Het ID# stond daar ook bij.quote:Hi there...
I have sent you a postcard via Postcrossing, now well over a month ago but unfortunately it looks like it hasn't arrived yet... I hope this doesn't spoil any surprise but maybe it's possible that it actually never arrived because it got lost in the mail, or that the card ID was unreadable.
Could you please let me know, did it never arrive or maybe you accidentally forgot to register it? If it never arrived, of course I could always send a new one
Na 20 dagen reageer je pas, en dan zo'n kortaf bericht? Die laat ik dus mooi expirenquote:Sure you can send another card. Happy New Year!
quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:32 schreef Muck het volgende:
Dank jullie wel
jeuj. alweer 21
mijn schriftje gaat ook morgen pas op de post, want ik heb hem met mijn stomme hoofd in Arnhem laten liggen
sorry!
als mijn hoofd niet vast zat, liet ik dat ook in Arnhem liggen waarschijnlijkquote:
heeeeeel traag... denk maar aan dat helga-gedoequote:Op woensdag 3 januari 2007 14:01 schreef Troel het volgende:
Nouja, het profiel is nu ook helemaal gedeleted. Paulo reageert altijd erg traag.
Ik was me te vroeg op aan het windenquote:Op woensdag 3 januari 2007 09:07 schreef Allan24 het volgende:
Ik wou net zeggenen ook al hebben ze die niet, bij het postkantoor kunnen ze een zegel maken van elke gewenste waarde
BTW in Duitsland staan bij het postkantoor van die automaten met touchscreens, daar kun je zelf je postzegels maken in elke waarde en hoeveelheid die je maar wilDeutsche Post
Raar, vooral dat ze niet eerst gevraagd hebben wat er kon zijn.....quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:03 schreef mickaels het volgende:
Ja klopt, ik heb nog een tweede account, maar dat was omdat mijn kaarten heel lang niet geregistreerd werden.
Maar mijn gesloten account had al een leuk lijstje.......
Ik heb uitgelegd dat ik niet eens snap wat het voordeel zou zijn als ik die 4 kaarten erbij heb geschreven zonder het kaartje echt te hebben.
Ik zou zelfs niet eens weten hoe ik aan die nummers moet komen.
Ik hoop dat ze een beetje medelijden krijgen en hem weer openen!
Mooiquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:00 schreef Allan24 het volgende:
Geen kaarten bij de post vandaag. Wel een schriftje!
Ik hoop dat Klonk het schriftje inmiddels ook heeft aangekregenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:16 schreef Vava het volgende:
[..]
Mooidie is iig veilig op de plaats van bestemming!
nee, helaas nog niet, ik denk morgenquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:47 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Klonk het schriftje inmiddels ook heeft aangekregen
Wij stonden naast Westminster Abbey bij de Big Ben. Als je voor de London Eye wil zijn op Embankment, dan moet je er echt een paar uur van tevoren zijn. Vonden wij iets teveel van het goede.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:49 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Even off topic! Ben je vuurwerk gaan kijken bij de London Eye? Moet je daar vroeg voor in de rij liggen? Ik overweeg het voor volgend jaar!
OEH!!!! Die wil ik ook zo graag hebben, maar tot nu toe nog zonder succes. Een hele foute vraag wellicht, maar is dat kopieerbaar?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:10 schreef Fannetje het volgende:
Ik kreeg vandaag de Disneyworld vacation planner dvd, die ik op het adres van een Amerikaanse postcrosser had laten bezorgen, thuisgestuurd
Verder geen PC post.
Aha! Kennissen van mij waren dus in Sydney en stonden om 9u in de ochtend al in de rij voor een plekje aan de kade!quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:37 schreef Jaguarized het volgende:
Was leuk joh in Londen.
[[url=http://img169.imagevenue.com/loc537/th_66830_DIMG0267_122_537lo.JPG]afbeelding][/URL]
[..]
Wij stonden naast Westminster Abbey bij de Big Ben. Als je voor de London Eye wil zijn op Embankment, dan moet je er echt een paar uur van tevoren zijn. Vonden wij iets teveel van het goede.
Dat kan kloppen, maar dat zijn zegels met het priority logo, zonder frankeerwaarde dusquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:35 schreef Knoekie het volgende:
Hoi.
Ik ben een tijdje weggeweest maar ik ga nu weer verder (Met 1 account, die andere doe ik niks meer mee)
Ik wilde op de tnt site postzegels bestellen. En toen zag ik dat de priority zegels gratis waren? (Een rol van 500 stuks.
Volgens mij welquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:23 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
OEH!!!! Die wil ik ook zo graag hebben, maar tot nu toe nog zonder succes. Een hele foute vraag wellicht, maar is dat kopieerbaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |