Op vrijdag is Matthijs er altijd meestal met MMHquote:Op donderdag 30 november 2006 19:37 schreef Quoi het volgende:
Morgen ga ik een opname bijwonen! Hoop dat Matthijs er is..
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:40 schreef SunChaser het volgende:
MMH is er nu
erm..............not quite!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:40 schreef SunChaser het volgende:
MMH is er nu
Mijn broer heeft daar destijds(van de muziek) een eigen tekst op gemaakt over een vogelquote:
ja inderdaad, leuke opmerking.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:24 schreef golfer het volgende:
Matthijs tegen Waardenberg en Borst: "Zo, nu lekker de stad weer uit".![]()
Dat was een leuke opmerking van Mathijsquote:Op donderdag 30 november 2006 20:45 schreef boneyard het volgende:
[..]
ja inderdaad, leuke opmerking.
Jeugdsentiment. Ik kon 't me weer vaag herinnerenquote:
Oe mooi, straks maar weer kijken.quote:
nja jij bent ook een watje. wij zongen altijd mee. misschien als je die serie nu kijkt dat er niks meer aan is,quote:Op donderdag 30 november 2006 23:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oe mooi, straks maar weer kijken.
Ik moest altijd huilen bij het liedje
off topic, dat kinderstemmetje bij de Snowman, je weet wel, de hele mooie [ zweedse? ] tekenfilm, lijkt er ook op.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oe mooi, straks maar weer kijken.
Ik moest altijd huilen bij het liedje
Maar de koelkast doet het nog?quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:59 schreef Killer_Mom het volgende:
als ik eenmaal groot ben, wil ik ook zo'n ponny. en yep. nog eerder als een koelkast,
jeugdsentiment kwam uit. 11 jaar van mogen genieten.
Die ken ik denk ik niet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:02 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
off topic, dat kinderstemmetje bij de Snowman, je weet wel, de hele mooie [ zweedse? ] tekenfilm, lijkt er ook op.
en lief, met kennis. whow, och jee, en hoe moet ik t zeggen........quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:00 schreef tong80 het volgende:
Ik was al vroeg een sentimentele ouwe zak
Engels, naar het boek van Raymond Briggs.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:02 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
off topic, dat kinderstemmetje bij de Snowman, je weet wel, de hele mooie [ zweedse? ] tekenfilm, lijkt er ook op.
yep, maar de hond is inmiddels dood. dank je voor je medeleven. hij leverde geen stroom, dat niet.quote:
ik heb er een topic over geopend, ooit, en ik was de ........hoeveelste.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:13 schreef milagro het volgende:
[..]
Engels, naar het boek van Raymond Briggs.
heel slim, vastgoed, horeca, auto verhuur. Al is dit echt een enorme onderneming. Hier heeft hij echt een substantieel deel van zn vermogen in geinvesteerd. Hulde dat hij dat durft!quote:Op donderdag 30 november 2006 20:00 schreef Ambrosius het volgende:
Erg slimme ondernemert is 'ie geworden moet ik zeggen.
En na deze publiciteitsstunt zijn er vast wel een paar honderdduizend mensen te vinden die dat nieuwe speeltje van hem gaan aanschaffen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:28 schreef rubbereend het volgende:
heel slim, vastgoed, horeca, auto verhuur. Al is dit echt een enorme onderneming. Hier heeft hij echt een substantieel deel van zn vermogen in geinvesteerd. Hulde dat hij dat durft!
dit is pas het begin...... hij heeft al in een aantal bladen gestaan. En hij maakt heel slim gebruik van zn bekendheid en statusquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:32 schreef golfer het volgende:
[..]
En na deze publiciteitsstunt zijn er vast wel een paar honderdduizend mensen te vinden die dat nieuwe speeltje van hem gaan aanschaffen.
Prima marketing.![]()
De kerstman is tegenwoordig meer business dan sinterklaas.quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:37 schreef tong80 het volgende:
Als het echt prima marketing was, had ie het niet na 5 december op de markt gebracht.
Oh ja die is er ook nogquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:39 schreef golfer het volgende:
[..]
De kerstman is tegenwoordig meer business dan sinterklaas.
HomoSCH bedoel je?quote:Op vrijdag 1 december 2006 03:00 schreef rubbereend het volgende:
ik denk ook dat zn doelgroep meer bij kerst zit dan bij sinterklaas
quote:De presentatie is vrijdag in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
# Viktor Koppe is de advocaat van Samir A., tegen wie 15 jaar celstraf wordt geëist. Vrijdag is de uitspraak.
# Onlangs werd Monic Hendrickx op een internationaal filmfestival in Florida bekroond als beste actrice. Ook speelt ze in de Australische remake van 'De Poolse Bruid'.
# Carry Tefsen speelt opoe Withof en Georgina Verbaan is Lena in '’t Schaep met de vijf Pooten'. Na 37 jaar is de legendarische serie weer op tv.
Je was geloof ik niet de enige die het niet zagquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:03 schreef Piles het volgende:
Wat was dat nou met die tram? De ladder die op de rails stond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |