Dat is van Nipo, ik ben daar al aangemeld en ik kreeg nu de vraag of ik dit wilde doenquote:
Alle beetjes helpen hequote:Op woensdag 13 december 2006 00:03 schreef Klonk het volgende:
whehe, ik doe mee aan tv waarderings onderzoek van Intomart krijg ik elke maand 2 euro voor
Hier ook, ik trakteer mezelf zo af en toe op een boek, cd of dvdquote:Op woensdag 13 december 2006 00:16 schreef Klonk het volgende:
en ik doe ook nog wat andere onderzoekjes voor hun, dus zo eens in de paar maanden is het toch een leuke iris cadeaubon van 20 euro die bij de post zit
Daar weet Jag meer vanquote:Op woensdag 13 december 2006 14:23 schreef Klonk het volgende:
een kaart aan jezelf, hoe krijg je dat voor elkaar
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:25 schreef Vava het volgende:
[..]
Daar weet Jag meer van![]()
Een foto van mezelf op de Chinese Muur en dan de tekst "Hoi! Ik ben Jet!![]()
Ik heb nu geen batterijen, anders zou ik een foto maken
Ja, ik ga wel even op zoek naar batterijenquote:
Hij hij een wishou verstuurd van TNTquote:Op woensdag 13 december 2006 14:30 schreef Klonk het volgende:
ik ben vooral benieuwd naar het ''Daar weet Jag meer van'' gedeelte
jong, wanhopig en vrijgezelquote:Op woensdag 13 december 2006 14:50 schreef Troel het volgende:
Volgens mij is Jag behoorlijk aan het sjansen met alle meiden hier
Ik ben ook wel benieuwd naar hoeveel van die Wishoukaarten hij gestuurd heeftquote:Op woensdag 13 december 2006 14:50 schreef Troel het volgende:
Volgens mij is Jag behoorlijk aan het sjansen met alle meiden hier
Ik vind het niet erg af en toe een kaartje van hem te krijgenquote:
Nee, dit is de vierde brief, want ze sturen eerst een nota, dan tweemaal een herinnering en als vierde een ingebrekestelling (wat dit dus is). Volgens die mevrouw dus, maar voor mij is dit inderdaad de eerstequote:Op woensdag 13 december 2006 15:48 schreef Troel het volgende:
@home is erg slordig met zulke dingen.
Het kan heel goed zijn dat je net de eerste brief ontvangen hebt.
bijvoorbeeldquote:Op woensdag 13 december 2006 15:59 schreef Troel het volgende:
Ja, zelfs als ze een automatische incasso hebben vergeten ze soms geld van je rekening af te schrijven.
Ja, dit was dus ook nog openstaand van de maanden december 2005 en januari 2006, omdat ze toen op de een of andere manier nog geen automatische incasso konden doenquote:Op woensdag 13 december 2006 15:59 schreef Troel het volgende:
Ja, zelfs als ze een automatische incasso hebben vergeten ze soms geld van je rekening af te schrijven.
quote:Op woensdag 13 december 2006 17:51 schreef Allan24 het volgende:
LOL Vava, dat kaartje aan jezelf
Da's net zoiets als met jezelf MSN'nendat doe ik wel es
![]()
Huh?quote:
Ah, het tagje was me niet opgevallen vanmiddagquote:Op woensdag 13 december 2006 20:30 schreef Klonk het volgende:
vanmiddag was ik nog een zwarte mod, ze hebben mijn letters net ingekleurd
O okay, toch goed opgeletquote:Op woensdag 13 december 2006 20:34 schreef Klonk het volgende:
vanmiddag stond er ook nog geen tagje, behalve het weblogger tagje
Jij ook al China! Een officiële? Ik heb ook nog geen schriftje, je hebt het gisteren naar mij verstuud denk ik? Ik geloof ook niet dat Allan mijn schriftje al heeft, hij zei er niks over iig.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:20 schreef Sonja27 het volgende:
Nog geen schriftje hier, wel een kaartje uit China!
61 dagen onderweg geweestquote:BR-11007 lucca Brazil 13 Oct, 2006 9735 Kms 61 days
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |