is daar ook een wikipediatje over te vinden, ik zoek nog steeds de betekenis ervanquote:
ah ik dacht dat Jaggie zei dat jij wel wist hoe hij eruit zag.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Ik weet/wist niet eens hoe jullie eruit zagen
.
Oh well. Tot volgend jaar maar weerquote:Op donderdag 7 december 2006 22:47 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ah ik dacht dat Jaggie zei dat jij wel wist hoe hij eruit zag.
dat je mij niet herkend, swa, ben niet zo'n grote user als Jaggie...![]()
Swa?quote:Op donderdag 7 december 2006 22:47 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ah ik dacht dat Jaggie zei dat jij wel wist hoe hij eruit zag.
dat je mij niet herkend, swa, ben niet zo'n grote user als Jaggie...![]()
yup, ik ben nog wel een beetje internationaal ingesteld..quote:
kijk dat is beterquote:Op donderdag 7 december 2006 22:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh well. Tot volgend jaar maar weer![]()
. Dan zal ik er wel beter op letten.
Mja....quote:Op donderdag 7 december 2006 22:58 schreef Jaguarized het volgende:
Ik stel voor dat we het weer over Postcrossing gaan hebben.
ZLM. Geen ziektenkostenverzekering, maar al die andere (woonhuis, inboedel, aansprakelijkheid en autoverzekering). Alleen voor inwoners van Zeeland en Noord-Brabant, overigensquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:31 schreef Jaguarized het volgende:
Welke verzekeringsmaatschappij is dat dan?![]()
Hm, ik zit bij Interpolis. Toch eens kijken dusquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:33 schreef Allan24 het volgende:
[..]
ZLM. Geen ziektenkostenverzekering, maar al die andere (woonhuis, inboedel, aansprakelijkheid en autoverzekering). Alleen voor inwoners van Zeeland en Noord-Brabant, overigens
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |