Ja, dat vind ik knap.quote:
Volgens mij heeft Daniël altijd een dikke kopquote:Op maandag 18 december 2006 20:07 schreef Arcee het volgende:
Wat heeft die Lohues een dikke kop gekregen.Of had-ie die al?
![]()
Beetje hooghartig voor een SP'er, hoor.quote:Op maandag 18 december 2006 20:19 schreef golfer het volgende:
Eerst Lohues en nu Hulzenbos, ik heb voorlopig weer even voldoende dialect gehoord.
goa ie hen mooi wark joaquote:Op maandag 18 december 2006 20:19 schreef golfer het volgende:
Eerst Lohues en nu Hulzenbos, ik heb voorlopig weer even voldoende dialect gehoord.
ik vind 't wel leuk.. er moeten meer oosterlingen op TVquote:Op maandag 18 december 2006 20:19 schreef golfer het volgende:
Ik vind hem juist uitermate irritant. Hij treedt veel te veel op de voorgrond en ook zo overdreven!quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:56 schreef evert het volgende:
vind Thijs wel een goede sidekick trouwens
nee die gast die zn dialect inzet om er populair mee te doenquote:Op maandag 18 december 2006 20:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Beetje hooghartig voor een SP'er, hoor.
Zo jammer dat Hulzebosch de Elfstedentocht niet won ipv die suffe spruitjesneuker.
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Hugo Borst.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:24 schreef tong80 het volgende:
Helaas niet gezien.Lohues is erg leuk, Hulzebos denkt dat ie leuk moet doen.
Wie zitten er vanavond ?
Dat is jammer voor jequote:Op dinsdag 19 december 2006 18:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Lijkt me idd een leuke uitzending, maar ik moet weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |