whah ik stap er snel overheen hoor, je onverschilligheid is vast gemeend maar denk nou niet gelijk dat je een held bent, daar is iets meer voor nodigquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:58 schreef Reunity het volgende:
[..]
k ben blij dat ik iets voor je kan betekenen, wees gerust geschokt. tis een eer.
het is al goed,... je mag weer terug naar je onverschilligheidsnestjequote:Op donderdag 1 februari 2007 17:06 schreef Reunity het volgende:
ik hoef ook geen held te zijn, als ik maar een sterke indruk achterlaat.
Waarom kijk jij t filmje dan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:50 schreef Re het volgende:
je weet toch dat die gozer aan het doodgaan is, maar ja dat is niet schokkend genoeg ...
Oh mijn god, weer zo'n eentje.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:06 schreef Reunity het volgende:
Dat hoor je zo vaak, ook altijd bij mishandelingen enzo. Dat het al jaren is aangekaart, maar dat het nooit serieus is genomen. En dat soort stichtingen zit wel flinke subsidie te trekkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:04 schreef Insania het volgende:
[..]
Feit:
Er zijn 2 gezinnen verhuisd voor dit gezin, nadat Vestia (woningbouw) klachten niet serieus hadden genomen.
Ook had Pascal's moeder Marcella al diverse klachten bij Vestia neergelegd over desbetreffend gezin.
Zij woonden officieel niet eens in de woning, zij zitten daar 'illegaal' (ingeschreven op ander adres, maar daar wonen).
Vestia heeft de klachten nooit serieus genomen.
Nu wel, nu krijgt Marcella ineens urgentie, nieuw huis aangeboden, verhuis kosten vergoed.
Maar dat is altijd als het te laat is.
mij semi-stoer noemen maakt jezelf niet toffer hoor.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:09 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Oh mijn god, weer zo'n eentje.Gast, doe eens niet zo semi-stoer. Je bent helemaal niets, zal er ook nooit van komen ook als je zo doorgaat.
De inhoud van mijn pleepot maakt dagelijks meer indruk op me...quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:06 schreef Reunity het volgende:
Whehehe, omhooggevallen kneus.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:29 schreef Reunity het volgende:
toch ben ik blijkbaar interessant genoeg om op te reageren & zie ik geen commentaar op de inhoud van je pleepot. maar ik ben hier niet voor zelfverheerlijking.
het gaat me er dan ook niet om dat ik persoonlijk indruk op anderen maak, maar enkel mijn woorden.
en mensen zijn makkelijk te prikkelen met woorden.
Ga een topic over je leven openen ofzo. Hier gaat het over een moord.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:29 schreef Reunity het volgende:
toch ben ik blijkbaar interessant genoeg om op te reageren & zie ik geen commentaar op de inhoud van je pleepot. maar ik ben hier niet voor zelfverheerlijking.
het gaat me er dan ook niet om dat ik persoonlijk indruk op anderen maak, maar enkel mijn woorden.
en mensen zijn makkelijk te prikkelen met woorden.
thank god dat ik geen hond heb, dat zijn echt vieze beesten.quote:
oww ik dacht dat jij er al inlag...quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:50 schreef Reunity het volgende:
[..]
thank god dat ik geen hond heb, dat zijn echt vieze beesten.
Aan de ene kant kun je zeggen dat het sensatiezucht is, aan de andere kant heeft dit filmpje wel geleid tot veel discussie over de moord. Als je normaal in de krant leest dat er iemand is neergestoken, schenk je er waarschijnlijk niet veel aandacht aan. Het wordt soms al bijna als normaal gezien dat zulke dingen gebeuren. Nu staat iedereen er bij stil.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Geen. Puur sensatiezucht van het AD.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |