Ik heb voor je gezocht maar ik zou het eerlijk gezegd niet durven zeggen. Het is in ieder geval niet lang geleden.quote:
Dat was toen Claudia het presenteerde, dus dat moet óf donderdag óf maandag zijn geweest. Denk maandag.quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik heb voor je gezocht maar ik zou het eerlijk gezegd niet durven zeggen. Het is in ieder geval niet lang geleden.
Ik heb het voor je gevonden, hij is nog steeds erg goed!quote:
Hij deed het niet verkeerd.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:44 schreef rubbereend het volgende:
ik vond het best leuk met de jakhalzen
ja raar, ik vind Clauida erg leuk, ook op de radio en ook in het theaterquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:45 schreef PLAE@ het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet wat iedereen hier tegen die Claudia heeft. Al lijken het vooral vrouwen te zijn die iets tegen d'r hebben.
Ik ben geen vrouw en ik vindt haar echt verschrikkelijk. Ik kan het niet precies zeggen, maar dat schreeuwerige en zichzelf zo leuk vinden... er zal verder niks mis zijn met haar maar ik mag haar type gewoon niet.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:45 schreef PLAE@ het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet wat iedereen hier tegen die Claudia heeft. Al lijken het vooral vrouwen te zijn die iets tegen d'r hebben.
Ik mag Claudia als persoon gewoon niet zo. Ze vindt zichzelf zo ontzetend grappig. Ook probeert ze met een pitch te presenteren zoals Marthijs die heeft en dat kan ze gewoon niet.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:45 schreef PLAE@ het volgende:
Ik ben ook geen vrouw en ik mag Claudia ook niet zo. Ik luister gewoon met veel minder interesse naar haar en ik vind haar humor niet leuk. Ik hou inderdaad ook niet echt van dat type vrouw.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:45 schreef PLAE@ het volgende:
Dit is wat ik eerder eens over de presentatie schreef. Voor de goede orde: ik ben een vrouwquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:45 schreef PLAE@ het volgende:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
Van Nieuwkerk is een onsympathieke man die dit buitengewoon goed doet.
Maar Claudia blinkt idd in dit programma uit terwijl ik vrijwel alles dat ik eerder van haar zag, bagger vond.
Dus misschien ligt het niet alleen aan de presentatoren, maar vooral aan de formule en aan de briljante redactie. Hoewel, als je Astrid Joosten ziet...![]()
Ja, dat vind ik knap.quote:
Volgens mij heeft Daniël altijd een dikke kopquote:Op maandag 18 december 2006 20:07 schreef Arcee het volgende:
Wat heeft die Lohues een dikke kop gekregen.Of had-ie die al?
![]()
Beetje hooghartig voor een SP'er, hoor.quote:Op maandag 18 december 2006 20:19 schreef golfer het volgende:
Eerst Lohues en nu Hulzenbos, ik heb voorlopig weer even voldoende dialect gehoord.
goa ie hen mooi wark joaquote:Op maandag 18 december 2006 20:19 schreef golfer het volgende:
Eerst Lohues en nu Hulzenbos, ik heb voorlopig weer even voldoende dialect gehoord.
ik vind 't wel leuk.. er moeten meer oosterlingen op TVquote:Op maandag 18 december 2006 20:19 schreef golfer het volgende:
Ik vind hem juist uitermate irritant. Hij treedt veel te veel op de voorgrond en ook zo overdreven!quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:56 schreef evert het volgende:
vind Thijs wel een goede sidekick trouwens
nee die gast die zn dialect inzet om er populair mee te doenquote:Op maandag 18 december 2006 20:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Beetje hooghartig voor een SP'er, hoor.
Zo jammer dat Hulzebosch de Elfstedentocht niet won ipv die suffe spruitjesneuker.
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Hugo Borst.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:24 schreef tong80 het volgende:
Helaas niet gezien.Lohues is erg leuk, Hulzebos denkt dat ie leuk moet doen.
Wie zitten er vanavond ?
Dat is jammer voor jequote:Op dinsdag 19 december 2006 18:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Lijkt me idd een leuke uitzending, maar ik moet weg
Bij mij heet ze Claudia de Breyquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:28 schreef Hapertje het volgende:
Van Leuven naar Utrecht, Haaibaaike! DUH!
quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bij mij heet ze Claudia de Brey![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |