagband is dan onder medisch advies geplaatst, dus koste mij in principe niets, op het adviesgesprek van de dietiste na dan. Maar goed, ik woog 138 kilo toen die geplaatst werd, dus het was niet voor niets. En tuurlijk moet je met een maagband ook wel consequent zijn, maar ik kan in principe alles eten, moet niets laten staan om toch af te vallen. Alhoewel dat natuurlijk ook niet helemaal waar is, want veel dingen kan ik gewoon niet meer eten. Maar dat wist ik vantevoren en dat is een keus die je maakt. En zoals ik al zei, na de bwc ben ik nog bewuster gaan eten, zorg dat ik minstens 3 "maaltijden" per dag heb, ik drink minimaal 3 liter vocht (voornamelijk thee) per dag. Dat zijn dingen die ik voorheen nogal eens liet verslommeren. En ik merk dat ik er nu redelijk goed mee afval, dus we gaan gewoon vrolijk door. Ik schommel nu net boven de 90 kilo en mijn wens is uiteindelijk 85 te wegen. Tegen die tijd verleg ik die grens misschien wel weer, maar op dit moment is 85 realistisch gezien haalbaar. Ik heb er dan ook geen haast mee, maar het is wel iets wat me continu bezighoudt. Niet dat het een obsessie is geworden, maar meer de angst om te zorgen dat de buikwandcorr. niet voor niets is geweest. Want ik heb genoeg voorbeelden rond me gezien van mensen die een bwc hadden laten doen en in een tijd van 2 jaar weer tonnetje rond waren. En dat vind ik het toch niet waard.quote:Op zondag 18 december 2005 09:12 schreef cpcpb het volgende:
fantastisch zeg!
Ik ben vorig jaar januari in Belgie geweest voor informatie over een maagband.
Als ik het geld had gehad had ik het gedaan.. Het zou mij tussen de 5000 en 6000 euro kosten, omdat ik geen bmi 40 had. (maar 38) Om voor vergoeding in aanmerking te komen moest ik rond de 125 kilo wegen. Jammer.. je hoort er hele goede verhalen over.
Knap hoor.. ook jij..
Ook jij hebt het zelf moeten doen.. De maagband is slechts een hulpmiddel.
net als whje dat is. Motivatie alleen is helaas niet vaak voldoende.
Ik zal op mijn site eens een stukje schrijven over motivatie en mijn lijnverleden..
beetje off-topic maar... de dames in het weight loss surgery topic hebben hun operatie ook in België laten doen. Zijn de wachtlijsten in Nederland dan zo lang? Of is het hier goedkoper? (nu ja, 5000-6000 euro...) Reputatie chirurgen?quote:Op zondag 18 december 2005 09:12 schreef cpcpb het volgende:
Ik ben vorig jaar januari in Belgie geweest voor informatie over een maagband.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |