Bij mij heet ze Claudia de Breyquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:28 schreef Hapertje het volgende:
Van Leuven naar Utrecht, Haaibaaike! DUH!
quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bij mij heet ze Claudia de Brey![]()
Ik noem d'r altijd maar gewoon Claudia. Anders moet ik altijd denken aan rijstenbrei en breien enzo en dat zijn niet mijn lievelingsdingen.quote:
40+ en totaalquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bij mij heet ze Claudia de Brey![]()
Overkomt hem wel vaker.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:05 schreef kassenbouwer het volgende:
Het lijkt wel of Matthijs niet lekker is vandaag. Hij zit de hele tijd te stotteren bij de autocue.
Ik kan ze allebei niet uitstaan.quote:
Jochem Meyer is leuk Bert Vischer doet leuk.quote:
Vrouwen hebben iets tegen Claudia omdat Claudia's aanwezigheid Matthijs' afwezigheid inhoudt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:45 schreef PLAE@ het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet wat iedereen hier tegen die Claudia heeft. Al lijken het vooral vrouwen te zijn die iets tegen d'r hebben.
andersomquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jochem Meyer is leuk Bert Vischer doet leuk.
Ze loopt elke dag een stuk en gaat ook elke dag weer naar huisquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:23 schreef kassenbouwer het volgende:
Gelukkig is Claudia van Leuven naar Utrecht aan het lopen, hebben we daar geen last van van de week
Z´n snuifje vergetenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:05 schreef kassenbouwer het volgende:
Het lijkt wel of Matthijs niet lekker is vandaag. Hij zit de hele tijd te stotteren bij de autocue.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |