Het gaat hier om een topic dat dhr. Meki heeft gestart. Dan moet je verder niet al te veel verwachtingen hebben lijkt me zo.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Veel intellectueler dan dit kan het niet worden buachaille.
Aha, wacht dus omdat Meki hem heeft geopend, gaan we hem express verstieren met nonargumenten en vreemde posts?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:10 schreef buachaille het volgende:
[..]
Het gaat hier om een topic dat dhr. Meki heeft gestart. Dan moet je verder niet al te veel verwachtingen hebben lijkt me zo.
Is niet nodig, dat doet Meki zelf al.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Aha, wacht dus omdat Meki hem heeft geopend, gaan we hem express verstieren met nonargumenten en vreemde posts?
He je gaat mij niet horen beweren dat Israel al te fijn bezig is, dat het Israelische leger een constante campagne voert om maar palestijnse levens te verneuken en het de mensen daar onmogelijk te maken is absoluut waar. De "Palestijnen" aan de andere kant doen al 50 jaar niets anders dan Joden haten, klagen over Joden, de vernietiging van de Joodse staat plannen, en sporadisch vechten tegen de Joden. De arabische wereld zou met een paar pennestreken en wat oliegeld probleemloos alle anderhalf miljoen palestijnen een prima thuis kunnen geven, maar dat doen ze liever niet, want dan is de situatie daar opgelost, is er geen reden meer om tegen Israel te vechten, en gaat de bevolking misschien wel eens kritisch richting eigen regering kijken. Dat Jeruzalem belangrijk is in de Islam is ook onzin, het is pas belangrijk sinds er weer Joden wonen.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hm, ik ben het niet met je eens. Israel doet er alles aan om het de Palestijnen zo moeilijk mogelijk te maken, ze slopen zelfs de economie. Nederland pleurt 10 miljoen euro in een project zodat de Palestijnen via bloemteelt een economie kunnen opbouwen, deze bloemen dus kunnen exporteren, mag jij raden waarom dat niet tot nauwelijks lukt.....
Waarom Palestijnen 2 uur bezig zijn om 2 kilometer verderop te komen naar hun werk..
Waarom is de Palestijnse haven naar de klote....?!
Das nogal een monsterverbond voor een aanslag die maar drie slachtoffers heeft opgeleverd. Volgende keer toch maar weer apart opereren ?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:28 schreef Hurricane1 het volgende:
Al Quds brigades Islamitische Jihad en Al Aqsa martelaren brigades Fatah hebben deze operatie uitgevoert samen.
Hebben uitgevoerd, Nederlandse bekeerlingquote:Op maandag 29 januari 2007 21:28 schreef Hurricane1 het volgende:
Al Quds brigades Islamitische Jihad en Al Aqsa martelaren brigades Fatah hebben deze operatie uitgevoert samen.
Nee hoor is wel goed zo. Dit is het begin van een nieuwe reeks. Zoals eind vorig jaar als was aangekondigd zullen er nieuwe tactieken worden gebruikt. Meerdere tegelijk op de zelfde plek etc. Blijkbaar is dit nog niet uitvoerbaar maar tot nu toe is dit een goed begin.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Das nogal een monsterverbond voor een aanslag die maar drie slachtoffers heeft opgeleverd. Volgende keer toch maar weer apart opereren ?
(met dank aan IceT).quote:Fighting between the governing Hamas faction and Fatah has left close to 30 people dead since Thursday. Now sports ....
Ik probeerde de 3 dode Israeliers even af te zetten tegen 30 dode "palestijnen". Over die laatste 30 haalt iedereen de schouders op in het kader van "het zal wel". In de Nederlandse kranten is het typisch zo'n klein berichtje ergens op pagina 8.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:44 schreef Hurricane1 het volgende:
Dit topic gaat over een martelaars opertie uitgevoert in Israel met als resultaat 3 dode Zionisten.
Voor dat soort zaken tussen Hamas & Fatah zou je misschien in het Israel, Libanon/Gaza, op weg naar vrede centrale topic kunnen posten. Dat houd je dit topic ook war overzichtelijker.
Het topic gaat over een zelfmoordaanslag van een terrorist gericht tegen burgers in Israël met als resultaat drie dode burgers en gewonde burgers. Hoe zou jij de onschuldige westerse burgers omschrijven die het slachtoffer zijn geworden van terrorisme door Palestijnen: handlangers van de zionisten waarschijnlijk? De buitenlandse toeristen hebben geluk gehad, dat zij niet het slachtoffer zijn geworden.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:44 schreef Hurricane1 het volgende:
Dit topic gaat over een martelaars opertie uitgevoert in Israel met als resultaat 3 dode Zionisten.
30 dode Palestijnen ja het is triest maar ja wat wil je. Zo lang de politieke Fatah daar nog aanhangers heeft. Zo lang Abbas daar nog macht heeft blijft het nog wel zo.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:49 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik probeerde de 3 dode Israeliers even af te zetten tegen 30 dode "palestijnen". Over die laatste 30 haalt iedereen de schouders op in het kader van "het zal wel". In de Nederlandse kranten is het typisch zo'n klein berichtje ergens op pagina 8.
Het is en blijft een laffe daad, jammer dat zo'n jongeman zich heeft om laten praten door een paar van die lafbekken.
Het gaat over een vergelding van een Palestijn op de Joodse agressie tegen Palestijnen en vooral tegen Islamitische Palestijnen en het ontvoeren van honderden mannen, vrouwen en kinderen.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:51 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het topic gaat over een zelfmoordaanslag van een terrorist gericht tegen burgers in Israël met als resultaat drie dode burgers en gewonde burgers. Hoe zou jij de onschuldige westerse burgers omschrijven die het slachtoffer zijn geworden van terrorisme door Palestijnen: handlangers van de zionisten waarschijnlijk? De buitenlandse toeristen hebben geluk gehad, dat zij niet het slachtoffer zijn geworden.
De BBC staat bekend om haar neutrale tot pro-palestijnse houding, dus het lijkt me dat het jou goedkeuring moet hebben als ik daarvan teksten overneem.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:46 schreef Hurricane1 het volgende:
Of wil je misschien laten zien omdat jij Engels begrijpt dat jij door de BBC kankergoed geinformeerd bent over de situatie in Gaza/Westbank/Israel?
Opmn DH :Volgende keer graag een gepaste reaktie, note++quote:Op maandag 29 januari 2007 21:44 schreef Hurricane1 het volgende:
Ik keur het ook nergens af, hoe meer mensen kankergoed geinformeerd zijn hoe beter toch?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:56 schreef buachaille het volgende:
[..]
De BBC staat bekend om haar neutrale tot pro-palestijnse houding, dus het lijkt me dat het jou goedkeuring moet hebben als ik daarvan teksten overneem.
Bestaan er ook nog christelijke palestijnen dan, behalve een handjevol christenen op de westbank die zwaar bedreigd worden door bloeddorstige islamtische hordes? Het is een kwestie van geduld voordat e.e.a. gezuiverd is net zoals in het 100% islamrheine Saoedie Arabie.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:56 schreef Hurricane1 het volgende:
[..]
Het gaat over een vergelding van een Palestijn op de Joodse agressie tegen Palestijnen en vooral tegen Islamitische Palestijnen en het ontvoeren van honderden mannen, vrouwen en kinderen.
Buitenlandse toeristen is hun eigen schuld als ze daar gewond raken. Je weet als je naar Israel gaat dat Israel word gezien als een van de slagvelden voor Jihad in het midden-oosten tja sensatie zoeken dan moet je ook de prijs betalen daar voor vroeg of laat.
Met Islamitische Palestijnen bedoel ik de soennietische Palestijnen en nee hoor er word niets gezuiverd zodra het land bevrijd is zal het voor iedereen bewoonbaar zijn. Moslims, Joden, Christenen, zelfs Islamofobe Nederlanders als jouw.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:59 schreef buachaille het volgende:
[..]
Bestaan er ook nog christelijke palestijnen dan, behalve een handjevol christenen op de westbank die zwaar bedreigd worden door bloeddorstige islamtische hordes? Het is een kwestie van geduld voordat e.e.a. gezuiverd is net zoals in het 100% islamrheine Saoedie Arabie.
Ik weet niet wie hier de 60 kinderen die in Libanon in hun slaap werden vermoord goed zat te pratenquote:Op maandag 29 januari 2007 13:23 schreef buachaille het volgende:
[meki modus] de terroristen in Beslan zijn heel stout geweest, maar het is wel goed te praten want Rusland doodt een stuk of duizenden onschuldige mensen [/meki modus][afbeelding]
Tsja, dat is de policy...quote:Op maandag 29 januari 2007 14:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Aha, wacht dus omdat Meki hem heeft geopend, gaan we hem express verstieren met nonargumenten en vreemde posts?
Het is weer bij de beesten af. Weerzinwekkend hoe mensen terrorisme/ 'jihad' proberen goed te praten. Onschuldige buitenlandse en joodse burgers hebben pech als ze vermoord worden door zo'n gestoorde radicale terrorist.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:56 schreef Hurricane1 het volgende:
[..]
Het gaat over een vergelding van een Palestijn op de Joodse agressie tegen Palestijnen en vooral tegen Islamitische Palestijnen en het ontvoeren van honderden mannen, vrouwen en kinderen.
Buitenlandse toeristen is hun eigen schuld als ze daar gewond raken. Je weet als je naar Israel gaat dat Israel word gezien als een van de slagvelden voor Jihad in het midden-oosten tja sensatie zoeken dan moet je ook de prijs betalen daar voor vroeg of laat.
oow een minister met Arabische achtergrondquote:Op maandag 29 januari 2007 13:39 schreef buachaille het volgende:
[..]
En ook arabische terreur dan want er is zelfs een arabische minister in israel vieze racist.
Ja gek telkens als ik Israel zie staan moet ik daar aan denken.quote:
Wat voor reden voor Jihad? Nou de organisaties daar aktief voeren Jihad tegen de bezetters van moslim landen en daar zo dus Israel.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:17 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het is weer bij de beesten af. Weerzinwekkend hoe mensen terrorisme/ 'jihad' proberen goed te praten. Onschuldige buitenlandse en joodse burgers hebben pech als ze vermoord worden door zo'n gestoorde radicale terrorist.Interessant overigens dat je het woord 'jihad' gebruikt. Wat voor reden heb jij daarvoor?
Het gaat dus volgens jou om de islam en de 'bezetting' van een 'moslimland'?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:32 schreef Hurricane1 het volgende:
[..]
Wat voor reden voor Jihad? Nou de organisaties daar aktief voeren Jihad tegen de bezetters van moslim landen en daar zo dus Israel.
Sterker nog pubertje, die minister is zelfs moslim.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:19 schreef Meki het volgende:
[..]
oow een minister met Arabische achtergrond
het gaat niet om de minister maar om de misdaden die Israel is begaan
Een moslim die bouwt geen huizen voor kolonisten in iemand anders gebiedquote:Op maandag 29 januari 2007 22:39 schreef dehero het volgende:
[..]
Sterker nog pubertje, die minister is zelfs moslim.
Laat wel zien dat Israël een stuk toleranter is dan al hun buurlanden...
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Een moslim die bouwt geen huizen voor kolonisten in iemand anders gebied
Misschien interessant om even te lezen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Verspreiding_islam_(632-661)quote:Op maandag 29 januari 2007 22:48 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Mogelijke verklaring voor religieus en militair succes
De opmerkelijke snelheid van de religieuze expansie van de islam kan worden toegeschreven aan het feit dat die voornamelijk werd bereikt met militaire middelen. Mohammed dreef de Arabieren van het Arabische Schiereiland naar de islam, mogelijk mede vanwege zijn krachtige persoonlijkheid, de belofte van redding voor hen die sterven voor de islam en het lokaas van fortuin voor hen die overwinnen in de strijd. De karavaanovervallen uit de vroege jaren van de islam werden spoedig oorlogen op grote schaal, en koninkrijken en naties bogen zich voor de macht van dit nieuwe religieuze, militaire, politieke, economische en sociale fenomeen. [1]
De troepen van Mohammed slaagden er vrij snel in een aantal opmerkelijke militaire successen te boeken, waardoor het prestige van de nieuwe godsdienst zich snel kon ontwikkelen. Binnen 20 jaar na de dood van Mohammed in 632 was de basis voor een islamitisch rijk al gelegd.
Sommigen zeggen dat dit voornamelijk kwam door de verzwakking van zowel het Perzische als het Byzantijnse rijk, die reeds meer dan een eeuw in een militair conflict verwikkeld waren. De verzwakte positie van beide grootmachten maakte het gemakkelijker voor een derde om militaire overwinningen te boeken. De bevolking was uitgeput door de aanhoudende oorlogen en steunde de Arabische troepen omdat ze van hen verbetering verwachtten.
In jouw visie niet nee, jij kent alleen maar agressie.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Toen al waren ze agressief... Dat spul kan niks anders dan vechten...bah...quote:Op maandag 29 januari 2007 22:52 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Misschien interessant om even te lezen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Verspreiding_islam_(632-661)
[..]
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:52 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Misschien interessant om even te lezen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Verspreiding_islam_(632-661)
[..]
Armeense borrelpraatjes..quote:Op maandag 29 januari 2007 22:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
vraag dat de Armeniërs in Turkije eens...
Onmogelijkquote:Op maandag 29 januari 2007 22:53 schreef dehero het volgende:
[..]
In jouw visie niet nee, jij kent alleen maar agressie.
Die minister heeft waarschijnlijk een andere (lees: vreedzame) visie en ik gefe hem in ieder geval de kans om te laten zien dat er ook moslims zijn die wel vrede in de wereld willen en niet alleen maar andersdenkende willen vermoorden.
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:56 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
![]()
Amateuristisch geschreven.
Kun je niet in je eigen woorden zeggen wat jij in essentie wil duidelijk maken met deze zeer slecht geschreven stukje?
quote:
Gaaaaap, jij houdt ook alleen maar vast aan wat jij denkt wat waar is hè?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Onmogelijk
de minister komt mischien gewoon uit een Arabische land
en niet alle Arabieren zijn moslims ofwel ??
Zijn een hoop aannames. Ik weet niet waar ik moet beginnen. Misschien als jij wil toelichten welk punt jij precies met deze Wikipedia-tekst wilde maken, dat ik dan mogelijk op je kan reageren.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:00 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Mocht 'deze stukje' inhoudelijk onwaarheden bevatten, dan hoor ik graag van jou inhoudelijk anders.
Welke genocide?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:02 schreef teamlead het volgende:
[..]ah.. je ontkent die genocide voor het gemak ook maar?
Meki.... please.. je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk. Zelfs de Israelische regering heeft al onderzoek gedaan naar die aanval en daar afstand van genomenquote:Op maandag 29 januari 2007 23:04 schreef Meki het volgende:
Ik hoop dat hij dan afstand gaat nemen van de Israelische massamoorden in Libanon 2006 en 1982 begaan door Olmert en de gestrafte Sharon
quote:
Afstand genomen en ze hebben het zelf gedaan ??quote:Op maandag 29 januari 2007 23:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
Meki.... please.. je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk. Zelfs de Israelische regering heeft al onderzoek gedaan naar die aanval en daar afstand van genomen
Enne.. door wie is Sharon precies gestraft
Dat was geen massamoord. En al was het een massamoord en Israël biedt hun excuses aan, denk je dan dat de Arabische landen hun excuses aan Israël zullen aanbieden en dat ze niet meer zullen zeggen en ook menen dat ze Israël van de kaart zullen vegen en dat ze zullen stoppen met het steunen van het terrorisme?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:04 schreef Meki het volgende:
Ik hoop dat hij dan afstand gaat nemen van de Israelische massamoorden in Libanon 2006 en 1982 begaan door Olmert en de gestrafte Sharon
Je moet cabaret gaan doen joh! Je hebt meteen alle lachers op je hand.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:07 schreef Meki het volgende:
[..]
door de slachtoffers is Sharon gestraft
Aannames? Het is gewoon geschiedenis, maar begin maar ergens als je van mening bent dat het artikel onwaarheden bevat. Met mijn post wilde ik Meki wijzen op de verspreiding van de islam, dat lijkt mij wel duidelijk.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:05 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Zijn een hoop aannames. Ik weet niet waar ik moet beginnen. Misschien als jij wil toelichten welk punt jij precies met deze Wikipedia-tekst wilde maken, dat ik dan mogelijk op je kan reageren.
sommige mensen zijn in staat fouten in te zien en toe te geven. Ik snap dat het een nieuw concept voor je is, maar het kan echtquote:Op maandag 29 januari 2007 23:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Afstand genomen en ze hebben het zelf gedaan ??
eerst uitvoeren en dan afstand nemen ?? wat is dat voor een theorie
quote:door de slachtoffers is Sharon gestraft
wat excucesquote:Op maandag 29 januari 2007 23:08 schreef dehero het volgende:
[..]
Dat was geen massamoord. En al was het een massamoord en Israël biedt hun excuses aan, denk je dan dat de Arabische landen hun excuses aan Israël zullen aanbieden en dat ze niet meer zullen zeggen en ook menen dat ze Israël van de kaart zullen vegen en dat ze zullen stoppen met het steunen van het terrorisme?
Zo niet, dan heeft Israël geen enkele reden om excuses aan te bieden aan wie dan ook.
wat wil je dan dat ze doenquote:Op maandag 29 januari 2007 23:11 schreef Meki het volgende:
[..]
wat excuces
ik vermoord je familie en bied me excuces aan jou weer ??
neem je mijn excuces aan ?
Die gasten willen alleen iets voor waar aannemen als dat in hun straatje past.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:09 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Aannames? Het is gewoon geschiedenis, maar begin maar ergens als je van mening bent dat het artikel onwaarheden bevat. Met mijn post wilde ik Meki wijzen op de verspreiding van de islam, dat lijkt mij wel duidelijk.
hoezo toegeven ??quote:Op maandag 29 januari 2007 23:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
sommige mensen zijn in staat fouten in te zien en toe te geven. Ik snap dat het een nieuw concept voor je is, maar het kan echt
[..]
economische sancties voor Israelquote:Op maandag 29 januari 2007 23:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat wil je dan dat ze doenTeruggaan in de tijd gaat niet
Als dat vrede zou brengen wel. Maar het woord vrede en de betekenis daarvan is jullie vreemd.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:11 schreef Meki het volgende:
[..]
wat excuces
ik vermoord je familie en bied me excuces aan jou weer ??
neem je mijn excuces aan ?
de Islaam is verspreidt niet met geweldquote:Op maandag 29 januari 2007 23:09 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Aannames? Het is gewoon geschiedenis, maar begin maar ergens als je van mening bent dat het artikel onwaarheden bevat. Met mijn post wilde ik Meki wijzen op de verspreiding van de islam, dat lijkt mij wel duidelijk.
je liegtquote:Op maandag 29 januari 2007 23:14 schreef dehero het volgende:
[..]
Als dat vrede zou brengen wel. Maar het woord vrede en de betekenis daarvan is jullie vreemd.
- Economische sancties tegen alle Arabische landen die zich schuldig maken aan terrorisme of ondersteuning daarvan tegen Israël.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:13 schreef Meki het volgende:
[..]
economische sancties voor Israel
wapenverbod Israel
IAEA op bezoek in Israel
massamoordenaars Israelische regering oppakken
Gewoon geschiedenis.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:09 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Moet je je toch nog eens beter in de geschiedenis van mohammed verdiepen...quote:Op maandag 29 januari 2007 23:14 schreef Meki het volgende:
[..]
de Islaam is verspreidt niet met geweld
maar via teksten die moslims overbrachten aan andere mensen elders in de regio
en wie zou dat dan moeten doenquote:Op maandag 29 januari 2007 23:13 schreef Meki het volgende:
[..]
economische sancties voor Israel
wapenverbod Israel
IAEA op bezoek in Israel
massamoordenaars Israelische regering oppakken
heb je een bron ??quote:Op maandag 29 januari 2007 23:16 schreef dehero het volgende:
[..]
- Economische sancties tegen alle Arabische landen die zich schuldig maken aan terrorisme of ondersteuning daarvan tegen Israël.
- Wapenverbod voor bovengenoemde landen.
- IAEA op bezoek in Iran, Jordanië etc.
- Massamoordenaars (Arabische regering en burgers) oppakken. Is meteen de gazastrook leeg dus heb je het probleem met die palestijnen ook opgelost.
Omdat jij je het niet ik kan denken lieg ik? Hmm...rare denkwijze heb jij...quote:Op maandag 29 januari 2007 23:15 schreef Meki het volgende:
[..]
je liegt
dus als iedamd jou hele familie vermoord en dan excuces aanbiedt neem je er genoegen mee ?
Pfff...ik geef het op. Jij bent echt wereldvreemd en enorm onderontwikkeld.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:18 schreef Meki het volgende:
[..]
heb je een bron ??
heb je een bron dat zij verantwoordelijk zijn voor het doden van baby´s en vrouwen en burgers.
heb je een bron dat zij kolonisten toelaten in andersman gebied
heb je een bron dat zij huizen vernietigen
heb je een bron dat zij een muur laten bouwen op alle palestijnen
ze hebben de vijanden zelf gemaaktquote:Op maandag 29 januari 2007 23:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
en wie zou dat dan moeten doen
En hoe wil je dat wapenverbod handhaven in een land omringt door vijanden?
En vind je dan ook dat elke regering die een zinloze en onrechtvaardige oorlog begint op die manier moet worden aangepakt? Dan blijven er in de Arabische wereld niet zo heel veel regimes meer over
en als je erachter kwam dat hij in 1982 hetzelfde had gedaan ??quote:Op maandag 29 januari 2007 23:18 schreef dehero het volgende:
[..]
Omdat jij je het niet ik kan denken lieg ik? Hmm...rare denkwijze heb jij...
En nogmaals, ja..als dat mee zou helpen om vrede te brengen zou ik dat zeker doen. Dat bespaart dan mensen hetzelfde leed als mij overkomen zou zijn.
Vrede, liefde e.d. zijn echt woorden die jij en je maatjes net kennen hè?
zelfs als ze die vijanden zelf gemaakt zouden hebben... dan kun je toch niet van een land eisen dat ze hun wapens inleveren en zich dus met huid en haar overleveren aan buurlanden die niets liever willen dan onschuldige burgers in Israel afslachten als wraak????quote:Op maandag 29 januari 2007 23:19 schreef Meki het volgende:
[..]
ze hebben de vijanden zelf gemaakt
wie gaat nou toekijken als Israel doelbewust burgers doodschiet in Libanon ?? wie gaat nou toekijken naar QANA waarbij tientallen kinderen omkwamen ??.
Hoe zou het komen dat Israël een aanval doet op Libanon?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:19 schreef Meki het volgende:
[..]
ze hebben de vijanden zelf gemaakt
wie gaat nou toekijken als Israel doelbewust burgers doodschiet in Libanon ?? wie gaat nou toekijken naar QANA waarbij tientallen kinderen omkwamen ??.
ze hebt de vijanden zelf gemaakt had je maar beter na moeten denken toen je de oorlog tegen de burgers in Libanon begon. Hezbollah leeft nog hoor en die is nog de grootste vijand van Israel.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
zelfs als ze die vijanden zelf gemaakt zouden hebben... dan kun je toch niet van een land eisen dat ze hun wapens inleveren en zich dus met huid en haar overleveren aan buurlanden die niets liever willen dan onschuldige burgers in Israel afslachten als wraak????
Wat wil jij dan? Constant blijven vechten? Dan krijg je nooit vrede hoor..quote:Op maandag 29 januari 2007 23:20 schreef Meki het volgende:
[..]
en als je erachter kwam dat hij in 1982 hetzelfde had gedaan ??
Niet dat ik het met Meki eens ben maar jij schetst het totaal tegenovergestelde wat mijns inziens niet conform de realiteit isquote:Op maandag 29 januari 2007 23:21 schreef dehero het volgende:
[..]
Hoe zou het komen dat Israël een aanval doet op Libanon?
De weken ervoor werden ze constant beschoten door raketten door terroristische groeperingen.
Op het laatst is de maat gewoon vol en schiet je terug. En dat er dan burgers geraakt worden die als levend schild gebruikt worden is dan gewoon jammer en is de schuld van de terroristen zoals fatah en hamas e.d.
doordat er 2 militairen werden ontvoerd ??quote:Op maandag 29 januari 2007 23:21 schreef dehero het volgende:
[..]
Hoe zou het komen dat Israël een aanval doet op Libanon?
De weken ervoor werden ze constant beschoten door raketten door terroristische groeperingen.
Op het laatst is de maat gewoon vol en schiet je terug. En dat er dan burgers geraakt worden die als levend schild gebruikt worden is dan gewoon jammer en is de schuld van de terroristen zoals fatah en hamas e.d.
En toch is het zo dat Israël enkele weken lang beschoten is met raketten en dat ze toen pas ingegrepen hebben.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Niet dat ik het met Meki eens ben maar jij schetst het totaal tegenovergestelde wat mijns inziens niet conform de realiteit is
Wat was de bedoeling van die ontvoering, dat is zelfs door die mafketels toegegeven.....quote:Op maandag 29 januari 2007 23:24 schreef Meki het volgende:
[..]
doordat er 2 militairen werden ontvoerd ??
2 militairen en wie moeten ervoor boeten ?? meer dan duizend doden waaronder honderden kinderen
Hezbollah die leeft nog en de militairen zijn niet vrijgelaten
wat zou je doen als diegene zijn excuces aanbiedt alleen voor zijn eigen bestwil is ??quote:Op maandag 29 januari 2007 23:23 schreef dehero het volgende:
[..]
Wat wil jij dan? Constant blijven vechten? Dan krijg je nooit vrede hoor..
Oh wacht, moslims willen ook geen vrede, die willen alleen de wereldheerschappij.![]()
En tja, die zullen ze nooit krijgen, maar dat snappen ze blijkbaar nog steeds niet.
Hoe meer jullie vechten, hoe meer haat jullie opwekken die op het laatst zich keihard tegen jullie gaat keren.
Wat je zaait zal je oogsten...
Je weet toch wel Meki dat zelfmoordterroristen bewust aanslagen plegen op burgerdoelen, dat de Hezbollah vanaf het grondgebied vele raketaanvallen heeft uitgevoerd vanaf het grondgebied van Libanon op burgerdoelen. Voor alle duidelijkheid dus op onschuldige burgers (mannen, vrouwen en kinderen) en natuurlijk ook gericht op de bezittingen van onschuldige burgers.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:18 schreef Meki het volgende:
[..]
heb je een bron ??
heb je een bron dat zij verantwoordelijk zijn voor het doden van baby´s en vrouwen en burgers.
heb je een bron dat zij kolonisten toelaten in andersman gebied
heb je een bron dat zij huizen vernietigen
heb je een bron dat zij een muur laten bouwen op alle palestijnen
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:25 schreef dehero het volgende:
[..]
En toch is het zo dat Israël enkele weken lang beschoten is met raketten en dat ze toen pas ingegrepen hebben.
En wat doen die stomme palestijnen...die beginnen weer nadat Israël Libanon verlaten had...
Ze hadden geluk dat de politiek in Israël op dat moment verdeeld was, anders hadden ze zo weer terug kunnen gaan.
Als jij denkt dat het alleen is vanwege 2 militairen ben je echt dom.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:24 schreef Meki het volgende:
[..]
doordat er 2 militairen werden ontvoerd ??
2 militairen en wie moeten ervoor boeten ?? meer dan duizend doden waaronder honderden kinderen
Hezbollah die leeft nog en de militairen zijn niet vrijgelaten
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:26 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Je weet toch wel Meki dat zelfmoordterroristen bewust aanslagen plegen op burgerdoelen, dat de Hezbollah vanaf het grondgebied vele raketaanvallen heeft uitgevoerd vanaf het grondgebied van Libanon op burgerdoelen. Voor alle duidelijkheid dus op onschuldige burgers (mannen, vrouwen en kinderen) en natuurlijk ook gericht op de bezittingen van onschuldige burgers.
Waarom is die muur gebouwd Meki. Is het niet juist dat de muur is gebouwd om Palestijnse terroristen te weren en dat de zelfmoordaanslagen zijn verminderd na de bouw van de muur?
Kijk, ik geloof dat het door teamlead of wie dan ook hier al gepost was, we gaan geen kinderachtige spelletjes spelen die al in groep 2 niet meer geldig waren.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:25 schreef dehero het volgende:
[..]
En toch is het zo dat Israël enkele weken lang beschoten is met raketten en dat ze toen pas ingegrepen hebben.
En wat doen die stomme palestijnen...die beginnen weer nadat Israël Libanon verlaten had...
Ze hadden geluk dat de politiek in Israël op dat moment verdeeld was, anders hadden ze zo weer terug kunnen gaan.
Ooit weleens gedacht aan de slachtoffers in Israël onder de burgerbevolking???quote:Op maandag 29 januari 2007 23:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah en dan weer duizenden burgers vermoorden
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:27 schreef dehero het volgende:
[..]
Als jij denkt dat het alleen is vanwege 2 militairen ben je echt dom.
Geen enkel land gaat alleen maar voor 2 militairen duizenden militairen een ander land in sturen.
En al zou het zo zijn, dan is het nog steeds ontzettend stom van die hezbollah watjes wat ze gedaan hebben, want daardoor zijn zij schuldig aan de vele doden in Libanen.
Als zij volgens jouw theorie niet de militairen hadden ontvoerd, dan had Israël niet aangevallen en waren er ook geen burgerslachtoffers gevallen.
welke slachtoffers je gaat toch geen duizend+ doden vergelijken met een paarquote:Op maandag 29 januari 2007 23:29 schreef dehero het volgende:
[..]
Ooit weleens gedacht aan de slachtoffers in Israël onder de burgerbevolking???
1) Dat is niet waar, daar waren die raketaanvallen van hezbollah ook schuldig aanquote:Op maandag 29 januari 2007 23:29 schreef Meki het volgende:
[..]
JAWEL ISRAEL NATUURLIJK die stuurde de leger voor de 2 militairen
Hoezo Hezbollah als schuldige aanwijzen terwijl Israel ze heeft vermoord
Kruip jij maar terug je grot in, want jij weet echt niet wat er in de wereld speelt...quote:Op maandag 29 januari 2007 23:30 schreef Meki het volgende:
[..]
welke slachtoffers je gaat toch geen duizend+ doden vergelijken met een paar
Er zijn anders een hoop onschuldige burgerslachtoffers gevallen onder de Israelische bevolking, je kan niet eens in de rij staan van een discotheekquote:Op maandag 29 januari 2007 23:30 schreef Meki het volgende:
[..]
welke slachtoffers je gaat toch geen duizend+ doden vergelijken met een paar
Hehe, en dat nou jouw postingsquote:Op maandag 29 januari 2007 23:31 schreef dehero het volgende:
[..]
Kruip jij maar terug je grot in, want jij weet echt niet wat er in de wereld speelt...![]()
Zijn alle moslims zo dom???![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:31 schreef dehero het volgende:
[..]
1) Dat is niet waar, daar waren die raketaanvallen van hezbollah ook schuldig aan
2) Omdat als hezbollah niks had gedaan, Israël Libanon niet was binnengevallen en er ook geen slachtoffers waren geweest.
Terroristische raketaanvallen die er op gericht zijn om burgers te doden en dat ook doen. Terroristen die de ontwikkeling en welvaart van de Palestijnen in de weg staan. Bepaalde landen die een 'jihad' voeren tegen Israël en de Palestijnen daarvoor gebruiken.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:28 schreef Meki het volgende:
[..]
raketaanvallen die materiaal schade maken
Maar heeft de lieve Israel die mensen afgemaakt ?? of heeft de lieve Israel tal van kinderen en burgers vermoordt
de muur is een obstakel voor de Palestijnen en zijns economie
heb je het over de holocaust? De Israeli gooien Libanezen en Palestijnen in massavernietigingskampen en geven de schuld aan de Duitsers? Leuke theoriequote:Op maandag 29 januari 2007 23:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar je weet niet waarom Hezbollah dat doet he ??
omdat er honderen kinderen in de doodkampen van Israel zonder enige proces
En wat als een land kinderen zonder proces gevangen houdt in een doodgevangenis ??quote:Op maandag 29 januari 2007 23:33 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Terroristische raketaanvallen die er op gericht zijn om burgers te doden en dat ook doen. Terroristen die de ontwikkeling en welvaart van de Palestijnen in de weg staan. Bepaalde landen die een 'jihad' voeren tegen Israël en de Palestijnen daarvoor gebruiken.
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
heb je het over de holocaust? De Israeli gooien Libanezen en Palestijnen in massavernietigingskampen en geven de schuld aan de Duitsers? Leuke theorie
Jammer dat jij er nog niet bijzit.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:34 schreef Meki het volgende:
Sinds het begin van de tweede Intifada op 28 september 2000 hebben de Israëlische autoriteiten meer dan 3000 Palestijnse kinderen jonger dan 18 jaar vastgezet. Op elk willekeurig tijdstip zitten er wel een paar honderd kinderen in Israëlische gevangenissen en huizen van bewaring. Op dit moment zitten er 430 kinderen in Israël gevangen.
De rechten van gevangen Palestijnse kinderen worden systematisch genegeerd en geschonden. Het Israëlisch recht laat toe dat Palestijnen van 16 en 17 jaar als volwassenen worden behandeld en in militaire gevangenissen in Israël worden vastgezet, samen met volwassen Palestijnse gedetineerden of geïsoleerd. Dit is in strijd met het Verdrag voor de Rechten van het Kind.
Turkije is toch ook een democratie en heeft toch in plaats van doodgevangenissen toch gewone gevangenissen?! Waar blijft die nobelprijsquote:Op maandag 29 januari 2007 23:35 schreef Meki het volgende:
[..]
En wat als een land kinderen zonder proces gevangen houdt in een doodgevangenis ??
Israel was toch een democratisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |