1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | Cuijk Albert Heijn donderdag 23-11 Drachten Albert Heijn vrijdag 24-11 Spijkenisse Albert Heijn zaterdag 25-11 Boxtel Albert Heijn zondag 26-11 Maassluis Albert Heijn dinsdag 28-11 Brunssum Albert Heijn donderdag 30-11 Rotterdam Albert Heijn XL zaterdag 2-12 Almere Albert Heijn XL maandag 4-12 Hoogvliet Albert Heijn XL dinsdag 5-12 Winschoten Albert Heijn woensdag 6-12 Den Haag Albert Heijn XL donderdag 7-12 Zaltbommel Albert Heijn vrijdag 8-12 Helmond Albert Heijn XL maandag 11-12 Eindhoven Albert Heijn XL maandag 11-12 Zoetermeer Albert Heijn XL woensdag 13-12 Hoogeveen Albert Heijn woensdag 13-12 Nijmegen Albert Heijn XL donderdag 14-12 Oss Albert Heijn vrijdag 15-12 Middelburg Albert Heijn zaterdag 16-12 Leeuwarden Albert Heijn zaterdag 16-12 |
3 weken van tevoren aan moeten vragen, gozerquote:Op donderdag 28 december 2006 22:05 schreef Koenz0r het volgende:
Moet morgen maar eens vragen wat onze omzet is geweest. was woensdag en vandaag vrij. ( Met veel moeite. vrijgekregen ) Morgen maar even de baas blij maken voor een vrij aanvraag voor 3 januari
Yupquote:Op woensdag 27 december 2006 23:51 schreef mrk_ het volgende:
[..]
Ken je vast Wija wel.. als je in AH dronten werkt?
Ik weet het, maar ik kan er niets aan doen dat ik een envelopje krijg van Defensie dat ik 3 januari onderzoek heb, als ik op vakantie zitquote:Op donderdag 28 december 2006 22:07 schreef MrManiak het volgende:
[..]
3 weken van tevoren aan moeten vragen, gozer
Reden 31: Gratis verstrekking personeelquote:Op donderdag 28 december 2006 22:06 schreef Koenz0r het volgende:
"Scant een van de veule leuke kassa meisjes met een terminal over de bips"
"Ooh, shit je moet afgeboekt worden, kom maar mee naar achter"
Man wat een slechte openingszin.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:06 schreef Koenz0r het volgende:
"Scant een van de veule leuke kassa meisjes met een terminal over de bips"
"Ooh, shit je moet afgeboekt worden, kom maar mee naar achter"
Maar ze diggen het wel. Mja om nou te zeggen dat die 16 jarige vmbortjes veel verstand hebbenquote:Op donderdag 28 december 2006 22:40 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Man wat een slechte openingszin.
vertel?quote:Op donderdag 28 december 2006 22:52 schreef highway101 het volgende:
¤ 1122 vers weggegooid in 30 minuten![]()
waaronder 40 gourmetschotels á 15 euro![]()
Ze zijn allemaal 16 FYIquote:Op donderdag 28 december 2006 23:00 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Maar ze diggen het wel. Mja om nou te zeggen dat die 15 jarige vmbortjes veel verstand hebben.
Troep die overwas van de zending van zaterdagmiddag, en woensdagochtend, met veel te korte codes. Waaronder 3 kratten van 23cm soepgroente, 2 kratten met peterselie etc. Dan gaat 't wel hard. En een hele zooi vlees dus.quote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 18:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Sommige dingen probeer ik nog wel op te vangen, maar dat is eigenlijk alleen als de klep al bijna beneden is. Zoals een kar met kratten waar vlees inzit. Maar goed ook dat ik die tegen hield anders konden we dat allemaal weer gaan opruimen en dat is ons gelukkig bespaard gebleven.
Leuk filmpje inderdaadquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:50 schreef Webgangster het volgende:
http://od01.smartcom.no/tomra/Van_consument_naar_recycler.wmv
Leuk interesenat filmpje voor de magazijn mensen onder ons of die embalage wel eens doen.....
Kwam hem tegen op uwsupermarkt
Heb je rechtermuisknop > doel opslaan als... gedaan ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:33 schreef MrManiak het volgende:
@Webgangster: Ik zie nu al 1 minuut lang dat logo van Tomra...
quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:23 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Heb je rechtermuisknop > doel opslaan als... gedaan ?
Buurmanquote:Op donderdag 28 december 2006 23:20 schreef -Dries- het volgende:
Niemand van AH Voorburg hier?
Anyway, ik dus, AH voorburg, afdeling Vers.
Ik ookquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:55 schreef Ace1 het volgende:
Moet over uurtje beginnen... ben brak.. pfuh.
Half 9 stoppen? Hier zijn de meeste AH's gewoon tot 22.00 uur open.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:12 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Ik ooktot half 9 en dan stoppen we ermee en dan gaan we denk ik nog wat nadrinken
![]()
Potverdomme, niet weerquote:
9quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:38 schreef o-fiel het volgende:
Heel Den Haag (Noord iig) is tot 10 uur open. Je lacht je dood hoeveel klanten er na 9 uur nog komen...
Yo, werkte jij toevallig vrijdag rond de klok van 16 uur?quote:Op donderdag 28 december 2006 22:40 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Man wat een slechte openingszin.
Nee. Deze week alleen vandaag van 13.00-18.00 ivm stage de rest van de week.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:45 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Yo, werkte jij toevallig vrijdag rond de klok van 16 uur?
Zelfde als bij ons vanmiddag!quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:24 schreef -Sum- het volgende:
t was echt belachelijk druk vanmiddag bij onshet begon best rustig vanaf 8 uur, ook door het slechte weer maar vanaf 12 uur was het echt los!
rond half 3 stonden de rijen tot aan het midden pad, bijna nog verder dan met kerst
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:26 schreef Clauw het volgende:
[..]
Zelfde als bij ons vanmiddag!
Alle kassa's waren open (12) en de rijen werden maar langer! Daarna gewoon druk.![]()
En bij ons natuurlijk ookquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:04 schreef Ace1 het volgende:
Bij ons was het vanmiddag ook belachelijk druk.
Ik heb geen flauw idee hoe het hier was. Ben al een week vrij. Hoef dinsdag pas weer.quote:
Wat kunnen ze met die informatie ?quote:Op zondag 31 december 2006 11:01 schreef Atlasvlinder het volgende:
Zouden we hier wel omzetcijfers moeten publiceren. De spionnen van 'Jumbo & Co' lezen ook mee (evenals HK Zaandam).
Vast geen foto of wel ?quote:Op zondag 31 december 2006 21:08 schreef Troel het volgende:
Lieve mensen, voor een vriend van mij heb ik een speciale vraag. Een tijd geleden verkochten de AH-winkels van die grote pluchen honden.
Om een lang verhaal kort te maken, we zoeken naar (het liefst de donkerbruine variant) zo'n hond. De klantenservice van de AH kon helaas niet helpen en ook de leverancier had niets meer. Zouden jullie willen kijken of er nog bij jullie in de winkel (of in het magazijn) of waar dan ook nog van deze honden zijn?
Jullie zouden er mij, deze vriend en een voor hem speciaal persoon erg blij mee maken!
x2quote:Op maandag 1 januari 2007 00:45 schreef highway101 het volgende:
null
Net zo mooi? Dan is er toch geen uitdaging.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:29 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Hier sluit ik me geheel bij aan. Dat het net zo'n mooi AH jaar mag worden als 2006
quote:Op maandag 1 januari 2007 14:03 schreef SilverBullet het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar alle!
Desondanks, mocht iemand nog iets tegenkomen, ik hoor graag!!!quote:Op maandag 1 januari 2007 00:26 schreef SHERMAN het volgende:
Dat was een op=op actie. Net voor Sinterklaas, volgens mij de zelfde week als die Sinterklaas wuppen. Vrees dat het erg lastig gaat worden om die nog te vinden..
Ik zal voor je kijken, maar geef het weinig hoop..quote:Op maandag 1 januari 2007 19:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Desondanks, mocht iemand nog iets tegenkomen, ik hoor graag!!!
Foto volgt morgen als het goed is, meneer is nu niet thuis helaas
Ik vind het al super dat je wil kijkenquote:Op maandag 1 januari 2007 19:03 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik zal voor je kijken, maar geef het weinig hoop..
Ik zal morgen ook even tussen onze restanten kijken, en even informeren bij onze 6 andere filialen.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:03 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik zal voor je kijken, maar geef het weinig hoop..
Jullie zijn superquote:Op maandag 1 januari 2007 20:11 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
Ik zal morgen ook even tussen onze restanten kijken, en even informeren bij onze 6 andere filialen.
Een lotgenoot!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:37 schreef ReMcOrE het volgende:
en toen was de vakantie weer voorbij, en toen zat ik weer op stage...dus worden de werkdagen beperkt tot alleen op zaterdag
bij VPRO Digitaal / 3VOOR12 en ik moet nog tot half aprilquote:
wat doe je daar dan?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:50 schreef -Sum- het volgende:
bij VPRO Digitaal / 3VOOR12 en ik moet nog tot half april
ik maar 4 uurtjes op zaterdagquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:50 schreef -Sum- het volgende:
nu met de stage kan ik elk extra'tje goed gebruiken want van die 6 uur op zaterdag hoef ik het niet te hebben![]()
Voor digitaal beheer ik alle apparatuur qua camera's en laptops voor opnames voor internet en voor 3VOOR12 ben ik productie assistente dus ondersteunend waar nodig is bij promotie campagnes en administratie e.d.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat doe je daar dan?
[..]
ik maar 4 uurtjes op zaterdagkrijg wel redelijke stagevergoeding, dus dat zit wel goed
(owja, heb ook nog altijd flinke duit aan StuFi
)
Ik hoef nog maar 2 weken met deze week erbij.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:02 schreef ReMcOrE het volgende:
zo kun je het idd noemen blrrrt...waar loop je stage dan? (ik hoef trouwens nog maar 5 weken, deze meegerekend)
maximale lening? dan is het wel een hoop ja. ik heb heel even bijgeleend in het begin van de stage maar weer stopgezet omdat ik genoeg gespaard had en winstuitkerijg kreeg etc. nu is de schuld niet noemenswaardig.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:13 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb maximale aan StuFi, heb 16 uur per periode bij AH en stagevergoeding gaat geen belasting vanaf (heb loonheffingskorting toe laten passen op stage, daarna kan ik het gewoon weer terugzetten), dat gebeurt bij AH-loon. en stagevergoeding is dus gewoon de volle mep
tsja dan is het persoonlijk wat maximaal is hequote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:53 schreef ReMcOrE het volgende:
ik leen niks, gewoon normale en aanvullende beurs aangevraagd...
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:59 schreef highway101 het volgende:
Zooitje vanochtend
misschien is het morgenvroeg wel weer een zooitje, als jouw bestelling binnen gaat komenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:59 schreef highway101 het volgende:
En ik heb de AGF voor ´t eerst besteld, ben benieuwd. Mocht ook wel eens na een paar jaar verkoper B![]()
ik sta op inwonend, ouders werken beide niet, dus vandaar dat ik de max. voor inwonend krijg, paar euro onder de 300 per maandquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:58 schreef -Sum- het volgende:
[..]
tsja dan is het persoonlijk wat maximaal is heaanvullende beurs is bij iedereen anders.
maximale stufi (ik ken er genoeg die dat doen) is rond de 800 ofzo. die wonen op kamers en lenen maximaal bij. WANT lenen bij de IBG is zoooo voordeling![]()
je carriere met 30.000 euro schuld beginnen is alleen een beetje jammer
Nou, je kan op twee manieren bestellen. Veel van mijn collega's doen "natte-vingerwerk", gewoon op hun gevoel bestellen, of op cijfers en voorraden bestellen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
misschien is het morgenvroeg wel weer een zooitje, als jouw bestelling binnen gaat komen![]()
![]()
tijdigheid was bij vrijwel alle DC's ook niet bestquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:38 schreef SilverBullet het volgende:
Fucking leeg was de winkel, niet normaal.
"Wegens transport problemen hebben wij op dit moment een beperkt assortiment, onze excuses voor het ongemak." Hing op een tiental briefjes door de winkel heen.quote:
Zo erg was t nou ook weer niet bij ons.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:15 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
"Wegens transport problemen hebben wij op dit moment een beperkt assortiment, onze excuses voor het ongemak." Hing op een tiental briefjes door de winkel heen.
Waren er serieus zulke problemen op de DC's?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:15 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
"Wegens transport problemen hebben wij op dit moment een beperkt assortiment, onze excuses voor het ongemak." Hing op een tiental briefjes door de winkel heen.
Mja, vracht was gewoon op tijd.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:17 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Waren er serieus zulke problemen op de DC's?
Iemand enig idee wat er precies aan de hand was dan?
Op alle DC's was de tijdigheid matig tot slecht, zowel bij HB als Vers, zo was te lezen op het winkelwebbericht.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:17 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Waren er serieus zulke problemen op de DC's?
Iemand enig idee wat er precies aan de hand was dan?
Foto's zijn een half uur voor sluitingstijd genomen, en dus een half uur voor het vulteam begint.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:17 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Zo erg was t nou ook weer niet bij ons.Vulling was wel normaal gekomen volgens mij, alleen hadden we te weining mensen om het te kunnen vullen.
Vers reed op schema hier anders.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:19 schreef highway101 het volgende:
[..]
Op alle DC's was de tijdigheid matig tot slecht, zowel bij HB als Vers, zo was te lezen op het winkelwebbericht.
Bij een XL heb je altijd de meeste kans aangezien die het complete AH-assortiment voeren en een 5 niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:28 schreef Aapieneu het volgende:
Ik moet snel antwoord hebben:
biij welke AH heb ik de meeste kans op rozenwater óf rozensiroop: een XL of een type-5?
De winkels zijn al dichtquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:28 schreef Aapieneu het volgende:
Ik moet snel antwoord hebben:
Variant op rozen als kadootje?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:40 schreef SHERMAN het volgende:
Waar heb je dan rozensiroop voor nodig? Aardbeien en slagroom is beter hoor.
Zo zag het er zaterdag bij ons uit, maandag ochtend werd alles weer bijgevuldquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:15 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zaandam alleen HB, systeemstoring was de oorzaak, eerste bbericht was 2 uur te laat, daarna 70-90 min, er vervolgens was hij maar 60 min te laatquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:19 schreef highway101 het volgende:
[..]
Op alle DC's was de tijdigheid matig tot slecht, zowel bij HB als Vers, zo was te lezen op het winkelwebbericht.
iemand??quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:50 schreef -Sum- het volgende:
praktische vraag: weet iemand wanneer we weer personeelskorting krijgen? want meestal wordt er in het begin van het nieuwe jaar een periode overgeslagen toch?
okeej dus we KRIJGEN het in periode 2, dan zit er nu dus een extra maand tussen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:58 schreef AH-Hamster het volgende:
De korting over kwartaal 4 van 2006 wordt uitbetaald met salaris van periode 1, betaaldatum 25-01-2007
Het viel reuze mee. Ik had een mooie bestelling gemaaktquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
misschien is het morgenvroeg wel weer een zooitje, als jouw bestelling binnen gaat komen![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:51 schreef SHERMAN het volgende:
A53? Kwam ik gister ook tegen inderdaad.
Waarom niet? Bang voor muizenvallen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:11 schreef ReMcOrE het volgende:
hamsters komen niet bij ons in de winkel
weet niet, zag ons filiaal niet op de lijst staan (8768)...andere filiaal van onze eigenaar (dacht 8683, Helmerhoek Enschede) krijgt wel zo'n bezoekjequote:Op woensdag 3 januari 2007 16:20 schreef highway101 het volgende:
[..]
Waarom niet? Bang voor muizenvallen?
Ik heb ze niet gezien de afgelopen weken/maanden bij ons in het filiaal.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:31 schreef Troel het volgende:
Wil de vrouw van je chef het ding verkopen
3e bericht van mij in de laatste 4 van dit topicquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:31 schreef Troel het volgende:
Wil de vrouw van je chef het ding verkopen
ik ook niet. Vraag me af of we die beesten uberhaupt hebben gehad. Kan ze me niet herinneren.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:34 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gezien de afgelopen weken/maanden bij ons in het filiaal.
Ik heb begrepen rond sinterklaas ofzo, maar of dat echt zo is?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
3e bericht van mij in de laatste 4 van dit topicen nee Troel, denk dat ze niet wil verkopen, Chef is ook beetje een sloom figuur, praat nauwelijks...
en is volgens mij ook al best lang geleden dat ze er lagen, heb niet echt een tijdsbestek in gedachten (half jaar ofzo???)
nou, ik weet wel cker dat het eerder voor of in de zomervakantie was, ipv met sinterklaas (en dat weet ik wel ckerquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:36 schreef Troel het volgende:
Ik heb begrepen rond sinterklaas ofzo, maar of dat echt zo is?
we krijgen toch 18-01-2007 weer loon ? periode 13?quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:58 schreef AH-Hamster het volgende:
De korting over kwartaal 4 van 2006 wordt uitbetaald met salaris van periode 1, betaaldatum 25-01-2007
Ik blijf toch iedere keer stomverbaast over het feit hoeveel sfeer de winkel in die tijd nog uitstraalde. Overal die borden met leuzen, kistjes op de wijnafdeling, manden bij deli/kaas, geen overweldigende promo waar je ziek van wordt, een slagerij, een pan,........quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:06 schreef blrrrt het volgende:
Voor degene die hem de eerste keer niet hebben gezien (en misschien voor in de OP):
http://www.youtube.com/watch?v=7KPdhfV-cag
Ze waren beide periodes in de aanbieding. Bij ons filiaal zijn ze ook allemaal uitverkocht.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:42 schreef Troel het volgende:
Het was laatste week november hoor ik uit betrouwbare bron
Zou het per AH kunnen verschillen?
de 17e zelfs. maar wat bedoelt ie met BETAALdatum 25/1? als het dan berekend wordt zit het bij het loon van periode 1 dus in feb... (dacht ik daarom)quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:11 schreef mrk_ het volgende:
[..]
we krijgen toch 18-01-2007 weer loon ? periode 13?![]()
Had het zelf niet beter kunnen zeggen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:03 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Ik blijf toch iedere keer stomverbaast over het feit hoeveel sfeer de winkel in die tijd nog uitstraalde. Overal die borden met leuzen, kistjes op de wijnafdeling, manden bij deli/kaas, geen overweldigende promo waar je ziek van wordt, een slagerij, een pan,........
Dat mis ik nog wel het meeste aan die goede ouwe tijd, toen we nog een échte supermarkt waren. Niet alles zakelijk, maar juist sfeer / gezelligheid. Toen straalde (onze) ah warmte uit, daar kwam de klant toen voor.....![]()
Niet huilen piemol/verrader, werken zul je!quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:33 schreef Justinn het volgende:
Vannacht maar 2 uurtjes geslapen.![]()
Vanochtend van 7 tot 13 gewerkt.![]()
En straks weer van 20 tot 22.![]()
Kortom: Ik heb er zin in.![]()
Ik heb btw in 3 nachten net 10 uur geslapen dus je hebt niet te klagen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:33 schreef Justinn het volgende:
Vannacht maar 2 uurtjes geslapen.![]()
Vanochtend van 7 tot 13 gewerkt.![]()
En straks weer van 20 tot 22.![]()
Kortom: Ik heb er zin in.![]()
Brood afdeling is bijna verleden tijd hoor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Niet huilen piemol/verrader, werken zul je!
Enige mooie aan brood zijn de vrouwelijke collega's, sommige dan, en het etenquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:44 schreef Justinn het volgende:
[..]
Brood afdeling is bijna verleden tijd hoor.
Heb alleen maar ff tijdelijk geinfiltreerd daarzo.![]()
Niet op donderdagochtendquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Enige mooie aan brood zijn de vrouwelijke collega's, sommige dan, en het etenVerders is vers de baas.
Ach, anders is René er toch nog.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:52 schreef Justinn het volgende:
[..]
Niet op donderdagochtend![]()
Daarom kap ik ermee.![]()
Sorry.. Heb al wat leuks op het oog.. Vrouwelijk.. En vers..quote:
Vers... in welk zinsverband bedoel je dat?quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:00 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Sorry.. Heb al wat leuks op het oog.. Vrouwelijk.. En vers..
Jonger dan Rene?quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:01 schreef Justinn het volgende:
[..]
Vers... in welk zinsverband bedoel je dat?![]()
Dan is het goed. Je noemt zeker geen namen van het volgende slachtoffertje die je op het oog hebt hierzo?quote:
Wordt vanavond weer 11 uur dus, omdat jouw prioriteiten ergens anders liggen dan.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:22 schreef SHERMAN het volgende:
Slachtoffer?! Het is een hele eer voor haar juist.![]()
Ze is er vanavond.
Hehe, let op je woorden, zuivel zit er 8/10 keer op tijd in als ik er ben de laatste tijdquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:25 schreef Justinn het volgende:
[..]
Wordt vanavond weer 11 uur dus, omdat jouw prioriteiten ergens anders liggen dan.![]()
Niet als je op vlees staat.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:46 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hehe, let op je woorden, zuivel zit er 8/10 keer op tijd in als ik er ben de laatste tijdWees eerlijk.
Vlees ook! Die keer voor kerst zat gewoon alles tegen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:48 schreef Justinn het volgende:
[..]
Niet als je op vlees staat.![]()
Maar als je op zuivel staat wel ja.![]()
Dat wordt bij ons juist stil gehouden, om te voorkomen dat er drank de bus in gaat, of er van te voren gedronken wordt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:40 schreef Ace1 het volgende:
Het AH WW eindfeest is in de jaarbeurs Utrecht... Alleen drank 16+ en ook ALLEEN maar tijdens het buffet (dat 1 uur en een kwartier duurt).
Dat wordt dus flink tanken in de bus
En wie was er als 2de klaar?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:56 schreef Justinn het volgende:
Best lekker gewerkt daarnet.![]()
19.30 begonnen, 21.30 klaar.
Ik ja.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:06 schreef Justinn het volgende:
[..]
SHERMAN![]()
toch?![]()
En wie was er bijna als laatste klaar?![]()
Altijd als ik op panklaar sta, is zuivel als laatste klaar lijkt het wel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:08 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik ja.
Zuivel, maar daar stond ik vanavond niet.
Ik een zuiveljostie?! Nooit!quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:13 schreef Justinn het volgende:
[..]
Altijd als ik op panklaar sta, is zuivel als laatste klaar lijkt het wel.![]()
Vroeger ( 1 jaar terug ofzo) ging dat beter op donderdag met drie man,
toen jij en ik ook nog zuiveljosti's waren.![]()
Zat ja.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:21 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik een zuiveljostie?! Nooit!
We hebben ze helaas nog wel.
Nee, man, gewoon ons meer uren geven.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:24 schreef Justinn het volgende:
[..]
Zat ja.
En aangezien er veel mensen weg gaan de laatste tijd (vandaag was er weer 1 voor het laatst), zullen er wel weer snel nieuwe mensen worden aangenomen als straks de nieuwe winkel klaar is.![]()
De oude VM wilde dat niet ivm school en zo. Misschien denkt de nieuwe VM daar anders over.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:32 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nee, man, gewoon ons meer uren geven.Terug naar 5 avonden in de week.
Alles beter dan nieuwe josties..
Voorraden die niet kloppen? Hoe herkenbaar.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:35 schreef Renesite het volgende:
Vandaag stond de hele koeling vol!!!! 2.5 karren restanten, 4 nieuwe... En nog zat alles niet goed (er is dus vandaag wél geteld. En néé! Niets klopte
)
Toch alles er in in een kleine 2 uur. Daarna nog ff 20 minuten gespiegeld![]()
Zaterdag, ben ik er ook altijd.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:37 schreef Justinn het volgende:
[..]
De oude VM wilde dat niet ivm school en zo. Misschien denkt de nieuwe VM daar anders over.![]()
Ik zou opzich ook wel extra avondje willen werken (dinsdag of zaterdagavond erbij).
Slagroom klopte niet. Optimel niet...Geen banaan luchtige vla? Melk klopte niet. Téveel 0% vet yoghurt... Moet ik door gaanquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:38 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Voorraden die niet kloppen? Hoe herkenbaar.
Ja, op diepvries werden dat op het laatst gewoon altijd 3 containers (= cel volquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:38 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Voorraden die niet kloppen? Hoe herkenbaar.
Om te janken inderdaad.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Slagroom klopte niet. Optimel niet...Geen banaan luchtige vla? Melk klopte niet. Téveel 0% vet yoghurt... Moet ik door gaan
Als iedereen die de diepvries deed nou ook nog leerde stapelen. Want onze stagair maakt daar ook een potje van.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:42 schreef Justinn het volgende:
[..]
Ja, op diepvries werden dat op het laatst gewoon altijd 3 containers (= cel vol). Ik heb verschillende keren de cel helemaal vol moeten proppen. Totdat we voorraad check gingen doen van ALLE retouren en nu is het veel minder.
![]()
Op het verkeerde moment geteld? Hier zijn ze daar als de dood voor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Slagroom klopte niet. Optimel niet...Geen banaan luchtige vla? Melk klopte niet. Téveel 0% vet yoghurt... Moet ik door gaan
Maar maandag dinsdag en woensdag ishet altijd een potje. Ik wil niet veel zeggen, maar op Donderdag hebben we altijd 1 kar restant. 1 kar met wat kratjes en 1 met aktie.quote:
3 pakken teveel karnemelk. 2 pakken 0% yoghurt. Téveel triotoetjes. Optimel loopt nu weer redelijk. Maar voornamelijk overal te weinig van.. Het was echt om te janken toen we om half 5 de vloer opliepen. Leegverkoopquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:50 schreef highway101 het volgende:
[..]
Op het verkeerde moment geteld? Hier zijn ze daar als de dood voor.
Bijvoorbeeld, je hebt de EAB al binnen (voorraad is technisch al ingestuwd), maar fysiek komt het pas wat later binnen (de daadwerkelijke aflevering). Dan zie jij van hey: er zijn 15 pakken halfvolle melk 0,5 ltr in de voorraad, terwijl er maar 7 in de winkel zijn. Jij past dan de voorraad aan, en vervolgens besteld het systeem bij, terwijl even later de andere 8 binnenkomen. Als je dat teveel doet heb je met een beetje pech van de meeste artikelen een colli teveel.
Gewoon even bij voorraad opbouw kijken dusquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:50 schreef highway101 het volgende:
[..]
Op het verkeerde moment geteld? Hier zijn ze daar als de dood voor.
Bijvoorbeeld, je hebt de EAB al binnen (voorraad is technisch al ingestuwd), maar fysiek komt het pas wat later binnen (de daadwerkelijke aflevering). Dan zie jij van hey: er zijn 15 pakken halfvolle melk 0,5 ltr in de voorraad, terwijl er maar 7 in de winkel zijn. Jij past dan de voorraad aan, en vervolgens besteld het systeem bij, terwijl even later de andere 8 binnenkomen. Als je dat teveel doet heb je met een beetje pech van de meeste artikelen een colli teveel.
en alleen alcohol bij het eten!quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:59 schreef -Glenn- het volgende:
In vorige topic was er een vraag over het feest van de WK, hier het antwoord.
Zondag 21 januari in de jaarbeurs in Utrecht. (was Rosmalen)
Begin 15:15
Einde 20:15
Er zijn activiteiten te doen, maar geen onderlinge competitie.
Dat doen wij heel vaak, sappen, chips bier en dergelijke op HB en vers sowieso. tijd over? tellen, tellen, en nog eens tellen daar wordt het alleen maar beter van (als je tenminste laat tellen door mensen die rustig zijn en netjes en kunnen tellen, helaas is dat voor sommigen binnen AH nog moeilijk)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:36 schreef kmaestro het volgende:
afgelopen zaterdagavond was ik al om 6 uur klaar met al het zuivel, alles was gevuld. Heb ik maar de hele zuivel geteld. Zo'n 500 producten volgens mij
Nu moeten we genoeg drinken van te voren om de tijd tussen binnenkomst en buffet te overbruggen, en tijdens het buffet genoeg drinken om het tot het einde vol te houdenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:04 schreef tita_tovenaar het volgende:
[..]
en alleen alcohol bij het eten!
Mens! Wat miep jequote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:48 schreef -Sum- het volgende:
morgen 10-17
ik heb een 6 uren-contract, krijg ik een 1x een uur onbetaald pauze, ben ik nog de hele dag kwijt
heb ik liever zoals de afgelopen weken 8-14, vroeg klaar, 6 uur gewerkt en 2 keer (doorbetaald) koffiepauze.
ik troost mezelf maar met de gedachte dat ik nu enigzins uit kan slapen
Volgens mij heb je dan een half uur onbetaald..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:48 schreef -Sum- het volgende:heb ik liever zoals de afgelopen weken 8-14, vroeg klaar, 6 uur gewerkt en 2 keer (doorbetaald) koffiepauze.
Moah op kassa zetten ze je er tot 14.30 op. snap jequote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:56 schreef highway101 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan een half uur onbetaald..
Daarom hielp ik daarnet ook mee op Zuivel.Iemand die zich op het laatste moment heeft ziekgemeld.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:04 schreef morgane het volgende:
wtf, stond gisteren van 18-22:45 als enige vakkenvuller op health&beauty/cookshoper stond verder nog maar 1 iemand op de planning en die meldde zich ziek...héél handig als er 500 colli vulling voor mn afdeling binnen komt rijden
is uiteraard niet afgekomen
![]()
wij verzamelen gewoon wat eerder in het filiaal om wat voor te drinken!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:52 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Nu moeten we genoeg drinken van te voren om de tijd tussen binnenkomst en buffet te overbruggen, en tijdens het buffet genoeg drinken om het tot het einde vol te houden![]()
nee LULquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mens! Wat miep je!
10 tot 17 is zooo relaxt![]()
10 tot 12 ff kassatje.
12 tot 13 pauzeje bent niet moe,dus het is voornamelijk relaxen.
13 tot 17 werken mét een kwartier pauze. Tres simpa
Simpel: Je hebt er recht op. Klaar als een klontje einde verhaal. Anders ga je gewoon een kwartier eerder weg. Tres simpa.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:06 schreef -Sum- het volgende:
[..]
nee LUL
ze doen het natuurlijk wel zo dat je van 13 tot 14 moet eten zodat je smorgens EN smiddags geen recht heb op koffiepauzemaar je bent wel een uur langer aanwezig voor het zelfde geld, snappie? en als je al 40 uur stage hebt gelopen is die 6e dag al lang genoeg
Jeweetsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:52 schreef robbedoush het volgende:
morgen 8 tot 1 op (hopelijk) zuivel
zuivel is echt chillend
wie gaan er allemaal naar dat AH feestquote:
Weinigquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:15 schreef robbedoush het volgende:
wij hadden in de kerstperiode 352k in die week
we hadden ook voor omzet een 10
dude zuivel is sjillend, altijd met 3 man erop sjillen in 1 uur alle restanten gedaan, pauze houden, spiegelen en tegen de tijd dat vracht er is naar huis gaanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:22 schreef Ace1 het volgende:
Zuivel is echt a-relaxt... wij zetten altijd de groentjes op die afdeling....
@rebbedoush.. ik ga naar het feest
Midden in het centrum hebben ze ook mindere omzetquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:24 schreef robbedoush het volgende:
Maar jij werkt vast in de grootste in de provincie Groningen, wss ook midden in het centrum.
Mijn Albert Heijn is net nieuw (nou nieuw, locatieverandering), ligt niet midden in een centrum maar in een gewoon buurtje en is ook niet even groot als bijvoorbeeld de ubergrote Albert Heijn in zaandam
Dacht het nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:25 schreef robbedoush het volgende:
[..]
dude zuivel is sjillend, altijd met 3 man erop sjillen in 1 uur alle restanten gedaan, pauze houden, spiegelen en tegen de tijd dat vracht er is naar huis gaan
oh, en miss zie ik je wel op het podium muaha
ken je eindelijk nagaan hoe chill zuivel bij mij is s oachtendsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Midden in het centrum hebben ze ook mindere omzetWij zitten rondom 2 / 3 nieuwbouw wijken midden in een volksbuurt
![]()
Verder zijn wij zeker niet de grootste in de stadDat is De Weijert geloof ik. VVO moet ik eens om gaan vragen.
[..]
Dacht het nietWij hebben altijd de zuivel allang binnen.
In 1 uur de restanten? Traaaaag!!!!
Wij 1 grote kar vol. Na een avond. en soms wat actierestanten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:52 schreef Ace1 het volgende:
Als ik de hele dag in m'n 1tje op AGF sta, doe ik soms zuivel restanten ff tussendoor. Zijn meestal 5 23cm kratten ofzo.
Die nieuwe sm is inmiddels alweer weg, hebben weer een nieuwequote:Op woensdag 8 november 2006 16:34 schreef __Kirstenn het volgende:
Ik zei vorige topic dat mn vm weg gaat maar is mn sm
Gaat snel daar.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:16 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
Die nieuwe sm is inmiddels alweer weg, hebben weer een nieuwe
Nee je hebt recht op 10 minuten pauze als je 4 uur aan één stuk werkt. en we hebben dat zelfs tot aan de SM nagevraagd.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Simpel: Je hebt er recht op. Klaar als een klontje einde verhaal. Anders ga je gewoon een kwartier eerder weg. Tres simpa.
Wij hebben een pauze rooster hangen in de kantine. Daar staat dat wanneer je van 10 tot 17 werkt recht hebt op 1 uur en 1 kwartier.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:44 schreef -Sum- het volgende:
[..]
Nee je hebt recht op 10 minuten pauze als je 4 uur aan één stuk werkt. en we hebben dat zelfs tot aan de SM nagevraagd.
dus 5,5 uur is één koffiepauze, 6 uur is twee koffiepauzes, 2x3 uur is geen koffiepauze.
Wil niet lullig zijn, maar houdt je dat wel goed in de gaten? R&R berekent namelijk bij een tijd van 8-14 1xkoffiepauze en 1x30 min pauze.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:48 schreef -Sum- het volgende:
morgen 10-17
ik heb een 6 uren-contract, krijg ik een 1x een uur onbetaald pauze, ben ik nog de hele dag kwijt
heb ik liever zoals de afgelopen weken 8-14, vroeg klaar, 6 uur gewerkt en 2 keer (doorbetaald) koffiepauze.
ik troost mezelf maar met de gedachte dat ik nu enigzins uit kan slapen
Inderdaad zeg wat een prut die Clemenules, deze Clemenvilla's zijn veel beter. Gelukkig was er 50% vergoeding van 't DC.quote:
dat is al heel raar want de koffiepauzes zijn al een tijd geleden verkort naar 10 minutenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij hebben een pauze rooster hangen in de kantine. Daar staat dat wanneer je van 10 tot 17 werkt recht hebt op 1 uur en 1 kwartier.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:19 schreef Renesite het volgende:
VERKORT? Wat een dikke vette bullshit! Ik werk van 12 tot 17. Vooraf heb ik alleen ontbeten (chronisch luiheid) en om 5 uur avond. In die 5 uur wil ik 2 kaiserbroodjes wel wegwerken met een flesje icetea. Wanneer haal ik dát dan op? Dat doet bijna iedereen altijd in die kwartier. Dat word dus chaos. Daarmee verplicht je in die zin de werknemer 15 min voor tijd er zijn, aangezien je óók al 5 minuten voortijd op de vloer moet zijn. Beetje dubbel
Heej ik zeg alleen dat we dat in heel ONS filliaal zo geregeld hebben, we dit nagevraagd hebben bij de SM en vooral bij de kassa dit soort dingen strikt gevolgd worden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:31 schreef Renesite het volgende:
ik ga het eens uitzoeken, wij hebben een pauze planning hangen, ik meld me
never nooit niet dat ik ooooit 5 uur zou gaan werken. Dat is toch onmenselijk? 5 uur werken met 10 minuten. Wij mogen dan even ietssssie langer dan dat kwartier.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:36 schreef -Sum- het volgende:
[..]
Heej ik zeg alleen dat we dat in heel ONS filliaal zo geregeld hebben, we dit nagevraagd hebben bij de SM en vooral bij de kassa dit soort dingen strikt gevolgd worden.
één van de redenen dat ik naar een andere afdeling willijkt af en toe net militair regiem
![]()
tuurlijk. ik doe dat ook. af en toe naar het toilet en dan snel ff wat water drinken, anders droog ik uitquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
never nooit niet dat ik ooooit 5 uur zou gaan werken. Dat is toch onmenselijk? 5 uur werken met 10 minuten. Wij mogen dan even ietssssie langer dan dat kwartier.
Valt het jullie op dat er dan tegenwoordig meer naar de wc toe gaan?
Tering...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:41 schreef -Sum- het volgende:
[..]
tuurlijk. ik doe dat ook. af en toe naar het toilet en dan snel ff wat water drinken, anders droog ik uitwe mogen namelijk sinds kort ook geen flesjes water meer op de afdeling hebben tenzij we daar die dag nadrukkelijk toestemming voor hebben gevraagd
en wel 5 minuten van te voren blijven melden maar als we 5 voor overgenomen worden moeten we klusjes gaan zoeken om de 5 minuten vol te maken![]()
onze laatste kassa avond was echt zoooo![]()
uhuquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tering...
5 voor ben je er niet? Word je omgeroepen, en je krijgt een preek.
Moet je naar de wc? moet je ff bellen, maak er alleen geen sport van - Anders komt H. naar je toe om te vragen wat in flippinname met je blaas aan de hand is.
Heb je eens last van je rug, okay. Ook niet te vaak,anders gaat H. dus vragen wat er met je rug is.
Die pauzes zijn 15 min, wél inclusief heen en weer lopen.
Moet je eens een keer vroeg weg (afspraak ofzo) dan is 't okay. Sluiten ze je ffff iets eerder.
Kan je door een doktersafspraak niet op tijd komen? Dan mag je wel ff een half uurtje later kunnen komen.
Het is bij ons schijnbaar relext
RSVP? Que?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:47 schreef -Sum- het volgende:
[..]
uhuBij ons kijken ze in RSVP/elektrisch journaal hoe laat je bent afgemeld want dan kunnen ze je na 10 minuten terug roepen. ik heb smorgens vaak zin in koffie en dan moet ik echt gloeiend hete koffie weg zien te krijgen binnen 10 minuten.
![]()
ja of SRVP? staat onder in bij het toepassingenscherm op de computer. daar kan je alle bonnen terug vinden, voor gemiste bonuskorting of een printfout etc. maar dus ook zien wanneer iemand aanmeld/afmeld.quote:
O my hell...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:02 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ja of SRVP? staat onder in bij het toepassingenscherm op de computer. daar kan je alle bonnen terug vinden, voor gemiste bonuskorting of een printfout etc. maar dus ook zien wanneer iemand aanmeld/afmeld.
SRVP is het denk ik...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:04 schreef Troel het volgende:
RSVP staat wel eens op trouwkaarten dat men door moet geven of men komt.
we waren er al uit hoor, dank jequote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:04 schreef Troel het volgende:
RSVP staat wel eens op trouwkaarten dat men door moet geven of men komt.
ach het ergste is nog dat je er zelf ook op gaat letten als je op de balie staat, omdat het bij jou ook gebeurdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
O my hell...
Wat een tiefus zooi bij jou
Dat weiger ik dan simpel weg.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:10 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ach het ergste is nog dat je er zelf ook op gaat letten als je op de balie staat, omdat het bij jou ook gebeurd![]()
Idd.. de clemenvilla's ownen.. Eind van de morgen was de kop met clementine's eindelijk leeg... heb 6 dozen gewoon manco gemeld die we weg konden gooien. Van die clemenvilla's is alles gewoon goed, zijn iets groter en lekker sappig.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:08 schreef highway101 het volgende:
[..]
Inderdaad zeg wat een prut die Clemenules, deze Clemenvilla's zijn veel beter. Gelukkig was er 50% vergoeding van 't DC.
ideaal bij onsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:43 schreef blrrrt het volgende:
Je hebt officieel maar recht op 10 minuten en niet op een kwartier. Staat in de CAO.
En bij ons roepen we de cassières die langer weg blijven ook om op zaterdag, omdat we anders de pauzes er niet op tijd doorheen krijgen.
Is gewoon na sluitingstijd hoor. Alles is al gespiegeld.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:21 schreef ReMcOrE het volgende:
weer lekkere actie van 6pack waarschijnlijken je zult het maar op moeten ruimen
I lol'dquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:03 schreef Simsfan88 het volgende:
[afbeelding]
Hamsters veroorzaken schade aan een Albert Hein filliaal!
Gevonden op 6pack.tv![]()
Bij ons nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:50 schreef waterreus23 het volgende:
Gisteren waren er mensen om de nieuwste scheermessen van Gillette te introduceren. Ze hebben gewoon 4 hele displays verkocht
Schade?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:03 schreef Simsfan88 het volgende:
[afbeelding]
Hamsters veroorzaken schade aan een Albert Hein filliaal!
Gevonden op 6pack.tv![]()
Hij vond de afstand te verquote:
2 weken, daarna herinnert hij zich weer waarom hij weggegaan is.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:40 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
Hij vond de afstand te verde sm die er nu is was 4 jaar geleden weggegaan ben benieuwd (heb vakantie
)
Haha volgens mij was hij overgeplaatst, hij was toen heel streng mochten geen radio aan na sluitingstijd enzo ben benieuwd of dat nog zo is heb hem nog nooit gezienquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:42 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
2 weken, daarna herinnert hij zich weer waarom hij weggegaan is.
Troel. Evt. kan je dr PMenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:27 schreef -Glenn- het volgende:
Zo, na 2 dagen eindelijk alle Non-Food restanten van 7 winkels geprijsd. Wat een ******-rommel. Alles gaat voor dumpprijzen de winkel uit.Zijn in 1 dag al 8 van de 12 containers kwijt
Gisteren voor 2000 EURO aan afprijzingen in 2 uur tijd
Straks eens even bellen wat het voor vandaag is geworden.
--------
Ik weet niet meer wie er om vroeg, maar wij hebben niet meer die Pluche hond 28cm.
ja bij ons ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:00 schreef Ace1 het volgende:
Daarnet kreeg iedereen gratis busjes gillete fusion scheerschuim mee
Ik heb 1 doos gedaan, daarna was ik er zat van.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:08 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ja bij ons ookaan de ene kant is het wel grappig om weg te geven, sommige mensen reageren er wel leuk op. Daarentegen zijn er ook mensen die met zown smoel vragen: wat moet ik daar mee?
en het is gewoon een extra handeling bij het afrekenen. Je zit gewoon promotiewerk te doen zonder daar de gepaste vergoeding voor te krijgen
Jammer, maar super dat je even gekeken hebtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:27 schreef -Glenn- het volgende:
Zo, na 2 dagen eindelijk alle Non-Food restanten van 7 winkels geprijsd. Wat een ******-rommel. Alles gaat voor dumpprijzen de winkel uit.Zijn in 1 dag al 8 van de 12 containers kwijt
Gisteren voor 2000 EURO aan afprijzingen in 2 uur tijd
Straks eens even bellen wat het voor vandaag is geworden.
--------
Ik weet niet meer wie er om vroeg, maar wij hebben niet meer die Pluche hond 28cm.
nee maar voor particulier promotiewerk (gewoon dingetjes in de stad uitdelen) krijg je best wel aardig geld. ipv dat gilette mensen moet huren, laten ze het gewoon bij de ah uitdelenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb 1 doos gedaan, daarna was ik er zat van.
Krijg je voor promotiewerk een gepaste vergoeding dan? Ik heb een uurtje of 7 uur lang promotiewerk gedaan namelijk
over van het uitdelen dus. uitdelen van samples van een bekend merk is promotiewerk?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:56 schreef Ace1 het volgende:
Twas geen promotiewerk.. maar we kregen het als personeel gewoon mee. Omdat het over was ofzo.
Die van mij was simpel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:28 schreef CryptoKnight het volgende:
Jouw VS maakt toch de planning niet ruim van te voren toch? Dan is dat toch zeker binnen 2 weken geregeld?
Das wel een goeie jaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:28 schreef CryptoKnight het volgende:
Jouw VS maakt toch de planning niet ruim van te voren toch? Dan is dat toch zeker binnen 2 weken geregeld?
Er zijn al 193932 klanten bij mij geweest om te vragen waardie warenquote:Op zondag 7 januari 2007 00:05 schreef Meki het volgende:
Nescafe cappucino pads zijn weer leverbaar en gaan weer hard
Kwam idd weer een hele lading binnen vamiddag.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:05 schreef Meki het volgende:
Vandaag ook weer een stuk of 8 a 9 colli verkochtquote:Op zondag 7 januari 2007 00:05 schreef Meki het volgende:
En nóg willen ze niet dat een normale cassiere dat werk gaat dóen...quote:Op zondag 7 januari 2007 13:07 schreef CryptoKnight het volgende:
VS en VSK zijn gelijk.
Ik kan me wel voorstellen dat ze je niet graag kwijt wil, aan de andere kant ben ikzelf altijd van mening dat je als werkgever er veel meer aan hebt als iemand lekker in zn vel zit.
Misschien kun je voorstellen toch te gaan beginnen in de winkel en je alleen voor het sluiten beschikbaar te stellen? Counterwerk is niet meer zo bijzonder moeilijk tegenwoordig dat een normale caissiere dat niet zou kunnen.
Er zijn bij ons 15 mensen die counter kunnen. Waarvan 8 alleen overdag werken.., waarvan ook een groot deel zeg maar niet 'echt' counter zijn, die dus niet bij de besprekingen komenquote:Op zondag 7 januari 2007 13:39 schreef CryptoKnight het volgende:
Nou ik ben daar niet zo moeilijk in hoor. Als ze er niet uit komen kunnen ze altijd bellen. Bovendien beperk je jezelf alleen maar, als er zieken vallen op de counter heb je vaak alleen maar dure mensen die kunnen invallen, zit je weer met overuren etc etc
ooow wacht! VM?quote:Op zondag 7 januari 2007 13:07 schreef CryptoKnight het volgende:
VS en VSK zijn gelijk.
Ik kan me wel voorstellen dat ze je niet graag kwijt wil, aan de andere kant ben ikzelf altijd van mening dat je als werkgever er veel meer aan hebt als iemand lekker in zn vel zit.
Misschien kun je voorstellen toch te gaan beginnen in de winkel en je alleen voor het sluiten beschikbaar te stellen? Counterwerk is niet meer zo bijzonder moeilijk tegenwoordig dat een normale caissiere dat niet zou kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |