Een mod-waardige uitspraak van Frutsel.quote:wat een suggestieve TT weer...dit kan net zo goed in het centrale IRAK topic...
Typerend voor de TS...
Ga marokko.nl lastig vallen met je topics...daar passen ze beter
Iraakse militairen lijken me geen bezettingsleger.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:48 schreef Floripas het volgende:
Let wel: het bezettingsleger heeft 250 opstandelingen gedood.
Iraakse militairen zijn in dienst van het bezettingsleger, als je het grote artikel leest.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Iraakse militairen lijken me geen bezettingsleger.
Tja, dit is weer zo'n twijfelgevalletje. Maar goed dit hebben we wel eens vaker meegemaakt. Vandaar dat ik voorstander ben om het orginele TT intakt te laten (zie ook OP van dit topic). Dat meki zijn mening zet onder zijn OP is zijn recht.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:55 schreef Floripas het volgende:
Iraakse militairen zijn in dienst van het bezettingsleger, als je het grote artikel leest.
Maar goed, deze discussie is academisch, want je hebt het al veranderd. Toch had je het niet hoeven doen.
Dan passen we die aan.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:57 schreef Mutant01 het volgende:
Moslim vermoordt dochter wegens twijfel maagdelijkheid
Wat een suggestieve TT, uit nergens blijkt dat het hier om een moslim zou gaan.
Idd.... ook terecht aangepast... actie geeft reactie en andersom...quote:Op maandag 29 januari 2007 10:57 schreef Mutant01 het volgende:
Vader vermoordt dochter wegens twijfel maagdelijkheid
Wat een suggestieve TT, uit nergens blijkt dat het hier om een moslim zou gaan.
Ja, alleen jij mag dat niet, zodat je 'superwoedend op Fok' kunt blijven.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:07 schreef Meki het volgende:
Zelfmoordaanslag in Israel
mag je nu wel foto´s plaatsen
ik heb een hele voorraadquote:Op maandag 29 januari 2007 22:12 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ja, alleen jij mag dat niet, zodat je 'superwoedend op Fok' kunt blijven.![]()
Als je straks moderator gaat worden, en dat zit eraan te komen natuurlijk (je moet alleen nog extra druk uitoefenen op de crew en ze blijven wijzen op jouw kwaliteiten), dan haal je 'superwoedend op Fok' wel weg neem ik aan en verander je het in 'superblij met Fok'.quote:
de eerste stap ben ik al begonnenquote:Op maandag 29 januari 2007 22:24 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Als je straks moderator gaat worden, en dat zit eraan te komen natuurlijk (je moet alleen nog extra druk uitoefenen op de crew en ze blijven wijzen op jouw kwaliteiten), dan haal je 'superwoedend op Fok' wel weg neem ik aan en verander je het in 'superblij met Fok'.![]()
het was een wens, op pagina 4 wens ik het ook al eens.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:37 schreef Meki het volgende:
Zelfmoordaanslag in Israel
doodsbedreiging
Je bent moderator geworden, maar het nieuws is nog onder embargo. Ik verklap nou toch niets hopelijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:00 schreef Meki het volgende:
jah wat is er
De voorwaarde is dat je jouw adem nog iets langer moet inhouden.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:07 schreef Meki het volgende:
Ooow ik ben nog niet blauw
Is dat misschien al vaker gelukt, dat zou namelijk een hoop verklaren?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:10 schreef Meki het volgende:
al gelukt
Je vaders uitkering is stopgezet en jullie worden volegende week met het hele gezin uitgezetquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:00 schreef Meki het volgende:
jah wat is er
Je bent nu wel blauw zie ik. Maar er verstandig gebruik van, voordat kwaadwillende krachten er een eind aan maken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:10 schreef Meki het volgende:
al gelukt
Meki is alweer op zwart gezet door de FA'ers. Hij heeft zijn kans niet aangegrepen om zich te bewijzen als moderator. Ik sluit mij bij jouw oproep aan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:24 schreef sp3c het volgende:
kap dr is mee kleuters
Lees anders het topic even zorgvuldig dan zie je dat dat stukje van mij prima aansluit bij veel van de reacties daar. Mijn moreel besef heeft daar niks mee te maken, dat is namelijk prima in orde. Meki en een aantal andere moslims op fok kunnen wel degelijk van antisemitisme beticht worden, dat het meer voortkomt uit domheid/kortzichtigheid dan uit overtuiging doet daar niks aan af.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mjah, Der Ewige Jude is ook zo'n typische verdachtmaking. Met een gemene onderliggende boodschap.
Als je dat zo grappig vindt zou ik eerst iets doen aan je moreel besef. Want daar gaat het de laatste tijd een een beetje mis geloof ik.
In de tussentijd zet ik het topic dicht, en ga wel kijken wat ik ermee ga doen.
ermokay 7ekiquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:50 schreef Meki het volgende:
2p3c
dat is apart omdat er 250 doden zijn gevallen
en dat moet apart hoort niet in de reeks
Mee eens.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:16 schreef dVTB het volgende:
Aangezien het een mening betreft, lijkt het me verstandig om het topic 'Moslims nemen Europa over' (menig deskundige ?!) te voorzien van aanhalingstekens, eventueel voorafgegaan door het woord Deskundige:
We gaan het mergen en dan gaat het naar [DE].quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:33 schreef du_ke het volgende:
Trein niet schoner dan auto is dubbel met een topic in POL met exact dezelfde titel.
Deze om precies te zijn Trein niet schoner dan auto
Ik stuur hem wel een PM of zo. Het is in ieder geval geen kloon van een gebande user.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
'Moslims nemen Europa over' (mening deskundige ?!)
Kunnen jullie Kritsi (ofzo) niet even laten wieberen met z'n onzin youtube links?
Bron dan:quote:Mjah, zonder nieuwsbron is dit zeker polarisatie topic
en ookquote:Onder autochtonen kwam de werkloosheid uit op 4,3%. Daarmee zijn niet-westerse allochtonen drieenhalf keer zo vaak werkloos als autochtonen
Hij is open met een andere TT + OP.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:26 schreef __Saviour__ het volgende:
en open maar weer!
wheehehehe.... aangepast.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:25 schreef freako het volgende:
Groningse Jongeren vernielen Deense consulaat
Dat Groningerse doet me pijn aan de ogen.
Wrong..... de TT's zijn te suggestief.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:48 schreef Meki het volgende:
Ik weet niet waarom die topics gesloten worden
ze voldoen aan de eisen die de NWS stelt
quote:Zie OP van dit topic.
De openingspost moet wel een valide en verifieerbare bron(vermelding) bevatten. Kies verder een duidelijke topic titel (= TT) welke de lading van het nieuwsbericht voldoende afdekt. In de praktijk is de kop van het nieuwsbericht vaak voldoende als TT.
ze zijn klein beetje anders maar dat moet ookquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wrong..... de TT's zijn te suggestief.
[..]
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:54 schreef Meki het volgende:
[..]
ze zijn klein beetje anders maar dat moet ook
of wou je rechtzaken achter je aan hebben wegens schenden van auteursrecht
Dat moet juist niet !!!, behalve dat het een neutrale lading mag hebben.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:54 schreef Meki het volgende:
[..]
ze zijn klein beetje anders maar dat moet ook
of wou je rechtzaken achter je aan hebben wegens schenden van auteursrecht
maar over dat OPA hij woont in Israel dus Israelierquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat moet juist niet !!!, behalve dat het een neutrale lading mag hebben.
Zie voorbeeld : [NWS-FB] : Met een frisse nieuwjaarsduik.
Bij dat laatste zet ik dus ernstig mijn vraagtekens. Gewoon de kop van het artikel overnemen. Users gaan over de rooie als de TT niet klopt of te suggestief is (ook spelfouten zijn tegenwoordig dodelijk).quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:06 schreef Meki het volgende:
maar over dat OPA hij woont in Israel dus Israelier
de mijne heeft altijd neutrale mening
Users hebben niks te klagen die moeten alleen topics lezen meer nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bij dat laatste zet ik dus ernstig mijn vraagtekens. Gewoon de kop van het artikel overnemen. Users gaan over de rooie als de TT niet klopt of te suggestief is (ook spelfouten zijn tegenwoordig dodelijk).
Pas bij een mening (= posting) kun je de zaak toelichten.
je Opa heeft altijd een neutrale mening?quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:06 schreef Meki het volgende:
[..]
maar over dat OPA hij woont in Israel dus Israelier
de mijne heeft altijd neutrale mening
Jah zekerquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
je Opa heeft altijd een neutrale mening?
ik zou er haast mijn petje voor afnemen, die van mij had het niet zo op Duitsers en Amerikanen
Goed punt, begin bij jezelf Meki... alleen LEZEN..... dus niets posten!quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Users hebben niks te klagen die moeten alleen topics lezen meer niet
als ze willen klagen gaan de maar naar klaagbaak
ik vind van mezelf dat ik neutraal ben maar niet neutraal pas als het over Israel of baby´s of kinderen of burgers heb
schijnheilig.................. met een lange IJ............quote:Op zaterdag 3 februari 2007 08:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
de nederlandse politiek is bekakt en scheinheilig
Mja.. Schopje richting The Great Void, graag.
Mwoch.. TS voordragen voor een ban is altijd een optie, hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:50 schreef Drugshond het volgende:
Hij is al dicht.... meer kunnen we niet doen.
Moord op videoquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:34 schreef Re het volgende:
owww ik lees het al, het was een psychiatrische patient.... ach mooi opgeruimd dan
Hij is al dicht, topic hing toch al van bagger aan elkaar.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:19 schreef popolon het volgende:
Vrees voor complete chaos in Jakarta
Schopje TRU of ONZ graag.
Done inclusief reakties daarop.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Moord op video
Kan dit aub worden weggejorist? Vrij smakeloos.......
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:54 schreef TranceAction het volgende:
* weg *
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:35 schreef Bullebak het volgende:
* deleted *
jij bent een graadje erger dan wilders.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:02 schreef Meki het volgende:
oow gaat lekker
kan je er niet tegen ??
moet ik hetzelfde zeggen als Wilders ??
Dus jij bent een activist van Wildersquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:04 schreef NietLullig het volgende:
[..]
jij bent een graadje erger dan wilders.
daarnaast bezit wilders nog enige mate van intelligentie en heeft hij vaak wel een punt al brengt hij het te vaak op een verkeerde manier.
je gedraagd je weer behoorlijk zeg.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Dus jij bent een activist van Wilders
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:09 schreef NietLullig het volgende:
[..]
je gedraagd je weer behoorlijk zeg.
wanneer krijgt dit figuur eens een flinke ban.
die gast zit te stoken, discussie om zeep te helpen en mensen en volkeren te beledigen
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:09 schreef NietLullig het volgende:
[..]
je gedraagd je weer behoorlijk zeg.
wanneer krijgt dit figuur eens een flinke ban.
die gast zit te stoken, discussie om zeep te helpen en mensen en volkeren te beledigen
Meki is even z'n enorme hekel aan Joden en aan Geert Wilders aan het tentoonspreiden èn met elkaar in verband aan het brengen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:49 schreef sp3c het volgende:
wtf is hier nu weer in godsnaam aan de hand
Tja, net als dat jij aan de lopende band leugens aan het verspreiden bent over moslims en hun rituelen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:57 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Meki is even z'n enorme hekel aan Joden en aan Geert Wilders aan het tentoonspreiden èn met elkaar in verband aan het brengen.
Ik heb alleen de Joodse identiteit van Wilders vergelijkt met zijn afspraken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:57 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Meki is even z'n enorme hekel aan Joden en aan Geert Wilders aan het tentoonspreiden èn met elkaar in verband aan het brengen.
Nou, wijs mij die leugen dan eens. Voorlopig heb jij je weer eens klemgeluld.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja, net als dat jij aan de lopende band leugens aan het verspreiden bent over moslims en hun rituelen.
Oh de enige die zich hier klem heeft lopen lullen (en daarnaast ook nog eens aanzicht verliest) ben jij.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:03 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nou, wijs mij die leugen dan eens. Voorlopig heb jij je weer eens klemgeluld.
ik doe niks alleen vond ik dat talmoed uitspraken gelijk passen bij Geert Wilders zodat zij dat eindelijk kunnen zien dat ie met 2 maten meet. en dat ie een grote racist isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:09 schreef sp3c het volgende:
0w jij moet vooral zo doorgaan
ik deed niks fout ...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:15 schreef sp3c het volgende:
blablablabla bla blabla blablaaaat!
het doet totaal niet terzake en zodra er iemand in het nieuws komt die hetzelfde claimed mag je daar een topic over posten, als je in dat topic gelijk weer begint te jammeren dat alle joden heel de dag kinderen eten dan maak ik hem dicht
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:20 schreef Meki het volgende:
maak je ook een note voor Geert Wilders ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |