Huh? Dat red je toch makkelijk in een dagje?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:48 schreef Gurb het volgende:
de afgelopen jaren heb ik het niet gered om in één dag alle zalen even goed te bekijken, sommige zalen alleen vluchtig doorgelopen
Ik en mijn vrienden zijn altijd erg geinteresseerd in hoe dingen in elkaar zitten, en kijken altijd overal erg uitgebreid, en knopen het liefst overal en nergens een gesprek aanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Huh? Dat red je toch makkelijk in een dagje?
Je bent niet de enige, maar dan red ik het nog in een dagjequote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:03 schreef Gurb het volgende:
[..]
Ik en mijn vrienden zijn altijd erg geinteresseerd in hoe dingen in elkaar zitten, en kijken altijd overal erg uitgebreid, en knopen het liefst overal en nergens een gesprek aan
Ik weet het wel zekerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:22 schreef ijsmeis het volgende:
Aangepast.
Volgens mij wordt dit jaar mijn 4e keer.
Ja, slecht weer lijkt wel altijd gegarandeerd bij de Motorshow...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:48 schreef ruudjuh31 het volgende:
het wordt dit jaar mijn tweede keer, ik ga weer met mijn zwager, hoopelijk dit jaar wel goed weer en niet een sneeuwstorm onderweg naar Essen
Volgens mij ook mijn 4e keerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:22 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij wordt dit jaar mijn 4e keer.
Voor mij ookquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, slecht weer lijkt wel altijd gegarandeerd bij de Motorshow...
't is voor mij maar 3 kwartier rijden ongeveer![]()
Klopt jaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:16 schreef Gurb het volgende:
voor mij 3 x 3 kwartier, wij gingen toen op zaterdags, de dag na die sneeuwvrijdag, dat heel nederland vast stond.
Zagen we her en der nog auto's langs de kant van de weg staan, die ze nog moesten wegslepen.
En in duitsland idd maar 2, en soms zelfs maar 1 baan vrij, en hele stukken achter een strooi / borstelwagen gereden
damn mooie foto'squote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:10 schreef Jimmeh het volgende:
Mijn foto's van vorig jaar:
http://home.versatel.nl/jwfloor/essen/
Nee he, jij ook in PTA tegenwoordig???quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:41 schreef Sjoerd102 het volgende:
Schop, ga dit jaar waarschijnlijk ook weer eens een kijkje nemen: ben 11 jaar geleden ook geweest. Waat ik nog weet te herinneren van toen: De Simtek van Verstappen die daar stond met een lekkende bakWas toen meer geinterseerd in de F1 auto's.
Ach ja je moet wat hequote:Op donderdag 9 november 2006 23:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee he, jij ook in PTA tegenwoordig???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |