Politie zal daar vrij snel achterkomen. Je kan namelijk vrij snel de positie bepalen waarvan het gefilmd is. Als het een woonhuis is (wat gezien de omgeving) welvoor de hand ligt. Dan weet je dus ook wie er woont.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:28 schreef Insania het volgende:
[..]
Alle getuigen zijn opgeroepen bij de politie, deze meneer/mevrouw/tochtige koe is nog niet geweest.
Unknow Russian Soldier!quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:14 schreef Kjew het volgende:
[..]
Mag dat?! Is ook een steekpartij... in Rusland...
post t maar dan, vind t nog maar vaag zoquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:06 schreef Kjew het volgende:
[..]
Nou, ik kan nog wel een linkje posten waarin de hele actie te zien is... daar krijg je wèl een slappe maag van...![]()
Lees vorige posts eens! Het ging niet om DIT verhaal... gewoon een willekeurig google-filmpje...quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:39 schreef weasel85 het volgende:
[..]
post t maar dan, vind t nog maar vaag zo
"Ren" is wss niet tegen Pascal.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:11 schreef Piovan het volgende:
Ja sorry hoor, ik niet snap.
Dus die jongen wat in het begon valt is neergestoken, hij staat op en loop verder. En bovenop het dakje roept iemand REN.
wtf bbq
Geef eens link.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:26 schreef Bolter het volgende:
Moet zeggen dat ik het filmpje van een jongen die neergestoken wordt op een Brits station schokkender vond. Deze is voornamelijk vaag.
Zal even zien of ik 'm kan vinden, misschien kent iemand 'm hier nog wel?quote:
Komt waarschijnlijk door kutusers zoals dezequote:Op donderdag 1 februari 2007 13:29 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik ben geloof ik de enige, maar ik vind het absoluut niet kunnen dat het AD dit soort sensatie-filmpjes op z'n site zet. Als je de laatste minuten van een stervende man nodig hebt om kijkers te trekken ben je wat mij betreft echt een kutkrant.
quote:
Volgens mij is het bij de magneet in scheveningen. is zolang ik mij kan herinneren al een beruchte wijk in den ahag. http://www.youtube.com/watch?v=5KR-TK796Ak (dit is dan wel weer een leuke traditie)quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:32 schreef NietLullig het volgende:
die buurt ziet er ook niet bepaald fris uit....
Je bent niet de enige. Dit heeft alleen sensatiewaarde en voegt verder niets aan het verhaal toe. Aan de andere kant kan ik me goed voorstellen dat de familieleden en goede vrienden van deze jongen niet voortdurend met dit filmpje willen worden geconfronteerd. Zuivere sensatiejournalistiek, maar wat doe je er tegen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:29 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik ben geloof ik de enige, maar ik vind het absoluut niet kunnen dat het AD dit soort sensatie-filmpjes op z'n site zet. Als je de laatste minuten van een stervende man nodig hebt om kijkers te trekken ben je wat mij betreft echt een kutkrant.
Mweh, ik zet mijn geld op een jaar of 4-6. Het blijft Nederland en deze moord is echt niet zoveel erger dan al die andere waar die belachelijk lage straffen voor worden gegeven.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:58 schreef Chadi het volgende:
Wat een tering lui zijn het zeg en dan nog zo staan kijken hoe die jongen dood gaat...Voor dat gedrag alleen al zouden ze 15 jaar moeten krijgen.
Ik ken hem ook geen url. Die was echt schokkend inderdaadquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:30 schreef Bolter het volgende:
[..]
Zal even zien of ik 'm kan vinden, misschien kent iemand 'm hier nog wel?
edit:
kan 'm zo gauw niet vinden, volgens mij was het via mediaberichten die ik wel tegen kwam op Balham station oid.
misschien was deze meneer/mevrouw/tochtige koe wel bij iemand op visite daar en zit nu op school/werk oid en heeft geen idee van de hele consternatie ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:28 schreef Insania het volgende:
[..]
Alle getuigen zijn opgeroepen bij de politie, deze meneer/mevrouw/tochtige koe is nog niet geweest.
Dat zou natuurlijk ook iets te maken kunnen hebben met het feit dat dit praktisch altijd gezegt wordt van overledenen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:11 schreef ThaMadEd het volgende:
Ik heb gelezen dat het een goede jongen was. Helaas lijkt het wel alsof de goeden altijd het onderspit delven.
Plus dat een 'goede' eigenlijk per definitie nooit de dader is waardoor de 'slechte' het altijd heeft gedaan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:24 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat zou natuurlijk ook iets te maken kunnen hebben met het feit dat dit praktisch altijd gezegd wordt van overledenen.![]()
Lang leve de fatsoensnormen van het AD. Dat zou heet eerste zijn waar je aan moet denken, contact zoeken met de nabestaanden. Vieze riooljournalisten zijn het.quote:Dick van der Meer, lid van de hoofdredactie van het AD, zei donderdag in het NCRV Radio 1-programma MM-magazine dat hij geen toestemming heeft gevraagd aan de nabestaanden van het slachtoffer voor publicatie van het filmpje.
Van der Meer erkende in het programma dat er contact met de familie had moeten zijn.
Het AD heeft voorafgaand aan de publicatie van de video intern wel uitvoerig gediscussieerd. Uiteindelijk is besloten om het op de site te publiceren.
idioot!!..beetje meer respect tonen ja. Probeer je nou grappig te zijn met je domme opmerking? gezien je foto hoor jij ook thuis in een gekkenhuisquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:34 schreef Re het volgende:
owww ik lees het al, het was een psychiatrische patient.... ach mooi opgeruimd dan
Wel goed opletten, hij valt, blijft liggen, staat dan weer op, loopt verdwaasd naar de achterdeur, maar voordat hij deze open heeft gedaan zakt hij weer in elkaar.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:11 schreef Piovan het volgende:
Dus die jongen wat in het begon valt is neergestoken, hij staat op en loop verder. En bovenop het dakje roept iemand REN.
Steekpartij zie je denk ik ook niet veel aan, het mes gaat naar binnen en naar buiten en kleurt daarbij enigszins rood.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:41 schreef SunChaser het volgende:
Vond er niks schokkends aan te zien, ik zag geen steekpartij, alleen een valpartij
duhquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Steekpartij zie je denk ik ook niet veel aan, het mes gaat naar binnen en naar buiten en kleurt daarbij enigszins rood.
ooit wel eens van sarcasme gehoord enzo?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:50 schreef Insania het volgende:
[..]
Dus mag je ze maar doodsteken?
Trouwens, met juiste medicatie en begeleiding/behandeling loopt 't met de meeste gevallen nog goed af.
Half Nederland is psychiatrisch patient, met depressies e.d!
Hoe is dat nou, VMBO zwakstroom?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:42 schreef Reunity het volgende:
ik zie geen moord. ik zie niet eens een dooie..
kuttopic.
moeten we daar wakker om liggen dan? ik zie niet in waarom?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:50 schreef Re het volgende:
[..]
het zal de afstomping wel zijn van de hedendaagse sensatiezucht, och er gaat iemand dood op het filmpje, maakt het uit, boeit niet want je ziet geen bloed...
je weet toch dat die gozer aan het doodgaan is, maar ja dat is niet schokkend genoeg ...
tsja dat jij het normaal vind dat mensen elkaar doodsteken vind ik inderdaad ook schokkender dan het feit dat iemand dood wordt gemaakt omdat hij een vuilniszak van zijn eigen dak haaltquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:55 schreef Reunity het volgende:
[..]
moeten we daar wakker om liggen dan? ik zie niet in waarom?
als ik VMBO'er ben, dan ben jij analfabeet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:53 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Hoe is dat nou, VMBO zwakstroom?
Klopt, maar in dit soort gevallen zijn het wel vaak de goeden / normalen die het onderspit delven tegen de slechten / tokkies. Even heel zwart-wit geschetstquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk ook iets te maken kunnen hebben met het feit dat dit praktisch altijd gezegt wordt van overledenen.![]()
Maakt het gebeurde niet minder schokkend maar ik hecht nooit veel waarde aan dergelijke verhalen.
k ben blij dat ik iets voor je kan betekenen, wees gerust geschokt. tis een eer.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:56 schreef Re het volgende:
[..]
tsja dat jij het normaal vind dat mensen elkaar doodsteken vind ik inderdaad ook schokkender dan het feit dat iemand dood wordt gemaakt omdat hij een vuilniszak van zijn eigen dak haalt
Zoals ik eerder al aangaf, Pascal was geen heilige oid.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:57 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Klopt, maar in dit soort gevallen zijn het wel vaak de goeden / normalen die het onderspit delven tegen de slechten / tokkies. Even heel zwart-wit geschetst
Ik bedoelde niet de overbekende uitspraak: de goeden overlijden als eerst, die uiteraard niet waar is![]()
Hmm oke, dat neem ik van je aan aangezien ik hem niet kenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:00 schreef Insania het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al aangaf, Pascal was geen heilige oid.
Maar dit had ook niet gehoeven!
Feit:quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:02 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Hmm oke, dat neem ik van je aan aangezien ik hem niet kenMaar het lijkt me dat die buren nog wel een graadje erger waren
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |