Bij mij heet ze Claudia de Breyquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:28 schreef Hapertje het volgende:
Van Leuven naar Utrecht, Haaibaaike! DUH!
quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bij mij heet ze Claudia de Brey![]()
Ik noem d'r altijd maar gewoon Claudia. Anders moet ik altijd denken aan rijstenbrei en breien enzo en dat zijn niet mijn lievelingsdingen.quote:
40+ en totaalquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bij mij heet ze Claudia de Brey![]()
Overkomt hem wel vaker.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:05 schreef kassenbouwer het volgende:
Het lijkt wel of Matthijs niet lekker is vandaag. Hij zit de hele tijd te stotteren bij de autocue.
Ik kan ze allebei niet uitstaan.quote:
Jochem Meyer is leuk Bert Vischer doet leuk.quote:
Vrouwen hebben iets tegen Claudia omdat Claudia's aanwezigheid Matthijs' afwezigheid inhoudt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:45 schreef PLAE@ het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet wat iedereen hier tegen die Claudia heeft. Al lijken het vooral vrouwen te zijn die iets tegen d'r hebben.
andersomquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jochem Meyer is leuk Bert Vischer doet leuk.
Ze loopt elke dag een stuk en gaat ook elke dag weer naar huisquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:23 schreef kassenbouwer het volgende:
Gelukkig is Claudia van Leuven naar Utrecht aan het lopen, hebben we daar geen last van van de week
Z´n snuifje vergetenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:05 schreef kassenbouwer het volgende:
Het lijkt wel of Matthijs niet lekker is vandaag. Hij zit de hele tijd te stotteren bij de autocue.
quote:
Daarom verschillen wij zo.quote:
Daan Schuurmansquote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk, zijn tafelheer is Martin Bril.
Daan Schuurmans over zijn grote filmheld, Marlon Brando.
De Nederlandse band Silver deed in Londen mee aan de Global Battle of the Bands, de grootste bandcompetitie ter wereld.
Nederland heeft commerciële televisie met kwaliteit nodig, vindt Harry de Winter. En daarom komt hij met de zender TV Oase.
Ik denk het nietquote:Op woensdag 20 december 2006 15:08 schreef Astherushcomes het volgende:
[..]
![]()
Is het nou toeval dat dit niet de eerste keer is dat ik lees dat deze drug in verband word gebracht met Matthijs?![]()
het is altijd wel vermakeljk vind ik. Daan schuurmans zat Marlon Brando de hemel inte prijzen, waarna Bril Brando te kort deed in Daan Schuurmans zijn ogen. En er was wel een leuk nederlands bandje wat aan een contest in Engeland had meegedaaan.quote:
haha ja, erg opmerkelijk he!quote:Op woensdag 20 december 2006 20:51 schreef tong80 het volgende:
Daan Schuurmans en Marlon Brando samen in één zin
Hij gaat gewoon een soort Canvas maken, zeg maar. Heb het altijd vreemd gevonden dat je dat op de Nederlandse tv niet echt kon vinden. Maar of hij daarmee 5 % marktaandeel gaat halen, en dan nog als commerciele zender? Ik betwijfel het héél sterk.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:19 schreef golfer het volgende:
OASE-TV van De Winter lijkt mij een prima initiatief.
mij ook!!quote:Op woensdag 20 december 2006 20:19 schreef golfer het volgende:
OASE-TV van De Winter lijkt mij een prima initiatief.
Als ie maar een beetje in de buurt van Canvas of de BBC gaat komen, ben ik vaste kijker.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hij gaat gewoon een soort Canvas maken, zeg maar. Heb het altijd vreemd gevonden dat je dat op de Nederlandse tv niet echt kon vinden. Maar of hij daarmee 5 % marktaandeel gaat halen, en dan nog als commerciele zender? Ik betwijfel het héél sterk.
voor een baan achter de schermen mag ik hopenquote:Op donderdag 21 december 2006 01:10 schreef golfer het volgende:
Ik stuur even een open solli naar TV Oase.
Uiteraard.quote:Op donderdag 21 december 2006 01:13 schreef rubbereend het volgende:
![]()
voor een baan achter de schermen mag ik hopen
De Winter mikt op de markt 36 tot 48. Jij bent in de war met Omroep Max.quote:Op donderdag 21 december 2006 01:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard.
Redactielid of voice-over.
Nee hoor, Harry mikt op de 40+ generatie.quote:Op donderdag 21 december 2006 02:27 schreef SunChaser het volgende:
De Winter mikt op de markt 36 tot 48. Jij bent in de war met Omroep Max.
Rightquote:Op donderdag 21 december 2006 02:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, Harry mikt op de 40+ generatie.
En ik heb nog een paar pluspunten voor hem.
Ik hou ook van The Stones.
Ik ben net als hij Joods en lid van EAJG.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |