abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45936091
ok ok wie o wie vind de nederlandse politiek net als ik heel bekakt en scheinheilig christenunie geen kruisen en naakt wijven op de kermis terwijl ze nooit zelf op zo een evenement afkomen k bedoel als andere dat wel willen what the fuck maar zij willen dus voor iedereen verbieden om naakt te kunnen publiceren of whatever de pvda loopt achter de christenen aan beetje in de hol kruipen ik verwcht eigenlijk niks goed met dit zooitje scheinheilen wie verwact er wel veel goeds ben k effe beniuewd naar brand maar los
pi_45936098
Is dit 1 zin ?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_45936100
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 07:10 schreef timothyd het volgende:
ok ok wie o wie vind de nederlandse politiek net als ik heel bekakt en scheinheilig christenunie geen kruisen en naakt wijven op de kermis terwijl ze nooit zelf op zo een evenement afkomen k bedoel als andere dat wel willen what the fuck maar zij willen dus voor iedereen verbieden om naakt te kunnen publiceren of whatever de pvda loopt achter de christenen aan beetje in de hol kruipen ik verwcht eigenlijk niks goed met dit zooitje scheinheilen wie verwact er wel veel goeds ben k effe beniuewd naar brand maar los
dit is geen nieuws enzo...

schopje politiek
pi_45936101
mwaa meer een optelling van hoe erg ik me irriteer aan het wereldbeeld van onze hollandse politici en hoe ze in staat zijn om ons er in te luzien door middel van katholieke normen en waarden
pi_45936105
en ondertussen beroven ze dehele bende met hun scheinheilige praatjes maja dikke vinger van mij voor ze hoor
  zaterdag 3 februari 2007 @ 07:23:51 #6
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_45936113
Misschien kun je hier en daar en puntje plaatsen? En een nieuwe alinea voor de duidelijkheid.

Dit is niet te lezen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_45936118
hmmzzz nou de boodschap moet zo ook wel duidelijk zijn hoor en zo niet dan droom je tog lekker verder ofzo lees maar tussen de puntjes door hoor k hehe
pi_45936121
als jij niet snapt wat ik bedoel dan is t gewoon beetje pech ik vind iniedergeval dat de nederlanse regering zich er net zoals 62 jaar geleden erg makkelijk van afmaakt hoor whaha balle hebben ze niet iniedergevAL MEELULLEN KENNEN ZE WEL ZWAK ZOOITJE
pi_45936221
Het is jammer dat je mening gebaseerd is op een karikatuur en je de Nederlandse spelling en grammatica niet eigen bent.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_45936226
nou ik ben de nederlanse spelling iniedergeval wel eigen hoor maar goed tis ook wel een heel struikelblok he gelukkig hebben we nog mensen als jij damian5700 die andere kunnen vertellen hoe t wel moet aplaus hoor sukkel pulp ben je wel maar fiction? ik hoop t
pi_45936241
wat voor karikatuur bedoel je eigenlijk sukkeltje volgens mij space je m een beetje kom je wel genoeg buiten ?
  zaterdag 3 februari 2007 @ 08:35:14 #12
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_45936263
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 08:24 schreef timothyd het volgende:
nou ik ben de nederlanse spelling iniedergeval wel eigen hoor
Vandaar dat je 'scheinheilig' schrijft? En het gebruik van hoofdletters en leestekens je vreemd is? Om van zinsbouw nog maar te zwijgen? En dat je dit soort beroerde zinsconstructies weet in te typen? Werk je soms voor Autodrop's reclamebureau? Die laten die parkeerwacht ook dit soort gezegdes verkrachten.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_45936302
hmm altijd weer die autodrop maareuh vervelend he dat niet iedereen zo een geweldige zinsopbouw heb als jij joh tis tenslotte ook niet normaal meer he die vmbo types van tegenwoordig kaklul
stommme hollandse studentenkutboer uitvreter dat je er bent gajes en zo nog wat amsterdamse praat die jij nooit zal snappen gelukkig maar tis dat k weet dat we t van jou niet moeten hebbenm dus laat je kritiek gewoon lekker achterwege kaklul
pi_45936521
ja jullie zijn allemaal kaklullen nou hoor je het eens van iemand die goed nederlands kan srijfen en je hoeft timothyd niet te geloven hoor want ik zeg het ook ik geef je groot gelijk hoor timothyd je kunt op mij rekenen hoor samen zullen wij hen wel eens even de waarheid vertellen en als ze het niet willen geloven laat ze tog lekker joh boeie je moet er niet zo zwaar aan tillen joh het zijn tenslotte tog allemaal kaklullen ik bedoel wat weten zij nou zij hebben niet eens een vmbo diploma dus het zijn niet alleen maar kaklullen maar ook nog eens domme kaklullen en je hebt helemaal gelijk joh sukkeltjes zijn het en iedereen die over zinsopbouw begint die moet je gewoon negeren joh ik bedoel het gaat er tog om wat je bedoelt en als zij dat niet kunnen begrijpen dan zijn het gewoon sukkeltjes joh dus al die stommme hollandse studentenkutboeren uitvreters die denken dat ze het allemaal beter weten die scheld je gewoon verrot joh ja joh moet je doen want dat staat best wel stoer weet je
pi_45936531
nou scotty tog jongen wat een steun was je t zat in je vogelkooi?
pi_45936537
toen je ging reageren op dit topic lande er zeker een vogeltje op je hoofd kanonne doe eens wat aan dat kapsel als je serieus genomen wil worden
pi_45936547
iniedergeval als je serieus door mij genomen wilt worden voor de rest interessert me t eigenlijk niet zoveel even beter je best doen hur krullebol
pi_45936570
god ach soms moeten mensen gewoon weer even de waarheid weten je weet tog gewoon maja jij lag in 1940 waarschijnlijk gewoon lekker te paffen in scheveningen zonder dat je je druk maakte maja ik laat zo een geintje als van ga maar rustig slapen ofzo dus niet meer gebeuren he wees blij dat k je effe wakker maak eikel
  zaterdag 3 februari 2007 @ 09:55:15 #19
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_45936702
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_45936713
de regering steelt[waakt over u]
pi_45936748
Verkeerde subje en trappen naar POL doe ik niet met zo'n OP en vervolg. Dan schop ik een leeg topic na schonen. Oftewel: dicht.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  Moderator zaterdag 3 februari 2007 @ 10:01:59 #22
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_45936752
ik weet niet zogoed wat ik ervan moet zeggen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')