OMG.....quote:Op maandag 4 december 2006 00:11 schreef Vava het volgende:
[..]
Leuke cadeautjes gekregen? Ik heb postzegels gevraagd
ja, ik heb een wekker gekregen, mijn voorletter in marsepei-reepjesquote:Op maandag 4 december 2006 00:11 schreef Vava het volgende:
[..]
Leuke cadeautjes gekregen? Ik heb postzegels gevraagd
Wel meer hoorquote:
Wat nog meer?quote:Op maandag 4 december 2006 00:13 schreef Vava het volgende:
[..]
Wel meer hoorIk vier alleen geen Sinterklaas
![]()
Wij doen ook niet aan kerst.quote:Op maandag 4 december 2006 00:13 schreef Muck het volgende:
wij doen daarentegen weer weinig aan kerst, dan is mijn broer namelijk jarig
Ah, ja hier is iedereen in de zomer jarig dus met kerst krijgt iedereen weer watquote:Op maandag 4 december 2006 00:13 schreef Muck het volgende:
wij doen daarentegen weer weinig aan kerst, dan is mijn broer namelijk jarig
mijn moeder is ook 31 december jarigquote:Op maandag 4 december 2006 00:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wij doen ook niet aan kerst.Dus wel gourmetten, frituren, fonduën ofzo maar geen cadeautjes.
En ja, we hebben wel een boom.
Mijn pa is 31 december jarig. Vorig jaar was ik er niet. Dit jaar ook niet overigens.
De gebruikelijke dingenquote:
Geen boom, wel gourmetten oid. En cadeautjes is niet officieel afgesproken maar om niks te geven vind ik niet leukquote:Op maandag 4 december 2006 00:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wij doen ook niet aan kerst.Dus wel gourmetten, frituren, fonduën ofzo maar geen cadeautjes.
En ja, we hebben wel een boom.
Mijn pa is 31 december jarig. Vorig jaar was ik er niet. Dit jaar ook niet overigens.
Jullie hebben geen boom?quote:Op maandag 4 december 2006 00:18 schreef Vava het volgende:
[..]
Geen boom, wel gourmetten oid. En cadeautjes is niet officieel afgesproken maar om niks te geven vind ik niet leuk
Heel erg bedankt voor dit cadeauquote:Op maandag 4 december 2006 00:16 schreef Jaguarized het volgende:
Ohja, in het kader van Sankterklaus en de mitä küülüü, mijn cadeau aan Vävä:
Piet, m'n assistent keek door de schoorsteen
En wist Vava's wensen meteen
De Sint is weer in 't land
Met cadeaus voor dames van stand
Hier is 't cadeau dat precies bij je past
Dit Finse kaartje is je zeker niet tot last
Voor iemand die alles al heeft
Is dit toch iets waar jij al zo lang naar streeft
Houd bij dit kaartje in gedachten
Dat het niet helpt tegen slapeloze nachten
Ook al is Sint heel erg oud
Uitvluchten laten hem Fins koud
Dit gedicht is bijna uit
En het is ook wel genoeg voor onze oudste spruit
Dit is het kaartje waar je op zat te wachten
Geniet er maar van en houd ons in gedachten
![]()
![]()
![]()
Tof!quote:Op maandag 4 december 2006 00:27 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb ook al Sinterklaas gevierd, heb The Good, The bad and The Ugly gekregen![]()
Drie films nog wel!quote:Op maandag 4 december 2006 00:27 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb ook al Sinterklaas gevierd, heb The Good, The bad and The Ugly gekregen![]()
Nee Vävä.quote:Op maandag 4 december 2006 00:37 schreef Vava het volgende:
Ben je met kerst in Londen Jäg?
Nou nou nou, je doet net of het een geweldig iets isquote:Op maandag 4 december 2006 00:54 schreef Jaguarized het volgende:
Tilburg?Wat is er in Tilburg te doen?
Ja, misschien komt 'ie ook welquote:Op maandag 4 december 2006 00:57 schreef Jaguarized het volgende:
Ooooh..Ik dacht dat hij in Oosterhout woonde.
quote:
Kerst, kerstkaarten, kerstfeest enz....quote:Dit gaat allang niet meer over PC.
Ok jij je zin.quote:Op maandag 4 december 2006 09:39 schreef ijsmeis het volgende:
Mwah, dat doen we wel wanneer we echt in 2007 zitten. Goed?
sorry klönkquote:Op maandag 4 december 2006 10:09 schreef Klonk het volgende:
en degene die echt van Finland houdt staat niet in de TT![]()
schriftje is klaar, en in een envelop geduwd![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 00:57 schreef Jaguarized het volgende:
Ooooh..Ik dacht dat hij in Oosterhout woonde.
Gewoon niet aan afkicken beginnen danquote:Op maandag 4 december 2006 15:34 schreef Smittend het volgende:
O jee..ik kon het niet laten en heb iemand getagd.![]()
Afkicken is zoooooo moeilijk !!![]()
* Allan24 ligt morgen bij de brievenbusquote:Op maandag 4 december 2006 17:33 schreef Vava het volgende:
Het is gelukt om het schriftje, met een paar foto's, op tijd te versturen![]()
En ik had een officiële kaart uit de VS van een UNESCO-site uit China!
Succes met liggen! Vraag me wel af of je hem morgen al ontvangt, kerstdrukte is begonnenquote:Op maandag 4 december 2006 17:49 schreef Allan24 het volgende:
[..]
* Allan24 ligt morgen bij de brievenbus![]()
O ja da's waarquote:Op maandag 4 december 2006 17:56 schreef Vava het volgende:
[..]
Succes met liggen! Vraag me wel af of je hem morgen al ontvangt, kerstdrukte is begonnen
Wat een bedrag voor verzendkosten zegquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:47 schreef Fannetje het volgende:
Behoorlijk wat post vandaag, een kaartje uit de USA, een groot pakket met allerlei lekkere dingen en leuke fotolijstjes uit de USA (verzendkosten $19,40) en een klein pakketje met nagellak voor mn zusje uit de USA. Alle USA mail dus op dezelfde dag
Is het de mijne toevallig? (Annequote:Op dinsdag 5 december 2006 21:33 schreef Sonja27 het volgende:
Heb vandaag ook weer een schriftje ontvangen. Alleen heb ik het idee dat ik op een of andere manier iets heb gemist want in dit schriftje stonden inmiddels al 3 bijdragen....... Dus ik word nummer 4...... Maar het schriftje wat ik vandaag doorstuurde had volgens mij nog maar2 bijdragen.
ja, het schriftje dat naar jou toe komtquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:27 schreef ijsmeis het volgende:
Oh, dan heeft Sonja denk ik niet de mijne. Oh zo. Laat maar, ik snap het.
Niet mijn schriftje, maar het schriftje dat naar mij toe komt.
Geeft niks hoor! Mij maakt het niet uit.
dank je!quote:En gefeliciteerd Muck.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:50 schreef Vava het volgende:
Tof Muck!
Wel erg jong en dan al 2 kinderenzou ook niks voor mij zijn
Ik heb nog zeker 10 jaar Jäägüüäärïzëdquote:Op woensdag 6 december 2006 00:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij mag ook wel eens beginnen Vävä!
![]()
Dan heb je waarschijnlijk het schriftje van ijsmeis, met daarin mijn bijdrage als extraquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:33 schreef Sonja27 het volgende:
Heb vandaag ook weer een schriftje ontvangen. Alleen heb ik het idee dat ik op een of andere manier iets heb gemist want in dit schriftje stonden inmiddels al 3 bijdragen....... Dus ik word nummer 4...... Maar het schriftje wat ik vandaag doorstuurde had volgens mij nog maar2 bijdragen.
hehehe cool zijn ze he! Krijg er altijd ontzettend leuke reacties op op die plakken kaasquote:Op woensdag 6 december 2006 09:55 schreef Muck het volgende:
ja, ik vind het ook kei-leuk voor haar!
die gatenkaas-kaarten heb ik ook! die zijn echt
ik heb nu ook kaarten met het wilhelmus erop
9! Dan moeten de 7 mensen die nu nog komen (incl. mezelf) wel klein gaan schrijven!quote:Op woensdag 6 december 2006 11:34 schreef Allan24 het volgende:
Voor zover ik begrepen heb, zouden er (incl. de schrifteigenaar) 9 mensen in komen te schrijven [afbeelding] 14.gif
Ga jij morgen ook naar Essen?quote:
Ah, mijn schuilnaam wordt volop gebruikt in andere topics.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja en ah, dus met Jaggie bedoelde ie jou![]()
.
Met mijn vriend, Timquote:Op woensdag 6 december 2006 15:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah, mijn schuilnaam wordt volop gebruikt in andere topics.Met wie ga je?
![]()
Ah, ik zal zwaaien als ik je herken.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Met mijn vriend, Tim.
Met zijn tweetjes dus. Traditiegetrouw.
quote:Op woensdag 6 december 2006 15:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah, ik zal zwaaien als ik je herken.Moet niet al te moeilijk zijn.
![]()
[01-12-06] - [10-12-06] Motorshow Essenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:14 schreef Muck het volgende:
wat is er in Essen dan?
nun og maar 6 mensen die meedoen, dus het valt wel mee met het schriftje
Mysterie opgelost!quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is het de mijne toevallig? (Anne)
Want dat komt dan doordatTroel
er ook iets in heeft geschreven, toen het dus per ongeluk door een misverstand bij haar terecht was gekomen
.
quote:Op donderdag 7 december 2006 21:33 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg ijsmeis, als ik een foto van een Hamann M6 probeer te maken, wil je dan niet in het beeld gaan staan/er doorheen lopen?
En dan wel "Sorry" zeggen maar niet "Hoi" terugzeggen.quote:
Sorryquote:Op donderdag 7 december 2006 22:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En dan wel "Sorry" zeggen maar niet "Hoi" terugzeggen.Rood valt ook best op.
![]()
Gatverdammequote:Op donderdag 7 december 2006 22:11 schreef Jaguarized het volgende:
Je zei echt "Sorry" in het Nederlands.Ik heb twee pics van je kunnen maken: "ijsmeis gespot".
Je mag geen foto's posten van users waar je geen toestemming van hebt.quote:
ijsmeisquote:Op donderdag 7 december 2006 22:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je mag geen foto's posten van users waar je geen toestemming van hebt.![]()
Haha, ik heb je ook gezien aldaar ja, ik was het zelfs die Jaggie erop wees, je was uiteindelijk duidelijk te herkennen...quote:Op donderdag 7 december 2006 22:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry? Ik zei het dan wel in het Duits? En ik heb geen hoi gehoord
.
quote:Op donderdag 7 december 2006 22:42 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Haha, ik heb je ook gezien aldaar ja, ik was het zelfs die Jaggie erop wees, je was uiteindelijk duidelijk te herkennen...(wise-guy mode)
en naar mijn idee zei je ook in het Nederlands. Een moment toen we allebei bij de M6 van Hamann stonden, stond je echt vlak bij ons... maar er viel je nog steeds niets op
is daar ook een wikipediatje over te vinden, ik zoek nog steeds de betekenis ervanquote:
ah ik dacht dat Jaggie zei dat jij wel wist hoe hij eruit zag.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Ik weet/wist niet eens hoe jullie eruit zagen
.
Oh well. Tot volgend jaar maar weerquote:Op donderdag 7 december 2006 22:47 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ah ik dacht dat Jaggie zei dat jij wel wist hoe hij eruit zag.
dat je mij niet herkend, swa, ben niet zo'n grote user als Jaggie...![]()
Swa?quote:Op donderdag 7 december 2006 22:47 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ah ik dacht dat Jaggie zei dat jij wel wist hoe hij eruit zag.
dat je mij niet herkend, swa, ben niet zo'n grote user als Jaggie...![]()
yup, ik ben nog wel een beetje internationaal ingesteld..quote:
kijk dat is beterquote:Op donderdag 7 december 2006 22:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh well. Tot volgend jaar maar weer![]()
. Dan zal ik er wel beter op letten.
Mja....quote:Op donderdag 7 december 2006 22:58 schreef Jaguarized het volgende:
Ik stel voor dat we het weer over Postcrossing gaan hebben.
ZLM. Geen ziektenkostenverzekering, maar al die andere (woonhuis, inboedel, aansprakelijkheid en autoverzekering). Alleen voor inwoners van Zeeland en Noord-Brabant, overigensquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:31 schreef Jaguarized het volgende:
Welke verzekeringsmaatschappij is dat dan?![]()
Hm, ik zit bij Interpolis. Toch eens kijken dusquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:33 schreef Allan24 het volgende:
[..]
ZLM. Geen ziektenkostenverzekering, maar al die andere (woonhuis, inboedel, aansprakelijkheid en autoverzekering). Alleen voor inwoners van Zeeland en Noord-Brabant, overigens
quote:
quote:Op maandag 11 december 2006 18:44 schreef Fannetje het volgende:
Vandaag een officieel kaartje uit Finland met wat zinnen vertaald van Engels naar Fins. Nogal bruikbare zinnen! Bijvoorbeeld "I have an elephant in my pants", wat dan "Minulla on norsu housuissani" wordt
Helaas wel..quote:Op maandag 11 december 2006 18:55 schreef Vava het volgende:
Haha Fannetje![]()
@ Jaquarized, is die in de VS recentelijk nog wel ingelogd geweest?
Apual limsa pullo tarvitsee halin!quote:Op maandag 11 december 2006 19:06 schreef Vava het volgende:
Mutta hengitys muodostuu kuitenkin!
Lapsen keuhkoputket tulehtuvat usein osana muuta hengitystietulehdustaquote:Op maandag 11 december 2006 19:14 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Apual limsa pullo tarvitsee halin!
Hmmz..... sneu van zo'n persoon dan om niet even te reagerenquote:Op maandag 11 december 2006 19:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Helaas wel..
Last login: December 7, 2006
en nu de vertalingen graag.quote:Op maandag 11 december 2006 19:16 schreef Vava het volgende:
[..]
Lapsen keuhkoputket tulehtuvat usein osana muuta hengitystietulehdusta
do panna! se! aikaa aivan!!quote:Op maandag 11 december 2006 19:16 schreef Vava het volgende:
[..]
Lapsen keuhkoputket tulehtuvat usein osana muuta hengitystietulehdusta
Lisäksi validaattorissa saattaa olla mukana mahdollisuus tehdä haluttaessa joitakin muitakin tarkistuksia.quote:
Nee, ik zou ook echt geen nieuwe sturenquote:Op maandag 11 december 2006 19:18 schreef Jaguarized het volgende:
Bijzonder triest ja. Die krijgt van mij dus ook geen nieuwe.
ik voel de nieuwe TT aankomenquote:Op maandag 11 december 2006 18:44 schreef Fannetje het volgende:
Vandaag een officieel kaartje uit Finland met wat zinnen vertaald van Engels naar Fins. Nogal bruikbare zinnen! Bijvoorbeeld "I have an elephant in my pants", wat dan "Minulla on norsu housuissani" wordt
China is tofquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:22 schreef Muck het volgende:
Heeeel weinig kaartjes gehad de laatste tijd, maar er is er wel eentje aangekomen. De nieuwe mag naar China
Ik heb trouwens geen computer meer (hij is stuk...) dus ik kan alleen op school of bij mijn ouders op fok komen
Op de TNT-site zie ik de nieuwe postzegels (nog) niet...offe kijk ik gewoon verkeerd?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:42 schreef Vava het volgende:
Ik heb net kaasschaaf- en klapschaatspostzegels gekocht
Ik zie ze ook nog niet op de site idd. Ik moest toch naar het postkantoor en ik zag dat ze ze daar al verkochten dus toen heb ik van allebei een velletje gekochtquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:57 schreef Smittend het volgende:
[..]
Op de TNT-site zie ik de nieuwe postzegels (nog) niet...offe kijk ik gewoon verkeerd?
Okéquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat komt door mij![]()
. Ik heb hem nog niet verstuurd.
Hij is gisteren wel op de post gegaan. Maar met de kerstdrukte zal het wel een dagje extra duren.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:24 schreef Sonja27 het volgende:
Ik heb net een schriftje gepost. Nog geen nieuwe ontvangen.
ja vind ik ookquote:
ja, ik baal er ook behoorlijk van... Het schijnt iets te zijn met de video-kaart. Vrij makkelijk te vervangen dus, maar Muck heeft even vrij weinig geldquote:Balen van je computer! Is het niet iets wat makkelijk gemaakt kan worden?
dat is echt ongelofelijk lief!quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:59 schreef Klonk het volgende:
Muck in geval van echte nood heb ik hier nog een oud beestje staan die je kunt gebruiken tot je geld hebt voor een nieuwe/reparatie, hij is al een paar jaar oud maar WinXp draait er probleemloos op
ik heb volgens mij nog wel ergens een videokaartje liggenquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:33 schreef Muck het volgende:
[..]
ja vind ik ook
[..]
ja, ik baal er ook behoorlijk van... Het schijnt iets te zijn met de video-kaart. Vrij makkelijk te vervangen dus, maar Muck heeft even vrij weinig geld
[..]
dat is echt ongelofelijk lief!
Ik heb bijna kerstvakantie en ben dan veel bij mijn ouders, dan kan mijn broer eens even naar die vna mij kijken, maar als daar niks meer mee aan te vangen is, hou ik je aanbod zeker weten in gedachten!
dank je![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb volgens mij nog wel ergens een videokaartje liggen![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:20 schreef Allan24 het volgende:Ik ben helemaal vergeten om het schriftje op de bus te doen
Morgen gaat 'ie alsnogik hoop niet dat 'ie veel TNT vertraging heeft met al die kerstpost enzo
Ik weetquote:
Nu ga je toch niet zeggen dat je mijn hoofd op je bureaublad hebtquote:
Heb je de mijne wel ontvangen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:20 schreef Allan24 het volgende:Ik ben helemaal vergeten om het schriftje op de bus te doen
Morgen gaat 'ie alsnogik hoop niet dat 'ie veel TNT vertraging heeft met al die kerstpost enzo
Ik wil gvd PM's sturen!!quote:You can send 5 messages per day at most. Please don't overload the system.
Owquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:58 schreef Allan24 het volgende:
Nee, ik heb nog geen schriftje ontvangen
BTW,
[..]
Ik wil gvd PM's sturen!!
Zo kan je ook niet spammen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:58 schreef Allan24 het volgende:
Nee, ik heb nog geen schriftje ontvangen
BTW,
[..]
Ik wil gvd PM's sturen!!
Wat schuift dat onderzoek?quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:09 schreef Vava het volgende:
[..]
Owhmmzz.... kerstdrukte, hij is gisteren wel op tijd in de brievenbus gedaan.
Ik doe trouwens mee aan een onderzoek naar de postbezorging tijdens de feestdagenperiodeik krijg een paar keer post en dan word ik gebeld om te horen of het is bezorgd en hoe lang het er over heeft gedaan
![]()
Maf he, dat je maar 5 berichten per dag mag sturen.... ik heb het ook al gemerkt. Zal wel zijn om spam tegen te gaan.
Hooguit wat punten en bij een bepaald aantal punten krijg je een cadeaubon van Bol.comquote:
Dat is van Nipo, ik ben daar al aangemeld en ik kreeg nu de vraag of ik dit wilde doenquote:
Alle beetjes helpen hequote:Op woensdag 13 december 2006 00:03 schreef Klonk het volgende:
whehe, ik doe mee aan tv waarderings onderzoek van Intomart krijg ik elke maand 2 euro voor
Hier ook, ik trakteer mezelf zo af en toe op een boek, cd of dvdquote:Op woensdag 13 december 2006 00:16 schreef Klonk het volgende:
en ik doe ook nog wat andere onderzoekjes voor hun, dus zo eens in de paar maanden is het toch een leuke iris cadeaubon van 20 euro die bij de post zit
Daar weet Jag meer vanquote:Op woensdag 13 december 2006 14:23 schreef Klonk het volgende:
een kaart aan jezelf, hoe krijg je dat voor elkaar
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:25 schreef Vava het volgende:
[..]
Daar weet Jag meer van![]()
Een foto van mezelf op de Chinese Muur en dan de tekst "Hoi! Ik ben Jet!![]()
Ik heb nu geen batterijen, anders zou ik een foto maken
Ja, ik ga wel even op zoek naar batterijenquote:
Hij hij een wishou verstuurd van TNTquote:Op woensdag 13 december 2006 14:30 schreef Klonk het volgende:
ik ben vooral benieuwd naar het ''Daar weet Jag meer van'' gedeelte
jong, wanhopig en vrijgezelquote:Op woensdag 13 december 2006 14:50 schreef Troel het volgende:
Volgens mij is Jag behoorlijk aan het sjansen met alle meiden hier
Ik ben ook wel benieuwd naar hoeveel van die Wishoukaarten hij gestuurd heeftquote:Op woensdag 13 december 2006 14:50 schreef Troel het volgende:
Volgens mij is Jag behoorlijk aan het sjansen met alle meiden hier
Ik vind het niet erg af en toe een kaartje van hem te krijgenquote:
Nee, dit is de vierde brief, want ze sturen eerst een nota, dan tweemaal een herinnering en als vierde een ingebrekestelling (wat dit dus is). Volgens die mevrouw dus, maar voor mij is dit inderdaad de eerstequote:Op woensdag 13 december 2006 15:48 schreef Troel het volgende:
@home is erg slordig met zulke dingen.
Het kan heel goed zijn dat je net de eerste brief ontvangen hebt.
bijvoorbeeldquote:Op woensdag 13 december 2006 15:59 schreef Troel het volgende:
Ja, zelfs als ze een automatische incasso hebben vergeten ze soms geld van je rekening af te schrijven.
Ja, dit was dus ook nog openstaand van de maanden december 2005 en januari 2006, omdat ze toen op de een of andere manier nog geen automatische incasso konden doenquote:Op woensdag 13 december 2006 15:59 schreef Troel het volgende:
Ja, zelfs als ze een automatische incasso hebben vergeten ze soms geld van je rekening af te schrijven.
quote:Op woensdag 13 december 2006 17:51 schreef Allan24 het volgende:
LOL Vava, dat kaartje aan jezelf
Da's net zoiets als met jezelf MSN'nendat doe ik wel es
![]()
Huh?quote:
Ah, het tagje was me niet opgevallen vanmiddagquote:Op woensdag 13 december 2006 20:30 schreef Klonk het volgende:
vanmiddag was ik nog een zwarte mod, ze hebben mijn letters net ingekleurd
O okay, toch goed opgeletquote:Op woensdag 13 december 2006 20:34 schreef Klonk het volgende:
vanmiddag stond er ook nog geen tagje, behalve het weblogger tagje
Jij ook al China! Een officiële? Ik heb ook nog geen schriftje, je hebt het gisteren naar mij verstuud denk ik? Ik geloof ook niet dat Allan mijn schriftje al heeft, hij zei er niks over iig.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:20 schreef Sonja27 het volgende:
Nog geen schriftje hier, wel een kaartje uit China!
61 dagen onderweg geweestquote:BR-11007 lucca Brazil 13 Oct, 2006 9735 Kms 61 days
Inderdaad, hij is dinsdag op de bus gegaan! Met de kerstdrukte zal het wel wat langer duren.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:58 schreef Vava het volgende:
[..]
Jij ook al China! Een officiële? Ik heb ook nog geen schriftje, je hebt het gisteren naar mij verstuud denk ik? Ik geloof ook niet dat Allan mijn schriftje al heeft, hij zei er niks over iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |