en alleen alcohol bij het eten!quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:59 schreef -Glenn- het volgende:
In vorige topic was er een vraag over het feest van de WK, hier het antwoord.
Zondag 21 januari in de jaarbeurs in Utrecht. (was Rosmalen)
Begin 15:15
Einde 20:15
Er zijn activiteiten te doen, maar geen onderlinge competitie.
Dat doen wij heel vaak, sappen, chips bier en dergelijke op HB en vers sowieso. tijd over? tellen, tellen, en nog eens tellen daar wordt het alleen maar beter van (als je tenminste laat tellen door mensen die rustig zijn en netjes en kunnen tellen, helaas is dat voor sommigen binnen AH nog moeilijk)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:36 schreef kmaestro het volgende:
afgelopen zaterdagavond was ik al om 6 uur klaar met al het zuivel, alles was gevuld. Heb ik maar de hele zuivel geteld. Zo'n 500 producten volgens mij
Nu moeten we genoeg drinken van te voren om de tijd tussen binnenkomst en buffet te overbruggen, en tijdens het buffet genoeg drinken om het tot het einde vol te houdenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:04 schreef tita_tovenaar het volgende:
[..]
en alleen alcohol bij het eten!
Mens! Wat miep jequote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:48 schreef -Sum- het volgende:
morgen 10-17
ik heb een 6 uren-contract, krijg ik een 1x een uur onbetaald pauze, ben ik nog de hele dag kwijt
heb ik liever zoals de afgelopen weken 8-14, vroeg klaar, 6 uur gewerkt en 2 keer (doorbetaald) koffiepauze.
ik troost mezelf maar met de gedachte dat ik nu enigzins uit kan slapen
Volgens mij heb je dan een half uur onbetaald..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:48 schreef -Sum- het volgende:heb ik liever zoals de afgelopen weken 8-14, vroeg klaar, 6 uur gewerkt en 2 keer (doorbetaald) koffiepauze.
Moah op kassa zetten ze je er tot 14.30 op. snap jequote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:56 schreef highway101 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan een half uur onbetaald..
Daarom hielp ik daarnet ook mee op Zuivel.Iemand die zich op het laatste moment heeft ziekgemeld.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:04 schreef morgane het volgende:
wtf, stond gisteren van 18-22:45 als enige vakkenvuller op health&beauty/cookshoper stond verder nog maar 1 iemand op de planning en die meldde zich ziek...héél handig als er 500 colli vulling voor mn afdeling binnen komt rijden
is uiteraard niet afgekomen
![]()
wij verzamelen gewoon wat eerder in het filiaal om wat voor te drinken!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:52 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Nu moeten we genoeg drinken van te voren om de tijd tussen binnenkomst en buffet te overbruggen, en tijdens het buffet genoeg drinken om het tot het einde vol te houden![]()
nee LULquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mens! Wat miep je!
10 tot 17 is zooo relaxt![]()
10 tot 12 ff kassatje.
12 tot 13 pauzeje bent niet moe,dus het is voornamelijk relaxen.
13 tot 17 werken mét een kwartier pauze. Tres simpa
Simpel: Je hebt er recht op. Klaar als een klontje einde verhaal. Anders ga je gewoon een kwartier eerder weg. Tres simpa.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:06 schreef -Sum- het volgende:
[..]
nee LUL
ze doen het natuurlijk wel zo dat je van 13 tot 14 moet eten zodat je smorgens EN smiddags geen recht heb op koffiepauzemaar je bent wel een uur langer aanwezig voor het zelfde geld, snappie? en als je al 40 uur stage hebt gelopen is die 6e dag al lang genoeg
Jeweetsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:52 schreef robbedoush het volgende:
morgen 8 tot 1 op (hopelijk) zuivel
zuivel is echt chillend
wie gaan er allemaal naar dat AH feestquote:
Weinigquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:15 schreef robbedoush het volgende:
wij hadden in de kerstperiode 352k in die week
we hadden ook voor omzet een 10
dude zuivel is sjillend, altijd met 3 man erop sjillen in 1 uur alle restanten gedaan, pauze houden, spiegelen en tegen de tijd dat vracht er is naar huis gaanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:22 schreef Ace1 het volgende:
Zuivel is echt a-relaxt... wij zetten altijd de groentjes op die afdeling....
@rebbedoush.. ik ga naar het feest
Midden in het centrum hebben ze ook mindere omzetquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:24 schreef robbedoush het volgende:
Maar jij werkt vast in de grootste in de provincie Groningen, wss ook midden in het centrum.
Mijn Albert Heijn is net nieuw (nou nieuw, locatieverandering), ligt niet midden in een centrum maar in een gewoon buurtje en is ook niet even groot als bijvoorbeeld de ubergrote Albert Heijn in zaandam
Dacht het nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:25 schreef robbedoush het volgende:
[..]
dude zuivel is sjillend, altijd met 3 man erop sjillen in 1 uur alle restanten gedaan, pauze houden, spiegelen en tegen de tijd dat vracht er is naar huis gaan
oh, en miss zie ik je wel op het podium muaha
ken je eindelijk nagaan hoe chill zuivel bij mij is s oachtendsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Midden in het centrum hebben ze ook mindere omzetWij zitten rondom 2 / 3 nieuwbouw wijken midden in een volksbuurt
![]()
Verder zijn wij zeker niet de grootste in de stadDat is De Weijert geloof ik. VVO moet ik eens om gaan vragen.
[..]
Dacht het nietWij hebben altijd de zuivel allang binnen.
In 1 uur de restanten? Traaaaag!!!!
Wij 1 grote kar vol. Na een avond. en soms wat actierestanten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:52 schreef Ace1 het volgende:
Als ik de hele dag in m'n 1tje op AGF sta, doe ik soms zuivel restanten ff tussendoor. Zijn meestal 5 23cm kratten ofzo.
Die nieuwe sm is inmiddels alweer weg, hebben weer een nieuwequote:Op woensdag 8 november 2006 16:34 schreef __Kirstenn het volgende:
Ik zei vorige topic dat mn vm weg gaat maar is mn sm
Gaat snel daar.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:16 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
Die nieuwe sm is inmiddels alweer weg, hebben weer een nieuwe
Nee je hebt recht op 10 minuten pauze als je 4 uur aan één stuk werkt. en we hebben dat zelfs tot aan de SM nagevraagd.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Simpel: Je hebt er recht op. Klaar als een klontje einde verhaal. Anders ga je gewoon een kwartier eerder weg. Tres simpa.
Wij hebben een pauze rooster hangen in de kantine. Daar staat dat wanneer je van 10 tot 17 werkt recht hebt op 1 uur en 1 kwartier.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:44 schreef -Sum- het volgende:
[..]
Nee je hebt recht op 10 minuten pauze als je 4 uur aan één stuk werkt. en we hebben dat zelfs tot aan de SM nagevraagd.
dus 5,5 uur is één koffiepauze, 6 uur is twee koffiepauzes, 2x3 uur is geen koffiepauze.
Wil niet lullig zijn, maar houdt je dat wel goed in de gaten? R&R berekent namelijk bij een tijd van 8-14 1xkoffiepauze en 1x30 min pauze.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:48 schreef -Sum- het volgende:
morgen 10-17
ik heb een 6 uren-contract, krijg ik een 1x een uur onbetaald pauze, ben ik nog de hele dag kwijt
heb ik liever zoals de afgelopen weken 8-14, vroeg klaar, 6 uur gewerkt en 2 keer (doorbetaald) koffiepauze.
ik troost mezelf maar met de gedachte dat ik nu enigzins uit kan slapen
Inderdaad zeg wat een prut die Clemenules, deze Clemenvilla's zijn veel beter. Gelukkig was er 50% vergoeding van 't DC.quote:
dat is al heel raar want de koffiepauzes zijn al een tijd geleden verkort naar 10 minutenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij hebben een pauze rooster hangen in de kantine. Daar staat dat wanneer je van 10 tot 17 werkt recht hebt op 1 uur en 1 kwartier.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:19 schreef Renesite het volgende:
VERKORT? Wat een dikke vette bullshit! Ik werk van 12 tot 17. Vooraf heb ik alleen ontbeten (chronisch luiheid) en om 5 uur avond. In die 5 uur wil ik 2 kaiserbroodjes wel wegwerken met een flesje icetea. Wanneer haal ik dát dan op? Dat doet bijna iedereen altijd in die kwartier. Dat word dus chaos. Daarmee verplicht je in die zin de werknemer 15 min voor tijd er zijn, aangezien je óók al 5 minuten voortijd op de vloer moet zijn. Beetje dubbel
Heej ik zeg alleen dat we dat in heel ONS filliaal zo geregeld hebben, we dit nagevraagd hebben bij de SM en vooral bij de kassa dit soort dingen strikt gevolgd worden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:31 schreef Renesite het volgende:
ik ga het eens uitzoeken, wij hebben een pauze planning hangen, ik meld me
never nooit niet dat ik ooooit 5 uur zou gaan werken. Dat is toch onmenselijk? 5 uur werken met 10 minuten. Wij mogen dan even ietssssie langer dan dat kwartier.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:36 schreef -Sum- het volgende:
[..]
Heej ik zeg alleen dat we dat in heel ONS filliaal zo geregeld hebben, we dit nagevraagd hebben bij de SM en vooral bij de kassa dit soort dingen strikt gevolgd worden.
één van de redenen dat ik naar een andere afdeling willijkt af en toe net militair regiem
![]()
tuurlijk. ik doe dat ook. af en toe naar het toilet en dan snel ff wat water drinken, anders droog ik uitquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
never nooit niet dat ik ooooit 5 uur zou gaan werken. Dat is toch onmenselijk? 5 uur werken met 10 minuten. Wij mogen dan even ietssssie langer dan dat kwartier.
Valt het jullie op dat er dan tegenwoordig meer naar de wc toe gaan?
Tering...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:41 schreef -Sum- het volgende:
[..]
tuurlijk. ik doe dat ook. af en toe naar het toilet en dan snel ff wat water drinken, anders droog ik uitwe mogen namelijk sinds kort ook geen flesjes water meer op de afdeling hebben tenzij we daar die dag nadrukkelijk toestemming voor hebben gevraagd
en wel 5 minuten van te voren blijven melden maar als we 5 voor overgenomen worden moeten we klusjes gaan zoeken om de 5 minuten vol te maken![]()
onze laatste kassa avond was echt zoooo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |