Waarom denk je dat ik het vroegquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:03 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Je was geloof ik niet de enige die het niet zag
Het was heel ver gezocht dus not fun,maar het ging om de man die een bekertje koffie op de rails zetten.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:03 schreef Piles het volgende:
Wat was dat nou met die tram? De ladder die op de rails stond?
ik moest er eigenlijk wel hard om lachenquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:26 schreef maril het volgende:
[..]
Het was heel ver gezocht dus not fun,maar het ging om de man die een bekertje koffie op de rails zetten.
Tsss.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:50 schreef Kokstra het volgende:
't Schaep met de 5 Pooten lijkt me nou echt tenenkrommend slecht...
Hoe kon je dat nou niet zien? Ik vond het echt humorquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:26 schreef maril het volgende:
Het was heel ver gezocht dus not fun,maar het ging om de man die een bekertje koffie op de rails zetten.
Mij ook. Maar ik geef 't een kans omdat M-M erin zitquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:50 schreef Kokstra het volgende:
mee eens. toen was t al niks, laat staan nu. waarom dat ze dit ophemelen ? nostalgie sucks. .quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:50 schreef Kokstra het volgende:
Dat jij het ziet kan ik niks aan doen.quote:Op zondag 3 december 2006 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
Wat heb jij gedronken
[De wereld draait door] #8 Matthijs en Claudia ...
Tot hier klonk het best leukquote:Op maandag 4 december 2006 10:03 schreef Piles het volgende:
# En natuurlijk zijn er nieuwe afleveringen van Café de wereld
Ali B is een stuk beterquote:Op maandag 4 december 2006 21:02 schreef SunChaser het volgende:
Dieptepunt dat Blof, met die quasi literaire kutteksten
Sla deze maar over, Tong. Je vrienden van Blof waren erquote:
ik moest lachen. ze nemen een bus fans mee naar Marokko tegen een redelijke vergoeding natuurlijk, Blof betaald alles, erna mag je t kopen, en dounloaden. wel eerst de CD kopen natuurlijk, sure, nog niet voor niks.quote:Op maandag 4 december 2006 21:02 schreef SunChaser het volgende:
Dieptepunt dat Blof, met die quasi literaire kutteksten
Gelukkig niet gekekenquote:Op maandag 4 december 2006 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sla deze maar over, Tong. Je vrienden van Blof waren er![]()
Ga eens wat vroeger naar bed Tong.quote:
Dat slaat inderdaad nergens op. Die onzinnige voorbeschouwingen kunnen best wat korter.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:15 schreef Takkesteeg het volgende:
Flikker toch op met dat voetbal!
En al helemaal met die voorbeschouwingen, inhoudsloos geneuzel waar geen hond op zit te wachten
![]()
![]()
![]()
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/nieuws_media.php?id=402quote:Op woensdag 6 december 2006 18:46 schreef arneaux het volgende:
Wie zitten er vanavond?
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:28 schreef tong80 het volgende:
Heb het opgenomen maar de eerste 5 minuten gemist. Waren nu net de momenten met Derksen zeker ?
Nee, hij zei gisteren dat Claudia het vandaag zou presenterenquote:Op donderdag 7 december 2006 19:39 schreef golfer het volgende:
Matthijs ziek?
helemaal mee eensquote:Op donderdag 7 december 2006 19:49 schreef Polvere het volgende:
Ik vind de Jakhalzen echt nooit leuk.
En Oen!!quote:Op donderdag 7 december 2006 20:10 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Gloen!!
Alleen Joep. De rest was bagger.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:58 schreef Wickedangel het volgende:
[Tong-mode]Heb ik iets gemist?[/Tong-mode]
![]()
Welke Joepquote:Op donderdag 7 december 2006 22:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Alleen Joep. De rest was bagger.
Dat hartje stond er niet bij op de sitequote:Liesbeth List laat zich van een andere kant zien in de documentaire ‘Heb mij Lief’.
Lange Frans, Baas B en Brutus bezochten de Palestijnse gebieden in Israël.
Jort Kelder is vanaf zaterdag de enige man in ‘Parla’, een nieuw debatprogramma voor vrouwen.
De tafelheer van Matthijs is Marc Marie Huijbregts![]()
Van Deudekom ofzoiets.quote:
Kunnen ze die niet is een jaartje bannen ? Mag ook wel 20 jaar zijn.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:35 schreef maril het volgende:
Gatver alweer Frans B
Stickert of Rico kan ook nog wel hoor.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:39 schreef Polvere het volgende:
Echt, die rappertjes zijn irritant. Yes-R, Ali B en Lange Frans en Baas B zijn gewoon niet interessant. Hebben niks te melden. Als je dan een rapper uitnodigt, doe dan maar Def P, die kerel is tenminste wél intelligent en heeft wél wat zinnigs te melden.
Geen idee, ik vind Opgezwolle met grote afstand de beste hiphop van deze tijd, maar of ze ook wat te melden hebben in zo'n programma wéét ik niet. Maar ik zou het zeker toejuichen als ze zouden komen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Stickert of Rico kan ook nog wel hoor.
quote:De presentatie is in handen van Claudia de Breij, haar tafelheer is Martin Bril.
Katarina Vermeulen heeft de fakkel overgenomen van haar vader Bram Vermeulen en presenteert haar debuut CD.
Daniëlle Jansen is ondernemer in de virtuele wereld Second Life. Een wereld met een levendige economie, maar ook een plek waarin U2 virtueel concerten geeft.
Van boyband naar musicalster naar intieme theatervoorstelling. Bastiaan Ragas wil Old School entertainment brengen.
quote:Op maandag 11 december 2006 20:05 schreef Veerboot het volgende:
Haha, die "Matthijs van Nieuwkerk" bij dat belspelletje
Die was inderdaad leuk.quote:Op maandag 11 december 2006 20:05 schreef Veerboot het volgende:
Haha, die "Matthijs van Nieuwkerk" bij dat belspelletje
Wiequote:Op woensdag 13 december 2006 19:58 schreef LaSalle het volgende:
Holy fuck, maar dat is een schattig poppetje!
De eerste beelden die ik van het programma zie... wat slechtquote:Op woensdag 13 december 2006 20:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Het land van Maas en Waal zei Kees Geel![]()
Ik zag het nu ook pasquote:Op woensdag 13 december 2006 20:07 schreef pberends het volgende:
[..]
De eerste beelden die ik van het programma zie... wat slecht!
Het zag er echt armoedig uitquote:Op woensdag 13 december 2006 20:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik zag het nu ook pasIk kijk nooit naar Cees en Bridget..Het is saai ja
![]()
Dat was idd, een goeie zet van Hugo om over Giel Beelen zo te pratenquote:Op woensdag 13 december 2006 20:13 schreef Polvere het volgende:
Overigens vond ik het begin ijzersterk van Hugo Borst. Volkomen terecht dat ie Giel Beelen 'aanvalt'. Die jongen krijgt enkele minuten per week de tijd om toffe muziek te promoten en hij promoot slechts pure bagger. Pure bagger die sowieso al véél te veel aandacht krijgt. Hugo Borst is tof.
We zenden dit niet uit, zei iequote:Op woensdag 13 december 2006 20:20 schreef Sheepcidus het volgende:
Dat van Dr. Phil, waarom nodigt hij die gast uit als hij hem alleen maar wil wegsturen.
Die Bumfight-man had gelijk, Dr Philly misbruikt ook maar z'n klanten.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:20 schreef Sheepcidus het volgende:
Dat van Dr. Phil, waarom nodigt hij die gast uit als hij hem alleen maar wil wegsturen.
Goede of "toffe" muziek is subjectief. Hierdoor kan Giel Beelen het natuurlijk nooit goed doen. Er zullen altijd mensen zijn die het niet eens zijn met een bepaalde muzieksmaak. Een persoonlijke aanval op Giel Beelen vind ik dan ook wat onterecht.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:13 schreef Polvere het volgende:
Overigens vond ik het begin ijzersterk van Hugo Borst. Volkomen terecht dat ie Giel Beelen 'aanvalt'. Die jongen krijgt enkele minuten per week de tijd om toffe muziek te promoten en hij promoot slechts pure bagger. Pure bagger die sowieso al véél te veel aandacht krijgt. Hugo Borst is tof.
Uiteraard is dat zo. Maar hij draait gewoon continu muziek die met winstbejag (wat een lelijk woord, trouwens) gemaakt is. Dus geen zogenaamde 'kwaliteitsmuziek'. En dat is jammer, want 'kwaliteitsmuziek' (muziek wat gemaakt is voor de muziek, niet voor het geld) krijgt al onvoldoende aandacht, in mijn opinie.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:50 schreef Naad het volgende:
[..]
Goede of "toffe" muziek is subjectief. Hierdoor kan Giel Beelen het natuurlijk nooit goed doen. Er zullen altijd mensen zijn die het niet eens zijn met een bepaalde muzieksmaak. Een persoonlijke aanval op Giel Beelen vind ik dan ook wat onterecht.
quote:
Tafelheer... Tering, totnutoe zijn de tafelheren en -dames gewoon leuk, maar Ali B is niet, niet, niet leuk. Irritante kloothommel.quote:Ulrike Helmer maakte ‘Doutch touch’, een film over de wortels van de Nederlandse hiphopcultuur.
De Tilburg Cowboys hebben de oplossing voor iedereen die een eenzame kerst tegenmoet gaat.
En Philip Freriks. Volgende week presenteert hij alweer het zeventiende Groot Dictee der Nederlandse Taal.
Dat, tafelheer Ali B en nog veel meer, donderdag in ‘De wereld draait door’.
Leuk enthousiast meisje!quote:
Ik denk dat ik het weetquote:Op woensdag 13 december 2006 21:57 schreef boneyard het volgende:
weer claudia op donderdag, heeft mathijs iets anders tegenwoordig ofzo?
Ja, dat kwam volgens mij ergens vorige week.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:23 schreef AquaDiGio het volgende:
Is er toevallig al een fragment uit "Retourtje Geluk" geweest met Nance?
Een taxichauffeur die een tijdje geleden tijdens zijn dienst was overvallen. Zegt Nance aan het einde van het gesprek met zijn vrouw "Nou, we gaan 'm eens kijken hoe we hem kunnen overvallen".
Ik weet niet precies hoe ze het zei, maar het was wel een foute woordspeling.
Ja dat was vorige week geweldig was datquote:Op donderdag 14 december 2006 17:23 schreef AquaDiGio het volgende:
Is er toevallig al een fragment uit "Retourtje Geluk" geweest met Nance?
Een taxichauffeur die een tijdje geleden tijdens zijn dienst was overvallen. Zegt Nance aan het einde van het gesprek met zijn vrouw "Nou, we gaan 'm eens kijken hoe we hem kunnen overvallen".
Ik weet niet precies hoe ze het zei, maar het was wel een foute woordspeling.
Je bedoelt: "wat een lekker ding". En dat vonden Matthijs en Hugo Borst duidelijk ook, je ziet vrijwel meteen dat het gesprek een stuk levendiger wordt zodra er een mooie vrouw aan tafel zit. Of dat bij Claudia de Breij ook het geval is, daar heb ik niet op gelet.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:56 schreef arneaux het volgende:
Wat een aandoenlijke vrouw zeg, die over Toon Hermans praatte.
Anders moeten we gewoon voorstellen om een Toon Hermans week te houden bij DWDD.quote:
Nee, ik bedoel wat een aandoenlijke vrouw.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:23 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Je bedoelt: "wat een lekker ding". En dat vonden Matthijs en Hugo Borst duidelijk ook, je ziet vrijwel meteen dat het gesprek een stuk levendiger wordt zodra er een mooie vrouw aan tafel zit. Of dat bij Claudia de Breij ook het geval is, daar heb ik niet op gelet.
quote:
Ik heb nou al zin in de grappen en grollen van Ali B.quote:Ulrike Helmer maakte ‘Doutch touch’, een film over de wortels van de Nederlandse hiphopcultuur.
De Tilburg Cowboys hebben de oplossing voor iedereen die een eenzame kerst tegenmoet gaat.
En Philip Freriks. Volgende week presenteert hij alweer het zeventiende Groot Dictee der Nederlandse Taal.
Dat, tafelheer Ali B en nog veel meer, donderdag in ‘De wereld draait door’.
haha ja.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:50 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Anders moeten we gewoon voorstellen om een Toon Hermans week te houden bij DWDD.
als dat zou kunnenquote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 19:47 schreef Polvere het volgende:
Ik ben richting An Pieré in Tivoli. Hopelijk staat het vanavond al online.
Ja, de Amerikaanse versie is genomineerd, laten die prutsers de Engelse zien... toen ging ie eraf (ook nadat ik Ali B. zag trouwensquote:
Nee joh, Bril is een coole vent! Je moet hem alleen niet serieus nemen, hij lult gewoon maar wat maar hij beschrijft wel mooi hoe gestoord het er aan toe gaat.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:58 schreef kassenbouwer het volgende:
Ja, Martin Bril hoeft van mij echt niet meer te komen. Ik ben het ten eerste absoluut niet eens met wat hij zegt, maar ook zijn manier van analyseren slaat echt nergens op.
Ze kunnen inderdaad beter gewoon voortaan wat vaker uitzendingen helemaal vullen met Toon Hermans en Lisa weer een keer laten komen
Zo was 't beslist nietquote:Op donderdag 14 december 2006 18:23 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Je bedoelt: "wat een lekker ding". En dat vonden Matthijs en Hugo Borst duidelijk ook, je ziet vrijwel meteen dat het gesprek een stuk levendiger wordt zodra er een mooie vrouw aan tafel zit.
Hij zat zich irritant uit te sloven hij moet vd spullen vanToon Afblijven!quote:Op donderdag 14 december 2006 21:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zo was 't beslist niet![]()
Van Nieuwkerk had meer interesse in Toons spullen dan in wat Lisa te vertellen had; hij onderbrak haar telkens omdat hij weer een gitaar of iets dergelijks wilde vasthouden![]()
Ik dacht toch echt een bepaalde blik in hun ogen te zien, maar ik zal het nog eens terug kijken. Er is een grote kans dat ik zelf verblind was door mijn eigen hormonale zonnebril, en het zien van de herhaling is bepaald geen straf te noemen.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zo was 't beslist niet![]()
Van Nieuwkerk had meer interesse in Toons spullen dan in wat Lisa te vertellen had; hij onderbrak haar telkens omdat hij weer een gitaar of iets dergelijks wilde vasthouden![]()
Hugo Borst was helemaal leuk, die bleef heel lang buitengewoon ongeïnteresseerd kijkenPas toen bleek dat het meiske zich wel degelijk in Toon had verdiept, werd hij belangstellend. Kijk desnoods nog maar eens op www.uitzendinggemist.nl
![]()
Vanavond was weer bagger trouwens.
ja dat zei claudia wel ja.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:25 schreef rubbereend het volgende:
maar verstond ik het nou goed? presenteren de Jakhalzen morgen DWDD?
Nee hoor, het ligt niet aan jequote:Op donderdag 14 december 2006 22:19 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt een bepaalde blik in hun ogen te zien, maar ik zal het nog eens terug kijken. Er is een grote kans dat ik zelf verblind was door mijn eigen hormonale zonnebril, en het zien van de herhaling is bepaald geen straf te noemen.
wat een gruwelijk lekkere chick was dat.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:58 schreef LaSalle het volgende:
Holy fuck, maar dat is een schattig poppetje!
Nou dan hoef ik t morgen dus niet te zien.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:25 schreef rubbereend het volgende:
maar verstond ik het nou goed? presenteren de Jakhalzen morgen DWDD?
Ik hou ook niet zo van de Office maar dees was lachuh.quote:Op vrijdag 15 december 2006 03:15 schreef tong80 het volgende:
Claudia vindt The Office niet leuk. Nu snap ik waarom ik haar niet leuk vind.
bi-atch!quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh en dat die vrouw van Dutch Touch wat mij betreft thuis had mogen blijven.
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:19 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt een bepaalde blik in hun ogen te zien, maar ik zal het nog eens terug kijken. Er is een grote kans dat ik zelf verblind was door mijn eigen hormonale zonnebril, en het zien van de herhaling is bepaald geen straf te noemen.
moordwijfquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je er na een tweede keer van vindt![]()
Video looptquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:42 schreef golfer het volgende:
Lezen van de autocue is nog niet zo makkelijk, zien we bij de Jakhalzen.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:03 schreef arneaux het volgende:
Claudia vond dat die met stip op nummer 1 zou binnenkomen, en ik moet zeggen dat ik t daar niet mee eens ben. Die kerel die onder de naam Mathijs van Nieuwkerk belde en erna als oplossing keihard KUTSPEL riep, vond ik leuker.
Eensch! was best het aankijken waard.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:35 schreef spoor4 het volgende:
De jakhalzen deden het toch nog wel aardig.![]()
Maar de Jakhalzen deden het toch wel aardig?quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:08 schreef kassenbouwer het volgende:
Mwah ik vond ze niet geweldig. En toen er weer een of andere gekke PvdA'er kwam praten over zijn grootse overwinning had ik ook wel weer een zapmomentje...
Je merkte wel dat het de eerste keer was. Vooral Frank vond ik niet echt sterk. En Isolde sloeg Amhali aan het begin echt vijf keer vriendschappelijk op zijn schouder. Maar goed, beter dan Claudia is het al gauw.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar de Jakhalzen deden het toch wel aardig?
Das waar, je zag erg het verhaal toen Frank "de tv draait door" ging doen, toen merkte pas echt hoe Mattijs naar het fragment toe praat en de spanning al een beetje opbouwt. Ik vond die dude die het interview met 'Frans Bauer' eigenlijk nog het minste.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:14 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Je merkte wel dat het de eerste keer was. Vooral Frank vond ik niet echt sterk. En Isolde sloeg Amhali aan het begin echt vijf keer vriendschappelijk op zijn schouder. Maar goed, beter dan Claudia is het al gauw.
Matthijs blijft toch de meeste geschikte voor het programma!
Wanneer was dit fragment?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:03 schreef arneaux het volgende:
Die kerel die onder de naam Mathijs van Nieuwkerk belde en erna als oplossing keihard KUTSPEL riep, vond ik leuker.
Ik heb voor je gezocht maar ik zou het eerlijk gezegd niet durven zeggen. Het is in ieder geval niet lang geleden.quote:
Dat was toen Claudia het presenteerde, dus dat moet óf donderdag óf maandag zijn geweest. Denk maandag.quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik heb voor je gezocht maar ik zou het eerlijk gezegd niet durven zeggen. Het is in ieder geval niet lang geleden.
Ik heb het voor je gevonden, hij is nog steeds erg goed!quote:
Hij deed het niet verkeerd.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:44 schreef rubbereend het volgende:
ik vond het best leuk met de jakhalzen
ja raar, ik vind Clauida erg leuk, ook op de radio en ook in het theaterquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:45 schreef PLAE@ het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet wat iedereen hier tegen die Claudia heeft. Al lijken het vooral vrouwen te zijn die iets tegen d'r hebben.
Ik ben geen vrouw en ik vindt haar echt verschrikkelijk. Ik kan het niet precies zeggen, maar dat schreeuwerige en zichzelf zo leuk vinden... er zal verder niks mis zijn met haar maar ik mag haar type gewoon niet.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:45 schreef PLAE@ het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet wat iedereen hier tegen die Claudia heeft. Al lijken het vooral vrouwen te zijn die iets tegen d'r hebben.
Ik mag Claudia als persoon gewoon niet zo. Ze vindt zichzelf zo ontzetend grappig. Ook probeert ze met een pitch te presenteren zoals Marthijs die heeft en dat kan ze gewoon niet.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:45 schreef PLAE@ het volgende:
Ik ben ook geen vrouw en ik mag Claudia ook niet zo. Ik luister gewoon met veel minder interesse naar haar en ik vind haar humor niet leuk. Ik hou inderdaad ook niet echt van dat type vrouw.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:45 schreef PLAE@ het volgende:
Dit is wat ik eerder eens over de presentatie schreef. Voor de goede orde: ik ben een vrouwquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:45 schreef PLAE@ het volgende:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
Van Nieuwkerk is een onsympathieke man die dit buitengewoon goed doet.
Maar Claudia blinkt idd in dit programma uit terwijl ik vrijwel alles dat ik eerder van haar zag, bagger vond.
Dus misschien ligt het niet alleen aan de presentatoren, maar vooral aan de formule en aan de briljante redactie. Hoewel, als je Astrid Joosten ziet...![]()
Ja, dat vind ik knap.quote:
Volgens mij heeft Daniël altijd een dikke kopquote:Op maandag 18 december 2006 20:07 schreef Arcee het volgende:
Wat heeft die Lohues een dikke kop gekregen.Of had-ie die al?
![]()
Beetje hooghartig voor een SP'er, hoor.quote:Op maandag 18 december 2006 20:19 schreef golfer het volgende:
Eerst Lohues en nu Hulzenbos, ik heb voorlopig weer even voldoende dialect gehoord.
goa ie hen mooi wark joaquote:Op maandag 18 december 2006 20:19 schreef golfer het volgende:
Eerst Lohues en nu Hulzenbos, ik heb voorlopig weer even voldoende dialect gehoord.
ik vind 't wel leuk.. er moeten meer oosterlingen op TVquote:Op maandag 18 december 2006 20:19 schreef golfer het volgende:
Ik vind hem juist uitermate irritant. Hij treedt veel te veel op de voorgrond en ook zo overdreven!quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:56 schreef evert het volgende:
vind Thijs wel een goede sidekick trouwens
nee die gast die zn dialect inzet om er populair mee te doenquote:Op maandag 18 december 2006 20:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Beetje hooghartig voor een SP'er, hoor.
Zo jammer dat Hulzebosch de Elfstedentocht niet won ipv die suffe spruitjesneuker.
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Hugo Borst.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:24 schreef tong80 het volgende:
Helaas niet gezien.Lohues is erg leuk, Hulzebos denkt dat ie leuk moet doen.
Wie zitten er vanavond ?
Dat is jammer voor jequote:Op dinsdag 19 december 2006 18:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Lijkt me idd een leuke uitzending, maar ik moet weg
Bij mij heet ze Claudia de Breyquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:28 schreef Hapertje het volgende:
Van Leuven naar Utrecht, Haaibaaike! DUH!
quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bij mij heet ze Claudia de Brey![]()
Ik noem d'r altijd maar gewoon Claudia. Anders moet ik altijd denken aan rijstenbrei en breien enzo en dat zijn niet mijn lievelingsdingen.quote:
40+ en totaalquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bij mij heet ze Claudia de Brey![]()
Overkomt hem wel vaker.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:05 schreef kassenbouwer het volgende:
Het lijkt wel of Matthijs niet lekker is vandaag. Hij zit de hele tijd te stotteren bij de autocue.
Ik kan ze allebei niet uitstaan.quote:
Jochem Meyer is leuk Bert Vischer doet leuk.quote:
Vrouwen hebben iets tegen Claudia omdat Claudia's aanwezigheid Matthijs' afwezigheid inhoudt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:45 schreef PLAE@ het volgende:
andersomquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jochem Meyer is leuk Bert Vischer doet leuk.
Ze loopt elke dag een stuk en gaat ook elke dag weer naar huisquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:23 schreef kassenbouwer het volgende:
Gelukkig is Claudia van Leuven naar Utrecht aan het lopen, hebben we daar geen last van van de week
Z´n snuifje vergetenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:05 schreef kassenbouwer het volgende:
Het lijkt wel of Matthijs niet lekker is vandaag. Hij zit de hele tijd te stotteren bij de autocue.
quote:
Daarom verschillen wij zo.quote:
Daan Schuurmansquote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk, zijn tafelheer is Martin Bril.
Daan Schuurmans over zijn grote filmheld, Marlon Brando.
De Nederlandse band Silver deed in Londen mee aan de Global Battle of the Bands, de grootste bandcompetitie ter wereld.
Nederland heeft commerciële televisie met kwaliteit nodig, vindt Harry de Winter. En daarom komt hij met de zender TV Oase.
Ik denk het nietquote:Op woensdag 20 december 2006 15:08 schreef Astherushcomes het volgende:
[..]
![]()
Is het nou toeval dat dit niet de eerste keer is dat ik lees dat deze drug in verband word gebracht met Matthijs?![]()
het is altijd wel vermakeljk vind ik. Daan schuurmans zat Marlon Brando de hemel inte prijzen, waarna Bril Brando te kort deed in Daan Schuurmans zijn ogen. En er was wel een leuk nederlands bandje wat aan een contest in Engeland had meegedaaan.quote:
haha ja, erg opmerkelijk he!quote:Op woensdag 20 december 2006 20:51 schreef tong80 het volgende:
Daan Schuurmans en Marlon Brando samen in één zin
Hij gaat gewoon een soort Canvas maken, zeg maar. Heb het altijd vreemd gevonden dat je dat op de Nederlandse tv niet echt kon vinden. Maar of hij daarmee 5 % marktaandeel gaat halen, en dan nog als commerciele zender? Ik betwijfel het héél sterk.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:19 schreef golfer het volgende:
OASE-TV van De Winter lijkt mij een prima initiatief.
mij ook!!quote:Op woensdag 20 december 2006 20:19 schreef golfer het volgende:
OASE-TV van De Winter lijkt mij een prima initiatief.
Als ie maar een beetje in de buurt van Canvas of de BBC gaat komen, ben ik vaste kijker.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hij gaat gewoon een soort Canvas maken, zeg maar. Heb het altijd vreemd gevonden dat je dat op de Nederlandse tv niet echt kon vinden. Maar of hij daarmee 5 % marktaandeel gaat halen, en dan nog als commerciele zender? Ik betwijfel het héél sterk.
voor een baan achter de schermen mag ik hopenquote:Op donderdag 21 december 2006 01:10 schreef golfer het volgende:
Ik stuur even een open solli naar TV Oase.
Uiteraard.quote:Op donderdag 21 december 2006 01:13 schreef rubbereend het volgende:
![]()
voor een baan achter de schermen mag ik hopen
De Winter mikt op de markt 36 tot 48. Jij bent in de war met Omroep Max.quote:Op donderdag 21 december 2006 01:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard.
Redactielid of voice-over.
Nee hoor, Harry mikt op de 40+ generatie.quote:Op donderdag 21 december 2006 02:27 schreef SunChaser het volgende:
De Winter mikt op de markt 36 tot 48. Jij bent in de war met Omroep Max.
Rightquote:Op donderdag 21 december 2006 02:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, Harry mikt op de 40+ generatie.
En ik heb nog een paar pluspunten voor hem.
Ik hou ook van The Stones.
Ik ben net als hij Joods en lid van EAJG.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |