Ik ben geen bewonderaar van Wilders ofschoon deze dappere politicus best wel punten heeft die de gemiddelde multikulknuffelaar tot denken zou moeten stemmen. Maar in dit geval naait hij de boel op. Heeft die man wel eens de Bijbel gelezen of de Thora? Daar staan ook behoorlijk heavy dingen in.quote:SP!TS
DEN HAAG (ANP) - Als moslims in Nederland willen blijven, moeten ze de helft uit de Koran scheuren en weggooien. Ook moeten ze niet luisteren naar de imam. Dat zegt fractieleider Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid (PVV) dinsdag in een interview met Dagblad De Pers.
Volgens hem staan er ,,genoeg verschrikkelijke dingen'' in het heilige boek van moslims. Wilders stelt opnieuw dat de islam een gewelddadige religie is. ,,Als Mohammed hier vandaag leefde, zou ik voorstellen om hem als extremist met pek en veren het land uit te jagen'', zegt hij over de profeet die wordt beschouwd als de grondlegger van de islam.
De politicus wil mensen erop wijzen dat de islam het ,,grootste gevaar is dat ons bedreigt''. Andere partijen vermijden dergelijke thema's volgens hem. ,,Alles waar we trots op zijn, verkopen we aan de duivel. Oud-chef van de Mossad Efraim Halevy zegt dat de Derde Wereldoorlog is begonnen. Die woorden neem ik niet in de mond, maar het klopt wel'', aldus Wilders, die eerder al z'n vrees uitsprak voor een 'tsunami van islamisering in Nederland'.
Wilders: ,,Loop over straat en zie waar het toe leidt. Je voelt dat je niet meer in je eigen land leeft. Er is een strijd gaande en we moeten ons verdedigen. Er zijn straks meer moskeeën dan kerken!''
Al geloof je dat je voor het avondeten 3 maagden moet offeren..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:06 schreef DennisMoore het volgende:
Christenen proberen geforceerd uit te leggen waarom het Oude bloedige Testament niet meer relevant is tegenwoordig, en waarom ze die in de praktijk eigenlijk negeren.
Doen moslims hetzelfde met de gewraakte Koran-delen?
Helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kan die man niet weg? We hebben al genoeg problemen met polarisatie zonder dat deze jan doedel elke week olie op het vuur gooit.
Wat een flinterdun laagje moraal hebben we 't dan over.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:12 schreef nonzz het volgende:
Al geloof je dat je voor het avondeten 3 maagden moet offeren..
Als je je maar aan de wet houdt.
Omdat het zijn thema isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:21 schreef Haaglander het volgende:
7 vragen:
1. Waarom zou Wilders dit zeggen?
Hij roept voortdurend soortgelijke dingen. Hij is voor allerlei vrijheden, behalve voor moslims en dat is altijd al zo geweest.quote:2. Waarom zegt hij het juist NU?
Ik denk dat een meerderheid dit standpunt verwerpt.quote:3. Waarom zeggen anderen dit niet? (Of denken ze het alleen?)
Niet tussen de moslims en de westerse wereld. Er zijn wel spanningen en grote culturele verschillen, maar dat is geen oorlog. Moslimterrorisme bestaat helaas, maar dat is terrorisme en geen oorlog.quote:4. IS het werkelijk oorlog? (En tussen wie?)
Bestrijden van het terrorisme, niet van de Islam. Als je alle moslims in het verdomhoekje zet maak je het voor terroristen makkelijker om niet-radicale moslims voor zich te winnen.quote:5. Waar uit moet de verdediging dan bestaan?
Omdat ie dat organisatorisch niet op tijd rond krijgt, en niet genoeg kandidaten heeft.quote:6. Waarom doet Wilders desondanks niet mee aan de komende verkiezingen?
De N.S.quote:7. Wie onder ons is het spoor bijster?
Tsja, als mensen daar niet tegen kunnen is dat hun probleem. Censuur zie ik in ieder geval niet zo zitten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kan die man niet weg? We hebben al genoeg problemen met polarisatie zonder dat deze jan doedel elke week olie op het vuur gooit.
Wilder zelf heeft er in ieder geval weinig problemen mee.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:29 schreef Evil_Jur het volgende:
Censuur zie ik in ieder geval niet zo zitten.
Tsja, er is ook een verschil tussen een scherpe mening en oproepen tot / goedkeuren van geweld. En niemand hoeft naar Wilders te luisteren natuurlijk, maar je kunt hem niet dwingen zijn kop te houden omdat je zijn mening niets vindt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wilder zelf heeft er in ieder geval weinig problemen mee.
You loose.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Goed zo Geert, als we nu niet de sharia aanhangers breken doen ze straks exact hetzelfde met de Joden als de Nazi's deden. Deze keer dan wellicht niet met gaskamers, maar er zijn ook andere methoden zoals het gebruik van kromzwaarden. De hedendaagse NSB'ers roepen dan wel als een stel mishandelde huisvrouwen: "polarisatie", maar ach, meer dan schreeuwen kunnen ze eigenlijk ook niet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin's_Lawquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:41 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee hoor, bij mij zit alles nog vast.
Ik zou het niet erg vinden als Wilders eens ophield met het ophitsen van Moslims, of ze daar nou wel of niet tegenkunnen doet er niet toe.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:29 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Tsja, als mensen daar niet tegen kunnen is dat hun probleem. Censuur zie ik in ieder geval niet zo zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |