Ik heb 'm hier voor je liggenquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:23 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
OEH!!!! Die wil ik ook zo graag hebben, maar tot nu toe nog zonder succes. Een hele foute vraag wellicht, maar is dat kopieerbaar?
Wbquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:11 schreef inkie1010 het volgende:
Zo eindelijk weer een beetje activiteit op postcrossinggebied![]()
Een kaartje uit amerika en ik mag 2 nieuwe sturen, naar Italie en Japan!
Die naar Japan is trouwens een rare gast, die wil alleen kaartjes ontvangen gestuurd door vrouwen.. naja nu ben ik een vrouw dus ik mag er 1 sturen jeeuj. Maar ik heb dus een kaart met een topless meid in Zandvoort naar hem gestuurd
Verder heb ik een kaart naar Finland die al meer dan 40 dagen onderweg is.. en ook 1 van 35 dagen naar de USA... schiet niet op!
quote:
Die jaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:02 schreef Smittend het volgende:
[..]
en met die twee ogen...je weet wel![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:34 schreef Allan24 het volgende:!! Mijn eerste kaart uit
Afrika
!!
Johannesburg
Prachtig lijntje
![]()
Helemaal te gek!!!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:34 schreef Allan24 het volgende:!! Mijn eerste kaart uit
Afrika
!!
Johannesburg
Prachtig lijntje
![]()
Jij hebt wel een erg gevarieerd kaartje! Zal die van mij straks of morgen ook weer eens postenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:40 schreef Allan24 het volgende:
[afbeelding]
Bijzonder blij met de lijntjes van/naar Hawaii, IJsland, Griekenland, Bulgarije, Iran, de Filippijnen en Zuid-Afrika!![]()
![]()
![]()
Wat gaaf! Ik ga er misschien eind van dit jaar heen, mijn oom en tante zijn van plan om er voor een paar maanden een huis te gaan huren en ze vroegen of ik dan op bezoek wilde komenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:54 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Helemaal te gek!!!!
Zuid-Afrikaben er 4 keer geweest...
Allan heeft altijd mazzel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:34 schreef Allan24 het volgende:!! Mijn eerste kaart uit
Afrika
!!
Johannesburg
Prachtig lijntje
![]()
Woehooeeequote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:34 schreef Allan24 het volgende:!! Mijn eerste kaart uit
Afrika
!!
Johannesburg
Prachtig lijntje
![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 00:47 schreef Knoekie het volgende:
Wil ik daarnet kaarten posten, is de brievenbus weg, die er al zeker 20 jaar staat.
Nou, ik zal er maar niet al te zeer op rekenen (tenzij die brievenbus met Oud & Nieuw een optater heeft gehad en nu gerepareerd wordt), want er zijn nieuwe brievenbusindelingen gemaakt. De brievenbus bij mijn ouders op de hoek is ook 3 straten verplaatst...quote:
Een aantal ? What the f**k ? Een hele doos !quote:Op zondag 7 januari 2007 01:42 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kreeg eergisteren een aantal Dumle reepjes uit Finland. Lekker spul joh!![]()
[[url=http://img154.imagevenue.com/loc450/th_30528_CIMG0567_122_450lo.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img164.imagevenue.com/loc321/th_30538_CIMG0568_122_321lo.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img170.imagevenue.com/loc517/th_30551_CIMG0569_122_517lo.JPG]afbeelding][/URL]
Dat klopt ja...er was sprake van dat de TNT het aantal brievenbussen wou verminderen.quote:Op zondag 7 januari 2007 09:40 schreef QTPi het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik zal er maar niet al te zeer op rekenen (tenzij die brievenbus met Oud & Nieuw een optater heeft gehad en nu gerepareerd wordt), want er zijn nieuwe brievenbusindelingen gemaakt. De brievenbus bij mijn ouders op de hoek is ook 3 straten verplaatst...Slechte zaak trouwens.
Ik liep eergisteren ook naar de brievenbus om iets op te post te doen en die brievenbus is dus ook foetsiequote:Op zondag 7 januari 2007 09:40 schreef QTPi het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik zal er maar niet al te zeer op rekenen (tenzij die brievenbus met Oud & Nieuw een optater heeft gehad en nu gerepareerd wordt), want er zijn nieuwe brievenbusindelingen gemaakt. De brievenbus bij mijn ouders op de hoek is ook 3 straten verplaatst...Slechte zaak trouwens.
Oooooooooooooooh dat zou echt geweldig zijn!!!!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:35 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik heb 'm hier voor je liggen
Vind je het goed als ik 'm met het volgende schriftje mee stuur (als dat nog ooit komt...)?
Oké, dan stop ik 'm daarbij!quote:Op zondag 7 januari 2007 12:32 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Oooooooooooooooh dat zou echt geweldig zijn!!!!!![]()
Ik dacht idd aan een gesloopte brievenbus of een preventief verwijderde maar dat er brievenbussen verplaatst/verwijderd worden is idd minderquote:Op zondag 7 januari 2007 09:40 schreef QTPi het volgende:
Poehee!! Oef!quote:Op zondag 7 januari 2007 14:15 schreef Jaguarized het volgende:
Daarom juist.Ik moet wel 300 meter fietsen!
400 meter, maar ik heb nu een paraplu dus ik loop tegenwoordig ookquote:
Met die grote milieuvervuilende Multipla.quote:
Dat heb ik met mijn AX ook een keer gehad, onderweg viel de radio al uit, ik dacht dat de radio kapot was maar toen ik na het tanken weg wilde rijden gebeurde er helemaal niksquote:Op zondag 7 januari 2007 18:20 schreef Smittend het volgende:
[..]
Met die grote milieuvervuilende Multipla.![]()
onze Multipla is trouwens stuk..kapotte dynamo..doet helemaal niks meer...hopelijk hebben ze er morgen tijd voor bij de garage
Ik zit op mijn werk op 20 meter van de postkamerquote:
Staat niet in het banmeldtopic?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:43 schreef Fannetje het volgende:
Wisten jullie dat ijsmeis een ban heeft en daarom hier niet meer reageert? Of meeleest, trouwens?
Ik had haar dus een mailtje gestuurd dat ik het schriftje nog niet had ontvangen en ze was het inderdaad vergeten. Ze zou het zo snel mogelijk op de post doen.. maar ze moet toch ook een schriftje ontvangen hebben waardoor je op dat idee komt?
Nou ja, ze zegt het zelf.. dan zal het toch wel waar zijn?quote:
quote:ijsmeis zegt:
Ik heb namelijk een ban op FOK!, dus lees ook niet meer mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |