Meer van deze verhalen svpquote:Op maandag 8 januari 2007 13:21 schreef Liejannuh het volgende:
Troost je Troel, soms valt het ook mee.![]()
Ik heb eigenlijk helemaal geen nare ervaringen met het trekken van verstandskiezen. Bij mijn zijn er 2 getrokken en die waren ook allebei nog eens ontstoken en ik heb er eigenlijk geen last van gehad. Ook geen vieze goedjes in mijn mond gekregen en ik kan me geen pijn meer herinneren.
Je plaatjequote:Op maandag 8 januari 2007 13:31 schreef Faat het volgende:
Ik zie mijn naam ineens een aantal keer dik gedrukt staan, is dat een hint ofzo?![]()
quote:
Die spuiten zie ik eigenlijk nog het meest tegenop. En dan ben ik echt niet heel erg kleinzerig (eigenlijk niet echt). Toen ik potlood in mijn wang had zitten wilde de huisarts verdoven omdat hij bang was mij pijn te doen, terwijl ik niets voelde. Die spuit die ik kreeg voelde ik wel degelijkquote:Op maandag 8 januari 2007 13:38 schreef YPPY het volgende:
Welkom terug Faat.
Bij mij viel het mee Troel. Het trekken zelf dan. De verdovingsspuiten waren erg pijnlijk en ik heb twee keer een week thuisgezeten, maar dat kwam omdat ik niet goed tegen de pijnstillers kon (ik werd er helemaal duizelig van). Verder was het best te doen.
quote:
Jup, en het liefst wil ik het resultaat z.s.m. vergetenquote:Op maandag 8 januari 2007 13:46 schreef Faat het volgende:
Zijn jullie dit jaar al op de weegschaal geweest meiden?
Ik probeer al sinds 1 januari erop te gaan staan, maar het lijkt wel of ik het steeds "vergeet"![]()
je moetquote:Op maandag 8 januari 2007 13:44 schreef Rewimo het volgende:
Potlood in je wang? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Wil ik dat wel weten eigenlijk?
Bij mij is die wond toen gehecht door de kraakchirurg... en met een of twee hechtingen aan mijn wang vastgezet. Voordeel: geen zooi in de wond. Nadeel: lachen was even minder prettig.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
Hier nog iemand met zonder nare verstandskies-ervaringen.
Even verdovinkje zetten, kiesje trekken (kraakt een beetje) hoppa een uurtje of 2 met een tampon in je mond lopen en het leed was weer geleden
Enige nadeel was dat ik elke keer kruimels in mijn wond had![]()
Yeahquote:
Als het sleutelgat groot genoeg is, met gemakquote:Op maandag 8 januari 2007 13:52 schreef Faat het volgende:
Yeah
Hoe gaat het met jouw afvallen Rewimo, pas je al door een sleutelgat eigenlijk? [afbeelding]
same here, kwam er al snel achter dat er precies een pinda in het gat pastequote:Op maandag 8 januari 2007 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
Hier nog iemand met zonder nare verstandskies-ervaringen.
Even verdovinkje zetten, kiesje trekken (kraakt een beetje) hoppa een uurtje of 2 met een tampon in je mond lopen en het leed was weer geleden
Enige nadeel was dat ik elke keer kruimels in mijn wond had![]()
troel ik was er ook doodsbang voor, maar echt niet nodig. je krijgt een verdoving (die kan een beetje pijnlijk zijn) en dan moet je even wachten en dan trekken ze het er zo uit (en dat terwijl hij bij mij al half door was en ze het een wonder vonden dat ik nog steeds geen ontstekingen eraan had gehad) en daarna hechtingkje erin en weer naar huis. gebruik de pijnstillers wel, en volg gewoon het boekje wat je waarschijnlijk krijgt, met wat je wel en niet mag.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Meer van deze verhalen svp
Ach, het moet maar gebeuren. Kijk, het zal best pijnlijk zijn, maar voor hetzelfde ligt straks mijn hele onderkaak aan gort en moeten alle tanden eruit voor een implantaat. Dat liever nu even pijnlijk
Dat mag, dat magquote:Op maandag 8 januari 2007 14:32 schreef Troel het volgende:
Ik had gehoopt op minimaal 2 weken appelmoes en huzarensalade
nog handiger, een zak doperwten. die zijn ook nog redelijk flexibel, vormen zich naar je gezicht en zo.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:33 schreef Rewimo het volgende:
Wat erg prettig is, is van die ijsblokjeszakjes invriezen. Die doe je dan in hun geheel in een washandje en daarmee koel je je wang. Als ze ontdooid zijn, vries je ze gewoon opnieuw in.
ik hou ook niet van doperwten, daarom flikker je het weg zodra je het niet meer nodig hebtquote:Op maandag 8 januari 2007 15:21 schreef Rewimo het volgende:
Die ijsblokjeszakjes ook hoorEn ik hou niet van doperwten
![]()
Die erwten kun je niet opnieuw invriezen, de ijsblokjeszakjes wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |