quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:40 schreef Aapieneu het volgende:
Een potentiële vriendin liet in een sms te kennen geven dat ze van rozen houdt.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:40 schreef Aapieneu het volgende:
Nu wil ik niet aan zitten komen met een bos rozen, vind ik maar niks.
Ja, ik ben geen schoothondje hé.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:44 schreef MisterICE het volgende:
Spreekt elkaar nogal tegen, ze wil rozen, maar je wil ze niet geven
Is allang gebeurd johquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:47 schreef Wolter het volgende:
en dan later een flinke handvol zaad
Dankjewel! Wel jammer dat je een man bent, anders kreeg je een dikke pakkerd van me.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:46 schreef Wolter het volgende:
http://www.naturado.nl/grond/rozengrond.html
Jij bent een vrouw hé, dus SMAK!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
Haal bij de toko rozensiroop. Rozenwater is ook nog een optie. Of een mooie foto van een roos in een knap lijstje.
In een Appie 5 waarschijnlijk wel (bij de "exotische" gerechten). Bij een toko of eent turkse winkel zeker.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:53 schreef Aapieneu het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw hé, dus SMAK!
Trouwens, is dat bij Appie verkrijgbaar? Ik ken hier niet zoveel winkels.
FF kijken, maar neequote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:56 schreef Tinkepink het volgende:
In een Appie 5 waarschijnlijk wel (bij de "exotische" gerechten). Bij een toko of eent turkse winkel zeker.
Ze is nogal lastig, duivels zeg maarquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:02 schreef Rutger1983 het volgende:
een mooie lelie ofzo? of een andere mooie bloem die bij haar past misschien?
Cactus misschien dan?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:07 schreef Aapieneu het volgende:
[..]
Ze is nogal lastig, duivels zeg maar...
Geen fijne meid dus.
Vunzige plantjes zijn het.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
De roos staat in de literatuur gelijk aan de vagina. Als je een dame een roos geeft, betekent dat, dat je als tegenprestatie haar vagina wilt. Houd dit in gedachten als je rozen geeft of krijgt.
De tegenprestatie krijg ik sowiesoquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
De roos staat in de literatuur gelijk aan de vagina. Als je een dame een roos geeft, betekent dat, dat je als tegenprestatie haar vagina wilt. Houd dit in gedachten als je rozen geeft of krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |