Bij dat laatste zet ik dus ernstig mijn vraagtekens. Gewoon de kop van het artikel overnemen. Users gaan over de rooie als de TT niet klopt of te suggestief is (ook spelfouten zijn tegenwoordig dodelijk).quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:06 schreef Meki het volgende:
maar over dat OPA hij woont in Israel dus Israelier
de mijne heeft altijd neutrale mening
Users hebben niks te klagen die moeten alleen topics lezen meer nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bij dat laatste zet ik dus ernstig mijn vraagtekens. Gewoon de kop van het artikel overnemen. Users gaan over de rooie als de TT niet klopt of te suggestief is (ook spelfouten zijn tegenwoordig dodelijk).
Pas bij een mening (= posting) kun je de zaak toelichten.
je Opa heeft altijd een neutrale mening?quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:06 schreef Meki het volgende:
[..]
maar over dat OPA hij woont in Israel dus Israelier
de mijne heeft altijd neutrale mening
Jah zekerquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
je Opa heeft altijd een neutrale mening?
ik zou er haast mijn petje voor afnemen, die van mij had het niet zo op Duitsers en Amerikanen
Goed punt, begin bij jezelf Meki... alleen LEZEN..... dus niets posten!quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Users hebben niks te klagen die moeten alleen topics lezen meer niet
als ze willen klagen gaan de maar naar klaagbaak
ik vind van mezelf dat ik neutraal ben maar niet neutraal pas als het over Israel of baby´s of kinderen of burgers heb
schijnheilig.................. met een lange IJ............quote:Op zaterdag 3 februari 2007 08:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
de nederlandse politiek is bekakt en scheinheilig
Mja.. Schopje richting The Great Void, graag.
Mwoch.. TS voordragen voor een ban is altijd een optie, hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:50 schreef Drugshond het volgende:
Hij is al dicht.... meer kunnen we niet doen.
Moord op videoquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:34 schreef Re het volgende:
owww ik lees het al, het was een psychiatrische patient.... ach mooi opgeruimd dan
Hij is al dicht, topic hing toch al van bagger aan elkaar.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:19 schreef popolon het volgende:
Vrees voor complete chaos in Jakarta
Schopje TRU of ONZ graag.
Done inclusief reakties daarop.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Moord op video
Kan dit aub worden weggejorist? Vrij smakeloos.......
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:54 schreef TranceAction het volgende:
* weg *
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:35 schreef Bullebak het volgende:
* deleted *
jij bent een graadje erger dan wilders.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:02 schreef Meki het volgende:
oow gaat lekker
kan je er niet tegen ??
moet ik hetzelfde zeggen als Wilders ??
Dus jij bent een activist van Wildersquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:04 schreef NietLullig het volgende:
[..]
jij bent een graadje erger dan wilders.
daarnaast bezit wilders nog enige mate van intelligentie en heeft hij vaak wel een punt al brengt hij het te vaak op een verkeerde manier.
je gedraagd je weer behoorlijk zeg.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Dus jij bent een activist van Wilders
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:09 schreef NietLullig het volgende:
[..]
je gedraagd je weer behoorlijk zeg.
wanneer krijgt dit figuur eens een flinke ban.
die gast zit te stoken, discussie om zeep te helpen en mensen en volkeren te beledigen
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:09 schreef NietLullig het volgende:
[..]
je gedraagd je weer behoorlijk zeg.
wanneer krijgt dit figuur eens een flinke ban.
die gast zit te stoken, discussie om zeep te helpen en mensen en volkeren te beledigen
Meki is even z'n enorme hekel aan Joden en aan Geert Wilders aan het tentoonspreiden èn met elkaar in verband aan het brengen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:49 schreef sp3c het volgende:
wtf is hier nu weer in godsnaam aan de hand
Tja, net als dat jij aan de lopende band leugens aan het verspreiden bent over moslims en hun rituelen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:57 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Meki is even z'n enorme hekel aan Joden en aan Geert Wilders aan het tentoonspreiden èn met elkaar in verband aan het brengen.
Ik heb alleen de Joodse identiteit van Wilders vergelijkt met zijn afspraken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:57 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Meki is even z'n enorme hekel aan Joden en aan Geert Wilders aan het tentoonspreiden èn met elkaar in verband aan het brengen.
Nou, wijs mij die leugen dan eens. Voorlopig heb jij je weer eens klemgeluld.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja, net als dat jij aan de lopende band leugens aan het verspreiden bent over moslims en hun rituelen.
Oh de enige die zich hier klem heeft lopen lullen (en daarnaast ook nog eens aanzicht verliest) ben jij.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:03 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nou, wijs mij die leugen dan eens. Voorlopig heb jij je weer eens klemgeluld.
ik doe niks alleen vond ik dat talmoed uitspraken gelijk passen bij Geert Wilders zodat zij dat eindelijk kunnen zien dat ie met 2 maten meet. en dat ie een grote racist isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:09 schreef sp3c het volgende:
0w jij moet vooral zo doorgaan
ik deed niks fout ...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:15 schreef sp3c het volgende:
blablablabla bla blabla blablaaaat!
het doet totaal niet terzake en zodra er iemand in het nieuws komt die hetzelfde claimed mag je daar een topic over posten, als je in dat topic gelijk weer begint te jammeren dat alle joden heel de dag kinderen eten dan maak ik hem dicht
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:20 schreef Meki het volgende:
maak je ook een note voor Geert Wilders ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |