mag reageren...quote:Op zondag 24 december 2006 22:54 schreef Jaguarized het volgende:
QTPI ook niet, blijven sonja en smittend over.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 27 december 2006 08:47 schreef Klonk het volgende:
Niets derde kerstdag vandaag, het is namelijk de verjaardag van de belangrijkste persoon in mijn leven namelijk de verjaardag van mijn allerliefste vriendin, degene met wie ik al bijna 14 jaar lief en leed deelen dat is het aller-aller-aller belangrijkste vandaag
Tot over een weekje!quote:Op donderdag 28 december 2006 00:35 schreef Jaguarized het volgende:
Gefeliciteerd met Klonkerinnetje.![]()
Vandaag weer es geen post.
Tot over een weekje!
quote:Op donderdag 28 december 2006 00:45 schreef Jaguarized het volgende:
Vraag ik net een adres van iemand, lijkt het best veel op een Fins adres: 1 A 025. Laat de geadresseerde nou ook Fins zijn. En het is gewoon een adres in Nederland.![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 23:21 schreef Allan24 het volgende:
Geen post vandaag.
Ik noem dat vanaf nu een Jag-moment.
Jagmomentquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:36 schreef Fannetje het volgende:
Geen PC post vandaag.
Da's raar?! Waren ze al geregistreerd dan?quote:Op zaterdag 30 december 2006 08:33 schreef Troel het volgende:
Er zijn bij mij ineens 2 kaarten verdwenen bij verzonden kaarten
Zo kom ik nooit aan 100 verzonden kaarten
Zijn die users dan misschien verwijderd vanwege inactiviteit??quote:Op zaterdag 30 december 2006 09:59 schreef Troel het volgende:
Ja, ze waren al geregistreerd. Ik snap er niets van
Ik ga morgen even shoppen voor 5 ct. zegels. Ik had hier nog 2 volle mapjes buiten Europa en een halfvolle Nederland.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:06 schreef Klonk het volgende:
wat een sukkels bij de TNT webshop, hebben ze de nieuwe buitenlandzegels nog niet
Jawel hoor! Ze staat hier tussen, iets onder het middenquote:Op maandag 1 januari 2007 14:06 schreef Klonk het volgende:
wat een sukkels bij de TNT webshop, hebben ze de nieuwe buitenlandzegels nog niet
Ik vind ze een beetje heel erg saaiquote:Op maandag 1 januari 2007 17:39 schreef Allan24 het volgende:
Allemaal GELUKKIG NIEUWJAAR en de ALLERBESTE WENSEN voor 2007!
Dat er maar veel gepostcrossed gaat worden
[..]
Jawel hoor! Ze staat hier tussen, iets onder het midden
(Postzegels verzamelen > Nederland > Postzegelvelletjes)
[afbeelding] [afbeelding]
wat een (gebrek aan) logicaquote:Op maandag 1 januari 2007 17:39 schreef Allan24 het volgende:
Allemaal GELUKKIG NIEUWJAAR en de ALLERBESTE WENSEN voor 2007!
Dat er maar veel gepostcrossed gaat worden
[..]
Jawel hoor! Ze staat hier tussen, iets onder het midden
(Postzegels verzamelen > Nederland > Postzegelvelletjes)
[afbeelding] [afbeelding]
Even off topic! Ben je vuurwerk gaan kijken bij de London Eye? Moet je daar vroeg voor in de rij liggen? Ik overweeg het voor volgend jaar!quote:Op maandag 1 januari 2007 20:25 schreef Jaguarized het volgende:
Gelukkig nieuwjaar vanuit een vochtig Londen.
Ik had denk ik op de knop gedrukt voor de auto....ik ben niet zo'n gokker.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:49 schreef Vava het volgende:
@ Smittend, niet gezien maar wij waren vast betere kandidaten geweest
Hehequote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:12 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ik had denk ik op de knop gedrukt voor de auto....ik ben niet zo'n gokker.
En je weet vantevoren niet wat voor vraag er gaat komen.
Oei! Gelukkig maar dat je alert was.. Wij hebben hier in het dorpje ook alleen een servicebalie.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:19 schreef Klonk het volgende:
de servicebalie van de tnt in mijn dorpje probeerde een pakje van een bubbelenvelop te maken, gelukkig zag ik het op tijd
Een vriendinnetje van me waar ik op bezoek was vanmiddag wilde zich ook aanmelden, ze is in een ziekenhuis dus we probeerden al een paar computers daar, geen enkele werkte maar er was dus een storingquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:10 schreef Smittend het volgende:
Hmm...het lukt niet om op de PC-site te komen.![]()
Het ID# stond daar ook bij.quote:Hi there...
I have sent you a postcard via Postcrossing, now well over a month ago but unfortunately it looks like it hasn't arrived yet... I hope this doesn't spoil any surprise but maybe it's possible that it actually never arrived because it got lost in the mail, or that the card ID was unreadable.
Could you please let me know, did it never arrive or maybe you accidentally forgot to register it? If it never arrived, of course I could always send a new one
Na 20 dagen reageer je pas, en dan zo'n kortaf bericht? Die laat ik dus mooi expirenquote:Sure you can send another card. Happy New Year!
quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:32 schreef Muck het volgende:
Dank jullie wel
jeuj. alweer 21
mijn schriftje gaat ook morgen pas op de post, want ik heb hem met mijn stomme hoofd in Arnhem laten liggen
sorry!
als mijn hoofd niet vast zat, liet ik dat ook in Arnhem liggen waarschijnlijkquote:
heeeeeel traag... denk maar aan dat helga-gedoequote:Op woensdag 3 januari 2007 14:01 schreef Troel het volgende:
Nouja, het profiel is nu ook helemaal gedeleted. Paulo reageert altijd erg traag.
Ik was me te vroeg op aan het windenquote:Op woensdag 3 januari 2007 09:07 schreef Allan24 het volgende:
Ik wou net zeggenen ook al hebben ze die niet, bij het postkantoor kunnen ze een zegel maken van elke gewenste waarde
BTW in Duitsland staan bij het postkantoor van die automaten met touchscreens, daar kun je zelf je postzegels maken in elke waarde en hoeveelheid die je maar wilDeutsche Post
Raar, vooral dat ze niet eerst gevraagd hebben wat er kon zijn.....quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:03 schreef mickaels het volgende:
Ja klopt, ik heb nog een tweede account, maar dat was omdat mijn kaarten heel lang niet geregistreerd werden.
Maar mijn gesloten account had al een leuk lijstje.......
Ik heb uitgelegd dat ik niet eens snap wat het voordeel zou zijn als ik die 4 kaarten erbij heb geschreven zonder het kaartje echt te hebben.
Ik zou zelfs niet eens weten hoe ik aan die nummers moet komen.
Ik hoop dat ze een beetje medelijden krijgen en hem weer openen!
Mooiquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:00 schreef Allan24 het volgende:
Geen kaarten bij de post vandaag. Wel een schriftje!
Ik hoop dat Klonk het schriftje inmiddels ook heeft aangekregenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:16 schreef Vava het volgende:
[..]
Mooidie is iig veilig op de plaats van bestemming!
nee, helaas nog niet, ik denk morgenquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:47 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Klonk het schriftje inmiddels ook heeft aangekregen
Wij stonden naast Westminster Abbey bij de Big Ben. Als je voor de London Eye wil zijn op Embankment, dan moet je er echt een paar uur van tevoren zijn. Vonden wij iets teveel van het goede.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:49 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Even off topic! Ben je vuurwerk gaan kijken bij de London Eye? Moet je daar vroeg voor in de rij liggen? Ik overweeg het voor volgend jaar!
OEH!!!! Die wil ik ook zo graag hebben, maar tot nu toe nog zonder succes. Een hele foute vraag wellicht, maar is dat kopieerbaar?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:10 schreef Fannetje het volgende:
Ik kreeg vandaag de Disneyworld vacation planner dvd, die ik op het adres van een Amerikaanse postcrosser had laten bezorgen, thuisgestuurd
Verder geen PC post.
Aha! Kennissen van mij waren dus in Sydney en stonden om 9u in de ochtend al in de rij voor een plekje aan de kade!quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:37 schreef Jaguarized het volgende:
Was leuk joh in Londen.
[[url=http://img169.imagevenue.com/loc537/th_66830_DIMG0267_122_537lo.JPG]afbeelding][/URL]
[..]
Wij stonden naast Westminster Abbey bij de Big Ben. Als je voor de London Eye wil zijn op Embankment, dan moet je er echt een paar uur van tevoren zijn. Vonden wij iets teveel van het goede.
Dat kan kloppen, maar dat zijn zegels met het priority logo, zonder frankeerwaarde dusquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:35 schreef Knoekie het volgende:
Hoi.
Ik ben een tijdje weggeweest maar ik ga nu weer verder (Met 1 account, die andere doe ik niks meer mee)
Ik wilde op de tnt site postzegels bestellen. En toen zag ik dat de priority zegels gratis waren? (Een rol van 500 stuks.
Volgens mij welquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:23 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
OEH!!!! Die wil ik ook zo graag hebben, maar tot nu toe nog zonder succes. Een hele foute vraag wellicht, maar is dat kopieerbaar?
Waar heb je die vandaan? Die zou ik ook wel willen hebben!quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:28 schreef Jaguarized het volgende:
En zo'n TPG mal zodat je kan kijken of de boel door de brievenbus past.
quote:Thanks for your descriptive card and great stamps. Hope all is well with you and that 2007 proves to be your best year yet and your final study year is very successful.
All the best.
Mike.
Ik kijk er al naar uitquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:28 schreef Sonja27 het volgende:
Mijn schrifje gaat morgen de deur uit, ben eindelijk weer wat hersteld!
Ahum 3 replys van mij achter elkaar....... Kan beter eerst alles lezen en dan pas een reply geven!![]()
En nu niet meer zeggen dat je alleen maar kaarten naar Finland mag sturenquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:02 schreef Knoekie het volgende:
Vandaag dus 3 nieuwe adressen:
Litouwen
Japan
Frankrijk
Best aardig
Ook de beste wensen! Leuk idee van je klas, hoe oud zijn de kinderen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:23 schreef wendytje het volgende:
beste wensen allemaal!
ik heb ook mijn klas ingeschreven en ze zijn dol enthousiast! 5 verstuurd en al 3 terug!
groep 6-7quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:31 schreef Vava het volgende:
[..]
Ook de beste wensen! Leuk idee van je klas, hoe oud zijn de kinderen?
Dat is ook leuk ja!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:23 schreef wendytje het volgende:
beste wensen allemaal!
ik heb ook mijn klas ingeschreven en ze zijn dol enthousiast! 5 verstuurd en al 3 terug!
Welke Vavaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:17 schreef Jaguarized het volgende:
Kerstkaartje van Vava. Bedankt Vava!
Goed dat je er nog Jetske in had gezet, ik begon me al af te vragen welke Vava.
"Je suis une femme au foyer avec deux grands garçons"quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:11 schreef Smittend het volgende:
.
De kaart naar Belgie wordt trouwens ook nog een uitdaging...ze spreekt alleen frans en spaans.![]()
http://www.postcrossing.com/user/djodjo
Ik probeer er wel wat in het frans op te zetten.![]()
Zo schokkend was mijn verhaal toch niet?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:14 schreef Sonja27 het volgende:
Schriftje ontvangen! Leuk thema Klonk!
Ik weet ook al wat ik ga schrijven! Na al die schokkende verhalen wordt dit iets euhm..... genants ha ha! Zo ff schieuwnierig maken!
Aangezien ijsmeis sinds 30 december niet meer op Fok! is geweest (volgens mij) zal ze wel vergeten zijn haar schriftje te posten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:19 schreef Allan24 het volgende:
Het schriftje van ijsmeis is nu bij mij, en het gaat als het goed is zondag al op de post! Maandag t/m donderdag kom ik waarschijnlijk niet in de buurt van een brievenbus, dus vandaar
Misschien is het wel een idee om de schriftjes te scannen ofzo nadat iedereen ze terug heeft..... Geen idee of iedereen daar de mogelijkheid toe heeft, maar zo kan iedereen alles lezen uit onze FOK traveling notebook reeks!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:31 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Zo schokkend was mijn verhaal toch niet?
Jij weet trouwens zometeen wel heel veel van mij, je krijgt al mijn verhalen te lezen, terwijl ik er van jou maar één te lezen krijg
Jetskequote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:17 schreef Jaguarized het volgende:
Kerstkaartje van Vava. Bedankt Vava!
Goed dat je er nog Jetske in had gezet, ik begon me al af te vragen welke Vava.
Eindelijk! Hier is de langste reistijd momenteel 23 dagen naar Duitsland, vrij lang voor dat landquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:53 schreef Jaguarized het volgende:
Kaartje naar Portugal verlopen, nieuwe kan naar Duitsland.
Das al het 2e verlopen kaartje binnen 3 dagen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:00 schreef Vava het volgende:
[..]
Eindelijk! Hier is de langste reistijd momenteel 23 dagen naar Duitsland, vrij lang voor dat land
Per ongeluk?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:43 schreef Jaguarized het volgende:
Kaartje uit Finland. Uiteraard.
Maar daar is jus d'orange overheen gekomen.
Ik heb 'm hier voor je liggenquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:23 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
OEH!!!! Die wil ik ook zo graag hebben, maar tot nu toe nog zonder succes. Een hele foute vraag wellicht, maar is dat kopieerbaar?
Wbquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:11 schreef inkie1010 het volgende:
Zo eindelijk weer een beetje activiteit op postcrossinggebied![]()
Een kaartje uit amerika en ik mag 2 nieuwe sturen, naar Italie en Japan!
Die naar Japan is trouwens een rare gast, die wil alleen kaartjes ontvangen gestuurd door vrouwen.. naja nu ben ik een vrouw dus ik mag er 1 sturen jeeuj. Maar ik heb dus een kaart met een topless meid in Zandvoort naar hem gestuurd
Verder heb ik een kaart naar Finland die al meer dan 40 dagen onderweg is.. en ook 1 van 35 dagen naar de USA... schiet niet op!
quote:
Die jaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:02 schreef Smittend het volgende:
[..]
en met die twee ogen...je weet wel![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:34 schreef Allan24 het volgende:!! Mijn eerste kaart uit
Afrika
!!
Johannesburg
Prachtig lijntje
![]()
Helemaal te gek!!!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:34 schreef Allan24 het volgende:!! Mijn eerste kaart uit
Afrika
!!
Johannesburg
Prachtig lijntje
![]()
Jij hebt wel een erg gevarieerd kaartje! Zal die van mij straks of morgen ook weer eens postenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:40 schreef Allan24 het volgende:
[afbeelding]
Bijzonder blij met de lijntjes van/naar Hawaii, IJsland, Griekenland, Bulgarije, Iran, de Filippijnen en Zuid-Afrika!![]()
![]()
![]()
Wat gaaf! Ik ga er misschien eind van dit jaar heen, mijn oom en tante zijn van plan om er voor een paar maanden een huis te gaan huren en ze vroegen of ik dan op bezoek wilde komenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:54 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Helemaal te gek!!!!
Zuid-Afrikaben er 4 keer geweest...
Allan heeft altijd mazzel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:34 schreef Allan24 het volgende:!! Mijn eerste kaart uit
Afrika
!!
Johannesburg
Prachtig lijntje
![]()
Woehooeeequote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:34 schreef Allan24 het volgende:!! Mijn eerste kaart uit
Afrika
!!
Johannesburg
Prachtig lijntje
![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 00:47 schreef Knoekie het volgende:
Wil ik daarnet kaarten posten, is de brievenbus weg, die er al zeker 20 jaar staat.
Nou, ik zal er maar niet al te zeer op rekenen (tenzij die brievenbus met Oud & Nieuw een optater heeft gehad en nu gerepareerd wordt), want er zijn nieuwe brievenbusindelingen gemaakt. De brievenbus bij mijn ouders op de hoek is ook 3 straten verplaatst...quote:
Een aantal ? What the f**k ? Een hele doos !quote:Op zondag 7 januari 2007 01:42 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kreeg eergisteren een aantal Dumle reepjes uit Finland. Lekker spul joh!![]()
[[url=http://img154.imagevenue.com/loc450/th_30528_CIMG0567_122_450lo.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img164.imagevenue.com/loc321/th_30538_CIMG0568_122_321lo.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img170.imagevenue.com/loc517/th_30551_CIMG0569_122_517lo.JPG]afbeelding][/URL]
Dat klopt ja...er was sprake van dat de TNT het aantal brievenbussen wou verminderen.quote:Op zondag 7 januari 2007 09:40 schreef QTPi het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik zal er maar niet al te zeer op rekenen (tenzij die brievenbus met Oud & Nieuw een optater heeft gehad en nu gerepareerd wordt), want er zijn nieuwe brievenbusindelingen gemaakt. De brievenbus bij mijn ouders op de hoek is ook 3 straten verplaatst...Slechte zaak trouwens.
Ik liep eergisteren ook naar de brievenbus om iets op te post te doen en die brievenbus is dus ook foetsiequote:Op zondag 7 januari 2007 09:40 schreef QTPi het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik zal er maar niet al te zeer op rekenen (tenzij die brievenbus met Oud & Nieuw een optater heeft gehad en nu gerepareerd wordt), want er zijn nieuwe brievenbusindelingen gemaakt. De brievenbus bij mijn ouders op de hoek is ook 3 straten verplaatst...Slechte zaak trouwens.
Oooooooooooooooh dat zou echt geweldig zijn!!!!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:35 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik heb 'm hier voor je liggen
Vind je het goed als ik 'm met het volgende schriftje mee stuur (als dat nog ooit komt...)?
Oké, dan stop ik 'm daarbij!quote:Op zondag 7 januari 2007 12:32 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Oooooooooooooooh dat zou echt geweldig zijn!!!!!![]()
Ik dacht idd aan een gesloopte brievenbus of een preventief verwijderde maar dat er brievenbussen verplaatst/verwijderd worden is idd minderquote:Op zondag 7 januari 2007 09:40 schreef QTPi het volgende:
Poehee!! Oef!quote:Op zondag 7 januari 2007 14:15 schreef Jaguarized het volgende:
Daarom juist.Ik moet wel 300 meter fietsen!
400 meter, maar ik heb nu een paraplu dus ik loop tegenwoordig ookquote:
Met die grote milieuvervuilende Multipla.quote:
Dat heb ik met mijn AX ook een keer gehad, onderweg viel de radio al uit, ik dacht dat de radio kapot was maar toen ik na het tanken weg wilde rijden gebeurde er helemaal niksquote:Op zondag 7 januari 2007 18:20 schreef Smittend het volgende:
[..]
Met die grote milieuvervuilende Multipla.![]()
onze Multipla is trouwens stuk..kapotte dynamo..doet helemaal niks meer...hopelijk hebben ze er morgen tijd voor bij de garage
Ik zit op mijn werk op 20 meter van de postkamerquote:
Staat niet in het banmeldtopic?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:43 schreef Fannetje het volgende:
Wisten jullie dat ijsmeis een ban heeft en daarom hier niet meer reageert? Of meeleest, trouwens?
Ik had haar dus een mailtje gestuurd dat ik het schriftje nog niet had ontvangen en ze was het inderdaad vergeten. Ze zou het zo snel mogelijk op de post doen.. maar ze moet toch ook een schriftje ontvangen hebben waardoor je op dat idee komt?
Nou ja, ze zegt het zelf.. dan zal het toch wel waar zijn?quote:
quote:ijsmeis zegt:
Ik heb namelijk een ban op FOK!, dus lees ook niet meer mee.
Hmmmm mijn smiley kijkt heel boos! Ik bedoel het niet boos hey! Ik vind het gewoon jammer als het daarom zou zijn!quote:Op zondag 7 januari 2007 22:29 schreef Sonja27 het volgende:
Kunnen wij ook niets aan doen dat ze een ban heeft!
Ik hoop wel dat ze mee blijft doen hoor!!!!
Mee eensquote:Op zondag 7 januari 2007 22:31 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Hmmmm mijn smiley kijkt heel boos! Ik bedoel het niet boos hey! Ik vind het gewoon jammer als het daarom zou zijn!
Zeker en we hebben ook nog een topic op het forum van Postcrossing, nemen we dat gewoon weer in gebruikquote:Op zondag 7 januari 2007 22:44 schreef Fannetje het volgende:
Volgens mij blijft ze gewoon meedoen hoor, daarover heeft ze in ieder geval niks gezegd
Ik vind het schriftje overigens redelijk los staan van Fok!, dus waarom zou ze ook niet?
Rij dan voortaan gewoon de maximum snelheid. Ik zit altijd achter die kleine pokkewagentjes die 40 rijden waar je 50 magquote:Op zondag 7 januari 2007 19:12 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb een lieve kleine Daihatsu Cuore
In wat voor auto rij jij dan?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:59 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Rij dan voortaan gewoon de maximum snelheid. Ik zit altijd achter die kleine pokkewagentjes die 40 rijden waar je 50 mag![]()
![]()
Ik heb geen autoquote:
Yep..hij is nog steeds weg...denk ook niet dat ie nog terug komt.quote:Op zondag 7 januari 2007 09:47 schreef Smittend het volgende:
[..]
Dat klopt ja...er was sprake van dat de TNT het aantal brievenbussen wou verminderen.
Hier verder op was er ook een weg..zal eens kijken of ie vervangen is of dat ie gewoon weg is.
Wij hebben dus een Fiat Multipla (de gezinsauto) en een Daewoo Matiz ( het boodschappenwagentje).quote:Op maandag 8 januari 2007 01:37 schreef QTPi het volgende:
Ik rijd rond in een Ford Fiesta
Ik mistte je al Muck!quote:Op maandag 8 januari 2007 16:01 schreef Muck het volgende:
oh ja, ik heb ook goed nieuws: ik heb tijdelijk een computer van mijn huisgenoot, dus ik kan weer actief mee-fokken
awwwwquote:Op maandag 8 januari 2007 16:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik mistte je al Muck!Nog gelukkig nieuwjaar he!
![]()
euh, okeequote:Op maandag 8 januari 2007 18:02 schreef Jaguarized het volgende:
Maar Muck, je moet ook geen echte postzegels er op doen.Ik betaal voor 10 kaarten 3,50 euro + voor 10 kaarten postzegels = 0,50 euro = 4 euro voor kaarten en versturen.
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:58 schreef Muck het volgende:
Ik zit er serieus over te denken te stoppen met postcrossen...
kijk, ik vind het nog steeds echt ongelofelijk leuk, maar sinds ik verhuisd ben betaal ik heel wat meer huur, en kom ik maar net (of net niet) rond elke maand. Die postzegels en kaarten zijn dus eigenlijk dingen die ik er niet echt bij kan hebben.
taggen doe ik al een tijdje niet meer, om de kosten te drukken, maar ik denk er toch over om helemaal te stoppen...
ik blijf sowieso hier rondhangen om jullie te irriterenquote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 18:02 schreef Jaguarized het volgende:
Maar Muck, je moet ook geen echte postzegels er op doen.Ik betaal voor 10 kaarten 3,50 euro + voor 10 kaarten postzegels = 0,50 euro = 4 euro voor kaarten en versturen.
quote:Op maandag 8 januari 2007 18:12 schreef Muck het volgende:
[..]
ik blijf sowieso hier rondhangen om jullie te irriteren
Goedzoquote:Op maandag 8 januari 2007 18:12 schreef Muck het volgende:
[..]
ik blijf sowieso hier rondhangen om jullie te irriteren
ik moet naar ijsmeis sturenquote:Op maandag 8 januari 2007 18:13 schreef Fannetje het volgende:
Nieuws over de ban van ijsmeis! Ze heeft hem zelf aangevraagd, ze wilde even een soort break van Fok!![]()
Overigens heeft zij ook nog geen schriftje ontvangen.. wie moet er naar ijsmeis sturen?
En Muck, wel blijven hoor! Dan doe je toch één kaartje tegelijk ofzo?
Geen idee wie hem naar haar moet sturen eigenlijkquote:Op maandag 8 januari 2007 18:13 schreef Fannetje het volgende:
Nieuws over de ban van ijsmeis! Ze heeft hem zelf aangevraagd, ze wilde even een soort break van Fok!![]()
Overigens heeft zij ook nog geen schriftje ontvangen.. wie moet er naar ijsmeis sturen?
En Muck, wel blijven hoor! Dan doe je toch één kaartje tegelijk ofzo?
Ik had ook een adres gekregen van iemand die al sinds 22 nov. niet meer ingelogd heeft..quote:Op maandag 8 januari 2007 16:07 schreef Troel het volgende:
En weer eentje expired. Niet meer ingelogd sinds 22 november en dergelijke. Stom gedoe
Nee ik plak er postzegels op die vrijwel geen waarde meer hebben maar nog gewoon geaccepteerd worden.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:13 schreef Smittend het volgende:
[..]
Huh...doe jij er echt geen postzegels op ?..en ze komen gewoon aan ?
Of ben jij ons in de maling aan het nemen ?![]()
Dat klinkt me bekend, wie?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:22 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ik had ook een adres gekregen van iemand die al sinds 22 nov. niet meer ingelogd heeft..ik heb dus de kaart NIET verstuurd...als ze toch nog een keer inlogt verstuur ik 'm alsnog.
![]()
( ze heeft nog maar 1 kaart verzonden en geen kaart ontvangen en als profile heeft ze alleen " I 'm student " staan)
Van die oude Nederlandse postzegels? Of buitenlandse?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee ik plak er postzegels op die vrijwel geen waarde meer hebben maar nog gewoon geaccepteerd worden.
Buitenlandse.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:58 schreef Vava het volgende:
[..]
Van die oude Nederlandse postzegels? Of buitenlandse?
ik lees altijd alleen maar het profiel....quote:Op maandag 8 januari 2007 18:22 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ik had ook een adres gekregen van iemand die al sinds 22 nov. niet meer ingelogd heeft..ik heb dus de kaart NIET verstuurd...als ze toch nog een keer inlogt verstuur ik 'm alsnog.
![]()
( ze heeft nog maar 1 kaart verzonden en geen kaart ontvangen en als profile heeft ze alleen " I 'm student " staan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |