Ik ga morgen even shoppen voor 5 ct. zegels. Ik had hier nog 2 volle mapjes buiten Europa en een halfvolle Nederland.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:06 schreef Klonk het volgende:
wat een sukkels bij de TNT webshop, hebben ze de nieuwe buitenlandzegels nog niet
Jawel hoor! Ze staat hier tussen, iets onder het middenquote:Op maandag 1 januari 2007 14:06 schreef Klonk het volgende:
wat een sukkels bij de TNT webshop, hebben ze de nieuwe buitenlandzegels nog niet
Ik vind ze een beetje heel erg saaiquote:Op maandag 1 januari 2007 17:39 schreef Allan24 het volgende:
Allemaal GELUKKIG NIEUWJAAR en de ALLERBESTE WENSEN voor 2007!
Dat er maar veel gepostcrossed gaat worden
[..]
Jawel hoor! Ze staat hier tussen, iets onder het midden
(Postzegels verzamelen > Nederland > Postzegelvelletjes)
[afbeelding] [afbeelding]
wat een (gebrek aan) logicaquote:Op maandag 1 januari 2007 17:39 schreef Allan24 het volgende:
Allemaal GELUKKIG NIEUWJAAR en de ALLERBESTE WENSEN voor 2007!
Dat er maar veel gepostcrossed gaat worden
[..]
Jawel hoor! Ze staat hier tussen, iets onder het midden
(Postzegels verzamelen > Nederland > Postzegelvelletjes)
[afbeelding] [afbeelding]
Even off topic! Ben je vuurwerk gaan kijken bij de London Eye? Moet je daar vroeg voor in de rij liggen? Ik overweeg het voor volgend jaar!quote:Op maandag 1 januari 2007 20:25 schreef Jaguarized het volgende:
Gelukkig nieuwjaar vanuit een vochtig Londen.
Ik had denk ik op de knop gedrukt voor de auto....ik ben niet zo'n gokker.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:49 schreef Vava het volgende:
@ Smittend, niet gezien maar wij waren vast betere kandidaten geweest
Hehequote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:12 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ik had denk ik op de knop gedrukt voor de auto....ik ben niet zo'n gokker.
En je weet vantevoren niet wat voor vraag er gaat komen.
Oei! Gelukkig maar dat je alert was.. Wij hebben hier in het dorpje ook alleen een servicebalie.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:19 schreef Klonk het volgende:
de servicebalie van de tnt in mijn dorpje probeerde een pakje van een bubbelenvelop te maken, gelukkig zag ik het op tijd
Een vriendinnetje van me waar ik op bezoek was vanmiddag wilde zich ook aanmelden, ze is in een ziekenhuis dus we probeerden al een paar computers daar, geen enkele werkte maar er was dus een storingquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:10 schreef Smittend het volgende:
Hmm...het lukt niet om op de PC-site te komen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |