Gewoon niet aan afkicken beginnen danquote:Op maandag 4 december 2006 15:34 schreef Smittend het volgende:
O jee..ik kon het niet laten en heb iemand getagd.![]()
Afkicken is zoooooo moeilijk !!![]()
* Allan24 ligt morgen bij de brievenbusquote:Op maandag 4 december 2006 17:33 schreef Vava het volgende:
Het is gelukt om het schriftje, met een paar foto's, op tijd te versturen![]()
En ik had een officiële kaart uit de VS van een UNESCO-site uit China!
Succes met liggen! Vraag me wel af of je hem morgen al ontvangt, kerstdrukte is begonnenquote:Op maandag 4 december 2006 17:49 schreef Allan24 het volgende:
[..]
* Allan24 ligt morgen bij de brievenbus![]()
O ja da's waarquote:Op maandag 4 december 2006 17:56 schreef Vava het volgende:
[..]
Succes met liggen! Vraag me wel af of je hem morgen al ontvangt, kerstdrukte is begonnen
Wat een bedrag voor verzendkosten zegquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:47 schreef Fannetje het volgende:
Behoorlijk wat post vandaag, een kaartje uit de USA, een groot pakket met allerlei lekkere dingen en leuke fotolijstjes uit de USA (verzendkosten $19,40) en een klein pakketje met nagellak voor mn zusje uit de USA. Alle USA mail dus op dezelfde dag
Is het de mijne toevallig? (Annequote:Op dinsdag 5 december 2006 21:33 schreef Sonja27 het volgende:
Heb vandaag ook weer een schriftje ontvangen. Alleen heb ik het idee dat ik op een of andere manier iets heb gemist want in dit schriftje stonden inmiddels al 3 bijdragen....... Dus ik word nummer 4...... Maar het schriftje wat ik vandaag doorstuurde had volgens mij nog maar2 bijdragen.
ja, het schriftje dat naar jou toe komtquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:27 schreef ijsmeis het volgende:
Oh, dan heeft Sonja denk ik niet de mijne. Oh zo. Laat maar, ik snap het.
Niet mijn schriftje, maar het schriftje dat naar mij toe komt.
Geeft niks hoor! Mij maakt het niet uit.
dank je!quote:En gefeliciteerd Muck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |